Raskaaksi 2021

Otin kuvan tosta early predictor testin ohjeista. Mulle ei kyllä toi 73% varmuus testissä oikeen vakuuta että ei kannata kyl testata vielä. Tää ohje näköjään laskee erilailla ton montako päivää on menkkojen alkuun ku ite en laske sitä menkka päivää mukaan kuten tää testi ohje laskee. Mun mielestä mulla on 5 päivää siihen kun mahdolliset menkat alkaa eli sunnuntaina. Mulla on tosi tarkka kierto. Toivottavasti ei alkais ja olisin raskaana. Pettymystä taustalla tuovat rintakivut jotka aina on mulla ennen menkkoja ja kertoo epäonnistumisesta ja siitä miten ollaan taas alettu odottamaan seuraavaa kiertoa. Se on jännä miten tunteet ehtii vaihtua toiveikkaasta pettymykseen monta kertaa päivässä. Ja kun pahoinvointialaan ei ole ni uskaltaako tässä ees toivoa.

Ei mullakaan ollut oikeastaan lainkaan kunnon pahoinvointia koko raskausaikana. Mutta toisaalta mulla ollut välillä pahoinvointia sellaisissa kierroissa, joissa ei ole tärpännyt. :No Evil Monkey:

Mä tuossa aiemmin kirjoittelinkin, että en omalla kohdalla enää luota oireisiin oikeastaan lainkaan, kun näköjään niitä onnistun kuvittelemaan negakiertoihin/sekoitan PMS-oireisiin. Sulla vielä niin aikaiset dpo:t, ettei välttämättä tarvi olla mitää oireita, vaikka raskaan olisikin. Mutta toivotaan, että sieltä plussa tulisi :smiling-eyes:

Ai kiitos, luulin et se eka parempi just siks ku vahvempaa :Smiling Face With Open Mouth tänääki oli niii tumma aamupisu et huhhu :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Toki kyllä se raskaus näkyy sitten lopulta ihan mistä pissasta vaan kun tarpeeks pitkällä on.. mutta oon ajatellu että koska yön jälkeen pissassa on myös edellisen päivän pissat ja sit se aamun seuraava on ”uutta”, niin näkyy paremmin (pidätys vähintään kuitenkin se 2h, eikä aalukahvia enempää juomista ennen sitä).. En tiiä onko se näin mutta mulla ainakin on viivat vahvistunu vasta sillon aamupäivän pissasta :D aamulla voi olla haaleempi tai samanlainrn kun edellispäivän x)

Noniin olis hauska kuulla että näkeekö kukaan tässä haamua? Tein testin aamupissasta kp 28/28

Liitteet

• 02634E94-18A9-4C8B-9387-3994628AAAFF.jpeg
    02634E94-18A9-4C8B-9387-3994628AAAFF.jpeg
    2 MB · Katsottu: 160
Tein äsken cb earlyn ja puhas nega. Elikkä en ole raskaana :disappointed-face::crying-face:

Muoks oli pienellä. Pidätyksellä mut kai siinä jotain ois ollu.......

Muokattu viimeksi:
En ymmärrä tota cb plus testiä.. Luin kyllä paljon siitä et ns viallinen tulos jos tulisi ohut pystyviiva, se oli haalea mutta yhtä paksu kuin vaaka viiva sekä sinertävä.. Mitä ihmettä nyt.... :side_tear::crying-face:

Tässä vielä kuva otettu heti sen 3min päästä kun lukee että tuloksen voi lukea.. Ei ollu sellai ohut mitä googletin et plussaksi ko testillä luultu... Huoh. Mun pissa tosiaan on viallista

Muoks eihän se nyt näköjää näy ees ku tänne laittaa:Smirking Face:

Liitteet

• IMG_20211214_141424.jpg
    IMG_20211214_141424.jpg
    312.5 KB · Katsottu: 166
En ymmärrä tota cb plus testiä.. Luin kyllä paljon siitä et ns viallinen tulos jos tulisi ohut pystyviiva, se oli haalea mutta yhtä paksu kuin vaaka viiva sekä sinertävä.. Mitä ihmettä nyt.... :side_tear::crying-face:
Minä sain aivan vastaavan virheellisen plussan joitain kiertoja sitten. Pystyviiva oli siis aivan yhtä paksu kuin vaakaviiva ja väri selvästi sinertävä. Tulos ei kuitenkaan ollut positiivinen :/

Minä sain aivan vastaavan virheellisen plussan joitain kiertoja sitten. Pystyviiva oli siis aivan yhtä paksu kuin vaakaviiva ja väri selvästi sinertävä. Tulos ei kuitenkaan ollut positiivinen :/
Mä sain muuten viime kierrossa tällä earlylla feikki posin ja just selvän negan taas tällä plus miinuksella.
Ihme testejä siihen hintaan nähden!!! Ihan suututtaaa:Pouting Cat Face:

