Raskaaksi 2021

Anteeksi taas omanapailu..

Sieltä se tiputtelu jo sitten alkoikin. :shifty:

Vaikka negatiivinen testi tähän jo valmistelikin niin kyllä silti vähän vetää mielen matalaksi. :sorry:

Ei auta itku... :banghead: Olkoon tämä uusi kierto sitten se meidän THE kierto ja jos tästä kierrosta tärppäisi niin osuisi la minun syntymäpäivälle. Mikäs sen parempaa? :smiley-bounce012

Taidanpa nauttia sushia ja lasin valkkaria illalla. :greet015

Anteeksi taas omanapailu..

Sieltä se tiputtelu jo sitten alkoikin. :shifty:

Vaikka negatiivinen testi tähän jo valmistelikin niin kyllä silti vähän vetää mielen matalaksi. :sorry:

Ei auta itku... :banghead: Olkoon tämä uusi kierto sitten se meidän THE kierto ja jos tästä kierrosta tärppäisi niin osuisi la minun syntymäpäivälle. Mikäs sen parempaa? :smiley-bounce012

Taidanpa nauttia sushia ja lasin valkkaria illalla. :greet015

Olisi ihan paras synttärilahja, kumpa ensi kierrosta tärppäisi! :love7 Mä mietin myös, että jos ei ole nyt tärpännyt niin korkkaan hetki sitten tuparilahjaksi saadun viinitonkan, sushit tilaukseen ja salmiakkia ainakin kilo. laughing7

Olisi ihan paras synttärilahja, kumpa ensi kierrosta tärppäisi! :love7 Mä mietin myös, että jos ei ole nyt tärpännyt niin korkkaan hetki sitten tuparilahjaksi saadun viinitonkan, sushit tilaukseen ja salmiakkia ainakin kilo. laughing7

Sinulla on nyt onneksi ihana syy unohtaa vähäksi aikaa sushit, viinit ja salmiakit. :love017
Koska meinasit testata uudelleen ja millä? :smiley-bounce012

Onnea plussanneille! Ottakaas meidät muutkin täältä mukaanne:Heartred:smiley-angelic001

Mulla alkaa olla ihan hirvee morkkis, kun ovistikut on ihan negoja.:shifty: Mahdanko sit edes ovuloida.:sorry: Teenkö jotain väärin, kun ennen oon kyllä saanu ovistikkuihin aina edes sen haaleen toisen viivan ja nyt ei kyllä näytä olevan minkäänlaista toista viivaa. Sänkyä ollaan natisutettu kuiteskin ihan hyvin, niin että alakerran naapurillakin on varmasti jo kestämistä.:facepalm: Alavatsa oireilee ja jos en olis raskaustestejä tehny tai edes näitä ovistikkuja, ni voisin kuvitella olevani raskaanakin jo(näillä oireilla vissiin oon ollu vuodesta 2020). Taitaapa mieli tehdä tepposia oikeen kunnolla.:smiley-ashamed005 apuja tähän, millä sitä malttaa odottaa vielä viikon ehkä parikin?:laughing001

Sinulla on nyt onneksi ihana syy unohtaa vähäksi aikaa sushit, viinit ja salmiakit. :love017
Koska meinasit testata uudelleen ja millä? :smiley-bounce012

Toivottavasti! :angelic: Mulla on vielä toinen tuollainen cb early detection kaapissa, yritän malttaa ja säästän sen sunnuntaille, siihen mennessä luulisi viivojen vahvistuneen jos on ihmistaimi matkassa mukana. Mutta jos ens jaksa odottaa siihen asti niin haen ehkä vielä pari testiä apteekista lisää. :joyful: Niin ja pari digiä on myös, huomenna tai sunnuntaina voisi tehdä yhden sellaisenkin ellei kp1 yllätä!

Muokattu viimeksi:
Mä varmaan saan jotku megamenkat.

Rinnat arat, väsyttää, lämpöä ja nuha. Vv kermainen ja runsaasti lorisee välillä ja välillä kuivaa. Hmm. Myös kn korkealla edelleen. En testannut vielä... ainakin mä kovasti haluan testata mut en haluu mitään hailuja. Pitäisi menkat sitte sunnuntaina tulla tai viimeistään tiistaina. Jäisi pois 9kk ajaksi.

Onnea plussanneet!!

Voimia Alinah <3

Pakko kysellä, kun tuli sitten vaan lisää stressiä tästä oviksen tikuttelusta, vaikka alunperin ajattelin että teen sen mielenrauhani takia kun kierrot niin sekasin. Mutta siis, onko jollakin ollut ovistukut aivan negoja, ettei ole edes hailuraa näkynyt ja sitten tullut sitä viivaa vasta oviksen aikoihin?
Mulla kun kierrot on lyhyet, niin oviksen pitäis olla nyt, ehkä jopa eilen tai huomenna viimeistään. Mutta tikkujen mukaan ei kyllä ole ollut, eikä näytä, että olis edes tulossa..:smiley-angry017 ja mikähän tää alavatsan kipuilukin sit on.:dontknow
Ja pahoitteluni omanapailu. Ottaa päähän. Ikä kai tullut vastaan sit jo:sorry:

Onnea plussanneille! Ottakaas meidät muutkin täältä mukaanne:Heartred:smiley-angelic001

