Raskaaksi 2021

Mitä hel... Tää ei varmaan voi olla muuta ku plussa?? :nailbiting: Sanokaa ny, et nää PC:n liuskat antaa jotain valeplussia?

Oon tehny negatiiviset testit kp29 ja 30/26 ja ne oli ihan puhtaasti negat. Aattelin, että kroppa vaan pelleillee, luovuin jo toiveista, lähinnä vitutti, ku en voi saada menkkojakaan, roikun tällases välitilas. Alavatsakipua, närästystä, tissien arastelua ja runsasta valkovuotoo ja hikoilua ollu koko ajan, minusta kuitenki vähenemäänpäin noitten negojen jälkeen.

Tänään kp33 ja testasin. Ihan vaan ehkä siks, et voin sitte sen negan kanssa puntaroida, että vaikkei oo menkkoja, ni riipasisko viikonloppuna jonku sushi-salmiakki-viina -setin.

Ihan vähän tuli nyt puskista tämä. Olen hämmennys.

Ja paljon onnea Sudensylin! :hug007:Heartred

mulla olis kysymys ovis oireista. tuleeko teillä "ovislimaa" ennen plussaa, jos niin kuinka paljon ennen, vai oviksen aikana vai miten :grin

Mä bongasin kunnon ovislimat ekaa kertaa vasta viimekierrossa, mielestäni ne tuli jopa 2-3 pv ennen itse ovista. Yleensä ei ole selkeitä limoja ollut, vaan vuoto ollut ensin tahmaista, sitten voidemaista, sitten hetken juoksevaa, sitten jatkunut sekalaista vuotoa loppukierron.

Onnea plussista!! :love7

omanapa, on se hormonihärö! Negatesti uitettu, eli kehtaapa ottaa lasillisen tai pari tänään, kun lähetään mun synttäreitä juhliin mun vanhempien luo. Joo, tiedän että korona ja ja ja:salut Tulee mittariin 30v niin jotain on nyt oltava kun juhlia kavereiden kanssa ei oikein voi :smile vähän oon jo harmissani kun tiedän, että lahjan lahjaa ei tule, eikä voi tosiaankaan järkätä pippaloita - ja saahan se harmittaa :dontknow

Hei vaan Leijonaemo- sullekin :greet025

on: hyvällä mielikuvituksella erottuva harmaa viivanvaikka bongattu!..:pompus:

Uutta testiä viim. alkuviikosta todennäköisesti teen :angelic: Toivoa en heitä ennenkuin menkat selkeesti alkaa.

muoks. Mitään vuotoja ei siis oo vielä.
Yleensä vuotelut alkaa dpo 16

Muokattu viimeksi:
Äh, siis mä luulen, että tämä oviksen tikuttaminen on mulle liian stressaava harrastus. Joka aamu tulee uusi pelko pyllyyn, että entä jos en ovuloikkaan tai jos muassa on jotain vikaa.

Googlettelin jo ummet ja lammet siitä, että jos testit ei näytäkään missään vaiheessa positiivista :nailbiting:

Joku kysyi tuolla noista ovislimoista, niin mä olen olevinani huomannut lisääntyvän liman. Esim nyt, kun Flo arvioi ovulaation olevan kolmen päivän päästä, niin lima on venyvää ja tuntuu runsaammalta. Mutta mulla nyt on ollut tällaista tässä kierrossa ihan heti menkkojen loppumisen jälkeen, että en tiedä. Katsotaan jos saan vielä sen plussan siihen testiin joku päivä :angelic:

Äh, siis mä luulen, että tämä oviksen tikuttaminen on mulle liian stressaava harrastus. Joka aamu tulee uusi pelko pyllyyn, että entä jos en ovuloikkaan tai jos muassa on jotain vikaa.

