Raskaaksi 2021

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Uusi keskusteluketju vauvakuumeilijoille, joilla on raskaus haaveissa vuonna 2021.:)

Listan kuumeilijoista löydät täältä ja plussanneiden jatkoketjun Raskausklubeista täältä.:)
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa juttelemaan!:welcome
Varmasti pikkuhiljaa alkaa täälläkin keskustelu.:) Raskaaksi 2020-ketjussa on vielä aktiivista! Mutta ehkä tosiaan on muitakin, kenellä yritys alkaa tai jatkuu vasta myöhemmin. Esimerkiksi itselläni on megapitkät kierrot, eikä tälle vuodelle todennäköisesti ole tulossa enää ovulaatiota, kiitos imetyksen. Ja vaikka elämäntilanne sallisi ja mies heltyisi kolmanteen, yrityksen saisimme aloittaa vasta helmikuun lopussa, kun sektiosta on vuosi. Voi, olisipa ihanaa päästä kuumeilemaan!:shy:
 
Taidan minäkin hipsaista tänne jo odottelemaan.
Testi äsken nega, joten menkkoja odotellessa. Yk11 lähtee käyntiin ja IVF hoitoihin pitäisi tulla kutsu sitten alkuvuodesta. Ehkä ensi vuosi on meidän vuosi ja suuri on toive että olisin raskaana viimeistään huhtikuussa kun tulee 26 vuotta mittariin :shy:
 
Mäkin laitoin nyt tän ketjun seurantaan ja jutustelen sitten sekä täällä että raskaaksi 2020- ryhmässä. Ovis on tällä hetkellä käsillä/oli eilen, mut usko raskautumisesta on täysin 0 joten tuun jo valmiiksi oikeille mestoille :smug:
 
Mä taidan kanssa liittyä jo tänne valmiiksi... nyt kp 2, joten eiköhän tuo ens vuoden puolelle mene. Ei mitään optimismia just nyt asioiden suhteen mutta syytetään siitäkin kierron vaihetta, eiköhän se positiivisempi mieli taas löydy kun pääsee tästä alkukierrosta ohi. :oops:
 
Taidan itsekin liittyä tänne jos ei muuta niin tsemppaamaan ja fiilistelemään muiden kanssa. Itse haaveilen kolmannesta, mutta mies on sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä.. Mutta jospa se mieli vielä muuttuisi ja pääsisi yrittämään vuoden 2021 aikana:smiley-ashamed005:angel4
 
Tämä taitaa olla minunkin paikkani, kun tuleva vuosi lähestyy reipasta vauhtia. Seuraava oviskin on näillä näkymin odotettavissa heti vuoden vaihteen tietämillä :nailbiting: Pitää varmaan uutena vuotena toivoa kovasti, ihan kuin johonkin auttaisi :hilarious: Se olis sitten keskenmenon jälkeen yk1 tai 2, miten nyt laskeekaan. Ovulaatio taisi mennä keskenmenon jälkeen vähän ohi, toki tässä varmaan joku minimini raskautumisen mahis olisi, mutta niin pieni että parempi olisi olla elättelemättä turhia toiveita (ihan kuin sitä osaisi..). Kyllä mä tiedän, että joka tapauksessa sitä pettyy kun täti saapuu kylään, mutta jos yrittäisi edes vähän tsempata kun tästä kierrosta ei pitänyt kunnolla yrittääkään edes. Viime kuussa keskeytynyt raskaus alkoi muistaakseni yk5.
 
Valun myös tänne puolelle :greet025 Täällä käynnissä yk6 ja nega testattu, eli kohti yk7. Pitkät kierrot, seuraava ovis menee vuoden 2021 puolelle. Saldona näissä kuudessa kierrossa on yksi kemiallinen, heti ensimmäisestä yk:sta, sen jälkeen täysin ja totaalisen ei mitään :smiley-angry007 Ovulaatio on selkeä ja tikut ollut varmistamassa BBT seurannan kanssa koko puolen vuoden ajan. Ovulaatio on joka kuussa bongattu, kp 15-25 välillä tosin!

Ikää on jo 30 vuotta ja ensimmäistä tahkotaan, joten helmikuussa sain luvan pyytää lähetettä tutkimuksiin. Asumme pääkaupunkiseudulla, eli Naistenklinikka hoitaa sitten. Siellä käynyt jo useasti jatkuvan tiputtelun takia. Hoidettiin elokuussa kohdunsuulta vuotava ektopia pois, nyt ei ainakaan ainaisesta vuotamisesta tarvitse kärsiä! :smiley-bounce012

Yritän olla positiivinen, vaikka pelko omasta onnistumattomuudesta jäytääkin takaraivossa. Plussatuulia kaikille!
 
Minäkin liityn tänne seuraan. Kp1 aluillaan tänään tai huomenna, joten ovista odottelen ennen joulua ja piinapäiviä sinne vuoden ekoille päiville.

