Mä ainakin nään sun testeissä selkeen haamuviiva, ja värillisen. Eilisissä se oli todella selkee.
Jos sulla onkin niin, että saat kans illasta vahvempia viivoja raskaustestiin? Mulla nimittäin ei aamupissasta oo tullu alkuraskaudessa niin vahvaa vs sit myöhemmin, vähä sama ku ovulaatiotesteissä. Ihmiset on niin erilaisia ja hormonit erittyy virtsaankin niiin erilailla.
Ja neuvolaan ei todellakaan ole mikään kiire soittaa, koko neuvola ei ole edes pakollinen(eikä lääkäriin tarvi soittaa tai mennä mihkään veritesteihin kattoo miten hormonia on ym.) ,itse harkitsin etten menis ollenkaan neuvolaan. Itse oon siis nyt jo rv 20+5 nyt ja neuvolaan soitin vasta rv 10-11 tasan vain siksi, että ultrat on helpompi saada neuvolan kautta, ja koska niin monta keskenmenoa taustalla nii en lähtenyt heti rv 4-5 soittelemaan neuvolaan tai mihkään.
Mullaki joku pelotteli sillon raskaaksi2020 ryhmässä, että olis kohdunulkoinen kun rv 4-5 ihmettelin menkkamaisia kipuja ja selkä juilintaa ja pelotti lähinnä vaan, että menis neljännen kerran peräkkäin kesken. Joku oli huolissaan, että mulla puhkee ihan just munasarja tyyliin, sai sillon sanoa kyllä aina painavasti takaisin, kun ei ollu mitään siihen viittaavia oireitakaan
. Käsittääkseni kohdunulkoinen on vaarallinen vasta rv 7-> ja monesti kohdunulkoinen hoito itsekseen seurannalla ilman vaaraa. Toki on niitä ääripäitäkin.
Mulla tuli myös jossain vaiheessa rv 4-5 hyvin niukkaa limaista verensekaista vuotoa, lähinnä vaaleanpunaista. Ei ollut kohdunulkoinen ja täs ollaan nyt puolivälissä raskautta
Toivottavasti sulla lähtis kans testit vahvistumaan, toisilla harvoilla ne toki ei koskaan näytä plussaa, mutta silti on todistetusti raskaana ja syntyi täysaikainen lapsi. Tunnen tälläsen tapauksen,suht harvinaista ilmeisesti, mutta ei mahdotonta.