Raskaaksi 2021

Ja ovistesti jälleen plussaa:grumpy:
Taitaa olla kaikki kropas sekasin kun seinäkello...
Hmmmm Ootko ihan varma ettet oo raskaana? Mikä sulla oli nyt dpo? Sori ku en muista. :shy: Ku voihan ovistesti näyttää sen raskauden ja miusta noissa sinun testeissä näkyy kyllä jotain. Ehkä sulla vaan hcg nousee vähän hitaammin niin viivat ei tahdo vahvistua?

Mä oon uhrannut samalle jutulle ajatuksia, seuraa tylsää paapatusta oireista ja niiden tavallisuudesta. Skippaa viimeiseen kappaleeseen jos haluat saada jutusta kiinni lukematta tylsiä juttuja.

Mulla siis normaalisti ei ole mitään menkkajomoja oviksen ja menkkojen välissä, se on siis negakierroissa nykyiseen kiertoon poikkeavaa. Menkkojen lähestyessä paria päivää ennen kierron alkamista väsyttää, tissit turpoo, tihentynyt virtsaamisen tarve, kiukkuisuus. Nyt pitäisi menkkojen alkaa tasan viikon päästä. Ei muuten pissata vielä. Satunnaisesti iskee nännikipu.
Koska mulla on rauta-arvot tosi matalalla, mua väsyttää kokoajan. Eli siihen oireeseen ei uskalla luottaa. Kaikki muut oireet menee tuonne "menkat alkaa kohta" -oireilun puolelle, vaikkakin ovat hieman etuajassa normaaliin nähden.
Mihinkään "haistan koiranpissan" -juttuihini en itsekään luota, ne on vaan huumoria mälsiin piinapäiviin. metallinmakua en vielä tunne, viime plussakierrossa tunsin. Aamukahvi maistuu hassulta, mutta se nyt voi johtua vaikka pesemättömistä hampaistakin. Who knows.

Tällä hetkellä ainoat mitkä täsmää mun aiempaan plussakiertoon eikä oo yleensä normaaleja negakierrossa on:
-Nää kummat menkkajomot
-Aamuyön unettomuus

Vau mitkä poikkeavat oireet, tottahan jo noihin kahteen oireiluun uskaltaa luottaa! :woot: Ai mitenniin ei? Tottakai voi, raskaanahan tässä ollaan!

edit. Niin paitsi että mulla on edelleen ne raudat alhaiset joten ihan kaikki mun oireet voi johtua vaikka siitä.
Mullakin toi kuulostelu on just aika lailla hauskuutusta esim et haisee koiranpentu... myös metallin maku suussa on vähän muka oire. Mut onhan se kiva kuulostella ;)

Ei kyllä nuo r-testit on vaa viivanpaikkoja. Varmaan kierto sekasin keskenmenosta/ulkoisesta. Dpo joku jotain 9-12 ? Kp on 24 ja kierto ollut ennen tuota ulkoista 28

Ja viivanpaikka rfsu herkkä...oli pakko kattoo mitä tää jaska testi meinaa...ei mitään näköjää:meh:
On kyllä niin väritön viiva mut selkee viiva kuitenkin. Mikä näitä nykyisiä testejä vaivaa, kun tuntuu et jokaisella on jonkunlainen viivanpaikka testissä.

Kp 28/25-28 menkat ei ainakaan vielä oo näyttäny merkkiäkään tulostaan. R testit näyttää negaa kaikkein herkimmätkin, mut ovistesti näyttää positiivista ovistestejen oton välillä 2 päivää.
IMG_20210126_143739.jpg
IMG_20210126_142720.jpg

Mullakin toi kuulostelu on just aika lailla hauskuutusta esim et haisee koiranpentu... myös metallin maku suussa on vähän muka oire. Mut onhan se kiva kuulostella :wink

Onon! Niiden oireiden seuraaminen on hauskaa ja piinallista samaan aikaan. Toisaalta innostavaa kun herää toiveet, mutta toisaalta myös kauheen lannistavaa kun tiedostaa että ne voi olla ihan oman pään sisällä. :)

Ei kyllä nuo r-testit on vaa viivanpaikkoja. Varmaan kierto sekasin keskenmenosta/ulkoisesta. Dpo joku jotain 9-12 ? Kp on 24 ja kierto ollut ennen tuota ulkoista 28

Tosi harmi! :( No mut ehkä se sit seuraavassa kierrossa tärppää kun saa tähän väliin normaalin kierron. Tsemppiä <3

On: Kp 21/28 (n.dpo8-10) ja hätähousunegat testattu. Musta tuntuu myös et kaikki testit näyttää nykyään viivanpaikkaa. Testasin mielenkiinnosta sekä pc:n, että rfsu:n testillä ja molemmissa viivanpaikat tuli näkyviin. o_O Seuraavaks testaan vasta viikonloppuna.