Googlettelin jo ummet ja lammet siitä, että jos testit ei näytäkään missään vaiheessa positiivista :nailbiting:

Joku kysyi tuolla noista ovislimoista, niin mä olen olevinani huomannut lisääntyvän liman. Esim nyt, kun Flo arvioi ovulaation olevan kolmen päivän päästä, niin lima on venyvää ja tuntuu runsaammalta. Mutta mulla nyt on ollut tällaista tässä kierrossa ihan heti menkkojen loppumisen jälkeen, että en tiedä. Katsotaan jos saan vielä sen plussan siihen testiin joku päivä :angelic:
Tunnistan ton tunteen ovistikutteluista. Toisaalta olin innoissani siitä, mutta tunnistin kyllä sen stressin siinä taustalla. Oon huomannut, että ero innostuksen ja stressin/paineen välillä itsellä on hiuksen hieno joskus. :hilarious: Vaikeaa kyllä tää vauvaprojekti kun sit kun innostun ja päätän jotain niin meen ihan sata lasissa ja tukka putkella päin:rolleyes:

Onnea plussista ja haamuille vahvistumista!

Negan tehneille vielä peukkuja, että plussaksi muuttuu!

Mä ovistesti nega. Menkat ehkä vihdoin loppu, toki tilanne voi muuttua kun päivää vielä jäljellä. En kyllä henkeä pidättele jos 6 vuodotonta päivää ollut 2kk sisällä :bag:

Kotitestin tilaus ei sit tullut tällä viikolla (tänään ei kai posti kulje?).
Viime viikon ke on lähetetty o_O
Eli jatkossa kannattaa maksaa se +1€ siitä priority toimituksesta selkeesti :grin

Tunnistan ton tunteen ovistikutteluista. Toisaalta olin innoissani siitä, mutta tunnistin kyllä sen stressin siinä taustalla. Oon huomannut, että ero innostuksen ja stressin/paineen välillä itsellä on hiuksen hieno joskus. :hilarious: Vaikeaa kyllä tää vauvaprojekti kun sit kun innostun ja päätän jotain niin meen ihan sata lasissa ja tukka putkella päin:rolleyes:

Kuulostaa tutulta. Olen itse niin kova stressaamaan kaikesta, että varmaan kierto alkaa kohta heitellä, kun koko ajan on kauhea hermo päällä. Sitten kun stressaan niin hermostun ihan pienistä asioista ja se taas ei tähän parisuhteeseen vaikuta mitenkään hyvin, vaikka mies tavallaan ymmärtääkin :shy:

Noniin tiistaina hcg arvo oli 94,5. Eilen 112 ja nyt tänään 95.
Että nyt näyttää lähteneen laskuun, kipuja on. Niihin määrättiin lisää kipulääkettä, sitten sain kaksi antibioottikuuria. Molempia otetaan 1tabletti 3 kertaa päivässä. 5 päivän ajan, on tämä elämä välillä niin epäreilua. Toinen lääkekuuri on antabusvaikutteinen. Pientä sisäistä vuotoa näkyi ultrassa, mistä tietenkin kipuilu johtuu..

:happy:
Kuulostaa tutulta. Olen itse niin kova stressaamaan kaikesta, että varmaan kierto alkaa kohta heitellä, kun koko ajan on kauhea hermo päällä. Sitten kun stressaan niin hermostun ihan pienistä asioista ja se taas ei tähän parisuhteeseen vaikuta mitenkään hyvin, vaikka mies tavallaan ymmärtääkin :shy:
Sama täällä. Mut oon lukenu tosi paljon kokemuksia niiltä, jotka ei koskaan ole bongannu plussaa ovistestistä ja vauvan saanut kyseisestä kierrosta :happy:. Ja aika tulkinnanvaraisia nuo ovisplussatkin on kaiketi?

:happy:
Sama täällä. Mut oon lukenu tosi paljon kokemuksia niiltä, jotka ei koskaan ole bongannu plussaa ovistestistä ja vauvan saanut kyseisestä kierrosta :happy:. Ja aika tulkinnanvaraisia nuo ovisplussatkin on kaiketi?

