Raskaaksi 2021

Mä ajattelin, et jos ei tärppää nyt. Niin poistun takavasemmalle yhtä nopeesti ku tulinkin.

Musta on tullu ihan pököpää, enkä todellakaan oo normaalisti tämmönen :angelic::grin:eek:
Mä tulin tänne rennosti tjottailemaan ja tää on ollut kaikkea muuta kuin rentoa, joten vähän sama on käynyt mielessä :hilarious:

Toisaalta luulen, että paineet helpottaa kun saan tän kauan odotetun ekan kierron pois alta ja tiedän vähän että missä mennään. Jo nyt on selvää, että ovuloin tosi myöhään, ja sen perusteella voi olla aika kaukainen haave raskautua lähiaikoina, joten mitä sitä suotta hötkyilemään :depressed:

Näkyy potentiaalisia haamuja! Toivotaan että vahvistuu.

Mä tulin tänne rennosti tjottailemaan ja tää on ollut kaikkea muuta kuin rentoa, joten vähän sama on käynyt mielessä :hilarious:

Toisaalta luulen, että paineet helpottaa kun saan tän kauan odotetun ekan kierron pois alta ja tiedän vähän että missä mennään. Jo nyt on selvää, että ovuloin tosi myöhään, ja sen perusteella voi olla aika kaukainen haave raskautua lähiaikoina, joten mitä sitä suotta hötkyilemään :depressed:

Mun toi kemiallinen nosti toiveet jotenkin ihan älyttömästi. Ja nyt oon tietysti maani myyny, jos ja kun tärppi ei käy. Ja mä en edes tienny potevani vauvakuumetta. Oli paljon helpompaa elämä, kun oli se ajatus, et meille ei tule yhteistä lasta ilman hoitoja ja hoitoihin ei lähdetä.

Menkkajomottelut alkanu.
Mut munasarjan kohta kivuton, eli kaiketi keltarauhanen on surkastunu ja pian alkaa vuoto :angelic:

Mul on täs kaks päivää ollu tasaisin väliajoin elohiiri polvessa, myönnän et hetken jo mietin et hmmmm :grin:grin

Nyt on uitettu rfsu varhainen, en tiedä mitä mieltä tästä olisin :grin

Samantapanen ku mun kusinen tikku. Häviskö viiva kuivuessaan?

Whaat..täällä tuli vessakäynnillä (sori kuvaus) mut pyyhkiessä vähän sisemmältä kaivaessa vaaleenpunaista paperiin kolmen ruokalusikan kokoiset läntit:wideyed:

Testi nega edelleen. Joko tiputtelu alkoi taas, tai menkat alkaa etuajassa tai sit tää olis jotain kiinnittymiseen /raskauteen liittyvää.

Muoks, ja nyt ei tuu mitään enää paperiin...saas nähä mitä huominen tuo tullessaa....

Muokattu viimeksi:
Tossa alemmassa first responsessa näkyy joku hailu mut se on hassun värinen tuo kuva... onko muokkaamatonta?
7026AADE-88BE-4D20-80CC-3043374D179C.jpeg

Tässä ei muokattu valokuva testistä kuivuneena. Kyllä nyt laitankin nämä kaappiin,kalliita testejä turha kuluttaa enempiä,tuo olikin vain testin testaus.:wink:meh: En ole koskaan ennen tätä testiä käyttänyt. Vaikka 20 v aikana on tullut testailtua.

Muokattu viimeksi:
Kun me aloitettiin tämä yritys, niin kuuntelin kroppaa ihan hulluna ja kaiken maailman tuikkimisia ja poltteluita tuntui olevan. Naivisti tietty ajattelin, että no nyt on tärpänny ja raskaudesta nää kaikki johtuu.
Tässä meneillään olevassa kierrossa (yk 5) ei oo tuntunut olevan näitä aiempia ”oireita”. Mut nyt en tiedä, että onko tää vaan pääkopasta johtuvaa, että ei olevinaan tunne mitään ja kun tää kierto tuntuu olevan niin erilainen, niin onkohan tämä oireettomuus nyt sitten oire tai merkki raskaudesta? :bored:

Mulla tuntuu olevan niin, että mitä useampi kierto on takana, niin sitä enemmän ajattelee, että nyt on varmasti jo raskautunut. Pelottaa jo se pettymyksen tunne, jos vuoto alkaa...:sorry:

Onko muilla näin?

