Raskaaksi 2021

Mulla piti eilen jo alkaa kuukautiset, mutta tulee vaan ruskeaa valkkaria. Eilen oli kunnon menkkatuntemuksetkin, mutta ei mitään. Tänään lämmöt pomppasi taas 0,5 astetta ylemmäs, mutta ei ole kyllä enää niin minkäänlaisia raskausoireita. :nailbiting: Alkaisi nyt kunnolla niin ei tarttis enää miettiä vaan aloittaa uusi kierto ja uudet yritykset. :banghead:

Mites Oliwialla on mennyt siellä, onko tullut lisää raskausoireita? :happy:

Täällä on jännät paikat, kun aamun testi oli edellisiä haaleampi... :sorry: Odotan maanantaihin ja teen testin uudestaan. Tänään olis kp 31/28 ja rv 4+2, vuotoa ei näy onneks mut kamalat menkkakivut on. Miehelle jo masistelin, että taitaa mennä heti alussa kesken. Toisaalta, niin kauan kun ei ala vuoto niin toivoa on. :) Pahoinvointia ollu enemmän ja vähemmän, kamala väsymys ja tänään uutena oireena tissikipu. Paleltaa koko ajan.

Ootko testaillut? :)

Täällä on jännät paikat, kun aamun testi oli edellisiä haaleampi... :sorry: Odotan maanantaihin ja teen testin uudestaan. Tänään olis kp 31/28 ja rv 4+2, vuotoa ei näy onneks mut kamalat menkkakivut on. Miehelle jo masistelin, että taitaa mennä heti alussa kesken. Toisaalta, niin kauan kun ei ala vuoto niin toivoa on. :) Pahoinvointia ollu enemmän ja vähemmän, kamala väsymys ja tänään uutena oireena tissikipu. Paleltaa koko ajan.

Voi ei.. :sorry: Teitkö sen aamupissasta? Jos oot juonut enemmän vettä ja oli laimeempi tai viallinen testi tai muuta. Toivottavasti pysyisi kyydissä pikkuinen. :Heartred Kun mulla meni kesken heinäkuussa ihan alussa niin tuli kauheat krampit ja polttelut vatsaan ja selkään. En meinannut pystyä edes nukkumaan ja sitten, kun alkoi vuotamaan verta ja hyytymiä, niin kivut loppuivat. Mutta ei sitä voinut enää menkkakipuihin verrata, jospa se olisi hyvä merkki, että keho vaan muokkautuu. Kaukohalit Oliwia!

En ole vielä testannut, kun täällä myydään apteekissa vain 10-15€ testejä niin joudun piinailemaan, mutta huomenna jos ei ala, niin teen vaikka maanantain aamupissasta testin tai luulis jo näkyvän päiväpissasta sunnuntainakin. Testi oli 20 vahvuus, ettei mikään herkin kyllä. Mitä mieltä olette, jotka enemmän testailleet?
Muoks typot

Muokattu viimeksi:
Onnea bumble ja tarrasukkia !! :)

Mulla ne menkat nyt alko rytinällä tänäaamuna.. yk 11 kp1 siis nyt..
Voimia Niia22. :Heartred

Toivotaan, että tämä viimeinen olisi se kuuluisa vuoden sisällä tärppää kierto meille molemmille. Meilläkin alkaa yk10, kunhan tuo vuoto nyt vaan alkaisi. Eli tilastoihmettä odotellessa. :pompus:

Voi ei.. :sorry: Teitkö sen aamupissasta? Jos oot juonut enemmän vettä ja oli laimeempi tai viallinen testi tai muuta. Toivottavasti pysyisi kyydissä pikkuinen. :Heartred Kun mulla meni kesken heinäkuussa ihan alussa niin tuli kauheat krampit ja polttelut vatsaan ja selkään. En meinannut pystyä edes nukkumaan ja sitten, kun alkoi vuotamaan verta ja hyytymiä, niin kivut loppuivat. Mutta ei sitä voinut enää menkkakipuihin verrata, jospa se olisi hyvä merkki, että keho vaan muokkautuu. Kaukohalit Oliwia!

