Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bumble, missä kohtaa kiertoa olet (kp/kp) nyt? Raskaustestit voi näyttää raskauden alussa vaaleampaa viivaa monesta eri syystä eikä haalentuminen onneksi aina tarkoita kemiallista raskautta. Repäisykipumaisia tuntemuksia tuli itselläni molemmissa onnistuneissa raskauksissa ihan heti ekoilla viikoilla ja jatkui aina ihan synnytyssaliin asti. Pidetään peukkuja, että vauva on tiukasti kiinni ja saat pikkuisen syliin asti
Ylempi tehty eilen illalla ja alempi nyt aamulla. Ei auta kun odotella. Jotenkin haluaisin kuitenkin olla optimistinen ja ajatella että kaikki on hyvin:)
Tee tänään illemmalla uusi! Oon törmännyt monesti, että on ollut aamulla haaleampi mut silti kaikki mennyt hyvin!
Joo teen uudestaan illalla tai huomenna. On tuo nyt kuitenkin vahvistunut siitä dpo10 haamusta ihan hyvin
Ärsyttää nyt kun piti mennä testaamaan niin aikaisin kun alkuperänen tarkotus oli testata aikaisintaan tänään mutta ku ei tiedä yritetäänkö me nyt meidän viimeistä lasta niin kärsitään koko rahan edestä
Ylempi tehty eilen illalla ja alempi nyt aamulla. Ei auta kun odotella. Jotenkin haluaisin kuitenkin olla optimistinen ja ajatella että kaikki on hyvin:)
Hieno juttu! Jospa se siitä lähtisi nyt vahvistumaan.Mä päätin eilen aamulla, että testaan vasta maanantaina seuraavan kerran. No en malttanu. Tein eilen illalla vielä Pc:n liuskan ja oli vahvempi kuin aamuinen. Huomenna teen vielä yhden + digin. Viivan vahvistumisia sinnekin Bumble! :)
Esikoista yrittäessä söin pelkkää foolihappoa.Tuli mieleen raskausvitamiineista!
Aloitin vuoden alusta syömään niitä, kun luin, että hyvä syödä jo ennen raskautta erityisesti foolihappoa. Nyt kuitenkin huomasin, että noissahan on rautaa (multitabs raskaus) ja sitähän ei suositella syömään "turhaan".
Vuosi sitten on viimeksi otettu rauta-arvot ja ne oli silloin minulla normaalit. Eli syödäkö vai ei? Yrityshän voi kestää vaikka vuoden tai kaksi.
Miunkin mielestä selkeä punertava viiva molemmissa. Testaa myöhemmin tänään uudestaan tai huomennaMun silmiin viivoissa ei näy eroa :)
Ja komppaan muita, vahvin viiva ei aina tule aamupissasta. Selkeä plussa tuo on :)