Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä nyt menee jo reeeeilusti asioiden edelle, mutta millaisia vippaskonsteja teillä on ollut käytössä raskauksien aikana pahoinvointiin?
en tunne, vaikka nouseekin yleensä tyyliin 36,4 -> 36,8. mittarilla vain huomaan.Tunnetteko te tuon aamulämmön koholla olemisen vai onko se ero normaaliin niin pieni että sitä koholla olevaa lämpöä ei voi tuntea jos ei mittaa? Kun ite en mittaile ja nyt oviksen jälkeen olo on ihan normaali. En siis ainakaan itse voi sanoa tuntevani että lämmöt olisi koholla.
Mittaatko suusta?en tunne, vaikka nouseekin yleensä tyyliin 36,4 -> 36,8. mittarilla vain huomaan.
Just luin jotain vanhoja muistiinpanoja. Plussakierrossa olin hikoillut kovasti ennen ovulaatiota. Yleensö hikoilen myös ennen menkkoja. Eilen tais olla tuo oviksen hikipäivä.Tunnetteko te tuon aamulämmön koholla olemisen vai onko se ero normaaliin niin pieni että sitä koholla olevaa lämpöä ei voi tuntea jos ei mittaa? Kun ite en mittaile ja nyt oviksen jälkeen olo on ihan normaali. En siis ainakaan itse voi sanoa tuntevani että lämmöt olisi koholla.
Mukavaa, kun on tällainen foorumi, näitä asioita ehkä mieluummin miettii näin anonyymisti muiden samanhenkisten seurassa.
Onneksi on tällainen foorumi kun muuten mies ois ihan kuollut näihin mun juttuihin ... Onneksi pääsee täällä purkaa.
en mittaa, ihan epäherkällä mittarilla kainalosta tai nyt en oo just mittaillut, mutta lähemmäs kymmenen kiertoa tuli mittailtua ja säännönmukasesti toi nousu oli samanlainen aina oviksen jälkeen :)Mittaatko suusta?
Hei tiiäks mulla oli ihan samallai! Pitkän kierron jälkeen ny tää kierto alkoi kivuliailla ja runsail vuodoilla, mitkä sit kuitenki loppu ihan yllättäen JO neljäntenä päivänä ikinä ennen ollu noi lyhyttä vuotoo, ku aina ennen jopa sen 6päivää. Tässä itekki ajatellu, että ei kai ny sentää merkkaa mitää alkavii vaihdevuosii mut tulin siihen päätökseen, että tää on se loppuun asti menevä plussakierto Kyllähän ikä varmasti jotain haasteita tuo kiertoihinki, onhan se ihan tutkittu juttu, että sillon esim. ovuloimattomia kiertoja tulee aiempaa herkemmin, mutta ei, eihän vielä meille. Tsemppiä kiertoon ja kovasti puhaltelen plussatuulia sinnekin! On sellanen hirmu voittoisa fiilis. Oon saanu miehen kans ton meijän sängynkin natiseen entistä kovemmin, välillä pelkään, että tipahtaa pohja altaSiis mitä kummaa, mulla oli se super pitkä viime kierto 38 päivää. Nyt menossa kp4 ja menkat meinaa jo loppua, kun yleensä ne kestää 6-7 päivää! Mitä tää on, eikai mulla mitkään vaihdevuodet vielä oo tulossa kun tällee heittelee! No eipä tuo haittaa vaikka menkat jää lyhyemmiksi, pääseepähän tositoimiin pian!
Itellä itseasias stressi laski ku sai mitata joka päivä ja vain aamuisin :) käyrästä näki mihin suuntaan on menossa, ei tarvinnu piinailla menkkoihin asti.Mietin itsekin jos kuumemittarin hommaisin tätä varten, mutta ehkä se lisäisi vaan turhaa stressiä niin en taida hankkia. Toki toivon että en seuraavaan kiertoon joutuisi ollenkaan