Raskaaksi 2021

Näin sitä itsensä tuntee. Eli ei testiä, ei unta. Tämä testi on tehty YÖpissasta, rakkoaika ehkä alle 5h. https://aijaa.com/RcPRsz
Livenä punertaa selvästi
Nyt ei ole enää viivanpaikasta epäilystä:love7:love7:love7

Kunpa vaan kaikki menisi hyvin:smiley-angelic001

Ooo! Selvästi vahvistunut! Onnea! :happy093.
Nyt niitä kuuluisia tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea ihanaa. :love017

Mä aloitin nyt testaamisen, ja tarkoitus ois testailla en tiedä mihin asti,nyt kp 9.
Ovistesti vielä selkeä nega, mutta yllättynyt oon ku toinen viiva näkyy jo ihan hyvin, koska mun kierto ei oo itestään toiminut niin tää vähän antaa toivoa :grintässä kuva https://aijaa.com/t8yb6M
t8yb6M

Tuohan näyttää jo tosi hyvältä. :) Eikös tuosta jo ripeästikkin voisi plussaksi muuttua? :think005

Kiitos onnitteluista ja kaikista tsempeistä mitä oon täällä saanut:notworthy
Jään taka-alalle seurailemaan viivan vahvistumista, keskusteluja ja toivomaan plussaa ihan teille kaikille:Heartpink

Olipa ihana nähdä heti aamusta hyviä uutisia! :love7

Onnea Bumble! :Heartred

Ihan vakaasti tänään nyt päätin, että minäki plussaan ens viikolla :gen045

Tää on nyt tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenki:hilarious:

Elikkäs, jos on hyvin vahvat pms oireet ja oirekuva ennen menkkoja yleensä alkaen 7-8 päivää ennen kuukautisten alkua säännöllisesti joka kierto ja ne jatkuvat pahentuen joka päivä mitä lähemmäs menkkoja mennään, voivatko jo alkaneet oireet loppua kuin seinään jos kiinnittyminen tapahtuu ja raskaus saa alkunsa?
Eli tässä tarkoitan juurikin väsymystä, oksetusta sekä hormonimuutoksista johtuvia kipeitä finnirykelmiä ja ihonalaisia finnejä lisääntyvien alavatsakipujen kanssa.
Vai onko kehossa jo valmiiksi liikaa niin sanottua "väärää" hormonia, jonka takia raskaus ei pääse alkamaan, kun niin aikaisin ja vahvoina tulee noi menkkaoireet:anyone

Kaikkea sitä miettiikin näin yön pimeinä tunteina ja väsyneenä:laughing001

/ mulla siis menossa kp20/26-27, dpo5 ja menkkaoireet puskee päälle jo täyttä vauhtia eilisestä alkaen
Ne on nuo hormoonit ihmeellisiä.. mulla hormonaaliset heittelyt aiheuttaa voimakkaita päänsärkyjä. Se asia pysyi samana raskausajankin. Voihan se olla että sullekin tulee ihan samoja hormoonioireita, silloinkin kun on plussakierto. Nyt kierrossa ne ajat, kun mahdollinen kiinnittymisen tapahtuu, mullakin noin dpo 5, kyllä sitä vain mahdollisia muutoksia vahtaa, mutta voi käydä niinkin että ”samat olot”:think005
Mulla ekan kohdalla alko tuhruvuoto ja migreenikin vaivasi, mutta raskaana olin.

Täällä aamusta tyylipuhdas nega. Aiemmista raskauksista ei mitään muistikuvaa milloin oon saanu plussan tai edes haamun. Foorumin vanhojen viestien perusteella jonkunlainen toinen viiva on tullut dpo 12 mutta niistä viivoista ei ole kuvia eikä testimerkistä tietoa.

Bumble ihan selkeä toinenkin viiva havaittavissa. Mikä dpo sulla nyt on?

Onnea Bumble! :angelic:

Kp7 täällä. Vielä en kehtaa lähteä tikuttelemaan, kun eilen tuli vielä vähän tiputteluvuotoa ja noita tikkujakaan ei mahdottomasti ole käytettävissä :grin On tämä odottelu tylsää. o_O

Kp27 meneillään - still nothing. :grin Menkkatuntemukset jatkuu ja Flo tosiaan ennustaa alkua vasta huomiselle. Jos ei sillonkaan ala, niin sitten saa varmaan jo tosissaan alkaa jännittää ja tehä lähtöä testikaupoille. :nailbiting:

Bumblelle onnet täältäkin! :thumleft

Mulla piti eilen jo alkaa kuukautiset, mutta tulee vaan ruskeaa valkkaria. Eilen oli kunnon menkkatuntemuksetkin, mutta ei mitään. Tänään lämmöt pomppasi taas 0,5 astetta ylemmäs, mutta ei ole kyllä enää niin minkäänlaisia raskausoireita. :nailbiting: Alkaisi nyt kunnolla niin ei tarttis enää miettiä vaan aloittaa uusi kierto ja uudet yritykset. :banghead:

Mites Oliwialla on mennyt siellä, onko tullut lisää raskausoireita? :happy:

Takaisin