En ole vielä testannut, kun täällä myydään apteekissa vain 10-15€ testejä niin joudun piinailemaan, mutta huomenna jos ei ala, niin teen vaikka maanantain aamupissasta testin tai luulis jo näkyvän päiväpissasta sunnuntainakin. Testi oli 20 vahvuus, ettei mikään herkin kyllä. Mitä mieltä olette, jotka enemmän testailleet?
Muoks typot

Joo aamupissasta tein. :bag: Kiitos sulle! :Heartred

Voi kunpa ne menkat jättäis tulematta ja sen sijaan saisit testiin kaksi viivaa! Mä testasin samana päivänä apteekin herkällä negan ja pc-liuskalla haamujen haamun, eli ei välttämättä se testin herkkyyskään aina kerro mitään. :)

No hupskeikkaa luitko edes mun kirjoitusta?:dance008 ALKOHOLITTOMASTA tuskinpa alkoholistia tulee. Ja tämä mielestäni ei kuulu tänne eikä tähän. Vauvaa toivoessa varmasti jokainen huolehtii omasta alkoholin käytöstä ja kulutuksesta. Kaikki me koitetaan varmasti elää normaalisti ja se on jokaisen oikeus. Jos elämän tapoihin on ennen raskauden yritystä kuulunut, että ottaa sitten alkoholitonta tai alkoholillista, ni sit ottaa. Kohtuus kaikessa. Joo, ei alkoholia suositella, mutta jos se on kuulunu välillä omiin tapoihin ja raskautuminenkin voi viedä vuosia! Ni pitäiskö sitä sit elää kuukausi toiseen rajoitellen ja jännittäen, ehkä peläten ja luopuen tietyistä asioista. Kyllä mä raskaustumiseen asti teen just niin ku parhaaksi koen. Esimerkiksi itse en tykkää alkoholillisesta punaviinistä, mutta kyllä mä voin siiderin joskus ottaa. Tosiaan siihen asti kunnes se plussa pärähtää. En kuitenkaan ole ottanut kun ei ole tehnyt mieli, mutta aivan hyvin voisin ottaa ja varmaan huomenna otankin siiderin, ehkä jopa kaksi. Enpä siltikään ole alkoholisoitunut.
Alkoholistien läheisille ja alkoholisteille on omat vertaistukiryhmät, tämä ei kuulu niihin. :)
Luin :angel4. Se oli yleinen kommentti. Peace. Ei tartte herneitä henkäillä, vaikka taitaapi olla tämän palstan tapa lukea kaikki negana... :grumpy:

Tutullekin oli suositeltu lasillista ties minkä takia. Jotkut koukuttuu helpommin, toiset ei. Ja en halua kenenkään päätyvän samaan keljuun jamaan, sitä ei etukäteen tiedä, auttoi kiinnittymiseen tai ei.

Nyt päätin, että en hussaa yhtään rahaa tässä kierrossa testeihin. Testaan vain ja ainoastaan kp 26, jos menkat ei oo alkanu. Nyt tää kierto oli 24. Näyttäis, et mulla luteaalivaihe on 12 päivää. Enkä ota mitään sen kummempia lisäravinteita ja kikkakolmosia käyttöön. Näin tästä ei kyllä ainakaan beibiä tuu, ku vouhkaa ja kaikki pyörii vaan sen ympärillä :bag:

Onnea bumble plussasta! :happy:

Täällä alkoi aamulla "menkkakiukut". En saanut aamulla seksiä, niin tuli paha mieli ja suutuin :hilarious:
Olinkin jo unohtanut, millaista tää voi ilman ylimääräisiä hormoneja olla. Noin viikon päähän voi siis menkkoja odotella.

Ja ei, en vihoitellut miehelle siitä, että kieltäytyi. Ihan hyvässä hengessä keskusteltiin mun kauheudesta kun pms-oireet alkaa :rolleyes:

Täällä taas, yritetty nyt olla miettimättä tätä yritys asiaa miehen kanssa niin pidin täältäkin taukoa taas. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja onnittelut plussanneille!:Heartred

Täällä nyt yk 6 menossa ja ovis luultavasti tänään tai viimestään maanantaina eli taas piinaillaan pian. Onnistuttiin eilen tallettelemaan ennenkö mies lähti töihin ja nyt huomenna onnistuu seuraavan kerran et toivotaan et se riittää. :happy:Päätin että tässä kierrossa en testaa ennen kuin aikaisintaan dpo 10, jos jotain oireita ilmaantuu:hilarious:

Joo aamupissasta tein. :bag: Kiitos sulle! :Heartred

Voi kunpa ne menkat jättäis tulematta ja sen sijaan saisit testiin kaksi viivaa! Mä testasin samana päivänä apteekin herkällä negan ja pc-liuskalla haamujen haamun, eli ei välttämättä se testin herkkyyskään aina kerro mitään. :)
No voi että.. toivottavasti se olisi ollut vain viallinen testi sitten. Täällä ei vieläkään kuulu tätiä, karmea migreeni tuli sen sijaan, ja tietysti aloin heti miettimään, että mitäs jos mun menkat on jo tyrehtymään päin, kun olen 38v. Kaikkee sitä miettiikin. Jospa ne sieltä tulee vielä ihan normaalisti. 7v kierukan kanssa ei tullut yksiäkään menkkoja ja nykyään ilman tiputteluita menkat kestää vain 2-3 päivää, on kyllä sitten ihan runsaat pari päivää kuitenkin.

