Raskaaksi 2021

Ylempi tehty eilen illalla ja alempi nyt aamulla. Ei auta kun odotella. Jotenkin haluaisin kuitenkin olla optimistinen ja ajatella että kaikki on hyvin:)

Liitteet

• 20210321_075939.jpg
    20210321_075939.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 212
Bumble, missä kohtaa kiertoa olet (kp/kp) nyt? Raskaustestit voi näyttää raskauden alussa vaaleampaa viivaa monesta eri syystä eikä haalentuminen onneksi aina tarkoita kemiallista raskautta. Repäisykipumaisia tuntemuksia tuli itselläni molemmissa onnistuneissa raskauksissa ihan heti ekoilla viikoilla ja jatkui aina ihan synnytyssaliin asti. Pidetään peukkuja, että vauva on tiukasti kiinni ja saat pikkuisen syliin asti :Heartpink

Kierrosta ei ihan tarkkaa tietoakun pillerit niin vasta lopetettu mutta tänään on dpo 12. Viime kierto, mikä oli ensimmäinen pillereiden jälkeen oli 34pv.

Ylempi tehty eilen illalla ja alempi nyt aamulla. Ei auta kun odotella. Jotenkin haluaisin kuitenkin olla optimistinen ja ajatella että kaikki on hyvin:)

Mä sain myös aina ihan alussa jostain syystä paljon vahvemman viivan iltasin kun aamuisin, vaikka luulin että menisi juuri toisin päin. Siis silloin kun olin raskaana. Muistan että huolestuin siitä mutta täällä muutama rauhotteli, että heillä on ollut samalla tavalla ihan alussa illalla vahvempaa viivaa. Tsemppiä ja vahvistumista viivalle! :)

Joo teen uudestaan illalla tai huomenna. On tuo nyt kuitenkin vahvistunut siitä dpo10 haamusta ihan hyvin:smile
Ärsyttää nyt kun piti mennä testaamaan niin aikaisin kun alkuperänen tarkotus oli testata aikaisintaan tänään mutta ku ei tiedä yritetäänkö me nyt meidän viimeistä lasta niin kärsitään koko rahan edestä:hilarious:

Täällä nyt aamusta nega. Menossa on dpo 11. Tuolla jossain häpyluun seudulla on jotain tuntemuksia mutta niistä ei ota selvää mitä. Ei ne ainakaan samalta tunnu kuin menkkojen aikaan.

Joo teen uudestaan illalla tai huomenna. On tuo nyt kuitenkin vahvistunut siitä dpo10 haamusta ihan hyvin:smile
Ärsyttää nyt kun piti mennä testaamaan niin aikaisin kun alkuperänen tarkotus oli testata aikaisintaan tänään mutta ku ei tiedä yritetäänkö me nyt meidän viimeistä lasta niin kärsitään koko rahan edestä:hilarious:

Mä päätin eilen aamulla, että testaan vasta maanantaina seuraavan kerran. No en malttanu. :hilarious: Tein eilen illalla vielä Pc:n liuskan ja oli vahvempi kuin aamuinen. Huomenna teen vielä yhden + digin. Viivan vahvistumisia sinnekin Bumble! :)

Mulla on rinnat kipeytyneet jo, mutta silleen hassusti ettei läheskään koko ajan. Tämäkin oire oli hävinnyt pillereiden aikana. Enkä ollut pistänyt edes merkille.
Oikeasti iso ero mennä "luomuna", kuin syödä hormoniehkäisyä.

Tietenkin toivon, että menkat ei alkaisi ollenkaan. Mutta toisaalta taas saisi alkaa nopeasti, että pääsisi nopeasti uuteen kiertoon ja yrittämään :grin

Mun silmiin viivoissa ei näy eroa :)
Ja komppaan muita, vahvin viiva ei aina tule aamupissasta. Selkeä plussa tuo on :)

Heips taas kaikille! Ihanaa nähä täällä näitä plussia!! Tarraliimaa ja onnea kovasti!!
Täällä menossa jo viikko 8:deksan . Aika menee nopsaan!

Oli puhetta kuinka aamupissasta ei tosiaan tule kaikilla aina vahvin viiva! No ei tullut mullakaan. Tässä vertailuksi minun tässä raskaudessa tehty aamu testi ja sitten muutama tunti myöhemmin tehty testi! Eli aika ero!

