Raskaaksi 2021

Tein ovistestin uudelleen nyt illalla, kun jäi mietityttää ne muka oviskivut. Ei enää hymynaamaa. Että lh-huippu vissiin tuli ja meni hyvinkin nopeasti, koska eilen ei ollu plussaa ovistestissä :grin

Oon kussu erilaisiin tikkuihin jos jonkinmoisiin tänään töiden jälkeen ja tosi moneen on tullu viivanpaikka lirulla pissalla :wideyed:
Epätoivoista? Kyllä.
Tää viivanpaikka käsite on ollu vähän vieras, koska koskaan aiemmin niitä ei oo tullu. Mut nyt viimeaikoina näköjään senkin edestä. Mut ehkä herään taas tähän päivään:hilarious:

Menkkajomottelut on alkanu.
Iltalämpö oli kyllä 37 :pompus:
Ja ne terotkin voi varmaan aiheuttaa oloja jos jonkinmoisia.
Tänään 25/26. Dpo13 tai 12.
Kai testitkin näyttäis jotain muuta ku viivanpaikkaa :angelic:

Mä tilasin äsken pinon testejä. Jospa se tilauksen tekeminen ois se taikasana ja tulos olis selkeämpi mun kannalta. Vielä ei ole menkat alkaneet ja sitä mä vähän ihmettelenkin kun flo ennustaa oviksen perusteella ne.

MyyräMatikainen mulla on ihan sama tilanne ja raastaa muuten hermoja pahasti. Dpo täällä on 12 tai vähintäänkin 11.

Jos ei aamulla tuu viivanpaikkaa kummempaa (tai yöllä ala vuoto), niin syön käpyjä ja siirryn odottamaan menkkoja.
Seuraava ovis onkin sitten talvilomalla ja pistetään varmasti :sign17 uiskentelemaan:excited001 :cool05

Täällä kp21/27, dpo8, vähiin käy päivät ennen menkkoja :dance008
Perus pms oireet puskee päälle ~ väsymys, makeanhimo, finnit, vatsan juilinta, ummetus ennen ripulia... Yk13 päättymässä, yk14 alkuun siis ja vuosi tulee ens viikolla täyteen yritystä. Siitä lähtee sitte hoitojen suunnittelu :dance011

nyt tuli ihme menkkakivut ja mietin et taasko menee kesken :sad010:sad010 vuotoa ei ole mut kyllä sitä on pelko persiissä. just ku mieski iltaakohen alko innostua ja juttelee kaikkee vauvaan liittyvää :sad010

Jenpppu voihan niitä kipuja olla vaikkei meniskään kesken. Hurjasti tsemppiä :Heartpink

omanapa;
Mies sai lämmiteltyä mut petipuuhiin, ettei tarvi mennä käen luo kylään huomenna, mutta hitsi miten hankalaa oli saada ite O! Ikänä ollu näin haastavaa :dontknow ja miks mun mieli mieltää tän halujen laskun ja O:n saantihankaluuden raskausoireeksi :hilarious: onks muilla ollu koskaan vastaavaa?

Kiitos, toivotaan parasta :Heartred
Ei pienintäkään aavistusta ferritiinistä mutta ei ole myöskään ollut mitään oireita/syitä sitä mitatakkaan tähän mennessä elämäni aikana o_O
Itellä meni aikoinaan kesken ja uutta ei meinannut kuulua, työterveyslekuri määräs verikokeeseen ja määräsi yllättäen rautakuurin. Auttoi se tai aika, tärppi tuli. Ferritiinin piti olla mulla luokkaa 50 mutta se oli 24 (asteikolla 5-100; eli 5 oli jo hyväksyttävä mutta raskautumistavoitteelle aivan liian alhainen). Kannattaa tsekata, mulla oli hemoglobiini tosi hyvä eikä kai mitään "vikaa" että muutoin olisin rautaa tajunnu syödä. Onneks oli hyvä lääkäri, kaikki ei ymmärrä tuota asiaa.
Täällä on oma ketjunsa rauta-arvoillekin, muistaakseni.

