Sulla laadukas kuva ja testit selkeitä. Tässä mun viivanpaikka,tosin punertava)Viivanpaikkanikuivuessaan näky oikein selvästi. Ja harmaana ofkoors.
Ja tein myös ovistestin, koska.. En tiedä miksi
Ja mulla siis loppukierrosta tummenee ovistesti.
Testiajalla. (Jäi kuivuttuaankin)

kuivuessaan näky oikein selvästi. Ja harmaana ofkoors.

Viime viikon lopulta asti on aina iltapäivisin semmosta lievää etomista. Eilen olin ihan tosi väsynyt ja mieskin tätä ihmetteli et oonko tulossa kipeeks. Torkuin päiväunia ja sit vielä 9h yöunet päälle. Tissit ei oo mulla yhtään kipeät, välillä on ollu joku yksittäinen tuikkiminen, mutta ei mitään mihin kiinnittäisin normaalisti huomiota. Leposyke on vähän normaalia korkeampi ja huomasin viikonloppuna ulkoillessa että hengästytti aika helposti. Lisäksi on jonkun verran paleltanut ja ollu palan tunnetta kurkussa (närästys?) Aika monta oiretta siis, mutta ei oikeastaan mitään sellaista yksittäistä joka olis huutanut raskautta, vaan odotin että menkat alkaa. Mulla oli myös menkkakipuja, ja niitä on tullu ja menny tässä jonkun viikon ajan mutta ei vuotoa. Tää oli siis kierto missä vähiten odotin raskautuvani ja odotin vaan menkkoja.
vielä ei kuitenkaan älyttömästi viitsi innostua..

digitesti vois olla varmempi, tai sitten jos ei testit ala näyttämään kunnon tulosta niin verikokeeseen. Tsemppiä! 
onnea kaikille!
Ei tiputtelua, ei vuotoa mutta silti jotenkin pelkään, et huominen vaihtuu kp1. Se harmittaa, ja vaikka joku hailuranhaalee haamujen esiäiti (viivanpaikka) olikin, en uskalla toivoa