Raskaaksi 2021

Viivanpaikkani :hilarious::hungover: kuivuessaan näky oikein selvästi. Ja harmaana ofkoors.
Ja tein myös ovistestin, koska.. En tiedä miksi :wideyed::grin
Ja mulla siis loppukierrosta tummenee ovistesti.
Sulla laadukas kuva ja testit selkeitä. Tässä mun viivanpaikka,tosin punertava)
2F5F2CFE-6014-4508-B125-78CA54783CFF.jpeg

Testiajalla. (Jäi kuivuttuaankin)

Onneks enää muutama kierto tosiaan :love7
Tikuttelin tässä kierrossa ovistakin ihan vaan tikutuksen ilosta :laughing001
Joo mun pitää tilata lisää testejä varmaan jos ei pian ala kuulua Wishin pakettia(kestänyt 1kk). Ovistestit tilaan Raskauskeijulta aina.

Joo mun pitää tilata lisää testejä varmaan jos ei pian ala kuulua Wishin pakettia(kestänyt 1kk). Ovistestit tilaan Raskauskeijulta aina.

Ei tullut testejä,joten mä tein sitten välittömästi RFSU:herkkätestin. En ole ennen saanut tälläistä joten kysynpä teiltä:
7A662F77-59F7-4B75-A7EF-55635051A665.jpeg

81BE910A-F186-4852-9CE7-AE23BB6A0FE5.jpeg

Muokattu viimeksi:
Onnea hurjan paljon plussanneet ja tarrasukkia. Oireita? Pyytää malttamaton.

Mulla on ollu tosi lieviä oireita, ja oon kokoajan ajatellut että nää on taas mun mielikuvitusta. :shifty: Viime viikon lopulta asti on aina iltapäivisin semmosta lievää etomista. Eilen olin ihan tosi väsynyt ja mieskin tätä ihmetteli et oonko tulossa kipeeks. Torkuin päiväunia ja sit vielä 9h yöunet päälle. Tissit ei oo mulla yhtään kipeät, välillä on ollu joku yksittäinen tuikkiminen, mutta ei mitään mihin kiinnittäisin normaalisti huomiota. Leposyke on vähän normaalia korkeampi ja huomasin viikonloppuna ulkoillessa että hengästytti aika helposti. Lisäksi on jonkun verran paleltanut ja ollu palan tunnetta kurkussa (närästys?) Aika monta oiretta siis, mutta ei oikeastaan mitään sellaista yksittäistä joka olis huutanut raskautta, vaan odotin että menkat alkaa. Mulla oli myös menkkakipuja, ja niitä on tullu ja menny tässä jonkun viikon ajan mutta ei vuotoa. Tää oli siis kierto missä vähiten odotin raskautuvani ja odotin vaan menkkoja.

Edit. Ainiin, ja näin viime yönä unta että olin raskaana ja söin jotain jälkkäriä jossa oli hirveesti viinaa ja sit itkin et oon pilannut kaiken :rolleyes:

Lämpimät onnittelut ja tarrasukkia plussanneille ❤️

Täällä ovis taisi sittenkin tulla rytinällä! Yön nippaili ja tänään tuli päänsärky. Miehen pitäisi olla ensi yönä kotona, joten en kyllä anna sen heti nukkua. Ihan varmuudeksi vaan, vaikka pelkäänkin ettei ajoitus mennyt taas töiden vuoksi nappiin. Iloitaan silti edes koko oviksesta :)

Sain ovisplussan muutama tunti sitten ja nyt kivut, ihan kuin oviskivut?? Ei kai se vielä voi olla :hilarious: Olen olojani tunnustellut ja en pysty kyllä näitä kuvittelemaankaan :grin Voiko se oikeesti tulla jo nyt, mulla on kp13 eikä ikinä ovis näin aikaisin:anyone

Katriinas:
Mulla epäiltiin ensin kohdun ulkoista (olikin kysta) ja silloin mitattiin hcg:tä kahden-kolmen vuorokauden välein. Lääkäri sanoi että kohdun ulkoisessa se nousee hitaasti jos ollenkaan ja normaalissa raskaudesta ainakin tuplaantuu kahden vuorokauden sisällä. Mulla oli viikolla 4(?) kun ultrassa ei näkynyt juuri mitään hcg 180. Seuraavana aamuna se oli jo 340. Sitten parin päivän päästä jo jotain 1000. Ja sitten 3800.
Arvot on aika yksilöllisiä, mutta se nousu täytyy olla suhteessa kaksin- jopa kolminkertainen aina parin vuorokauden välein ☺️
Ja testeistä: minäkin sain puhtaita negoja kokoajan vasta ku menkat oli noin 1,5vkoa myöhässä tuli plussa .

Paljon onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille:happy093.

Ja anteeks jatkuvaa omanapailua mut tarviin nyt mielipiteitä.. oon ihan sekasin. Mun silmiin testeissä on pientä vahvistumista havaittavissa mut menkat kuitenkin alko eilen ihan normaaleina. Eikö noilla dpo:illa pitäis jo näkyä vahvempi jos olis plussa?? Jos nää on vaan viivanpaikkoja niin en voi kyllä suositella predictoria kenellekkään enkä itsekään enää jatkossa ko testiä aio käyttää.

