Raskaaksi 2021

Onnittelut plussasta Sudensylin :smiley-bounce013:excited001

Kp13, eikä ovistikkuun merkkiäkään toisesta viivasta :angry9:smiley-angry003Kyllä on pitkiä nämä päivät. Eikä ihan stressittömiä :smiley-angry017 Koko ajan vaan odottaa ja odottaa.

Onnea Sydensyliin!

Täällä ei käyny yhtä hyvä mäihä, one stepin testi ja sillä hailakka viivanpaikka. En tiiä sainko tallennettua kuvaankaan. Lämmöt nousi kyllä tänään hyvin aamulla 36,7 ku nyt ollu 36.5-36.6 korkeimmillaan.

Liitteet

• IMG_20210326_072846.jpg
    IMG_20210326_072846.jpg
    22.4 KB · Katsottu: 139
Pahoittelut negoista. :sad001

Onnea Sudensyli! :love017

Voimia Alinah! Toivottavasti saat apua ja selkeyttä päivystyksestä. :Heartred

On: Samanlainen hailura tuli tänään testiin, eli luokittelen negaksi. :sorry: :banghead:

Täytyy jäädä vuotoa odottelemaan ja uutta kiertoa kohti. :bounce

Dpo11 ja kp27/26-28 eli luultavasti ei tarvitse kauaa odotella. :dance008

Onnea kaikille muille aamun testaajille! :Heartred

Mitä hel... Tää ei varmaan voi olla muuta ku plussa?? :nailbiting: Sanokaa ny, et nää PC:n liuskat antaa jotain valeplussia?

Oon tehny negatiiviset testit kp29 ja 30/26 ja ne oli ihan puhtaasti negat. Aattelin, että kroppa vaan pelleillee, luovuin jo toiveista, lähinnä vitutti, ku en voi saada menkkojakaan, roikun tällases välitilas. Alavatsakipua, närästystä, tissien arastelua ja runsasta valkovuotoo ja hikoilua ollu koko ajan, minusta kuitenki vähenemäänpäin noitten negojen jälkeen.

Tänään kp33 ja testasin. Ihan vaan ehkä siks, et voin sitte sen negan kanssa puntaroida, että vaikkei oo menkkoja, ni riipasisko viikonloppuna jonku sushi-salmiakki-viina -setin.

Ihan vähän tuli nyt puskista tämä. Olen hämmennys.

Paljon onnea.
:wav

On: Hengailen viel tääl palstalla ja seurailen viivan vahvistumista ennen ku siirryn joulukuisiin. Ihan viel ei uskalla innostua ku menkat ei viel oo edes myöhässä.

Täällä kanssa yksi taustalla pari päivää hengaillut! Meillä olisi tarkoitus alkaa neljännen haaveileminen/yrittäminen seuraavasta kierrosta. Mulla on aika päivälleen tarkka kierto ja ovulaationkin tunnistan, joten tuskin tulee hankittuja ovistestejä. Mutta tänne tulin kuumeilemaan ja tekemään niitä niin ihania raskaustestejä :grin Ja tietysti kurkkimaan muiden kuumeilua ja testejä!

Tsemppiä kaikille testaajille!

Paljon onnea Sudensylin! Selkeä plussa :hello2
Ja tervetuloa uusille!:welcome

Täällä myös nega testattu, joten seuraavaan kiertoon!

Täällä aamutestaukset myös tehty, vaikka jo ennen tikun uittamista mietin, että miksi pitää edes testata kun kerran on niin varma olo negasta muutenkin. Mutta testasin nyt silti "varmuuden vuoksi". Tuollaista hailuraa näkyy, mutta negaksi tulkitsen. :sorry: Hieman ärsyttää, kun mulla on cb kyllä näyttänyt aiemmin selkeästi negaa tai sitten hailura ollut vahvempi (joka on siitä sitten voimistunut). Yritin tämän aamun testistä saada kuvaa, mielestäni sinertävämpi viiva luonnossa. Mutta kuvassa näyttää ihan harmaalta. Ja varmaan viivan paikka onkin. :pompus: Lueskelin, että osalla ilmeisesti tämä cb early on näyttänyt viivanpaikkaa? Heräsin 5:40 hiestä märkänä ja lämpö näytti tänä aamuna 37.4. Että jos ei ole kyytiläistä mukana, niin sitten varmaan kipeeksi tulossa. :bag: Tai keho valmistautuu megamenkkoihin.. :banghead:

Liitteet

• 20210326_064457-01-01-01.jpeg
    20210326_064457-01-01-01.jpeg
    21 KB · Katsottu: 210
  • 20210326_065436-01.jpeg
    20210326_065436-01.jpeg
    22.8 KB · Katsottu: 206
mulla olis kysymys ovis oireista. tuleeko teillä "ovislimaa" ennen plussaa, jos niin kuinka paljon ennen, vai oviksen aikana vai miten :grin