Kun me aloitettiin tämä yritys, niin kuuntelin kroppaa ihan hulluna ja kaiken maailman tuikkimisia ja poltteluita tuntui olevan. Naivisti tietty ajattelin, että no nyt on tärpänny ja raskaudesta nää kaikki johtuu.
Tässä meneillään olevassa kierrossa (yk 5) ei oo tuntunut olevan näitä aiempia ”oireita”. Mut nyt en tiedä, että onko tää vaan pääkopasta johtuvaa, että ei olevinaan tunne mitään ja kun tää kierto tuntuu olevan niin erilainen, niin onkohan tämä oireettomuus nyt sitten oire tai merkki raskaudesta? :bored:

Mulla tuntuu olevan niin, että mitä useampi kierto on takana, niin sitä enemmän ajattelee, että nyt on varmasti jo raskautunut. Pelottaa jo se pettymyksen tunne, jos vuoto alkaa...:sorry:

Onko muilla näin?
On joo, mitä useempi kierto, sitä epätoivoisempi sitä on. Oireettomuuskin voi olla oire u know!

Onko muilla näin?
Mulla oli kuopusta yrittäessä, ja aina tosi paha masis ku alkoikin menkat. Kuulostelin kroppaa aivan hulluna. Lopulta se tärppikierto oli se ku oltiin jo heitetty hanskat tiskiin ja todettu et pidetään taukoa ku puoliso lähti opiskelemaan ja olin ite just palannu töihin. Ja silloin ei tainnut olla mitään oireitakaan, eikä ”oireita”.

Noniin, tänään oli rfsu päivä, mitäs testejä huomenna dippaillaan? :joyful:

Mitäs sulta löytyy? :grin Mä varmaan tikutan sen sofin taas aamulla, ehkä normi rfsu. Ylihuomenna on apteq päivä :grin

Kp27, Flo ennustelee menkkoja ylihuomiseks.
Menkkav*tutus on kyllä ollu lauantaista asti läsnä et saa nähdä alkaako ne sieltä jo vai ei :hilarious:
Innokkaana tääl päivittelen Flo oireita ku ei päästä vielä yrittämään :hilarious:
Ja onneks pääsee tääl tihrustelemaan teidän testejä :hilarious: ei enää montaa kuukautta ni pääsen samoihin puuhiin :love017

Mulla oli kuopusta yrittäessä, ja aina tosi paha masis ku alkoikin menkat. Kuulostelin kroppaa aivan hulluna. Lopulta se tärppikierto oli se ku oltiin jo heitetty hanskat tiskiin ja todettu et pidetään taukoa ku puoliso lähti opiskelemaan ja olin ite just palannu töihin. Ja silloin ei tainnut olla mitään oireitakaan, eikä ”oireita”.

Mitäs sulta löytyy? :grin Mä varmaan tikutan sen sofin taas aamulla, ehkä normi rfsu. Ylihuomenna on apteq päivä :grin
Löytyy kuule sofin liuskaa, pc:tä kahta eri sorttia, first responsee ja clearblue digii et mitä laitetaan? Joudun ehkä hakee huomenna vielä rfsu herkän :hilarious:

Edit. First responsen vois ainaki aamusta tehä, ja sofin kökkötestin. Iltapäivällä ehkä se rfsu

mä nään tossa alemmassa hailuran.
Ok kiva...hyvä niin koska näin myös heti sen viivan 3 min kuluttua,joka ohjeessa lukee.
Ja tuossa testipaketin kyljessä lukee, että First Response havaitsee 96%:lla naisista hCG hormonin virtsasta 5 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä,ja yli 99% 4 päivää ennen kuukautisia. Sekä 76%:lla 6 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä. Eli on todella herkkä testi kyseessä.
Hyvä jos joku muu myös näkee etten siis ole tulossa pöhköksi tässä jo...:hungry::rolleyes:
Mulla on yksi kysymys. Mitä se tjottailu tarkoittaa,kun siitä puhutaan täällä?

Kp27, Flo ennustelee menkkoja ylihuomiseks.
Menkkav*tutus on kyllä ollu lauantaista asti läsnä et saa nähdä alkaako ne sieltä jo vai ei :hilarious:
Innokkaana tääl päivittelen Flo oireita ku ei päästä vielä yrittämään :hilarious:
Ja onneks pääsee tääl tihrustelemaan teidän testejä :hilarious: ei enää montaa kuukautta ni pääsen samoihin puuhiin :love017
Ainakin sulla on taustatyö hyvin tehty kun pääsette mukaan yritykseen! :wink

Ok kiva...hyvä niin koska näin myös heti sen viivan 3 min kuluttua,joka ohjeessa lukee.
Ja tuossa testipaketin kyljessä lukee, että First Response havaitsee 96%:lla naisista hCG hormonin virtsasta 5 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä,ja yli 99% 4 päivää ennen kuukautisia. Sekä 76%:lla 6 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä. Eli on todella herkkä testi kyseessä.
Hyvä jos joku muu myös näkee etten siis ole tulossa pöhköksi tässä jo...:hungry::rolleyes:
Mulla on yksi kysymys. Mitä se tjottailu tarkoittaa,kun siitä puhutaan täällä?
Tjot on lyhenne = tulee jos on tullakseen. :)

Takaisin