Anteeksi taas omanapailu..
Sieltä se tiputtelu jo sitten alkoikin.
Vaikka negatiivinen testi tähän jo valmistelikin niin kyllä silti vähän vetää mielen matalaksi.
Ei auta itku... :banghead: Olkoon tämä uusi kierto sitten se meidän THE kierto ja jos tästä kierrosta tärppäisi niin osuisi la minun syntymäpäivälle. Mikäs sen parempaa?
Taidanpa nauttia sushia ja lasin valkkaria illalla.
Sieltä se tiputtelu jo sitten alkoikin.

Vaikka negatiivinen testi tähän jo valmistelikin niin kyllä silti vähän vetää mielen matalaksi.

Ei auta itku... :banghead: Olkoon tämä uusi kierto sitten se meidän THE kierto ja jos tästä kierrosta tärppäisi niin osuisi la minun syntymäpäivälle. Mikäs sen parempaa?
Taidanpa nauttia sushia ja lasin valkkaria illalla.

Mä mietin myös, että jos ei ole nyt tärpännyt niin korkkaan hetki sitten tuparilahjaksi saadun viinitonkan, sushit tilaukseen ja salmiakkia ainakin kilo. 

Alavatsa oireilee ja jos en olis raskaustestejä tehny tai edes näitä ovistikkuja, ni voisin kuvitella olevani raskaanakin jo(näillä oireilla vissiin oon ollu vuodesta 2020). Taitaapa mieli tehdä tepposia oikeen kunnolla.
apuja tähän, millä sitä malttaa odottaa vielä viikon ehkä parikin?
Niin ja pari digiä on myös, huomenna tai sunnuntaina voisi tehdä yhden sellaisenkin ellei kp1 yllätä!
ja mikähän tää alavatsan kipuilukin sit on.

Helpottaa sekin, että ei ole tässä tilanteessa yksin, mutta toisaalta en toivois kenellekään tällaista. Miks ei vaan vois olla hippasen helpompaa tämä..