Huomenna ajattelin tehdä digin kyllä et sais selvyyden

IMG_20210222_172513__01.jpg

Lähikaupassa oli ainoastaan RFSU:n testejä joten nappasin kauppareissulla paketin niitä. Kyllähän sekin plussalta näyttää. Outoa että tää RFSU on muuten vahvempi kuin toi ylempi aamupäivällä tehty apteekin ultra? Vaikka ultrassa vahvuus 10mlU ja tässä se 25mlU. :think005

Pahoittelen testispämmiä, tätä se teettää kun kerrankin saa testiin viivoja...

Liitteet

• IMG_20210222_174620.jpg
    IMG_20210222_174620.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 257
Lähikaupassa oli ainoastaan RFSU:n testejä joten nappasin kauppareissulla paketin niitä. Kyllähän sekin plussalta näyttää. Outoa että tää RFSU on muuten vahvempi kuin toi ylempi aamupäivällä tehty apteekin ultra? Vaikka ultrassa vahvuus 10mlU ja tässä se 25mlU. :think005

Pahoittelen testispämmiä, tätä se teettää kun kerrankin saa testiin viivoja...
Se Apteekin ultra on vaan herkempi, ei tarkoita sitä että tulisi vahvempia viivoja. :) Erilaiset pigmentit kaikissa testeissä, toisilla tulee vahvempia viivoja ja toisilla (mielestäni yleensä herkillä testeillä) ne jää vaaleammiksi. Hyvältä näyttää kyllä molemmat!

Paljon onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille:happy093.

Ja anteeks jatkuvaa omanapailua mut tarviin nyt mielipiteitä.. oon ihan sekasin. Mun silmiin testeissä on pientä vahvistumista havaittavissa mut menkat kuitenkin alko eilen ihan normaaleina. Eikö noilla dpo:illa pitäis jo näkyä vahvempi jos olis plussa?? Jos nää on vaan viivanpaikkoja niin en voi kyllä suositella predictoria kenellekkään enkä itsekään enää jatkossa ko testiä aio käyttää.

Huomenna ajattelin tehdä digin kyllä et sais selvyyden

View attachment 99936

En osaa tuosta vahvistumisesta sanoa kun ei oo kokemusta, mutta on kyllä törkeitä viivanpaikkoja jos niitä ovat :sour: digitesti vois olla varmempi, tai sitten jos ei testit ala näyttämään kunnon tulosta niin verikokeeseen. Tsemppiä! :Heartred

Se Apteekin ultra on vaan herkempi, ei tarkoita sitä että tulisi vahvempia viivoja. :) Erilaiset pigmentit kaikissa testeissä, toisilla tulee vahvempia viivoja ja toisilla (mielestäni yleensä herkillä testeillä) ne jää vaaleammiksi. Hyvältä näyttää kyllä molemmat!

Aa, no sitten! Mä jotenkin ajattelin että vaikuttaa viivojen vahvuuteenkin. No ehkä mä sitten teen huomenaamuna jo sen digin yritän olla nyt vaan rennoin mielin :dance008

Plussia ihan satelee :happy: onnea kaikille! :love7

omanapa;
Hitto! :bounce Aamulla jo hetken itkua tihrustin, kun joku harmitti ja en ees ottanut selvää mikä. Nielin itkun ja rupesin hommiin, kotiin päästyä mies kommentoi että tissit on turvoksissa :laughing5 Ei tiputtelua, ei vuotoa mutta silti jotenkin pelkään, et huominen vaihtuu kp1. Se harmittaa, ja vaikka joku hailuranhaalee haamujen esiäiti (viivanpaikka) olikin, en uskalla toivoa :happy6
Aamulla siis rätti pöksyyn ja töihin :salut

Plussia ihan satelee :happy: onnea kaikille! :love7

omanapa;
Hitto! :bounce Aamulla jo hetken itkua tihrustin, kun joku harmitti ja en ees ottanut selvää mikä. Nielin itkun ja rupesin hommiin, kotiin päästyä mies kommentoi että tissit on turvoksissa :laughing5 Ei tiputtelua, ei vuotoa mutta silti jotenkin pelkään, et huominen vaihtuu kp1. Se harmittaa, ja vaikka joku hailuranhaalee haamujen esiäiti (viivanpaikka) olikin, en uskalla toivoa :happy6
Aamulla siis rätti pöksyyn ja töihin :salut

Ja onpas nännitkin herkillä! :rolleyes: Paleli niin maan vietävästi äsken, että piti käydä suihkussa laavaa valuttelemassa (kuten mies sitä nimittää)... Ja seksihalut mulla kateissa - sitä ei muuten usein käy :wacky:

Sannis, eihän nuo nyt voi olla selkeempiä plussia. Kyllä sä raskaana olet.

VISPIPUURO, tein tänään pc puikon ja oli vahvistunut! Kuva on tässä ketjussa:happy:

Takaisin