Luin samoja kokemuksia. Tuli kyllä heti parempi olo, että ei kaikki ole näistä testeistä kiinni :smug:

Mulla limailu jatkuu o_O
Oon merkannut kalenteriin pienen x:n limojen merkiksi sunnuntaina.
Missähän vaiheessa tää kierto nyt oikein on :meh:

Eilen yöllä halutti, mutta mies kuorsasi vieressä niin syvästi, etten raaskinut herättää. Muuten ei mitään intoa enää petipuhiin ollut useaan päivään. Eli jos ovis onkin nyt, niin sinne meni tämä kierto.

No jaa, eikun eteenpäin ja ajatukset muualle!

Mulla limailu jatkuu o_O
Oon merkannut kalenteriin pienen x:n limojen merkiksi sunnuntaina.
Missähän vaiheessa tää kierto nyt oikein on :meh:

Eilen yöllä halutti, mutta mies kuorsasi vieressä niin syvästi, etten raaskinut herättää. Muuten ei mitään intoa enää petipuhiin ollut useaan päivään. Eli jos ovis onkin nyt, niin sinne meni tämä kierto.

No jaa, eikun eteenpäin ja ajatukset muualle!
Mullakin ollut tämä koko kierto ja ehkä edellinenkin oikein super limaista! Joku kevätkiima varmaan :excited001En oikein ilmojen perusteella pysty itsekään sanomaan missä vaiheessa kiertoa. Ehkä vähän huolettaakin tämä. :confused2

Alinah tsemppiä tilanteeseen.

Tuleeko tänään paljon plussia :happy:

Testaatteko aina miehen kanssa yhdessä. Itse monesti tehnyt sellasen epätoivo testin ja jos se joskus oisin plussa, niin hankala sitten näyttää yllättyneeltä :woot:

On. Tänään taitaa olla dpo 11..Eilen oli niin äklö olo, tissit eri lailla kipeät ja mahaa vihloo, että olen jo alkanut miettiä että raskaana ko tässä ollaan..pms oireita ei ole näkynyt vaikka ne tulee yleensä 4 päivää aiemmin Tänään testaan..

En oikeastaan testaile miehen kanssa. Se ei oo tienny mun piinailuista ja himotestauksista :hilarious: Ja sitku meil on taukoa yrityksestä ni tietysti miehen teki mieli hyvään kohtaan. Niin koitin välttää ettei joulukuussa tulis nyyttiä. Tai ainakaan liian lähellä joulua :hilarious: pienet tunteet nous pintaan eilen :rolleyes:

Liitteet

• F5CCB5E0-2C19-445F-AAC9-6CE70F4B57AE.jpeg
    F5CCB5E0-2C19-445F-AAC9-6CE70F4B57AE.jpeg
    29.5 KB · Katsottu: 246
  • CEB271EA-C9BC-479F-AC32-643C46F87DD0.jpeg
    CEB271EA-C9BC-479F-AC32-643C46F87DD0.jpeg
    31.6 KB · Katsottu: 255
:Heartred
Että nyt näyttää lähteneen laskuun, kipuja on. Niihin määrättiin lisää kipulääkettä, sitten sain kaksi antibioottikuuria. Molempia otetaan 1tabletti 3 kertaa päivässä. 5 päivän ajan, on tämä elämä välillä niin epäreilua. Toinen lääkekuuri on antabusvaikutteinen. Pientä sisäistä vuotoa näkyi ultrassa, mistä tietenkin kipuilu johtuu..

Voi alinah :Heartred olen niin pahoillani. Elämä on tosiaan aika julmaa hetkittäin. Mutta aika helpottaa surun kanssa elämistä.

Olen pahoillani! Voimia❤️

En oikeastaan testaile miehen kanssa. Se ei oo tienny mun piinailuista ja himotestauksista :hilarious: Ja sitku meil on taukoa yrityksestä ni tietysti miehen teki mieli hyvään kohtaan. Niin koitin välttää ettei joulukuussa tulis nyyttiä. Tai ainakaan liian lähellä joulua :hilarious: pienet tunteet nous pintaan eilen :rolleyes:
Onnea! Joko katoit miten ois laskettu? Meillä kans joulukuun lapsi :santa:Heartred Hänellä ikää jo 3-vuotta.

Takaisin