Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olee!!! OnneaEi taida olla viivanpaikka![]()
Vau hei onneaEi taida olla viivanpaikka![]()
No kun ei. Paitsi noi tuplaantuneet (ei ihan kuitenkaan) tissit, mies pari pÀivÀÀ tykÀnnyt lÀÀppiÀ niitÀ, ja oon ollut tosi Àrtynyt siitÀ, vaikken koe ettÀ ne kipeÀt olisi (no, epÀmukavalta se lÀÀppiminen on tuntunut).Olee!!! Onneaoireita??
No eilen jo kÀrsimÀttömÀnÀ tein ja tÀys negahan siellÀ oli, ei ees haaleaa haamua. YöllÀ alkoi menkkamaiset juiminnat mahassa, nyt vÀhemmÀn toivoa kun eilen mut saa nÀhdÀ mitÀ tÀn pÀivÀn aikana tapahtuu. Jos tÀnÀÀn ei vielÀ vuoto ala, teen huomisesta aamupissasta uusiksi.Koska testiÀ?![]()
No höhVau hei onneatÀÀllÀ nÀyttÀÀ ihan negaa.. jotain varjoa nÀkevivÀni tietys kulmas mut kyl se nega vaan on.. sunnuntaina vielÀ testaan ja sit loppuu luget. Tuskimpa enÀÀ posiksi muuttuu.
Noni, eli jotain oireita onHajuaisti on tarkka, lavuaarin yllÀ tuntuu ettÀ haistan viemÀrin hajun tosi tarkkana![]()
No siis mulla ne lugesterinonit eli keltarauhastuki kÀytös, et sit ku ne lopetan ni kaiketi pari pÀivÀÀ siit. Mut varmistan tosiaa viel sunnuntaina dpo12 ja sit lopetan. Ilman lugeja mul luultavasti alkais huomenna aikasempia kiertoja peilaten.No höhkoska menkkojen pitÀis alkaa?
Okei. MÀ en ees tiiÀ et onko mulla menkat ees myöhÀssÀ vaik alunperin flo ennusta torstaille. Km jÀlkeen mul on alkanut menkat dpo9 joko kunnolla tai sit illalla tiputtamalla (seur pÀivÀ ensimmÀinen vuotopÀivÀ). Viime kierto oli 23 pÀivÀÀ, mut oli lyhyempi luteaali, mut tÀnÀÀn on kp24 eli jos tÀnÀÀ alkaa ni kierron pituus 23 eli ei sit varmaan vielÀ myöhÀssÀNo siis mulla ne lugesterinonit eli keltarauhastuki kÀytös, et sit ku ne lopetan ni kaiketi pari pÀivÀÀ siit. Mut varmistan tosiaa viel sunnuntaina dpo12 ja sit lopetan. Ilman lugeja mul luultavasti alkais huomenna aikasempia kiertoja peilaten.
Km voi joo sekottaa ja lyhentÀÀ kiertoo, mul ainaki tehny. Et periaattees sit "normaalin" luteliaalin perusteel ei olis myöhÀs viel.Okei. MÀ en ees tiiÀ et onko mulla menkat ees myöhÀssÀ vaik alunperin flo ennusta torstaille. Km jÀlkeen mul on alkanut menkat dpo9 joko kunnolla tai sit illalla tiputtamalla (seur pÀivÀ ensimmÀinen vuotopÀivÀ). Viime kierto oli 23 pÀivÀÀ, mut oli lyhyempi luteaali, mut tÀnÀÀn on kp24 eli jos tÀnÀÀ alkaa ni kierron pituus 23 eli ei sit varmaan vielÀ myöhÀssÀ![]()
Sympatiat tÀÀltÀ dpo ja nega toverilta. Olishan se olluki liian "helppoa" jos tÀÀllÀ olis ihme tapahtunu lugejen myötÀ.Dpo 10. EipÀ siinÀ mitÀÀ nÀyKyllÀhÀn mie tÀn tiesin, mut silti joku pieni toivonkipinÀ oli kun bongasin sen oviksen.
Mulla ei oo kyllÀ ikin ollu luteaali yli 12 pÀivÀÀKm voi joo sekottaa ja lyhentÀÀ kiertoo, mul ainaki tehny. Et periaattees sit "normaalin" luteliaalin perusteel ei olis myöhÀs viel.
Siis prkl mua Àrsytti tÀÀ kans kesÀllÀ kun menkat oli 3pv myöhÀssÀ ja vasta kolmantena pÀivÀnÀ tuli, ettÀ myöhÀssÀOnkohan flo:hun tullu joku uus pÀivitys ku taas siirsi kp1 huomiselleprkl haluan nÀhdÀ sen menkat myöhÀssÀ tekstin
![]()