Raskaaksi 2021

Jep,tilasin Clearblue +|- digitestin,on ollut mulla kokeilussa 2 krt,2 kerta virhe testissä,vaikka ohjeen mukaan tein. Mutta tilasin sen ja samassa on 2kpl CB Early, jotka on olleet aiemmin hyviä/selkeitä. Ne tullee kai ensi viikolla ellei tänään ehdi. Joo mulla ei ketään ole kelle näyttää siksi tänne niitä laittelenkin. :nailbiting::shy:
Nyt Jenpppu en ymmärrä kylläkään miksi siihen tuli niin selkeä pinkki viiva,eli tuo jonka tein aamupissasta,mutta nyt pidättelin 4h (join kahvia aamupissan jälkeen 4kp)ja ei edes sitä haamua:sorry:o_O

aa, harmi ettei oo ketään sit keneltä kysyä mielipidettä :( et ees miehelle viitsi näyttää?
toivottavasti ne cb testit näyttävät selkeämmin sitten tuloksen ku nää rfsun testit vai mitä olitkaan käyttänyt :smiley-ashamed004:facepalm:

Onpas täällä keskusteltu paljon! En jaksa kommentoida erityisemmin pahoittelut.

Pahoittelut talvikille kkmsta. Itsellä kävi hyvin samalla tavalla ensimmäisessä raskaudessa.

Nyt menossa kp 35 ja eilen alkoi tuhruttelu. Nyt sormet ristiin et alkais ne kuukautiset! Ärsyttää kun pari viimesintä kiertoa oli 27 ja 28 ja nyt lähti taas venymään. :/

Mä ainakin nään sun testeissä selkeen haamuviiva, ja värillisen. Eilisissä se oli todella selkee.
Jos sulla onkin niin, että saat kans illasta vahvempia viivoja raskaustestiin? Mulla nimittäin ei aamupissasta oo tullu alkuraskaudessa niin vahvaa vs sit myöhemmin, vähä sama ku ovulaatiotesteissä. Ihmiset on niin erilaisia ja hormonit erittyy virtsaankin niiin erilailla.

Ja neuvolaan ei todellakaan ole mikään kiire soittaa, koko neuvola ei ole edes pakollinen(eikä lääkäriin tarvi soittaa tai mennä mihkään veritesteihin kattoo miten hormonia on ym.) ,itse harkitsin etten menis ollenkaan neuvolaan. Itse oon siis nyt jo rv 20+5 nyt ja neuvolaan soitin vasta rv 10-11 tasan vain siksi, että ultrat on helpompi saada neuvolan kautta, ja koska niin monta keskenmenoa taustalla nii en lähtenyt heti rv 4-5 soittelemaan neuvolaan tai mihkään.
Mullaki joku pelotteli sillon raskaaksi2020 ryhmässä, että olis kohdunulkoinen kun rv 4-5 ihmettelin menkkamaisia kipuja ja selkä juilintaa ja pelotti lähinnä vaan, että menis neljännen kerran peräkkäin kesken. Joku oli huolissaan, että mulla puhkee ihan just munasarja tyyliin, sai sillon sanoa kyllä aina painavasti takaisin, kun ei ollu mitään siihen viittaavia oireitakaan :grin. Käsittääkseni kohdunulkoinen on vaarallinen vasta rv 7-> ja monesti kohdunulkoinen hoito itsekseen seurannalla ilman vaaraa. Toki on niitä ääripäitäkin.
Mulla tuli myös jossain vaiheessa rv 4-5 hyvin niukkaa limaista verensekaista vuotoa, lähinnä vaaleanpunaista. Ei ollut kohdunulkoinen ja täs ollaan nyt puolivälissä raskautta :rolleyes:
Toivottavasti sulla lähtis kans testit vahvistumaan, toisilla harvoilla ne toki ei koskaan näytä plussaa, mutta silti on todistetusti raskaana ja syntyi täysaikainen lapsi. Tunnen tälläsen tapauksen,suht harvinaista ilmeisesti, mutta ei mahdotonta.

Ihana kuulla susta ja että kaikki on hyvin. Tsemppiä loppuraskauteen. :Heartbigred

Rauhaa foorumille, kiitos! Täällä on ollut mukava jutella ja tiirailla testikuvia.

Hei, ovis ohi oloista päätellen ja saatiin viime hetkellä se hyödynnettyä. Maltoin olla testaamatta ja nyt pitäis kävellä myös r-testihyllyjen ohi ainakin 10 päivää!!! Kääks! Meillä on hääpäivä nro 10 dpo 9 ja oishan se plussatesti mitä parhain lahja...

Kenellä testipäivä lähenee?!?

Minusta on kiva lukea Avena sinun juttuja, olen seurannut ryhmää sivusta jo useita kuukausia. Ystäväni on itse ollut raskaana kaksi kertaa yksinhuoltajana ja läheltä katsottuna ja kuultuna ymmärrän, että ei ole oikein ketään muutakaan kenelle hehkuttaa ja kertoa asioita. Tämä on mielestäni juuri oikea foorumi siihen. Tsemppiä ja positiivista tukea. :Heartred

Rauhaa foorumille, kiitos! Täällä on ollut mukava jutella ja tiirailla testikuvia.

