Raskaaksi 2021

Löytyy kuule sofin liuskaa, pc:tä kahta eri sorttia, first responsee ja clearblue digii et mitä laitetaan? Joudun ehkä hakee huomenna vielä rfsu herkän :hilarious:

Edit. First responsen vois ainaki aamusta tehä, ja sofin kökkötestin. Iltapäivällä ehkä se rfsu

First response kuulostaa hyvältä aamutestiltä! :grin

Mä JOUDUN tekemään aamulla uuden rfsu varhaisen, puoliso lähti hakemaan mulle kirppiskenkiä ja laitto just kuvaa kaupassa paketista ja ”tän teet sit aamulla” :grin
 
Mulla on 3 sovellusta joilla kuukautisia merkkailen. Tuo Clover sovellus laskee aiemmista kierroista ovulaation. Ja se näyttäisi että ovulaatio olisi ollut jo kp 13. Elikäs nyt olisi DPO 5 jo. Huomasin tälläisen jutskan. Kierron pituudeksi olen laittanut sinne 26 ja silti se vaan olisi kp 13 nyt ovulaatio mukamas ollut. Se kun en tosiaan saanut mitään kunnollista viivaakaan ovulaatiotestiin,ja Premom (kuinka moni käyttää sitä?)sovellus,jonne voidaan ladata ovistestitulokset valokuvina,ja se laskee vahvuudet itse,näytti kp 14 ”peak”,mutta ei ollut ovisplussa.
 
Mulla on 3 sovellusta joilla kuukautisia merkkailen. Tuo Clover sovellus laskee aiemmista kierroista ovulaation. Ja se näyttäisi että ovulaatio olisi ollut jo kp 13. Elikäs nyt olisi DPO 5 jo. Huomasin tälläisen jutskan. Kierron pituudeksi olen laittanut sinne 26 ja silti se vaan olisi kp 13 nyt ovulaatio mukamas ollut. Se kun en tosiaan saanut mitään kunnollista viivaakaan ovulaatiotestiin,ja Premom (kuinka moni käyttää sitä?)sovellus,jonne voidaan ladata ovistestitulokset valokuvina,ja se laskee vahvuudet itse,näytti kp 14 ”peak”,mutta ei ollut ovisplussa.
On se silti liian varhaista testata. Dpo8 on aikaisinpäivä jolloin ees ksnnattaa harkita. Alkio kiinnittyy yleendä dpo 5-7 ja hcg alkaa vasts sen jälkeen muodostua. Hcg:n muodostumiseen virtsaan menee about 3 päivää ennenkuin testit sitä havaitsee.
 
Mulla kans negakierrossa oli jos minkälaista oiretta. Nyt rv6 ja tässä plussakierrossa ei MITÄÄN OIRETTA. Ainoa mikä oli plussa-aamuna niin sängystä noustessa tuli repäisykipu.
Mä toivon et tää pitää myös mun kohdalla paikkansa. :smiley-angelic001

Edellisessä raskaudessa on tosi paljon oireita ja aavistin paljon ennen plussaa et nyt tätppäsi. Viime kierrossa oli oireita vaikka muille jakaa. Nyt on ollu vaan muutama vihlova kipu ja finnejä, ei muuta. :confused005
 
Hihi. Mies teki meille poppareita, molemmille omat kipot. Mää söin miehenkin popparit ku teki mieli suolaa :joyful::joyful: kohta nukkuun nii aamu tulee nopeemmin! Wuhuu
 
Hihi. Mies teki meille poppareita, molemmille omat kipot. Mää söin miehenkin popparit ku teki mieli suolaa :joyful::joyful: kohta nukkuun nii aamu tulee nopeemmin! Wuhuu
Mulla teki viime alkuraskaudessa ihan sikana mieli suolaa. Vedin ranskiksia ja nacho cheese ballseja kaksin käsin :laughing001
 
Mäkään en siks usko et testissä kyseessä aito haamu vaan selkeästi testissä vika ku se toka oli ihan värimössöö vaan ja nega
En siis suuria toiveita elättele tuon testin luotettavuudesta joten kyl yk1 ainakin näyttää olevan melko varmasti menkat tuloillaan jos nekään. En siis yhtään kiukuttele, en :wink

Nyt muille haamuille pysyvät viivat

Edit. En usko siis koska hcg ei erity näin nopeasti virtsaan jollen olisi ovuloinut liian nopeaa kk perään ja luteaalini mukaan kohta alkaisi kohta menkat enkä taatusti tuolloin ovuloinut. Anteeks sekava tekstini arvon naiset, mulla uus luuri :wink:wink
 
Pöh, nää testit on ihan tyhjiä!

