Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näin sitä itsensä tuntee. Eli ei testiä, ei unta. Tämä testi on tehty YÖpissasta, rakkoaika ehkä alle 5h. https://aijaa.com/RcPRsz
Livenä punertaa selvästi
Nyt ei ole enää viivanpaikasta epäilystä
Kunpa vaan kaikki menisi hyvin
Mä aloitin nyt testaamisen, ja tarkoitus ois testailla en tiedä mihin asti,nyt kp 9.
Ovistesti vielä selkeä nega, mutta yllättynyt oon ku toinen viiva näkyy jo ihan hyvin, koska mun kierto ei oo itestään toiminut niin tää vähän antaa toivoa tässä kuva https://aijaa.com/t8yb6M
Tuohan näyttää jo tosi hyvältä. :) Eikös tuosta jo ripeästikkin voisi plussaksi muuttua?
Ne on nuo hormoonit ihmeellisiä.. mulla hormonaaliset heittelyt aiheuttaa voimakkaita päänsärkyjä. Se asia pysyi samana raskausajankin. Voihan se olla että sullekin tulee ihan samoja hormoonioireita, silloinkin kun on plussakierto. Nyt kierrossa ne ajat, kun mahdollinen kiinnittymisen tapahtuu, mullakin noin dpo 5, kyllä sitä vain mahdollisia muutoksia vahtaa, mutta voi käydä niinkin että ”samat olot”Tää on nyt tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenki
Elikkäs, jos on hyvin vahvat pms oireet ja oirekuva ennen menkkoja yleensä alkaen 7-8 päivää ennen kuukautisten alkua säännöllisesti joka kierto ja ne jatkuvat pahentuen joka päivä mitä lähemmäs menkkoja mennään, voivatko jo alkaneet oireet loppua kuin seinään jos kiinnittyminen tapahtuu ja raskaus saa alkunsa?
Eli tässä tarkoitan juurikin väsymystä, oksetusta sekä hormonimuutoksista johtuvia kipeitä finnirykelmiä ja ihonalaisia finnejä lisääntyvien alavatsakipujen kanssa.
Vai onko kehossa jo valmiiksi liikaa niin sanottua "väärää" hormonia, jonka takia raskaus ei pääse alkamaan, kun niin aikaisin ja vahvoina tulee noi menkkaoireet
Kaikkea sitä miettiikin näin yön pimeinä tunteina ja väsyneenä
/ mulla siis menossa kp20/26-27, dpo5 ja menkkaoireet puskee päälle jo täyttä vauhtia eilisestä alkaen
Dpo 11Bumble ihan selkeä toinenkin viiva havaittavissa. Mikä dpo sulla nyt on?