Raskaaksi 2021

Mulla on varmaan kans dpo13. Ja kp 27 on tänään.
Ja tosiaan testeissä ei mitään mainittavaa. Tai no onestepin herkässä joku viivanpaikka, mut ei tuonu minkäänlaisia tunteita tahi toiveita :rolleyes:

Vähän menkkamaista kipua, mut enemmänkin muniksia pistelee. Mut eikö se vuoto sieltä ala..

Tuossa vielä viivanpaikasta kuva. Mut missään muussa testissä ei ollu mitää :dance008

Liitteet

• 20210223_053101.jpg
    20210223_053101.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 202
Ja tosiaan testeissä ei mitään mainittavaa. Tai no onestepin herkässä joku viivanpaikka, mut ei tuonu minkäänlaisia tunteita tahi toiveita :rolleyes:

Vähän menkkamaista kipua, mut enemmänkin muniksia pistelee. Mut eikö se vuoto sieltä ala..

Tuossa vielä viivanpaikasta kuva. Mut missään muussa testissä ei ollu mitää :dance008

Jatkossa älä laita WC paperin päälle testejä, se saattaa imeä värin testeistä :)

Huomenta!
Myyrämatikainen: Minä näen tuossa haamun. Mulle osui sekundaliuska ei imenyt pissaa,lykkäsin takaisin että imi. Eli ei kannata tulkita koko liuskaa...:mad:

Tein sitten RFSU herkkätestin,kp 21/25.
paketissa mainittuin 75%raskauksista on sillä todettu tässä vaiheessa(labratesteissä).
9CB4616D-27B8-441E-8FE9-BB28C9BA5C78.jpeg
:angel1:angelic:
Tämä viiva siis on selkeästi purppuranpunertava(ei harmaa) ja pysyi tuollaisena. Eli ei ole harmaa,ja niitä harmaita viivanpaikkoja on aina tullut tähän testiin. Ainoastaan testi-ikkunan naarmu ja ”reikä”eli syvä kolhu haittaa niin että nyt laitan palautetta RFSU:lle. Joka testissä mulla se ikkuna ollut aivan p*...

Muokattu viimeksi:
meni ohi! ja nyt aamulla tein rfsu herkän puikkotestin ja selkeä plussa tuli!! :love7 näin unta et aloin vuotamaan mut onneks oli vaan unta :confused2
Onnea! Otitko kuvaa plussasta? Mä tein myös samalla testillä tänäaamuna,menkkoihin on aikaa 5pv.

Hei vain kaikille.Hyppään kans remmiin mukaan.Olen jo pidemmän aikaan seurannut ketjua mutta nyt vasta ajattelin kirjoitella. Eli taustaa sen verran et toista lasta kuumeillaan. Viime vuonna joulukuun lopussa meitä kohtasi suuri suru kun menetimme lapsemme rv22. Keskeytyksestä on nyt tasan 8vk aikaa ja tänään käynnistyi vihdoin kierto.Suurin suru kun on nyt helpottanut niin olen valmis yrittämään uudestaan jos se toinen lapsi meille vielä suotaisiin.Kaksi ensimmäistä raskautta on tärpännyt oikeestaan heti kun on lähetty yrittämään et nähtäväks jää kauanko tällä kertaa menee tärppiin.
Plussa tuulia kaikille ja onnea jo plussanneille.

Aika tumma pelkäksi viivanpaikaksi , hmm...

En voisi uskoa että tuo plussa tulisi näin ajoissa...5vrk ennen menkkojen alkamisaikaa. En ole ikinä plussannut ajoissa. Ja kaikenlisäksi ovistesti oli ”liki”plussaa vko sitten. Joten hassua. Tässä vielä tunti testinotosta kuva siitä; p* ikkunan kera,jonka takia kuvaa joutuu ottamaan sivusta. Laitan pian katkeran palautteen sinne. Jos tulisi testejä postissa lisää(?):yuck::finger::p
4BE9D79E-5E05-4F55-8C7F-43C5C6C24AD6.jpeg

Ihanasti tullut tänne plussia! :love7 Jospa se plussapuhuri pysyisi yllä.

pidin itse taukoa foorumilta, kun tuntui että kuumeilu oli niin ”nextillä levelillä” ettei ajatukset riittänyt muuhun. Nyt parin viikon tauon jälkeen vois tehdä osittaisen paluun.

täällä menossa kp16 ja flo ennusteleepi ovista 16 päivän päähän. Jos tämäkin kierto on sen perus 40+ päivää niin sopivasti onkin menkat maaliskuun loppuun kun huhtikuun alusta saakin jo julkiselle soitella hoidoista. Jotenkin rauhallinen fiilis, jos hoidot nyt auttaisi meitä. Rautakuurilla ollut joulukuusta lähtien ja olen yrittänyt metformiinin kanssa olla säännöllisempi. Mulla siis monirakkulaiset munasarjat.