Edit. Voi luoja mitä pikselimössöä
 

Liitteet

  • IMG_20210127_050651.jpg
    IMG_20210127_050651.jpg
    6.7 KB · Katsottu: 123
  • IMG_20210127_050709.jpg
    IMG_20210127_050709.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 140
Ok kiva...hyvä niin koska näin myös heti sen viivan 3 min kuluttua,joka ohjeessa lukee.
Ja tuossa testipaketin kyljessä lukee, että First Response havaitsee 96%:lla naisista hCG hormonin virtsasta 5 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä,ja yli 99% 4 päivää ennen kuukautisia. Sekä 76%:lla 6 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä. Eli on todella herkkä testi kyseessä.
Hyvä jos joku muu myös näkee etten siis ole tulossa pöhköksi tässä jo...:hungry::rolleyes:
Mulla on yksi kysymys. Mitä se tjottailu tarkoittaa,kun siitä puhutaan täällä?

En usko, että testi näyttää muuta kuin viivanpaikkaa/väriä. Sulla on vasta dpo4-5 menossa, mikä on ihan liian aikainen päivä testaamiselle. Mikään testi tuskin näyttää noin aikaisin, kun kiinnittymistäkään ei ole ehtinyt vielä tapahtua.
Kuten muutkin täällä sanoneet, niin odota vielä sinne dpo8 päivään ainakin :bookworm:
 
.... Osannittelut? :bag:

Siis todella kurjaa, että endo on pahana, mutta samalla tosi hienoa, että nyt on epäselvyyksistä päästy ja eteenpäin mennään! :happy: Onnea IVF:ään!

Tosi harmi toi endo! Mutta niinku eenpänä mainittiin ja itsekin sanoit, niin kuitenkin on hyvä että selvisi ja sä voit jättää suorituspaineet romukoppaan! Tsemppiä IVF hoitoihin!

Kiitos teille:couchpotato:
Jään silti tänne pyörimään ja jännäilemään teidän muiden kanssa, tulee itellekin perhosia vatsaan kun jännäilee muiden mukana:hilarious:
 
on; mun rupes eilen päivällä tekee hirveeeti mieli siipiä,wingsei mitälie kananuijia :laughing002 ja illal sit pistin miehen niitä meille tilaamaa, ai että oli hyvää mut mun mielestä auradippi maistu ihan kummalliseltä, jäi syömättä :confused004 mies ei huomannu eroa kun rohkeasti maistoi, vaikkei siitä niin välitäkkään :grin sit tuliki ähky tosi nopee, etten meinannu jaksaa ees syödä + huono olo. mieheltäki kysyin et meniks sillä maha kipeeks ku ite pidättelin tyylii oksennusta, mut ei hällä mitää.

nännit kosketus arat, ja tissit muutenki tuntuu vähän kovilta? naamassa ei yhtään finniä ja yleensä tähän aikaan kk on leuka täynnä! alamahassa/ kohdussa/ muniksissa välillä jänniä tuntemuksia. huomenna pitäs menkkojen alkaa, katsotaan miten käy! tekis mieli kyllä uittaa tänää töiden jälkeen testiä, muttamutta..:rolleyes:
edit. niin ja janottaa kokoajan!
 
Tässä mun aamurivistö olkaa hyvät. Katotaas miten laadulle käy. Keinovalo+foorumin kuvien pilaaminen on kyllä aina hyvä yhdistelmä :grin Rfsu näyttää ehkä vähän hailurammalta kuin eilen :pompus: Ja sain eilen ylläri pc tikkuja myös:grin

edit. Jaa sehän veti sit hienosti niin että pc ei näy mitään :mad: Laitan siitä yksittäiskuvan.
 

