Raskaaksi 2021

Äh mä kehtaa laittaa kuvaa ku se on oikeesti vaan viivanpaikka tai värirykelmä mut katsotaan mitä pikselimössöä tulee. Noh mä otin kuvan ja saapa nähdä mut en mä usko et on oikea kun seukki oli nega.. Toki testaan parin päivän sisään uusiksi jos ei ala kunnon menkkaoireet mitä kyl jo on. Nyt on vaan olo et olenpa ruma joten ei oo mitenkään hehkeä olen varmasti raskaana olo. Voisko ehkä reagoida jos kerran ovistesti tummunut? Siitä ei ole kuvaa mut oli ihan tasavahvat eli tummunut mut tolla testillä ei vielä plus kun sillä sain kontrollia tummemman. No mutta itse asiaan. Tosiaan tein testin kun ne tuli postissa ja halusin koklaa

Ja juu eipä näy foorumilla mitä mulla kamerassa ja testissä mut jos olis oikee niin ovis olis pitänyt olla tosi aikaisin ja sit herää pelko et miks hcg nousee niin nopee. Ei kai dpo7/8 oikeesti näy??
 

Liitteet

  • 20210126_170628.jpg
    20210126_170628.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 158
Ihanaa, naiset, pököilkää ihan huolella! Mahtavaa luettavaa. Mä niin komppaan jokaista viivan tihrustajaa, alkkareiden haistelijaa ja muuten vaan sekoa kuumeilijaa!!!

Hätähousunega vol. 3 tehty. Dpo 7-10. Nukuin viime yönä niiiiiiiin huonosti, mun kantapäätä kutitti etten saanu unta koko yönä. Ja ei, en pidä sitä raskausoireena.:excited001 (paitsi tietty jos plussaan niin sit tulkitsen et kaikki kantapääkutisijat =raskaana) :laughing001
 
Ihanaa, naiset, pököilkää ihan huolella! Mahtavaa luettavaa. Mä niin komppaan jokaista viivan tihrustajaa, alkkareiden haistelijaa ja muuten vaan sekoa kuumeilijaa!!!

Hätähousunega vol. 3 tehty. Dpo 7-10. Nukuin viime yönä niiiiiiiin huonosti, mun kantapäätä kutitti etten saanu unta koko yönä. Ja ei, en pidä sitä raskausoireena.:excited001 (paitsi tietty jos plussaan niin sit tulkitsen et kaikki kantapääkutisijat =raskaana) :laughing001
Noh, oireita ei raskaudesta on just ihan kaikki mahdollinen mitä tulee tai ei tuu. Nyt jomottaa molempia muniksia ja vv lisääntyi ja öö on ruma olo. Ja tietty iho on kuiva (ei missään nimessä johdu allergisesta reaktiosta) ja on näppyjä leuassa. Toisaalta tässä kierrossa ei oo lähtenyt niin paljon hiuksia niin tää on oire.

No ei, kyl mä uskon et ku alkio kiinnittyy niin hcg nousee ja koska se on keholle vieras siinä kohti niin kyllä moni huomaa sen et hetkinen nyt on jokin outoa mut näin ku kuumeinen on nii....
 
Hei kaikille uusille:happy:
Ai onko tuommonen ryhmä ku yli 30 ensimmäisistä kuumeilevat. Pitääpä käydä tsekkailemassa!
Oon ihan samaa mieltä, että on tää yllättävän hankalaa tämä raskautuminen :confused:

Hei mites nuissa tikkutesteissä, ovulaatio- tai raskaustesteissä, oletteko noudattanut sitä pissassa pitoaikaa, esim 5 sek tarkasti? Mitä käy jos pitää liian kauan? Voiko testi mennä pilalle?:confused004

Joo, tervetuloa tonne yli kolmikymppisiin :)
 
Ihanaa, naiset, pököilkää ihan huolella! Mahtavaa luettavaa. Mä niin komppaan jokaista viivan tihrustajaa, alkkareiden haistelijaa ja muuten vaan sekoa kuumeilijaa!!!

Hätähousunega vol. 3 tehty. Dpo 7-10. Nukuin viime yönä niiiiiiiin huonosti, mun kantapäätä kutitti etten saanu unta koko yönä. Ja ei, en pidä sitä raskausoireena.:excited001 (paitsi tietty jos plussaan niin sit tulkitsen et kaikki kantapääkutisijat =raskaana) :laughing001
Lasketaanko se jos sormenpäät kutisee? Saatto kyllä johtua ulkoilmastakin kun tein lumitöitä. :wacky::hilarious:
 
Samalla osastolla täällä kuumeiluklubeissa. Laittaisin linkin mut en saa pädissä tallennettuu sitä. Ja btw mie nään sun testissä haamun!
Okei joo kyl siinä näkyy mut musta se ei oo oikee vaan testissä vika ku seukki sit kerrytti värin tyhmästi ja sit oli nega ja punainen suttu. Joten katsotaan ylihuomenna uusiksi, sillon kuuluisi jo näkyä jos on raskaus tai ehkä tää on kemiallinen jos ei tosta vahvistu tai menkat alkaa. Olis kiva heti plussata mutta mutta, kun ei ees mennyt talletukset oikeille päiville. No katotaan Herkkyys oli 10..
 
