Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itellä meni aikoinaan kesken ja uutta ei meinannut kuulua, työterveyslekuri määräs verikokeeseen ja määräsi yllättäen rautakuurin. Auttoi se tai aika, tärppi tuli. Ferritiinin piti olla mulla luokkaa 50 mutta se oli 24 (asteikolla 5-100; eli 5 oli jo hyväksyttävä mutta raskautumistavoitteelle aivan liian alhainen). Kannattaa tsekata, mulla oli hemoglobiini tosi hyvä eikä kai mitään "vikaa" että muutoin olisin rautaa tajunnu syödä. Onneks oli hyvä lääkäri, kaikki ei ymmärrä tuota asiaa.Kiitos, toivotaan parasta
Ei pienintäkään aavistusta ferritiinistä mutta ei ole myöskään ollut mitään oireita/syitä sitä mitatakkaan tähän mennessä elämäni aikana
Se menee aika äkkiä. Siks ite en varmaan saa sitä tikutettua koskaan, tulee hailuraa ja vähän tummempaa hailuraa tai erittäin hailuraa.Tein ovistestin uudelleen nyt illalla, kun jäi mietityttää ne muka oviskivut. Ei enää hymynaamaa. Että lh-huippu vissiin tuli ja meni hyvinkin nopeasti, koska eilen ei ollu plussaa ovistestissä
Toi on kyllä aika paha rasti. Näyttää joo vahvistuvan tasaseen. Mutta menkat kielii muuta. Siinä on fifty-fifty, jotkut vuotelee vaikka olis raskaanakin? Eiks si voi olla kemiallinen, km tai kaksosraskaus...? Tai sit vaan surkea testi joka ottaa jotain muuta hormonia huomioon myös?...Paljon onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille
Ja anteeks jatkuvaa omanapailua mut tarviin nyt mielipiteitä.. oon ihan sekasin. Mun silmiin testeissä on pientä vahvistumista havaittavissa mut menkat kuitenkin alko eilen ihan normaaleina. Eikö noilla dpo:illa pitäis jo näkyä vahvempi jos olis plussa?? Jos nää on vaan viivanpaikkoja niin en voi kyllä suositella predictoria kenellekkään enkä itsekään enää jatkossa ko testiä aio käyttää.
Huomenna ajattelin tehdä digin kyllä et sais selvyyden
View attachment 99936
Voi ei! Miten voit nyt? Menikö ohi...?nyt tuli ihme menkkakivut ja mietin et taasko menee kesken vuotoa ei ole mut kyllä sitä on pelko persiissä. just ku mieski iltaakohen alko innostua ja juttelee kaikkee vauvaan liittyvää
Uus kierto - uus mahdollisuus! Tsemppiä sinne!!Isosti onnea plussanneille ja rutosti tarraa sukkiin!
Ihana lukea muiden onnistumisista, vaikka itsellä kp1 ja kaikki alkaa taas alusta. Se jotenkin luo toivoa, että kyllä tästä vielä noustaan taas. Mutta nyt.. sohva, jäätelö, kauratyyny ja viltti-kombolla mennään tää ilta ainakin
Ota aamulirusta...ja kerro sitte!!!!Oon kussu erilaisiin tikkuihin jos jonkinmoisiin tänään töiden jälkeen ja tosi moneen on tullu viivanpaikka lirulla pissalla
Epätoivoista? Kyllä.
Tää viivanpaikka käsite on ollu vähän vieras, koska koskaan aiemmin niitä ei oo tullu. Mut nyt viimeaikoina näköjään senkin edestä. Mut ehkä herään taas tähän päivään
Menkkajomottelut on alkanu.
Iltalämpö oli kyllä 37
Ja ne terotkin voi varmaan aiheuttaa oloja jos jonkinmoisia.
Tänään 25/26. Dpo13 tai 12.
Kai testitkin näyttäis jotain muuta ku viivanpaikkaa :angelic:
*syö aamupalaksi kuivia käpyjä*Ota aamulirusta...ja kerro sitte!!!!
nyt tuli ihme menkkakivut ja mietin et taasko menee kesken vuotoa ei ole mut kyllä sitä on pelko persiissä. just ku mieski iltaakohen alko innostua ja juttelee kaikkee vauvaan liittyvää
Voi ei! Miten voit nyt? Menikö ohi...?