Dpo7 aattelin dippaa testin ku tuli postissa niin p*****e sekundaa!! Tuli siis viiva outoon kohtaan mut haaalee ja hassu ja liian aikaiset dpot.

Lämmöt edelleen koholla. Metalli maistuu. Nokka tukossa. Tissit vaihtelevasti arat. Nukuin viime yönä kevyet 15 tuntia ku tuli pää kipeeksi ja ihme väsy. Sit unissani seikkailin lie missä .

Ovistesti tosiaan tumma ihan lirupissasta ku en meinaa silmiä uskoo testin suhteen mut sit toka testiin tuli vaan outo värikertymä eli susitestei.

Tuli huono fiilis. Periaatteessa olis voinu ovis olla kp14 mut kp17 tuli se verilima.. joten mä en tajuu. Tuskin aito haamu vaan joku värijuttu menny huonoksi tai itse jotenkin pilasin testin

Ja sen verta omanapaa et vv tulee ihan kuin loppukierrossa eli valkoista ja runsas. Ei paksua kuitenkaan. Hajuton eli ei tulehdus.

Tuskin raskaana oon. Harmittaa toi tyhmä testi

Dpo7 aattelin dippaa testin ku tuli postissa niin p*****e sekundaa!! Tuli siis viiva outoon kohtaan mut haaalee ja hassu ja liian aikaiset dpot.

Lämmöt edelleen koholla. Metalli maistuu. Nokka tukossa. Tissit vaihtelevasti arat. Nukuin viime yönä kevyet 15 tuntia ku tuli pää kipeeksi ja ihme väsy. Sit unissani seikkailin lie missä .

Ovistesti tosiaan tumma ihan lirupissasta ku en meinaa silmiä uskoo testin suhteen mut sit toka testiin tuli vaan outo värikertymä eli susitestei.
Laita kuvaa minkälainen siitä tuli.

Joo kuvaa vaan tänne niin saadaan analysoida :grin

Mulla tuli oviskivut! Tällä kertaa oikealla, eli nyt vihdoin eri puolella kuin aiemmin oon tunnistanut :)

Voi hitsi mä en voinut vastustaa :hilarious: ja tänään kun on muutkin piinailijat tykittäneet rfsun herkästä kuvia niin minä kanssa!

Mun muutama kaveri näkee tossa selkeitä viivoja, mie en näe mitään ja mies ei suostu edes katsomaan. Se sano mulle et "emmää mitään muovitikkuja tartte sanoakseni että sää oot raskaana, näkee sen ilman mitään tikkujaki. Mä tiesin sen viimeksikin niin tiedän nytkin ja viimeksikin olin oikeassa! ":hilarious::hilarious:

Noh, huomenna katsotaan uusiksi. :p

Liitteet

• IMG_20210126_154003.jpg
    IMG_20210126_154003.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 206
Voi hitsi mä en voinut vastustaa :hilarious: ja tänään kun on muutkin piinailijat tykittäneet rfsun herkästä kuvia niin minä kanssa!

Mun muutama kaveri näkee tossa selkeitä viivoja, mie en näe mitään ja mies ei suostu edes katsomaan. Se sano mulle et "emmää mitään muovitikkuja tartte sanoakseni että sää oot raskaana, näkee sen ilman mitään tikkujaki. Mä tiesin sen viimeksikin niin tiedän nytkin ja viimeksikin olin oikeassa! ":hilarious::hilarious:

Voi käpy mitä mössöä tuosta kuvasta tuli kun sen lisäs tänne... :shifty:

