Oliwia
Näppärä viestien naputtelija
Mulla piti eilen jo alkaa kuukautiset, mutta tulee vaan ruskeaa valkkaria. Eilen oli kunnon menkkatuntemuksetkin, mutta ei mitään. Tänään lämmöt pomppasi taas 0,5 astetta ylemmäs, mutta ei ole kyllä enää niin minkäänlaisia raskausoireita.Alkaisi nyt kunnolla niin ei tarttis enää miettiä vaan aloittaa uusi kierto ja uudet yritykset. :banghead:
Mites Oliwialla on mennyt siellä, onko tullut lisää raskausoireita?![]()
Täällä on jännät paikat, kun aamun testi oli edellisiä haaleampi...
Odotan maanantaihin ja teen testin uudestaan. Tänään olis kp 31/28 ja rv 4+2, vuotoa ei näy onneks mut kamalat menkkakivut on. Miehelle jo masistelin, että taitaa mennä heti alussa kesken. Toisaalta, niin kauan kun ei ala vuoto niin toivoa on. :) Pahoinvointia ollu enemmän ja vähemmän, kamala väsymys ja tänään uutena oireena tissikipu. Paleltaa koko ajan. Ootko testaillut? :)
Alkaisi nyt kunnolla niin ei tarttis enää miettiä vaan aloittaa uusi kierto ja uudet yritykset. :banghead:
Kun mulla meni kesken heinäkuussa ihan alussa niin tuli kauheat krampit ja polttelut vatsaan ja selkään. En meinannut pystyä edes nukkumaan ja sitten, kun alkoi vuotamaan verta ja hyytymiä, niin kivut loppuivat. Mutta ei sitä voinut enää menkkakipuihin verrata, jospa se olisi hyvä merkki, että keho vaan muokkautuu. Kaukohalit Oliwia!

ALKOHOLITTOMASTA tuskinpa alkoholistia tulee. Ja tämä mielestäni ei kuulu tänne eikä tähän. Vauvaa toivoessa varmasti jokainen huolehtii omasta alkoholin käytöstä ja kulutuksesta. Kaikki me koitetaan varmasti elää normaalisti ja se on jokaisen oikeus. Jos elämän tapoihin on ennen raskauden yritystä kuulunut, että ottaa sitten alkoholitonta tai alkoholillista, ni sit ottaa. Kohtuus kaikessa. Joo, ei alkoholia suositella, mutta jos se on kuulunu välillä omiin tapoihin ja raskautuminenkin voi viedä vuosia! Ni pitäiskö sitä sit elää kuukausi toiseen rajoitellen ja jännittäen, ehkä peläten ja luopuen tietyistä asioista. Kyllä mä raskaustumiseen asti teen just niin ku parhaaksi koen. Esimerkiksi itse en tykkää alkoholillisesta punaviinistä, mutta kyllä mä voin siiderin joskus ottaa. Tosiaan siihen asti kunnes se plussa pärähtää. En kuitenkaan ole ottanut kun ei ole tehnyt mieli, mutta aivan hyvin voisin ottaa ja varmaan huomenna otankin siiderin, ehkä jopa kaksi. Enpä siltikään ole alkoholisoitunut.
. Se oli yleinen kommentti. Peace. Ei tartte herneitä henkäillä, vaikka taitaapi olla tämän palstan tapa lukea kaikki negana...