Liitteet

  • DAF3F26F-AEE7-4C0C-A64C-4D25C458CB38.jpeg
    DAF3F26F-AEE7-4C0C-A64C-4D25C458CB38.jpeg
    19.2 KB · Katsottu: 165
  • D02F6314-864F-4B1B-B6AD-A35D883C3110.jpeg
    D02F6314-864F-4B1B-B6AD-A35D883C3110.jpeg
    15 KB · Katsottu: 152
Muokattu viimeksi:
Omaa napaa:
Oon aivan hermorauniona. Tämä epävarmuus saa mut hulluksi. Raskausoireet on nyt vähentyneet ni oon diagnosoinu itelle jo tuulimunan, keskenmenon tai kohdunulkoisen jonka kehitys on loppunut. Pelottaa ihan sikana!!!
Vaikka alusta asti on ollu epävarmaa, missä tämä raskaus sijaitsee oon ehtinyt jo salaa toivoa että se olis oikeassa paikassa. Tiiän että itken silmät päästä jos kohdusta ei löydy mitään ylihuomenna :smiley-angry017
Tänään pitää sitäkin vielä soittaa nainen polille että saako mies edes tulla mukaan ultraan ton koronan takia :smiley-angry003HcG mitattu viimeks viime viikolla ni siitäkään ei saa mitää tietoa ennen perjantaita... Raskaustesti tekis mieli tehä, mutta sehän näyttäisi varmana plussaa vielä joka tapauksessa :sad001 Tässäpä teille tällane pikku aamu avautuminen. Kiitos ja hei.
 
Heips! Mä täällä pyörin joka ryhmässä, kun en tiedä mihin kuuluisi :grin koska tiedän päivän jolloin tämä on alkunsa saanut, siitä laskemalla olis rv 5+1, mutta neuvola laskee viikot kuukautisista ja heidän mukaan nyt olis 4+3 :shy: ja sillon laskettu aikakin on joko syyskuun lopulla tai lokakuun alussa :grin plus ihan vaan jännitys viime kertaisen keskenmenon takia niin vähän pelottaa olla missään laskettu aika ryhmässä :sorry:

en ollut tehnyt viime viikon plussatestin jälkeen yhtään testiä, mutta tänään tein yhden ja hyvät viivat sieltä tuli jo testiajalla. :love7
Ei auta kuin elää päivä kerrallaan :oops:

Tsemppiä kaikille :Heartred:Heartred
 

Liitteet

  • F741D80D-D4F8-4AB4-828E-46646DEF7FE5.jpeg
    F741D80D-D4F8-4AB4-828E-46646DEF7FE5.jpeg
    7.5 KB · Katsottu: 137
Omat testit oli negoja aamulla.
Puolentunnin pahoinvointi ällötys oli mut meni ohi. Välillä vähän menkkajomoja, mut tässä vaiheessa niitä alkaa tulla. Alkais jo menkat
 
Tässä mun aamurivistö olkaa hyvät. Katotaas miten laadulle käy. Keinovalo+foorumin kuvien pilaaminen on kyllä aina hyvä yhdistelmä :grin Rfsu näyttää ehkä vähän hailurammalta kuin eilen :pompus: Ja sain eilen ylläri pc tikkuja myös:grin

edit. Jaa sehän veti sit hienosti niin että pc ei näy mitään :mad: Laitan siitä yksittäiskuvan.
Selvää haamuilua näköpiirissä!
 
Täällähän on jännät paikat monella! :wideyed:

Mulla menossa dpo4 ja tässä nosteltu oirelista

Vauvabingo vol6 oireet:
-dpo1-2 eggwhitet jatkuu vaan, en kyllä muista aiemmissa kierroissa olleen. Eilen illalla maha oli oikeanpuoleisesti kipeä, niin että nukkuminen oli hankalaa.
-dpo4 tiputtelua ei tässä kierrossa näykään vielä vaikka joka kierrossa ollut. Vatsakipuilu kohdun kohdilta jatkuu on/off. Vuoto muutyunut maitomaiseksi, vähän vaaleanpunaiseksi.

Oliko se Beanie jolla nyt tiputtelematon kierto vaikka aiemmin ollut?

Jännää!
 
Täällähän on jännät paikat monella! :wideyed:

Mulla menossa dpo4 ja tässä nosteltu oirelista

Vauvabingo vol6 oireet:
-dpo1-2 eggwhitet jatkuu vaan, en kyllä muista aiemmissa kierroissa olleen. Eilen illalla maha oli oikeanpuoleisesti kipeä, niin että nukkuminen oli hankalaa.
-dpo4 tiputtelua ei tässä kierrossa näykään vielä vaikka joka kierrossa ollut. Vatsakipuilu kohdun kohdilta jatkuu on/off. Vuoto muutyunut maitomaiseksi, vähän vaaleanpunaiseksi.

Oliko se Beanie jolla nyt tiputtelematon kierto vaikka aiemmin ollut?

Jännää!
 
Takaisin
Top