Hei, ovis ohi oloista päätellen ja saatiin viime hetkellä se hyödynnettyä. Maltoin olla testaamatta ja nyt pitäis kävellä myös r-testihyllyjen ohi ainakin 10 päivää!!! Kääks! Meillä on hääpäivä nro 10 dpo 9 ja oishan se plussatesti mitä parhain lahja...

Täällä dpo7 tänään ja sormet syyhyy jo... laughing7

Täällä dpo 8 ja tekis mieli jo testata:facepalm:

Tänään dpo 4 tai 5. (Oli aika oireeton ovulaatio, taisi osua yölle, eikä ollut niin kivulias) Onpas täällä moni menossa tässä pahimmassa kuumeiluvaiheessa. Nyt kirkkaat plussat kaikille. :rolleyes:

Täälläkin todennäköisesti ehkä mahdollisesti dpo jotain, mut ei varmaa:hilarious: Hyvä ku töissä kerkee syömään, niin ei oo tullu ovistikut käyttöön asti vaikka vakaa aikomus olikin :angelic: kp17, ja kuukautisiin 11 päivää :bookworm: ruusu, antibioottikuuri ja sen kylkiäisenä hiiva niin en kyllä usko plussaavani vaikka tallettelut nyt olikin optimaalisia :cool:

Täällä kp13/27, vielä ei oo O+:saa näkynyt, toivottavasti tulee nyt iltapäivällä, koskaan ei ole mennyt pidemmälle ku kp13 :rolleyes:
Ainakin naama alkanut kukkimaan ovikselle tyypillisesti eilisestä alkaen! Ja perus vatsanväänteet ja ripuli on läsnä:dead:

Ja hei, oon saanu +200g jäämään painoon lisää tämän viikon aikana, mikä on jo mulle iso saavutus! Mutta iso ero on silti aamupainon ja iltapainon välillä, jopa 1,5kiloa:nailbiting: olispa tuo iltapaino mun aamupainoni niin vois jo soittaa klinikalle että nyt tuun punnitukseen ja pistetään hoidot tulille!

Tämä nyt menee jo reeeeilusti asioiden edelle, mutta millaisia vippaskonsteja teillä on ollut käytössä raskauksien aikana pahoinvointiin? :anyone

Tämä nyt menee jo reeeeilusti asioiden edelle, mutta millaisia vippaskonsteja teillä on ollut käytössä raskauksien aikana pahoinvointiin? :anyone
Mulla auttoi, kun söi vähän jotain jo ennenku aamulla nousi sängystä. Mulla oli aina mehua, rusinoita/pähkinöitä ja jotain suolakeksejä tms yöpöydällä. Noin tunnin tai kahden välein söin jotain pientä, esim. pieniä annoksia ruokaa, jugurttia, mehukeittoa, leipää, hedelmää. Ja join paljon vettä ja välillä kivennäisvettä, mut liiat kuplat teki huonoa oloa myös.
Paha olo tuli jos oli nälkä tai söi liikaa.

Täällä kp13/27, vielä ei oo O+:saa näkynyt, toivottavasti tulee nyt iltapäivällä, koskaan ei ole mennyt pidemmälle ku kp13 :rolleyes:
Ainakin naama alkanut kukkimaan ovikselle tyypillisesti eilisestä alkaen! Ja perus vatsanväänteet ja ripuli on läsnä:dead:

Ja hei, oon saanu +200g jäämään painoon lisää tämän viikon aikana, mikä on jo mulle iso saavutus! Mutta iso ero on silti aamupainon ja iltapainon välillä, jopa 1,5kiloa:nailbiting: olispa tuo iltapaino mun aamupainoni niin vois jo soittaa klinikalle että nyt tuun punnitukseen ja pistetään hoidot tulille!

Ainut mikä mulla auttoi, oli se etten syönyt juuri mitään. Appelsiinit oli ainoita mitä pystyin syömään ja niillä elin sen nelisen viikkoa kun pahoinvointia kesti. Hajuille olin herkkä koko raskauden ajan ja yökkäilin eniten paistettavalle jauhelihalle ja ihmisten ominaishajuille.

Oijoi. Tiukkaa tekis ainaki mulla :D

Sama juttu. :rolleyes::grin
Pelkästään jo tää dpo8 tekee tiukkaa, vaikka tiedänkin ettei mitään vielä näkyis vaikka raskaana olisinkin.

Aiemmissa raskauksissa pahoinvointi oli tosi pahana ja siihen helpotti vähän, kun aamusin söin tai join jotain pientä ennen ku nousin ylös. Mehukeitot ja smoothiet oli ihan parasta. :) Lisäksi mulla oli pahoinvointirannekkeet, joista oli ehkä vähän apua.

Takaisin