Liitteet

• 20210224_173957.jpg
    20210224_173957.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 151
Mä päätin eilen aamulla, että testaan vasta maanantaina seuraavan kerran. No en malttanu. :hilarious: Tein eilen illalla vielä Pc:n liuskan ja oli vahvempi kuin aamuinen. Huomenna teen vielä yhden + digin. Viivan vahvistumisia sinnekin Bumble! :)
Hieno juttu! Jospa se siitä lähtisi nyt vahvistumaan. :happy:

Täällä alkoi vihdoin kp1 niin pääsee jännittämään seuraavaa kiertoa. Toivottavasti tulee kunnon menkat, kun ollut vain 2-3 päivää kierukan jälkeen. Mirena poistettiin jo heinäkuussa 7v jälkeen. Kierto heittelee edelleen. Onneksi päästään taas lääkärille viikon päästä.

Nyt kun oon seuraillut muiden jännäämisiä niin iskee kyllä totaalipaniikki!!!! Tuntuu ettei mies ole juurikaan pehmennyt asialle ja koko haave tuntuu niin kaukaiselta.... Ikää jo 36 ja lapsen saaminen kun ei ole mikään itsestäänselvyys vaikka lapsia jo ennestään oisi... Tärpissä voi mennä vaikka kuinka kauan, jos on edes tärpätäkseen.... Ja raskauskin kestää kuitenkin suht pitkään ja ikää tulee lisää kokoajan... :( Tällä hetkellä ei ole edes järkevää puhekontaktia mitä ko aiheeseen tulee... Ahdistaaaa.....

21v ja 24v ollessani tärppäsi molemmista ekalla kierrolla, eikä silloin stressattu tai ollut edes hajuakaan omista oviksista ja menkatkaan ei ollut aina säännölliset :D

Tuli mieleen raskausvitamiineista!

Aloitin vuoden alusta syömään niitä, kun luin, että hyvä syödä jo ennen raskautta erityisesti foolihappoa. Nyt kuitenkin huomasin, että noissahan on rautaa (multitabs raskaus) ja sitähän ei suositella syömään "turhaan".

Vuosi sitten on viimeksi otettu rauta-arvot ja ne oli silloin minulla normaalit. :bored: Eli syödäkö vai ei? Yrityshän voi kestää vaikka vuoden tai kaksi.

Tuli mieleen raskausvitamiineista!

Aloitin vuoden alusta syömään niitä, kun luin, että hyvä syödä jo ennen raskautta erityisesti foolihappoa. Nyt kuitenkin huomasin, että noissahan on rautaa (multitabs raskaus) ja sitähän ei suositella syömään "turhaan".

Vuosi sitten on viimeksi otettu rauta-arvot ja ne oli silloin minulla normaalit. :bored: Eli syödäkö vai ei? Yrityshän voi kestää vaikka vuoden tai kaksi.
Esikoista yrittäessä söin pelkkää foolihappoa.
Raskausaikana mama vitamiinia ja sitä myös neuvolassa suositeltiin. Jouduin myös jossain vaiheessa syömään lisärautaa mut muistaakseni th sano et yleensä riittää mama vitskuista saatu rauta ylläpitämään

Ehkä en odottelekaan menkkoja vielä saapuviksi, kun selvät ovislimat alkoi. Eli seksitön aamu kiukutti muuten vain :hilarious:

Mutta nyt alkaa sit se piinailu, kun kierron vaihe selvisikin luultua paremmaksi!

Täällä dpo 11 enkä oo testannu vieläkään. Perjantaina oli kiva ilta ystävien kanssa mutta pieni etova olo varjosti tuota iltaa ja aamuyöllä heräsin kun yrjö herra tuli kylään. Ja sitten tuli toisestakin päästä. Miehellä sama. Ollaan täällä nyt vatsataudissa oltu ja oikeestaan ajatus raskaudesta on osittain kuopattu, ei mitään oireita. Korkeintaan pms.

Ajattelin säästää testejä seuraavaan kiertoon ettei tartte pettyä, niin kyllä kai tässä neljä päivää malttaa oottaa kun sitte menkat pitäis alkaa

Takaisin