Täällä aamutestaukset myös tehty, vaikka jo ennen tikun uittamista mietin, että miksi pitää edes testata kun kerran on niin varma olo negasta muutenkin. Mutta testasin nyt silti "varmuuden vuoksi". Tuollaista hailuraa näkyy, mutta negaksi tulkitsen. :sorry: Hieman ärsyttää, kun mulla on cb kyllä näyttänyt aiemmin selkeästi negaa tai sitten hailura ollut vahvempi (joka on siitä sitten voimistunut). Yritin tämän aamun testistä saada kuvaa, mielestäni sinertävämpi viiva luonnossa. Mutta kuvassa näyttää ihan harmaalta. Ja varmaan viivan paikka onkin. :pompus: Lueskelin, että osalla ilmeisesti tämä cb early on näyttänyt viivanpaikkaa? Heräsin 5:40 hiestä märkänä ja lämpö näytti tänä aamuna 37.4. Että jos ei ole kyytiläistä mukana, niin sitten varmaan kipeeksi tulossa. :bag: Tai keho valmistautuu megamenkkoihin.. :banghead:
Mitä? Mä ainakin nään ihan selkeen viivan ja tulkitsisin plussaks :wideyed:

Oo! Tuohan näyttää tosi hyvältä. Selkeä viiva ja mielestäni kuvassakin sinertävä. :smiley-bounce012

Tämä on kyllä jo paljon selkeämpi kuin oma, minkä tulkitsen viivan paikaksi. Alustavat onnittelut! :happy:

mulla olis kysymys ovis oireista. tuleeko teillä "ovislimaa" ennen plussaa, jos niin kuinka paljon ennen, vai oviksen aikana vai miten :grin
ennen, aikana ja jälkeen :laughing002 yleensä alkaa limailu pari päivää ennen plussaa, ja jatkuu muutaman päivän sen jälkeen. määrä tietty vaihtelee, alussa se on vähäisempää.

Mitä? Mä ainakin nään ihan selkeen viivan ja tulkitsisin plussaks :wideyed:

Nään kans toisen viivan, mutta joillain testeillä oon aiemmin saanut hailuroita, jotka sitten olleetkin negoja :bag: Niin sillä ei uskalla vielä innostua :shy: Sitten kun tosiaan se kohdunulkoinen taustalla niin stressaan sitäkin, että jos se uusiutuu. Viimeksi tuo KU näytti melko haaleaa toista viivaa raskauden alussa.

Tulkitsen ton kyllä haamuksi!:hello2 Ja multa puuttuu viivalasit kyllä tyystin

Tässä mun aamuinen, jonka tulkitsen kyllä viivan paikaksi :pompus:

Näkyy näköjään vielä huonommin tässä kuin livenä, joten tässä kuvassa ei näy edes viivan paikkaa :hilarious:

Liitteet

• IMG_20210326_092736__01.jpg
    IMG_20210326_092736__01.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 165
Onnea plussanneille!!!

Oma testi oli puhdas nega :sad001

Mulla nyt keskenmenosta 31 päivää ja jos ovulaatio olis tapahtunu sillon kun oli limat siitä olisi nyt 13 päivää... Sen jälkeenkin olen joka päivä tikuttanu ovista ilman tulosta joten en usko että olisi sen jälkeen olluut... Mulla on kolmesta kierrosta joista oviksen onnistuin bongaamaan mennyt aina 14 päivää että menkat on alkanut... Että joko olis menkat tulossa mikä sekin ois hyvä juttu mun tapauksessa (tärppikierto oli jotain 120 päiväinen :nailbiting:) tai sitten tämäkin kierto venyy pitkäksi ja aiheuttaa stressiä ja varnaan tuun taas testaamaan viikottain että jos kuitenkin... Ja ei tuo päivittäinen oviksen testaaminenkaan mitään ilmaista ole :confused005... Toki sanottiin naistenpolilla että keskimäärin keskenmenosta 4-6 viikon päästä menkat... Nyt siis vasta tuo 4 viikkoa mennyt... Toivoa siis vielä on että viikon tai parin sisään oliskin ovulaatio :smiley-angelic001

Tässä mun aamuinen, jonka tulkitsen kyllä viivan paikaksi :pompus:

Näkyy näköjään vielä huonommin tässä kuin livenä, joten tässä kuvassa ei näy edes viivan paikkaa :hilarious:

Mä nään tässä viivanpaikan. Testaa parin päivän päästä uudestaan :)

Voi olla että kun oon psyykannut itseäni niin paljon negaan, niin nyt en sitten näe mitään. :joyful: Mutta joo, kyllä tuo aika törkeä viivanpaikka olisi jos on sellainen. Testailen viimeistään sunnuntaina uudestaan, pitäisi sitten olla ainakin vahvistunut jos on vahvistuakseen. Miehelle en uskalla näyttää testiä vielä, kun hän aina ehtii innostua ja sitten on kurjaa aiheuttaa pettymys jos viivat ei vahvistukaan. Mutta kai tässä vielä pieni toivonkipinä voi olla. :angelic:

Takaisin