Mulla alkaa olla ihan hirvee morkkis, kun ovistikut on ihan negoja.:shifty: Mahdanko sit edes ovuloida.:sorry: Teenkö jotain väärin, kun ennen oon kyllä saanu ovistikkuihin aina edes sen haaleen toisen viivan ja nyt ei kyllä näytä olevan minkäänlaista toista viivaa. Sänkyä ollaan natisutettu kuiteskin ihan hyvin, niin että alakerran naapurillakin on varmasti jo kestämistä.:facepalm: Alavatsa oireilee ja jos en olis raskaustestejä tehny tai edes näitä ovistikkuja, ni voisin kuvitella olevani raskaanakin jo(näillä oireilla vissiin oon ollu vuodesta 2020). Taitaapa mieli tehdä tepposia oikeen kunnolla.:smiley-ashamed005 apuja tähän, millä sitä malttaa odottaa vielä viikon ehkä parikin?:laughing001
Mulla on ihan samat tuntemukset, jos vertaistuki yhtään helpottaa :anyone

Pakko kysellä, kun tuli sitten vaan lisää stressiä tästä oviksen tikuttelusta, vaikka alunperin ajattelin että teen sen mielenrauhani takia kun kierrot niin sekasin. Mutta siis, onko jollakin ollut ovistukut aivan negoja, ettei ole edes hailuraa näkynyt ja sitten tullut sitä viivaa vasta oviksen aikoihin?
Mulla kun kierrot on lyhyet, niin oviksen pitäis olla nyt, ehkä jopa eilen tai huomenna viimeistään. Mutta tikkujen mukaan ei kyllä ole ollut, eikä näytä, että olis edes tulossa..:smiley-angry017 ja mikähän tää alavatsan kipuilukin sit on.:dontknow
Ja pahoitteluni omanapailu. Ottaa päähän. Ikä kai tullut vastaan sit jo:sorry:

Kiinnostaisi tämä myös. Mutta aamulla stressipäissäni googletin, niin monet ovat tulleet raskaaksi, vaikkeivat ole ovista saaneet tikutettua. Itseäni kerrankin googlettelu helpotti edes vähän. En tosiaan ole saanut minäkään mitään muuta kuin selkeää negaa. En tosin ole tikuttanutkaan, kuin parina päivänä. Flo ennusti oviksen kolmen päivän päähän. Saa nähdä o_O Peittoa heilutellaan silti säännöllisesti, vaikka testi näyttäisi mitä.

Mikä kp nyt ja paljon kierron pituus? Hyvin voi olla niin että ilmestyy viivaa vasta kun ovis on. Millä testeillä testaat?
Kp11 ja kierrot yleensä 24. Mutta edellinen oli 12päivää kun alkoikin menkat uudestaan. Sitä ennen 26päivää ja sitä ennen 22-24. Mutta useimmin siis tuon 24. Nyt lähiaikoina mennyt kierrot ihan päin persettä. :smiley-ashamed004
Onneks mies toi punaviintä(alkoholitonta kylläkin), ja sit mansikkarahkaleivoksia. Mä niin vedän herkkuöverit:smiley-ashamed008:woot:

Mulla on vähän heitellyt nyt kierto, mutta suht säännöllinen kuitenkin. Aloin varmaan tikuttelemaan liian myöhään. Tai tuntuu, että olisi pitänyt aloittaa aiemmin, mutta katsellaan. Ehkä seuraavan kerran sitten tilaan enemmän testejä, jos nyt ei löydy plussaa :oops:

Tässä kun nyt ollu puhetta nuista lohtu herkuista yms. Niin aattelin sitten tähän väliin ottaa aikamme kuluksi sellaisen
”pahe gallupin” :smiley-angelic008

eli arvon leidit, löytyykö paheita?

Minä ilmoittaudun ”herkkuholistiksi” :rolleyes:
Paino jojoillut aina..:meh:
Kuopuksen syntymän jälkeen saanu 24kg pois, nyt tullu 3kg takas... Koska rakastan herkkuja :dead: :p

tupakasta päässy jo vuosia sitten eroon, van siitäkin vielä joskus unia nään. Se oli toinen paheeni.

mites muilla?

Mulla on ollut vuodessa 2 kiertoa, joissa ei ole tullut ovista. En saanut digillä enkä muilla testeillä sitä kiinni, joten hormonimäärä on ollut vähäinen ja silti menkat tullut ajallaan. Satunnaiset ovuloimattomat kierrot on kuitenkin normaaleja, näin mulle sanottiin klinikalta. Vasta sitten kuulemma tarttee huolestua kun ovuloimattomia kiertoja on useita joko peräkkäin tai lähes peräkkäin

Tässä kun nyt ollu puhetta nuista lohtu herkuista yms. Niin aattelin sitten tähän väliin ottaa aikamme kuluksi sellaisen
”pahe gallupin” :smiley-angelic008

eli arvon leidit, löytyykö paheita?

Minä ilmoittaudun ”herkkuholistiksi” :rolleyes:
Paino jojoillut aina..:meh:
Kuopuksen syntymän jälkeen saanu 24kg pois, nyt tullu 3kg takas... Koska rakastan herkkuja :dead: :p

tupakasta päässy jo vuosia sitten eroon, van siitäkin vielä joskus unia nään. Se oli toinen paheeni.

mites muilla?

Mun paheeni on valkosuklaa cashewpähkinät, ne dragster renkaat ja Muumikeksit:laughing021
Näitä kun saisi joka päivä!
Ja Kotipizzan Special opera monsteri muotoisena koska rakastan niitä taikinatankoja!

Takaisin