Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä hel... Tää ei varmaan voi olla muuta ku plussa?? Sanokaa ny, et nää PC:n liuskat antaa jotain valeplussia?
Oon tehny negatiiviset testit kp29 ja 30/26 ja ne oli ihan puhtaasti negat. Aattelin, että kroppa vaan pelleillee, luovuin jo toiveista, lähinnä vitutti, ku en voi saada menkkojakaan, roikun tällases välitilas. Alavatsakipua, närästystä, tissien arastelua ja runsasta valkovuotoo ja hikoilua ollu koko ajan, minusta kuitenki vähenemäänpäin noitten negojen jälkeen.
Tänään kp33 ja testasin. Ihan vaan ehkä siks, et voin sitte sen negan kanssa puntaroida, että vaikkei oo menkkoja, ni riipasisko viikonloppuna jonku sushi-salmiakki-viina -setin.
Ihan vähän tuli nyt puskista tämä. Olen hämmennys.
Mitä? Mä ainakin nään ihan selkeen viivan ja tulkitsisin plussaksTäällä aamutestaukset myös tehty, vaikka jo ennen tikun uittamista mietin, että miksi pitää edes testata kun kerran on niin varma olo negasta muutenkin. Mutta testasin nyt silti "varmuuden vuoksi". Tuollaista hailuraa näkyy, mutta negaksi tulkitsen. Hieman ärsyttää, kun mulla on cb kyllä näyttänyt aiemmin selkeästi negaa tai sitten hailura ollut vahvempi (joka on siitä sitten voimistunut). Yritin tämän aamun testistä saada kuvaa, mielestäni sinertävämpi viiva luonnossa. Mutta kuvassa näyttää ihan harmaalta. Ja varmaan viivan paikka onkin. Lueskelin, että osalla ilmeisesti tämä cb early on näyttänyt viivanpaikkaa? Heräsin 5:40 hiestä märkänä ja lämpö näytti tänä aamuna 37.4. Että jos ei ole kyytiläistä mukana, niin sitten varmaan kipeeksi tulossa. :bag: Tai keho valmistautuu megamenkkoihin.. :banghead:
Täällä aamutestaukset myös tehty, vaikka jo ennen tikun uittamista mietin, että miksi pitää edes testata kun kerran on niin varma olo negasta muutenkin. Mutta testasin nyt silti "varmuuden vuoksi". Tuollaista hailuraa näkyy, mutta negaksi tulkitsen. Hieman ärsyttää, kun mulla on cb kyllä näyttänyt aiemmin selkeästi negaa tai sitten hailura ollut vahvempi (joka on siitä sitten voimistunut). Yritin tämän aamun testistä saada kuvaa, mielestäni sinertävämpi viiva luonnossa. Mutta kuvassa näyttää ihan harmaalta. Ja varmaan viivan paikka onkin. Lueskelin, että osalla ilmeisesti tämä cb early on näyttänyt viivanpaikkaa? Heräsin 5:40 hiestä märkänä ja lämpö näytti tänä aamuna 37.4. Että jos ei ole kyytiläistä mukana, niin sitten varmaan kipeeksi tulossa. :bag: Tai keho valmistautuu megamenkkoihin.. :banghead:
Täällä aamutestaukset myös tehty, vaikka jo ennen tikun uittamista mietin, että miksi pitää edes testata kun kerran on niin varma olo negasta muutenkin. Mutta testasin nyt silti "varmuuden vuoksi". Tuollaista hailuraa näkyy, mutta negaksi tulkitsen. Hieman ärsyttää, kun mulla on cb kyllä näyttänyt aiemmin selkeästi negaa tai sitten hailura ollut vahvempi (joka on siitä sitten voimistunut). Yritin tämän aamun testistä saada kuvaa, mielestäni sinertävämpi viiva luonnossa. Mutta kuvassa näyttää ihan harmaalta. Ja varmaan viivan paikka onkin. Lueskelin, että osalla ilmeisesti tämä cb early on näyttänyt viivanpaikkaa? Heräsin 5:40 hiestä märkänä ja lämpö näytti tänä aamuna 37.4. Että jos ei ole kyytiläistä mukana, niin sitten varmaan kipeeksi tulossa. :bag: Tai keho valmistautuu megamenkkoihin.. :banghead:
ennen, aikana ja jälkeen yleensä alkaa limailu pari päivää ennen plussaa, ja jatkuu muutaman päivän sen jälkeen. määrä tietty vaihtelee, alussa se on vähäisempää.mulla olis kysymys ovis oireista. tuleeko teillä "ovislimaa" ennen plussaa, jos niin kuinka paljon ennen, vai oviksen aikana vai miten
Mitä? Mä ainakin nään ihan selkeen viivan ja tulkitsisin plussaks
Tulkitsen ton kyllä haamuksi! Ja multa puuttuu viivalasit kyllä tyystinTäällä aamutestaukset myös tehty, vaikka jo ennen tikun uittamista mietin, että miksi pitää edes testata kun kerran on niin varma olo negasta muutenkin. Mutta testasin nyt silti "varmuuden vuoksi". Tuollaista hailuraa näkyy, mutta negaksi tulkitsen. Hieman ärsyttää, kun mulla on cb kyllä näyttänyt aiemmin selkeästi negaa tai sitten hailura ollut vahvempi (joka on siitä sitten voimistunut). Yritin tämän aamun testistä saada kuvaa, mielestäni sinertävämpi viiva luonnossa. Mutta kuvassa näyttää ihan harmaalta. Ja varmaan viivan paikka onkin. Lueskelin, että osalla ilmeisesti tämä cb early on näyttänyt viivanpaikkaa? Heräsin 5:40 hiestä märkänä ja lämpö näytti tänä aamuna 37.4. Että jos ei ole kyytiläistä mukana, niin sitten varmaan kipeeksi tulossa. :bag: Tai keho valmistautuu megamenkkoihin.. :banghead:
Tässä mun aamuinen, jonka tulkitsen kyllä viivan paikaksi
Näkyy näköjään vielä huonommin tässä kuin livenä, joten tässä kuvassa ei näy edes viivan paikkaa