Meillä menossa yk10. Yk7 kävin gynellä perustarkastuksessa, yk8 aloitin lisäraudan, geleet ja siveydenpuun, yk9 käytössä oli ekaa kiertoa terot ja lisäksi geleet, tässä kierrossa meinasin mennä samoilla. terot ei toistaiseksi auttaneet tiputteluun, katotaan mitä uusi kierto tuo tullessaan.

mä en harrasta liiemmin tikuttelua, raskaudenkin pyrin testaamaan vasta oletettuna menkkojen alkamisaikana. kahdessa kierrossa oon sortunut, puhtaita negoja olivat. aamulämpöjä mittaan ja sillä pyrkiny varmistamaan oviksen ajankohdan ja tapahtumisen jälkikäteen.
 
Mäkin voisin tänne liittyä.
Yritystä 9/2019 yks km saatu aikaan 6/2020 rv11.
Kolmatta yritetään. Apuna metformiini ja letrozol mun pco:n takia.

Nyt kp7 ja periaatteessa plussa tälle vuodelle on ihan mahdollinen mutta eipä siihen kauheeta uskoa ole.
 
Mä lisäsin myös itseni listaan. :) Meillä on alkanut yritys 07/18 ja kolme keskenmenoa on tänä aikana ollut. Keväällä vedettiin kunnolla matto alta, kun sain keskenmenon viikoilla 19+6. :sad010

Lokakuussa oli kolmas keskenmeno ja ensi vuoden puolella päästään varmaan taas kunnolla jatkamaan yritystä.
 
Mä tuun kanssa tänne. Mahikset on vielä plussata tän vuoden puolella. Ekaa kertaa pregnyl pistetty tässä kierrossa ja terolutit aloitan tukilääkkeksi torstaina 2 tabua päivä ja jos plussa tulee niin jatkuu lääkärin ohjeen mukaan ja lopetus asteittain. Nyt kp 14 ja la pustetty aamulla pregnyl ja ovis piti olla sit su.
 
Minun tekisi myös mieli tulla vähän kirjoittelemaan tänne (tai jos en nyt hirveästi kirjoittele niin taustalla seuraan kyllä) vaikka ei ole varmaa aloitetaanko edes koko vauvan yritystä tänä vuonna (tai ollenkaan) ja jos aloitetaan niin vasta aikaisintaan joskus heinä-elokuussa. :smiley-ashamed005

Mutta ainakin tosiaan hengessä olen mukana, aktiivisempana varmaan vielä yrityksen odottajissa :rolleyes:
 
Mä lisäsin myös itseni listaan. :) Meillä on alkanut yritys 07/18 ja kolme keskenmenoa on tänä aikana ollut. Keväällä vedettiin kunnolla matto alta, kun sain keskenmenon viikoilla 19+6. :sad010

Lokakuussa oli kolmas keskenmeno ja ensi vuoden puolella päästään varmaan taas kunnolla jatkamaan yritystä.
Toi on kyllä niin julmaa kun noin isoilla viikoilla vauva viedään.
Meidän kohdalle on osunut myös kohtukuolema rv29 (ei löytynyt syytä vauvan kuolemalle), niin ei kyllä pysty ymmärtämään että mikä järki näissä on. :sorry:
 
Taidan itsekin liittyä tänne jos ei muuta niin tsemppaamaan ja fiilistelemään muiden kanssa. Itse haaveilen kolmannesta, mutta mies on sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä.. Mutta jospa se mieli vielä muuttuisi ja pääsisi yrittämään vuoden 2021 aikana:smiley-ashamed005:angel4

Hei mullakin on helmikuinen 2019 :happy:
 
Hei mullakin on helmikuinen 2019 :happy:
Kiva :love7 onko teillä nyt toinen haaveissa?

Mä liityn kans tänne. Oon kuitenkin vielä optimistisesti toisessakin mukana :) Tänään ovis+ Eli huomenna Dpo 0!

Mulla olis kanssa ovis nyt, harmi kun ei oo yritys vielä käynnissä muuten pääsisi piinailemaan samaan aikaa:hello2 Toivottavasti joulun tienoilla olis testissä kaksi viivaa:happy:

Minun tekisi myös mieli tulla vähän kirjoittelemaan tänne (tai jos en nyt hirveästi kirjoittele niin taustalla seuraan kyllä) vaikka ei ole varmaa aloitetaanko edes koko vauvan yritystä tänä vuonna (tai ollenkaan) ja jos aloitetaan niin vasta aikaisintaan joskus heinä-elokuussa. :smiley-ashamed005

Mutta ainakin tosiaan hengessä olen mukana, aktiivisempana varmaan vielä yrityksen odottajissa :rolleyes:
Toivottavasti noi meidän miehet muuttaa vielä mielensä:smiley-angelic001:angel5
 
Toi on kyllä niin julmaa kun noin isoilla viikoilla vauva viedään.
Meidän kohdalle on osunut myös kohtukuolema rv29 (ei löytynyt syytä vauvan kuolemalle), niin ei kyllä pysty ymmärtämään että mikä järki näissä on. :sorry:

Ei näitä voi ymmärtää, että miksi :sorry:
 
Takaisin
Top