Heippadei
Joo ei taida tästäkään projektista mitään tulla...Kysymyksiinne vastaus nyt.
Taitaa jäädä se kolmas lapsi haaveisiin ja saamatta...surullista.
toiseen asiaan. Tein hätäiseen ekan First responcen joita 4 kpl tilasin. Saa verrata sitten ensi viikon testiin ja tämä testi on outo minulle,niin mietin,että tuleeko siihen viivapaikkaa,joka ei merkkaa mitään...Eli tulee. Jos siis ei voi näkyä näin aikaisin. Eikös tuo ole 6,5mIu.
Nyt vasta on kp 18,mutta kierto on 25-26. Ja tuon saa tehdä 6 päivää ennen menkkoja...
Jonkinlaisen näen siinä,näettekös te?
A59D6558-9309-4112-9BA7-58B0932DB66D.jpeg
Tässä kuivunut testi,alla on 10 mIu Onestep(tein myös sellaisen).
E47DD8D4-4D60-4EB2-9D26-885DE23C8FD7.jpeg

Muokattu viimeksi:
Moi kaikille! Tulen minäkin tänne myös. Olen tuolla yli kolmekymppisissä ensimmäistä kuumeilevissa, mutta seurannut nyt keskustelua täällä.

Täällä myös mennään dpo 6, mutta itelle tyypilliseen tapaan viikkoa ennen menkkoja alkaa tulla naamaan pieniä finnejä, niin myös tänään :banghead: Eli se tais olla siinä. Enhän tosin tiedä aiheuttaisko raskaus millaisia oireita, mutta pahoin pelkään, että historia toistaa itseään.

Tässä kierrossa kyllä ajoituskin meni persiilleen, sillä päivät heitti härän pyllyä ja ovis olikin n. 4 päivää etuajassa (normaalisti ovis ollut yleensä kp17-18 ajalla, nyt oli kp 13-14). Aloin siis testailemaankin liian myöhään ja talletteluja ei ehtiny tehä niin paljon kun olisin toivonut :grumpy:

Yritystä takana reilu puoli vuotta, pillerit jätettiin pois vuosi sitten. On tää vaan hemmetin vaikee laji tää raskautuminen! Tsemppiä kaikille yritykseen! :thumright

Hei kaikille uusille:happy:
Ai onko tuommonen ryhmä ku yli 30 ensimmäisistä kuumeilevat. Pitääpä käydä tsekkailemassa!
Oon ihan samaa mieltä, että on tää yllättävän hankalaa tämä raskautuminen :confused:

Hei mites nuissa tikkutesteissä, ovulaatio- tai raskaustesteissä, oletteko noudattanut sitä pissassa pitoaikaa, esim 5 sek tarkasti? Mitä käy jos pitää liian kauan? Voiko testi mennä pilalle?:confused004

Heippadei
toiseen asiaan. Tein hätäiseen ekan First responcen joita 4 kpl tilasin. Saa verrata sitten ensi viikon testiin ja tämä testi on outo minulle,niin mietin,että tuleeko siihen viivapaikkaa,joka ei merkkaa mitään...Eli tulee. Jos siis ei voi näkyä näin aikaisin. Eikös tuo ole 6,5mIu.
Nyt vasta on kp 18,mutta kierto on 25-26. Ja tuon saa tehdä 6 päivää ennen menkkoja...
View attachment 98770
En näe. Mun kaveri sai tolla selkeen viivan mut toivottavasti tulee viiva ku sen aika on. Älä lannistu :)

Kyllä sieltä jotain näkyy, samoin beanen, myyrän ja niian testeissä. Oon mestari näkemään viivoja :grin Tilasin kaupasta kans ton rfsu varhaisen ja varmasti teen sen heti ku pääsen kotiin :angelic: Hain ya tilauksenki ja huomenna voi sitten tikuttaa onesteppien lisäks normi rfsu :grin:grin Ens kierrolla otan ihan iisisti näiden testien kanssa (niin varmaan:wink)

Heippadei
View attachment 98770
Tässä kuivunut testi,alla on 10 mIu Onestep(tein myös sellaisen).
View attachment 98775

Tässä mä en nää. Koska sulla oli ovis? :)

Mä ajattelin, et jos ei tärppää nyt. Niin poistun takavasemmalle yhtä nopeesti ku tulinkin.

Musta on tullu ihan pököpää, enkä todellakaan oo normaalisti tämmönen :angelic::grin:eek:

Takaisin