Tein ovistestin uudelleen nyt illalla, kun jäi mietityttää ne muka oviskivut. Ei enää hymynaamaa. Että lh-huippu vissiin tuli ja meni hyvinkin nopeasti, koska eilen ei ollu plussaa ovistestissä :grin
Se menee aika äkkiä. Siks ite en varmaan saa sitä tikutettua koskaan, tulee hailuraa ja vähän tummempaa hailuraa tai erittäin hailuraa.

Paljon onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille:happy093.

Ja anteeks jatkuvaa omanapailua mut tarviin nyt mielipiteitä.. oon ihan sekasin. Mun silmiin testeissä on pientä vahvistumista havaittavissa mut menkat kuitenkin alko eilen ihan normaaleina. Eikö noilla dpo:illa pitäis jo näkyä vahvempi jos olis plussa?? Jos nää on vaan viivanpaikkoja niin en voi kyllä suositella predictoria kenellekkään enkä itsekään enää jatkossa ko testiä aio käyttää.

Huomenna ajattelin tehdä digin kyllä et sais selvyyden

View attachment 99936
Toi on kyllä aika paha rasti. Näyttää joo vahvistuvan tasaseen. Mutta menkat kielii muuta. Siinä on fifty-fifty, jotkut vuotelee vaikka olis raskaanakin? Eiks si voi olla kemiallinen, km tai kaksosraskaus...? Tai sit vaan surkea testi joka ottaa jotain muuta hormonia huomioon myös?...

nyt tuli ihme menkkakivut ja mietin et taasko menee kesken :sad010:sad010 vuotoa ei ole mut kyllä sitä on pelko persiissä. just ku mieski iltaakohen alko innostua ja juttelee kaikkee vauvaan liittyvää :sad010
Voi ei! Miten voit nyt? Menikö ohi...?

Isosti onnea plussanneille ja rutosti tarraa sukkiin! :love017

Ihana lukea muiden onnistumisista, vaikka itsellä kp1 ja kaikki alkaa taas alusta. Se jotenkin luo toivoa, että kyllä tästä vielä noustaan taas. Mutta nyt.. sohva, jäätelö, kauratyyny ja viltti-kombolla mennään tää ilta ainakin :happy3
Uus kierto - uus mahdollisuus! Tsemppiä sinne!!

Oon kussu erilaisiin tikkuihin jos jonkinmoisiin tänään töiden jälkeen ja tosi moneen on tullu viivanpaikka lirulla pissalla :wideyed:
Epätoivoista? Kyllä.
Tää viivanpaikka käsite on ollu vähän vieras, koska koskaan aiemmin niitä ei oo tullu. Mut nyt viimeaikoina näköjään senkin edestä. Mut ehkä herään taas tähän päivään:hilarious:

Menkkajomottelut on alkanu.
Iltalämpö oli kyllä 37 :pompus:
Ja ne terotkin voi varmaan aiheuttaa oloja jos jonkinmoisia.
Tänään 25/26. Dpo13 tai 12.
Kai testitkin näyttäis jotain muuta ku viivanpaikkaa :angelic:
Ota aamulirusta...ja kerro sitte!!!!

Kyllä vaan nega tuli, eli täys 0 predictoreille
IMG_20210223_053438.jpg

Menkkakivutkin kuuluu asiaan, niin kauan kun vuotoa ei näy niin kaikki ok! :happy: Tosi monella ne jatkuu jopa läpi alkuraskauden. Itsellä oli kyllä varsinkin plussan aikaan ja monta päivää sen jälkeen aika voimakkaat menkkakivut. Tsemppiä ja tarrasukkia :Heartpink

Ei menkkoja vieläkään ja O testin mukaan dpo 13. Flo ennusti menkkoja jo eiliselle mutta eipä näkynyt.

Käskin eilen miehen hakea jonkun herkän testin kun mulla oli töitä aamusta iltaan mutta ei hakenut. Tilasin lopulta just ennen nukahtamista läjän testejä mutta eipä ne tähän hätään auta yhtään mitään.

Takaisin