Mä oon uhrannut samalle jutulle ajatuksia, seuraa tylsää paapatusta oireista ja niiden tavallisuudesta.
Skippaa viimeiseen kappaleeseen jos haluat saada jutusta kiinni lukematta tylsiä juttuja.
Mulla siis normaalisti ei ole mitään menkkajomoja oviksen ja menkkojen välissä, se on siis negakierroissa nykyiseen kiertoon poikkeavaa. Menkkojen lähestyessä paria päivää ennen kierron alkamista väsyttää, tissit turpoo, tihentynyt virtsaamisen tarve, kiukkuisuus. Nyt pitäisi menkkojen alkaa tasan viikon päästä. Ei muuten pissata vielä. Satunnaisesti iskee nännikipu.
Koska mulla on rauta-arvot tosi matalalla, mua väsyttää kokoajan. Eli siihen oireeseen ei uskalla luottaa. Kaikki muut oireet menee tuonne "menkat alkaa kohta" -oireilun puolelle, vaikkakin ovat hieman etuajassa normaaliin nähden.
Mihinkään "haistan koiranpissan" -juttuihini en itsekään luota, ne on vaan huumoria mälsiin piinapäiviin. metallinmakua en vielä tunne, viime plussakierrossa tunsin. Aamukahvi maistuu hassulta, mutta se nyt voi johtua vaikka pesemättömistä hampaistakin. Who knows.
Tällä hetkellä ainoat mitkä täsmää mun aiempaan plussakiertoon eikä oo yleensä normaaleja negakierrossa on:
-Nää kummat menkkajomot
-Aamuyön unettomuus
Vau mitkä poikkeavat oireet, tottahan jo noihin kahteen oireiluun uskaltaa luottaa!
Ai mitenniin ei? Tottakai voi, raskaanahan tässä ollaan!
edit. Niin paitsi että mulla on edelleen ne raudat alhaiset joten ihan kaikki mun oireet voi johtua vaikka siitä.