Raskaaksi 2021

Onkohan näissä joku tyyppivika
Vaik eilen ei kyl yhtikäs mitään näkynyt, eikä viime kierrossa siinä lopussa tullut enää muuta kuin täysin blancoja

Se on tämännäköinen sovellus(latasin Appstoresta,saa varmaan myös Playkaupasta?).
94C4DB72-C120-4915-A038-28D7BDFF75C1.jpeg
Tuolla siis voi laittaa kuviaan testeistä. Muut laittaa plussaa tai miinusta.
Kuvaansa voi ja saa muokata (myös kääntää negatiiviksi). (Tuo palkki tuossa alhaalla.) eli pääasiassa keskittyy raskaustestien tulkitsemiseen foorumin muodossa. Ei ole keskustelufoorumi kuten tämä.
En tiedä saako täällä ”mainostaa”tai laittaa sivustoja/sovelluksia? Moderaattori saa korjata asian jos ei saa kun en tiedä.

Apua apua APUA!!! Mä en oo ikinä saanut haamun haamuakaan testiin ja nyt tein tämmösen!!  onko tämä haamu??

Mieskin on kotona mutta sillä on prkl etäpalaveri enkä viitti mennä siihen heiluttaa tikkua joten istun täällä kädet tärisen vessassa, hyvä kun puhelin pysyy kourassa :hilarious:

Liitteet

• IMG_20210222_110405.jpg
    IMG_20210222_110405.jpg
    8.1 KB · Katsottu: 274
Apua apua APUA!!! Mä en oo ikinä saanut haamun haamuakaan testiin ja nyt tein tämmösen!!  onko tämä haamu??

Mieskin on kotona mutta sillä on prkl etäpalaveri enkä viitti mennä siihen heiluttaa tikkua joten istun täällä kädet tärisen vessassa, hyvä kun puhelin pysyy kourassa :hilarious:
ei toi musta ole edes haamu, vaan ihan oikea viiva :hello2

UNITUPA, mulle ei sanottu kun et jos plussaan niin ultrataan onko oikea paikka. Ilmeisesti asia selviää kun soitan asiasta. Senhän näkee onko oikee paikka jo aikasin jos ei mitään sykkeitä etsitä. Eli näkee onko materiaali kohdussa. Joku 5+

Mulla onestepit oli just tollaisia, tuntu että tulee molemmat viivat niin haaleina ja tosi hitaasti. Mä alkuun aattelin että mun pissa on viallista, kunnes ostin toisen merkkisiä testejä rinnalle:laughing025
No niitähän mullakin. Kiitos. Tämä selittää :)

Omanapa vielä. Kun tietäisi onko tää vaalenemaan päin jo. Lauantaina pongasin ovislimat, silloin testi kuitenkin haalea, sunnuntaina en testannut (tai turhauduin testin huonouteen). Tänään aamulla tuo. Flo ennustaa oviksen täksi päiväksi. Varmaan näytti sit just eilen tasapunasia. Tai tiedä sitten. Eilen kyllä tallettelut hoidettu, aattelin et oltais jo myöhässä.

ja siis kuvassa näyttää haaleammalta viiva, kun mitä oli oikeasti. :)

Liitteet

• BEC9370A-FAE6-4762-94D4-F38AC04CC6C0.jpeg
    BEC9370A-FAE6-4762-94D4-F38AC04CC6C0.jpeg
    11.2 KB · Katsottu: 143
Onnittelut myös Unitupuna, onpa kyllä hyvä viiva! :happy:

Mites Beanen, teitkö testiä tänä aamuna, oliko vahvistunut? :)

No niitähän mullakin. Kiitos. Tämä selittää :)

Joo sama homma oli mulla Onestepeissä. Selkeä ero esim. Sofin testeihin. Kun ootti sen testiajan niin sitten pystyi vasta yleensä tulkita suuntaan tai toiseen. Ja jäi se kontrolli tosi haaleaksi niissä verrattuna muihin, mutta sillähän ei sinällään väliä kun siihenhän vaan verrataan sitä testiviivaa.

Onkohan näissä joku tyyppivika
Vaik eilen ei kyl yhtikäs mitään näkynyt, eikä viime kierrossa siinä lopussa tullut enää muuta kuin täysin blancoja
Onko nää jotain kahden euron kiinatestejä? Markalla saa markan tavaraa, eli luotettavuus voi olla mitä sattuu. :) Toleranssit ja laadunvalvonta voi olla ihan mitä vaan. Ties vaikka olis jonkun oikean testivalmistajan tuotantolinjan sekundatuotteiden jäteastiasta jonkun työntekijän uudelleen myyntiin laittamia. :rolleyes:

Onko nää jotain kahden euron kiinatestejä? Markalla saa markan tavaraa, eli luotettavuus voi olla mitä sattuu. :) Toleranssit ja laadunvalvonta voi olla ihan mitä vaan. Ties vaikka olis jonkun oikean testivalmistajan tuotantolinjan sekundatuotteiden jäteastiasta jonkun työntekijän uudelleen myyntiin laittamia. :rolleyes:
No on nuo CE-merkittyjä. Eli pitäisi olla toimivia.

Esim Wishistä saa kyllä paljonkin tuotteita, mistä löytyy CE-merkintä. Eihän se oo kun painaa merkin vaan pakettiin. :rolleyes:
Joo kyllä,samanlaisia myydään Raskauskeijussa. Nuo on niin edullisia vielä toistaseksi,mutta ei ensi vuonna kun verot laitetaan kaikkiin ulkomailta tilattuihin jatkossa. Eli enää ei saa Wishiltäkään edullisesti testejä tms. Mä sain nyt kahtena päivänä eilen ja tänään haamuilevan viivan. Juuri tuohon Wishin liuskaan. Kuvatkin latasin tänne. Voi että kun olin varma että en testaa ennen oletettuja menkkoja. Tässätaasollaan...:meh::dead:

Onnee! Plussa se on!:woot:

Tuo tehty testi oli apteekin ultra kun mulla ei ollut kuin se ja yks CB viikkonäytöllinen laatikossa. Tänään on kp33(/28-36). Dpo:sta ei tietoa mutta ehkä dpo11? Milloinhan sitä uskaltaisi tehdä sen viikkonäytöllisen vai pitäiskö ostaa vielä pari normaalia liuskatestiä ensin ennen kuin sitä tuhlaa :smiley-angelic006

Onnea Sannis ja unitupuna:love7

Onneks työaamuina ei oo aikaa jäädä testaileen, ni ei tullu uitettua testiä. Kp27/27 eli huomenna olis kp1 jos vanhat merkit paikkansa pitää. Ainahan se kierto voi venähtääkin mut kattoo nyt koska uskaltaa uusia testin laughing7

Takaisin