Heippadei
Joo ei taida tästäkään projektista mitään tulla...Kysymyksiinne vastaus nyt.
Taitaa jäädä se kolmas lapsi haaveisiin ja saamatta...surullista.
toiseen asiaan. Tein hätäiseen ekan First responcen joita 4 kpl tilasin. Saa verrata sitten ensi viikon testiin ja tämä testi on outo minulle,niin mietin,että tuleeko siihen viivapaikkaa,joka ei merkkaa mitään...Eli tulee. Jos siis ei voi näkyä näin aikaisin. Eikös tuo ole 6,5mIu.
Nyt vasta on kp 18,mutta kierto on 25-26. Ja tuon saa tehdä 6 päivää ennen menkkoja...
Jonkinlaisen näen siinä,näettekös te?
View attachment 98770
Tässä kuivunut testi,alla on 10 mIu Onestep(tein myös sellaisen).
View attachment 98775
Tossa alemmassa first responsessa näkyy joku hailu mut se on hassun värinen tuo kuva... onko muokkaamatonta?
 
Ihanaa, naiset, pököilkää ihan huolella! Mahtavaa luettavaa. Mä niin komppaan jokaista viivan tihrustajaa, alkkareiden haistelijaa ja muuten vaan sekoa kuumeilijaa!!!

Hätähousunega vol. 3 tehty. Dpo 7-10. Nukuin viime yönä niiiiiiiin huonosti, mun kantapäätä kutitti etten saanu unta koko yönä. Ja ei, en pidä sitä raskausoireena.:excited001 (paitsi tietty jos plussaan niin sit tulkitsen et kaikki kantapääkutisijat =raskaana) :laughing001
Mullaki kutisi kantapää yöllä:laughing001 Jouduin nouseen ylös sängystä ja meneen eteiseen hinkkamaan sitä kantapäätä karheeseen mattoon kun ei muuten saanu loppumaan:wacky: Koirakin nousi katsomaan ihmeissään et mitä toi ämmä puuhaa:laughing021
 
@Avena1234 mikäs päivä sulla oli se ovis? Edit. Kaivoin edellisistä, eli sun ovis oli kp14 ja nyt siis kp 18 eli dpo4. Ei mikään testi näytä vielä noilla päivillä posia. Pistä vielä muutamaksi päiväksi ne kalliit testit kaappiin. Menee rahat vaan hukkaan. Aikaisintaan dpo8 kannattaa alkaa testaa.
 
Muokattu viimeksi:
Noaidi : kyllä vetää sellaseksi pikseli mössöksi et ei saa mitään selvää.
Sama Avenalle, et ei saa oikein mitään selvää kun niin mössöksi menee.
Joo tää foorumi on kökkö kun kaikkk menee mössöön, eikä jaksa lataa kuvia mihinkään ulkoiselle palvelimelle, mutta olkoot, ehkä huomenna parempi kuva :grin
 
Kp27/27 ja ei vielä tiputteluun viittaavaakaan, mitä kahdessa edellisessä on ollu et 12-24h ennen näkyy ekat merkit lähestyvistä menkoista :grin lauantaihin asti jos malttais, siihen mennessä kerkeis alkaa jos on alkaakseen :angelic:
 
Hei kaikille uusille:happy:
Ai onko tuommonen ryhmä ku yli 30 ensimmäisistä kuumeilevat. Pitääpä käydä tsekkailemassa!
Oon ihan samaa mieltä, että on tää yllättävän hankalaa tämä raskautuminen :confused:

Hei mites nuissa tikkutesteissä, ovulaatio- tai raskaustesteissä, oletteko noudattanut sitä pissassa pitoaikaa, esim 5 sek tarkasti? Mitä käy jos pitää liian kauan? Voiko testi mennä pilalle?:confused004
Ei mee testi pilalle vaikka on yliaikaa, mä lasken aina hitaasti niin menee varmaan tuplat aina :p
 
Ihanaa, naiset, pököilkää ihan huolella! Mahtavaa luettavaa. Mä niin komppaan jokaista viivan tihrustajaa, alkkareiden haistelijaa ja muuten vaan sekoa kuumeilijaa!!!

Hätähousunega vol. 3 tehty. Dpo 7-10. Nukuin viime yönä niiiiiiiin huonosti, mun kantapäätä kutitti etten saanu unta koko yönä. Ja ei, en pidä sitä raskausoireena.:excited001 (paitsi tietty jos plussaan niin sit tulkitsen et kaikki kantapääkutisijat =raskaana) :laughing001

Mul on täs kaks päivää ollu tasaisin väliajoin elohiiri polvessa, myönnän et hetken jo mietin et hmmmm :grin:grin

Nyt on uitettu rfsu varhainen, en tiedä mitä mieltä tästä olisin :grin
 

Liitteet

  • 12EAD0A7-3293-4180-9D4D-D211AB8CF45A.jpeg
    12EAD0A7-3293-4180-9D4D-D211AB8CF45A.jpeg
    23.4 KB · Katsottu: 172
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top