Onnea bumble plussasta! :happy:

Täällä alkoi aamulla "menkkakiukut". En saanut aamulla seksiä, niin tuli paha mieli ja suutuin :hilarious:
Olinkin jo unohtanut, millaista tää voi ilman ylimääräisiä hormoneja olla. Noin viikon päähän voi siis menkkoja odotella.

Ja ei, en vihoitellut miehelle siitä, että kieltäytyi. Ihan hyvässä hengessä keskusteltiin mun kauheudesta kun pms-oireet alkaa :rolleyes:

Niin tuttuja tuollaiset "pimppiraget". :laughing001

Onnea Bumble!

Muille plussaa ja kaikkee, täytyy hehkuttaa kuin ihana yö ja päivä oli miehen kanssa hiljaisuudessa ja vaan oltiin ja halittiin ja rakasteltiin. Jälleen muistin miks just hän on mun rinnallani <3

Täällä on lämmöt koholla, pikkuisen kuuma eli ei kylmä ja ei oo rintojen arkuutta eikä vv eikä mitään oireita. Kurkku vähän outo ja jano mut se nyt on varmaan kehon tapa viestiä et juo enemmän vettä joten ei tuu plussaa (taas) tähä kiertoon enää.

Positiivista toki se et mä oon ovuloinut ja että mä oon tullut raskaaksi joten kaikki hyvin. Kyllä meille yhteinen lapsi tulee ja olen aika sinut sen asian tiimoilta että ei ehkä tule olemaan niin helppoa

Voimia Niia22. :Heartred

Toivotaan, että tämä viimeinen olisi se kuuluisa vuoden sisällä tärppää kierto meille molemmille. Meilläkin alkaa yk10, kunhan tuo vuoto nyt vaan alkaisi. Eli tilastoihmettä odotellessa. :pompus:

Toivotaan <3 pidän peukkuja että sun menkat ei alkaisikaan ja ois pieni ihme matkassa :happy:

Täällä menkat alkoi, dpo 13. Eilinen nega valmisti tähän ja vaikka aamulla kiukutti, niin oon löytänyt hyviä puolia tästä ja odotan jo aika innolla seuraavaa kiertoa. Ensinnäkin kierto on suhteellisen säännöllinen n 33 päivää (vaikkakin pitkä aina odotella loppuun), luteaali todentui riittäväksi. Ovulaatio bongautui ja sain tikuistakin jo jotain selkoa. Ens kiertoon kaapissa odottelee cb digi ovistesti. Ajattelin myös korkata viiniä ja salmiakkia joku ilta kun nyt välttänyt luteaalin jälkeen. Jospa tästä alkais vähän rennompi suhtautuminen koko touhuun. Mieskin toivoi alkuvuoden lasta, eli siihen sitten seuraavaksi katseet. Tästä kierrosta tulisi lasketuksi ajaksi 1.1.21 :rolleyes: mutta sen suuremmin stressaamatta, jos ei tämä kierto niin jokin muu.

Kivaa viikonloppua kaikille! :love017

Mulla oli kans tämän aamuinen testi aavistuksen haaleampi kuin eilisillan testi, vaikka tein aamupissasta. Menkkaoloja ei oo kyllä yhtään:pompus:
Täytynee jatkaa testailua taas huomenna. Kova repäisykipu oli eilen kun nousin sohvalta ylös. Saa nähdä kääntyykö tämä kemialliseksio_O

Bumble, missä kohtaa kiertoa olet (kp/kp) nyt? Raskaustestit voi näyttää raskauden alussa vaaleampaa viivaa monesta eri syystä eikä haalentuminen onneksi aina tarkoita kemiallista raskautta. Repäisykipumaisia tuntemuksia tuli itselläni molemmissa onnistuneissa raskauksissa ihan heti ekoilla viikoilla ja jatkui aina ihan synnytyssaliin asti. Pidetään peukkuja, että vauva on tiukasti kiinni ja saat pikkuisen syliin asti :Heartpink

Takaisin