Fifty-sixty. Meillä oli la joulukuun puolivälis ( the osuma oli maaliskuun loppupuolella) ja synty viikkoa etukäteen. En ollut jouluna enkä uutenavuotena osastolla :)Laskeskelin tässä et jos tästä kierrosta tärppäis, la ois joulukuun puolessa välissä. Ovis ei oo vielä ollut ja nyt mietin jos kuitenkin ottaisi varman päälle tän kierron.
Mulla ei oo mitään loppuvuoden lasta vastaan sinänsä, mut pelko että toinenkin lapsi syntyis etuajassa ja olisin sairaalassa kun esikoisen syntymäpäivät olisi. Tai sit pelottaa että olisin jouluna synnärillä. Pitäisikö sen takia odottaa vielä seuraavakin kierto?
Millä todennäköisyydellä edes raskautuisin nyt, tai myöhemmin? Kun tietäisi..
), mutta odotetaan vielä pari kk lisää.
biologine kello kuitenki molemmilla tikittää ja ikää tulee lisää ni ei täsä ny enää ruveta jarruttelemaa turhanpäite 
Toki tässä ikäkin on otettava huomioon, itse täytän 31 ja mies 42. Vielä on aikaa ja onneksi meidän iät on niin päin, että mies on se vanhempi. Mutta ollaan me siitä puhuttu, että jos useampaakin lasta toivotaan, niin ei viitsitä odotella. Ja kun näköjään ensimmäisen saamiseenkin voi mennä aikaa..
Tallettelut aloitettu hyvällä fiiliksellä.
Täällä ainakin Beanen jakoi hyviä "poppaskonsteja" raskautumiseen, mitkä oon nyt ottanut tähän kiertoon käyttöön.
Katsotaan kuinka käy!
Ite oon loppuvuoden lapsi ja hyvin ollaan pärjätty. Ainut mikä ärsytti oli se kesä kun kaverit pääsi baariin ja itellä oli ikää vasta 17v

Mulla on varmaan ensimmäistä kertaa ikinä kunnon munanvalkuaisovislimoja. Ennen on ollut sitä tahmasta, sit voidemaista, jonka jälkeen vetistä ja sen lisäksi enemmän tai vähemmän tota tahmasta mukana. Melkein jo uskaltaisin väittää näiden limojen olevan poppaskonstien ansiota. Ovistestissä lähes tasavahvat viivat nyt iltapäivästä. Jospa huomenna olisi plussa. :angelic:
tein aamulla raskauskeijun onestepin joka tuli ovistestien kylkiäisenä ja se näytti puhdasta negaa