Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka
Mun tuli niin huono olo töiss, että lähdin kotiin.
Aamulla kävin joitain kertoja ripaskalla ja jotenkin on vaan töööt olo, niin kysyin et voisinko poistua
Pregcheck oli ihan selvä negaJaa a! Voihan se olla haamulainenkin. Mulla ei toi kyseinen testi näyttänyt mitään, kun pregcheckissä oli jo selkeä haamu
Onko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka
Aamulla kävin joitain kertoja ripaskalla ja jotenkin on vaan töööt olo, niin kysyin et voisinko poistua
minusta tuo kyllä punertaaOnko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka
Kuivana ei näy enää mitää. Ainakaan tässä vähän hämärässäEn oo ihan varma onko väriä?
Nyt on mun laskujen mukaan dpo 9MyyräMatikainen,
Ei välttis testit anna minkäänlaista viivaa vielä noin aikasessa vaiheessa, eli dpo8 (kävin kurkkaa aiemmasta viestistäsi..) ja mustakin kyllä oikeen vaaleeta haaleeta punertavaa näkyy testissä. Jospa se siitä tummuu
Myyrämatikainen...meillä näköjään samat testit tyrkyllä
.... Osannittelut? :bag:Klinikalta soitettiin, ja varmaan sitä sairaanhoitajaa kummastutti ku mä yritin pidätellä nauruani linjan toisessa päässä :"D Reagoin vähä epäsopivasti välillä erittäin ahdistavissa ja stressaavissa tilanteissa (nauran tai itken) ja tää puhelu kyllä aiheutti nii suurta stressiä ja muutenki kaikki nää uutiset mitä on joutunu sulattelemaan, mutta ai että oon HUOJENTUNUT!
Mun ei tartte enää stressata ja miettiä, oonko raskaana vai en, joko kävi tärppi vai ei, kun kysyin täytyykö mennä siihen munatorvien aukiolotutkimukseen. Vastaus oli niin selkeä: "Sun endo on niin pahana, että sun molemmat munatorvet on tukossa. Toisessahan on vielä se pieni 'aukko'/repeämä kun kiinnike nirhaissu. Nää selvis silloin syksyn ultrassa ja tutkimuksissa, mutta ei olla ehditty käydä tuloksia läpi."
Jäi suorituspaineet kerta laakista roskikseen
En tiä miksi oon jotenki huojentunu näin kamalista uutisista? Kait se johtuu siitä, että nyt mulla on selkeä syy sille miksi en raskaudu. Ei tartte miettiä päätään puhki ja vaivata pieniä aivojaan jatkuvilla syytöksillä.
Ja sain mä hyviäkin uutisia!
Maalis-huhtikuussa aika ja toukokuussa alkaa pistokset
Eli hyvässä lykyssä jos kaikki menee nappiin, niin saan IVF hoidoilla plussattua kesän aikana
Klinikalta soitettiin, ja varmaan sitä sairaanhoitajaa kummastutti ku mä yritin pidätellä nauruani linjan toisessa päässä :"D Reagoin vähä epäsopivasti välillä erittäin ahdistavissa ja stressaavissa tilanteissa (nauran tai itken) ja tää puhelu kyllä aiheutti nii suurta stressiä ja muutenki kaikki nää uutiset mitä on joutunu sulattelemaan, mutta ai että oon HUOJENTUNUT!
Mun ei tartte enää stressata ja miettiä, oonko raskaana vai en, joko kävi tärppi vai ei, kun kysyin täytyykö mennä siihen munatorvien aukiolotutkimukseen. Vastaus oli niin selkeä: "Sun endo on niin pahana, että sun molemmat munatorvet on tukossa. Toisessahan on vielä se pieni 'aukko'/repeämä kun kiinnike nirhaissu. Nää selvis silloin syksyn ultrassa ja tutkimuksissa, mutta ei olla ehditty käydä tuloksia läpi."
Jäi suorituspaineet kerta laakista roskikseen
En tiä miksi oon jotenki huojentunu näin kamalista uutisista? Kait se johtuu siitä, että nyt mulla on selkeä syy sille miksi en raskaudu. Ei tartte miettiä päätään puhki ja vaivata pieniä aivojaan jatkuvilla syytöksillä.
Ja sain mä hyviäkin uutisia!
Maalis-huhtikuussa aika ja toukokuussa alkaa pistokset
Eli hyvässä lykyssä jos kaikki menee nappiin, niin saan IVF hoidoilla plussattua kesän aikana
Noaidi nyt ne testit sinne kaappiin!oooo antakaa mulle voimaa etten mee testaileen ennen huomista enempää! Ostin jo testit mutta perhana eiiiii vielä testata! :banghead:
Ne on jo siellä, kummittelevat mulle! Auttaisko kaapinvaihto? Tai laatikko? Mies? Ei miestä! Sit en saa niitä ikinä takas!Noaidi nyt ne testit sinne kaappiin!
Auttoiko?