Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunpa siellä olisi pieni kasvamassa Oireita on nyt alkanut tulemaan, tissit kipuilee ja kohdun kohdalla pistelee kuin neulalla tökittäis. Lämpöjä en oo mitannu mutta poskia kuumottaa ja välillä menee vilunväreitä. Toki voi olla myös kierron lopun oireita.Taustalta kurkkimassa teidän kuulumisia. Bumble ihan selvä viivahan tossa on! Toivottavasti vahvistuu!
2 viikkoa sitten lopetin pillereiden syönnin. Kävin tänään niistä kummallisista vatsakivuista gynellä. Sain varovaisen endoepäilyn - pinnallista endometrioosia. Kipupiste lähinnä kohdun vasemmalla puolella ylhäällä, mutta kuulemma mikään ei missään nimessä viittaa syvään endometrioosiin. Teki erilaisia liikuttelu ja kipupiste testejä. Saimme 6 kk aikaa yrittää raskautta ja sen jälkeen lähete tarkempiin tutkimuksiin/lapsettomuuspolille. Gyne oli perehtynyt endoon, joten olin käynnistä todella tyytyväinen. Olin myös tyytyväinen tuohon 6 kk aikarajaan kun aiempi gyne vain sanoi minun kivuistani "en olisi huolissani" ja kehotti normaalisti yrittämään lasta vuoden.
Gyne veikkasi, että tämän kuun ovulaatio menee sivusuun, sillä munarakkula oli jo 2,4 mm halkaisijaltaan vaikka kuulemma yleensä puhkeaa ennen 2 mm? nyt toivotaan kipujen vähenemistä ja kuukautisten alkua huhtikuulle. :)
Onko muuten enää listaa, jossa olisi kaikkien keskusteluun osallistuvien nimet ja joitakin tietoja vai jäikö se perinne tuonne ryhmään2020? :)
Joo pc liuskalla testaan ku herään aamullaOnks sulla pc huomiseksi? Oman kokemuksen mukaan vahvistuu kyllä hyvin, siitä varmaankin erottaa onko oikea viiva. Toivottavasti on!
Juu vasta dpo 9 eikä todellakaan ois ihme vaikka ihan oikeasti raskaana olevalla testi ei näyttäisikään vielä mitään. Odottelen ihan rauhassa.Mutta eikös tänään ollut vasta dpo9? :)
Hyvin kerkee vielä tulemaan kaksi viivaa. Oireet ainakin kuulostaa lupaavilta.
Ei sulla olis kuvaa tallessa? Jos laittasit meille vertailukuvaa?Nyt kun vertaan viime kierron pc liuskan viivanpaikkaa tämänpäiväiseen testiin niin aika samalta näyttävät että voipi hyvinkin olla vaan viivanpaikka tuo tänään tehty
No onhan mulla ja vielä kollaasina kaiken lisäksiEi sulla olis kuvaa tallessa? Jos laittasit meille vertailukuvaa?
Jotenki en halua uskoo, että toi tänpäivänen olis pelkkä viivanpaikka
Nyt kun vertaan viime kierron pc liuskan viivanpaikkaa tämänpäiväiseen testiin niin aika samalta näyttävät että voipi hyvinkin olla vaan viivanpaikka tuo tänään tehty
Sama! Tosin tää varmaan jatkuu mulla koko kierron kuitenkin. Tai "kierron". Tuntuu ettei ole kiertoa vaan jatkuvat menkat :bag:
Onks teistä joku testannut ovista koko kierron ajan tai edes lähes?
Tuleeko teillä viivaa näkyviin aina vai onko joskus ihan blanko testiviiva?
Näin sitä itsensä tuntee. Eli ei testiä, ei unta. Tämä testi on tehty YÖpissasta, rakkoaika ehkä alle 5h. https://aijaa.com/RcPRsz
Livenä punertaa selvästi
Nyt ei ole enää viivanpaikasta epäilystä
Kunpa vaan kaikki menisi hyvin
Näin sitä itsensä tuntee. Eli ei testiä, ei unta. Tämä testi on tehty YÖpissasta, rakkoaika ehkä alle 5h. https://aijaa.com/RcPRsz
Livenä punertaa selvästi
Nyt ei ole enää viivanpaikasta epäilystä
Kunpa vaan kaikki menisi hyvin