Raskaaksi 2021

Tuo tehty testi oli apteekin ultra kun mulla ei ollut kuin se ja yks CB viikkonäytöllinen laatikossa. Tänään on kp33(/28-36). Dpo:sta ei tietoa mutta ehkä dpo11? Milloinhan sitä uskaltaisi tehdä sen viikkonäytöllisen vai pitäiskö ostaa vielä pari normaalia liuskatestiä ensin ennen kuin sitä tuhlaa :smiley-angelic006
Se pitää ottaa aamuvirtsasta. Mulle viime raskaudessa eka näytti negatiivista,päiväpissasta,seuraavan aamun pissasta positiivista. Voithan sä sen jo huomenna aamulla tehdä ainakin mun mielestäni...Makuasia. Koska tuo Yltra näytti noin vahvaa viivaa jo. Ja se on 10mIu,sama mitä se CB digi vko näytöllä...

20210222_121623.jpg
:love7

Testi on pregcheck puikko

Liitteet

• 20210222_121707~2.jpg
    20210222_121707~2.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 148
Muokattu viimeksi:
Tässä mää taas tuun epätoivoisena keskustelemaan kun mulla siis oli se varhainen keskenmeno reilut 2kk sitte. Sen jälkeen ei oo ollu kunnollisia menkkoja. Mut ollu parina päivänä ruskeeta vuotoo. En laskenu niitä menkoiksi joten täällä mennään reilusti yli 60kp en enää pysy laskuissa mukana. :whacky011
Piti sitte ostaa elämäni ekaa kertaa ovistestejä et jos niistä saisin edes vähän osviittaa missä mennää. No nyt siis olen tehnyt 4 päivänä ovulaatiotestin ja ne ovat tummentuneet joka päivä vähän lähemmäs kontrolliviivan vahvuutta. Tänään tein raskaustestin sillä aloin jo uskomaan että raskaus aiheuttaisi viivan tummumisen ovistestissä, sillä jotenkin vaikeaa uskoa että ovulaatiota enään näillä kiertopäivillä tulisi:confused005 en oikein tiedä mitä tehdä.

Mulla ei vielä punaista ole näkynyt ja sitä ihmettelenkin suuresti. Flo ennustaa menkkojen alkavan tänään. Nyt on dpo 12 menossa ja kai jossain herkässä testissä ois jo jotain piþänyt näkyä jos näkyis.

Onnea plussanneille.

No mä oon herännyt psykooseistani, enkä odota ihmettä tapahtuvan :hilarious:
Eikä ees oo oireen oiretta :grin
No joskus niitäkin tapahtuu,ainakin minä toivon niin vieläkin.
Kyllä se tärppää jos on suotu,näin toivon.

ON: Testivimma se sitten vaan iski. Aamulla ruokakaupasta takertui ja kummasti hyppäsi ostoskärryihin parit testit...nyt kun kp 20/25 vasta...
Eikä vaan parit. 2 KPL molempia RFSU-pakettia. Vaikka en todellakaan luota tuohon herkkään,se on niin usein antanut väärää uskomusta että on plussaa. No huomena sitten teen ekan sellaisen,kun sanotaan paketissa 75% laboratoriotesteissä raskauksista on todettu 5vrk ennen kuukautisten alkamispv:ää. Eli yksi neljästä saa väärän negatiivisen, 25% siis. Jos kävisi kunnon tuuri.:p:woot::grin

Onnea kaikille plussanneille erittäin paljon:3some
Menin tekemään taas yhden testin,liuskan aamun tokapissasta. Sehän on paras pissa,tai toiseksi paras.
:joyful:

Onnea hurjan paljon plussanneet ja tarrasukkia. Oireita? Pyytää malttamaton.

Itselläni ilmeisesti ovis oli nyt sit et toissayönä alkoi kivut, eilen makasin tunnin sängyssä sikiöasennossa ja lämmöt 36,7 . Ilmeisesti ovuloin vähän aiemmin. Keskeytetty yhdyntä oli 2 päivää aiemmin eikä sen jälkeen ilman suojaa mut eipä tässä odotukset korkealla olisikaan. Hiukkasen etoo ja on hajuherkkyyttä ja nyt kolmatta päivää maha sekasin. Ja nyt siis vasta kp10. Eli km sekoitti kroppaa ja ihan varmasti vaikka yritystä olisi ollut niin ei limis ole optimaalinen

APUUVA!! tein äsken rtestin 1.5h pidätyksellä haamujen haamun! en oikein saanut kuvaa mut paljaalla silmällä haalea punainen viiva!! yritän laittaa kuvan!

https://aijaa.com/r1qDFI

ja toinen

https://aijaa.com/RTZ25p

EDIT. vai onko se vaa viivanpaikka? kuvissa menettää jotenkin värinsä :bored:
Näyttää kyllä aivan plussalta!! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia, että tarraa kunnolla kiinni ja viiva vahvistuu :love7

Edit. Omaa napaa vielä kuvan verran. Ovisplussa!

