Katarina$
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Äh mä kehtaa laittaa kuvaa ku se on oikeesti vaan viivanpaikka tai värirykelmä mut katsotaan mitä pikselimössöä tulee. Noh mä otin kuvan ja saapa nähdä mut en mä usko et on oikea kun seukki oli nega.. Toki testaan parin päivän sisään uusiksi jos ei ala kunnon menkkaoireet mitä kyl jo on. Nyt on vaan olo et olenpa ruma joten ei oo mitenkään hehkeä olen varmasti raskaana olo. Voisko ehkä reagoida jos kerran ovistesti tummunut? Siitä ei ole kuvaa mut oli ihan tasavahvat eli tummunut mut tolla testillä ei vielä plus kun sillä sain kontrollia tummemman. No mutta itse asiaan. Tosiaan tein testin kun ne tuli postissa ja halusin koklaa
Ja juu eipä näy foorumilla mitä mulla kamerassa ja testissä mut jos olis oikee niin ovis olis pitänyt olla tosi aikaisin ja sit herää pelko et miks hcg nousee niin nopee. Ei kai dpo7/8 oikeesti näy??
Ja juu eipä näy foorumilla mitä mulla kamerassa ja testissä mut jos olis oikee niin ovis olis pitänyt olla tosi aikaisin ja sit herää pelko et miks hcg nousee niin nopee. Ei kai dpo7/8 oikeesti näy??