Avena, kyllä tuossa toinen viiva on. Tee joku muu testi?
Tuota juuri mietin äsken. Laitoin nyt sinne palautetta. Toivotaan että osaavat ratkaista tuon ongelman,testi on muuten helpolla saatavissa(S-market myy)ja hinta kohtuullinen,3€ kpl.
Ajattelin nyt luottaa tuohon plussaan,ja rauhassa odotella. Kaadoin jo aamupissat pois,heh..Herkkiä testejä ei ole kun Kiinaihmeitä 1 kpl. Tein myös sen aamulla ja se ei toiminut testin ohjeen mukaisessa ajassa(eli ei reagoinut imemällä pissaa 5s aikana mitään joten roskiin meni.)
Minulle on tulossa Smart digitesti postissa,koska sekin oli viallinen jonka tein viimeksi,sain kirjankuvan(toinen kerta jo kun mulla ei toimi vaikka teen täysin ohjeen mukaan). Mulla epäonnea näiden testien kanssa näyttää olevan. Kohta en enää tilaa mitään. Apteq ja apteekki Ultra taas on ei mulle hyvä. Eli en osta ja ne on ainoat joita tää apteekki myy täällä...Eli täällä ei myydä kun niitä ja PC liuskoja ja RFSU Liuskoja ja sit tätä kyseistä puikkoa. Huono valikoima kun pieni kaupunki. Houkutus oli suuri tilata jo eilen lisää. Mutta jos luottaisin tuhon ja odottelen sunnuntaita. Mulla on siis 3 Rfsu ei herkkää liuskaa,plus yks kiinanihme(en luota enää siihen).
Edit. Niin ellen sitten tuhlaa rahoja taas mutta nyt ei rahkeet riitä,sekin osittain estää tilailun tällä kertaa. Pregcheck-puikkoa myy Tokmanni mutta se on 25mIu. Mulla ei ole PC testi koskaan antanut plussaa vaikka muissa oli viivat(digi myös plus). Siksi en hae sitäkään.
Sori pitkähkö romaanini:dead:

Vahvistumisia Avenan viivoille :)

Mulla menee hermot tähän hormonitoimintaan. Mulla ei ole ikinä rasvoittunut hiukset niin nyt yhdessä päivässä ihan rasvaiset ja likaiset hiukset ja tosi öljyinen hiuspohja:hungover: lisäksi hilseilee mistä en ole myöskään ennen kärsinyt. Kipeitä näppyjä edelleen hiusraja täynnä. Ja tuntuu myös että hiuksia irtoilee ihan hirveästi ja ovat ohentuneet. Mulla pitkät, paksut ja tummat hiukset niin joka paikka on niitä täynnä, mies on löytänyt niitä jopa omasta persvaostaan:hilarious::hilarious:

Moikka kaikille! :greet025

Olen aiemmin kirjoitellut Raskaaksi 2020-ryhmässä, kunnes plussasin marraskuussa. Hetken aikaa ehdin Heinäkuisissa 2021-ryhmässä kirjoittelemaan, kunnes raskaus päättyi keskenmenoon joulukuun lopussa. Tammikuussa tein lääkkellisen tyhjennyksen ja eilen alkoi ensimmäiset kuukautiset. Nyt siis jälleen täällä kirjoittelen ja hieman kauhun sekaisin tuntein uuteen yritykseen. Mulla on nyt kaksi keskenmenoa taustalla, ensimmäinen tuli syksyllä 2019. Nyt siis kovasti toivotaan, että tämä kolmas kerta olisi meidän :angelic:

Mulla on ollut tosi pitkät kierrot ennen edellistä km, joka vaikeutti raskautumista, koska kierron pituus oli pitkä ja epäsäännöllinen. Nyt sain keltarauhashormonia tueksi, jonka voin lääkärin mukaan aloittaa toisesta kuukautiskierrosta keskenmenon jälkeen. Myös painoa samalla pyrin pudottamaan, koska ylipainoa on huomattavasti ja itse stressaan jo sitä, että mikäli ei luomuna raskauduta, niin lapsettomuushoitoihin ei päästä mun painon takia, vaikka muuten olen täysin terve :sorry:

Itellä meni aikoinaan kesken ja uutta ei meinannut kuulua, työterveyslekuri määräs verikokeeseen ja määräsi yllättäen rautakuurin. Auttoi se tai aika, tärppi tuli. Ferritiinin piti olla mulla luokkaa 50 mutta se oli 24 (asteikolla 5-100; eli 5 oli jo hyväksyttävä mutta raskautumistavoitteelle aivan liian alhainen). Kannattaa tsekata, mulla oli hemoglobiini tosi hyvä eikä kai mitään "vikaa" että muutoin olisin rautaa tajunnu syödä. Onneks oli hyvä lääkäri, kaikki ei ymmärrä tuota asiaa.
Täällä on oma ketjunsa rauta-arvoillekin, muistaakseni.

Joo täytynee miettiä sitäkin vaihtoehtoa jos ei ala tärppiä kuulumaan. Lääkäri oli positiivisin mielin kun tärppäsi heti ensimmäisellä ovulaation induktiolla mutta pidän tämänkin vaihtoehdon mielessä jatkossa :)

Onkohan mun mitään järkeä syödä noita teroja, koska kierto on nykyään aika säännöllinen 26 päivää. Niinkuin nytkin, vuoto alkoi. Hyvä et alko ajallaan, niin ei turhauttaa ootella :happy:
Mutta hyvillä mielin uuteen kiertoon. Saapahan ottaa talvilomalla punaviiniä:angelic:

Takaisin