Liitteet

• IMG_20210222_133939.jpg
    IMG_20210222_133939.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 119
Onnea hurjan paljon plussanneet ja tarrasukkia. Oireita? Pyytää malttamaton.

Mä aavistelin tässä kierrossa et vois olla plussa, kun oli valkovuotoa olikohan se DPO6 vai mikä. Normaalisti on vasta päivää tai max kahta ennen menkkoja eli mulla DPO13-14. Lisäksi suutuin miehelle tosi pahasti lautapelissä ja jopa itkin, tää oli DPO ehkä 8? Tosi epätyypillistä mulle ja mieskin sano tänään, et aavisteli siitä et saattaa olla plussakierto. Lisäksi vähän etoo, vähän aristaa tissejä, mutta noi oireet alko plussan jälkeen eli taitaa olla nyt tarkasteltuna olevia oireita vaan :hilarious:

Kp25, dpo9?
Ovis oli oletettavasti kp16.
Tyhminä vedettiin keskeytetyllä kp18 ja kp19.
Kp21-23 alavatsakipuja ja turvotusta.
Tänään tein pc testin. Alemmassa kuvassa ehkä viivan paikkaa näkyvissä? o_O
Meillä ei siis oo yritys vielä käynnissä, raskautuminen toiveissa vasta huhtikuussa aikaisintaan.
Kuvissa siis sama testi, toinen 3min jälkeen, toinen n. 6min

Liitteet

• InShot_20210222_134447642.jpg
    InShot_20210222_134447642.jpg
    28 KB · Katsottu: 235
Kp25, dpo9?
Ovis oli oletettavasti kp16.
Tyhminä vedettiin keskeytetyllä kp18 ja kp19.
Kp21-23 alavatsakipuja ja turvotusta.
Tänään tein pc testin. Alemmassa kuvassa ehkä viivan paikkaa näkyvissä? o_O
Meillä ei siis oo yritys vielä käynnissä, raskautuminen toiveissa vasta huhtikuussa aikaisintaan.
Kuvissa siis sama testi, toinen 3min jälkeen, toinen n. 6min
Hmmm,kysyn tyhmän kysymyksen,enkä ole lukenut aiemmista postauksistasi,että miksi testaat jos et halua raskaaksi? Ja onko siis kuukautiset myöhässä? Viivanpaikalta näyttää...samanlaisia olen saanut PC.

Hmmm,kysyn tyhmän kysymyksen,enkä ole lukenut aiemmista postauksistasi,että miksi testaat jos et halua raskaaksi? Ja onko siis kuukautiset myöhässä? Viivanpaikalta näyttää...samanlaisia olen saanut PC.
Lähinnä tuli sellanen pelko et olis raskautunut vaikka mies ei sisälle tullut kun tuli oireita mitä ei aikaisemmissa kierroissa oo ollu :hilarious: menkat pitäis alkaa vasta tällä viikolla, mut perinteinen tikutushimo iski vaikka negaa toivoin :hilarious:
Jep mun mielestä näyttää kans viivanpaikalta, eikä edes niin selkeesti näy.

Vauvakuume kova, mutta haluan odottaa lääkärin suositteleman vuoden sektiosta ennenkin aloitetaan yrittämään. Siitä tää tikutushimo :grin

Viivanpaikkani :hilarious::hungover: kuivuessaan näky oikein selvästi. Ja harmaana ofkoors.
Ja tein myös ovistestin, koska.. En tiedä miksi :wideyed::grin
Ja mulla siis loppukierrosta tummenee ovistesti.

Liitteet

• 20210221_182016.jpg
    20210221_182016.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 187
Vauvakuume kova, mutta haluan odottaa lääkärin suositteleman vuoden sektiosta ennenkin aloitetaan yrittämään. Siitä tää tikutushimo :grin
Ymmärrän TODELLA hyvin tikutushimon...No on siihen enää aikaa pari kiertoa,kai sen jaksat odotella:angel7
Testejä on kiva tehdä ja tihrustella. En ole koskaan ennen tällästä harrastusta edes tajunnut:rolleyes::woot:vaikka 11 raskautta takana. Nyt ikäkriisi kai tullut kun joka kuukausi pitää ”tikutella” ja ostella testejä huvikseenkin.:shy:

Ymmärrän TODELLA hyvin tikutushimon...No on siihen enää aikaa pari kiertoa,kai sen jaksat odotella:angel7
Testejä on kiva tehdä ja tihrustella. En ole koskaan ennen tällästä harrastusta edes tajunnut:rolleyes::woot:vaikka 11 raskautta takana. Nyt ikäkriisi kai tullut kun joka kuukausi pitää ”tikutella” ja ostella testejä huvikseenkin.:shy:

Onneks enää muutama kierto tosiaan :love7
Tikuttelin tässä kierrossa ovistakin ihan vaan tikutuksen ilosta :laughing001

Takaisin