Voiko tää pc olla haamu plussa?? Ainaki eilis iltaista selvempi musta... Alkaa menee hermo.. Medigoo epäselvä / EHKÄ haamujen haamu.. Eilen menin sen toisen tekee siitä aamu pisusta joka oli seisonu kauan purkissa... Siihe ei tullu mitään... Tekisi mieli ostaa digi mut en tiiä uskaltaako jos tää pc vaa on susi ja erien mukaa vaihtelee mihi tulee viivaa ja mihin ei..... Tää pilaa laatua ku tänne pistää. Medigoo en saanu nii hyvin kuvaan....

Nyt näyttää kyllä lupaavalle! :smiling face with heart-eyes:

Mä uskon siihen, että voi käydä se kiinnittymisyritys. Aina ei ole siinä testissä vikaa, vaan raskaus loppuu jo heti ensimetreillä ja testiin piirtyy haalea viiva joka sitten lopulta häviää :(. On noita surkeita testejäkin olemassa, mutta jos monessa haamuilee niin varmasti jotain koitti tapahtua. Ei tää nyt yhtään lohtua tuo, mutta hyvässä muistissa viime kierrosta itsellä että näin mulle kävi ja menkat alkoi sitten pari pv myöhässä. Digissäkin luki raskaana 1-2 ja sitten se vaan valui pois :(.

Mä pidän täältä nyt muutaman viikon tauon ja palaan sitten, kun ollaan päästy takaisin piinailupäiviin. On pakko myöntää itelle, että tää yrittäminen ottaa aika koville. Vähän liiankin koville. En pysty nyt yhtään lukemaan muiden onnistuneita yrityksiä.. ☹

Tultiin miehen kanssa siihen päätökseen, että tää yks kierros vielä yritetään ja sen jälkeen pidetään taukoa. En ymmärrä miten joidenkin ihmisten päät kestää näitä jatkuvia pettymyksiä jopa yli vuoden. Meillä kuitenkin yrityskerta 4 oli vasta ja tuntuu, että oon aivan rikki. Varmasti sekin vaikuttaa, että meidän esikoinen tuli oikeasti ensimmäisestä yrittämisestä (jos sitä yrittämiseksi edes pystyy sanomaan) enkä silloin joutunut kokemaan näitä tunteita.

Kokeillaan nyt kuitenkin vielä tuota Macajauhetta mitä ostin tänään kaupasta. Ainakin siitä on vuosia sitten ollut apua väsymykseen mistä kärsin. Ja toivottavasti tällä kertaa myös hormoneihin. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta mihin ollaan haettu edellisen raskauden jälkeen hoitotasapainoa, mutta arvot heittelee koko ajan eikä pysy aisoissa. Onneksi ei kuitenkaan ole superpahat, mutta sais olla pikkasen paremmatkin.

Plussatuulia kaikille nähdään ensvuoden puolella. ❤❤

Mä pidän täältä nyt muutaman viikon tauon ja palaan sitten, kun ollaan päästy takaisin piinailupäiviin. On pakko myöntää itelle, että tää yrittäminen ottaa aika koville. Vähän liiankin koville. En pysty nyt yhtään lukemaan muiden onnistuneita yrityksiä.. ☹

Tultiin miehen kanssa siihen päätökseen, että tää yks kierros vielä yritetään ja sen jälkeen pidetään taukoa. En ymmärrä miten joidenkin ihmisten päät kestää näitä jatkuvia pettymyksiä jopa yli vuoden. Meillä kuitenkin yrityskerta 4 oli vasta ja tuntuu, että oon aivan rikki. Varmasti sekin vaikuttaa, että meidän esikoinen tuli oikeasti ensimmäisestä yrittämisestä (jos sitä yrittämiseksi edes pystyy sanomaan) enkä silloin joutunut kokemaan näitä tunteita.

Kokeillaan nyt kuitenkin vielä tuota Macajauhetta mitä ostin tänään kaupasta. Ainakin siitä on vuosia sitten ollut apua väsymykseen mistä kärsin. Ja toivottavasti tällä kertaa myös hormoneihin. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta mihin ollaan haettu edellisen raskauden jälkeen hoitotasapainoa, mutta arvot heittelee koko ajan eikä pysy aisoissa. Onneksi ei kuitenkaan ole superpahat, mutta sais olla pikkasen paremmatkin.

Plussatuulia kaikille nähdään ensvuoden puolella. ❤❤
Tsemppiä sinne. :red-heart::red-heart::red-heart: Itsekin saatan pitää taukoa ku ottaa koville....

En tiiä saako näin tehdä, mut mä voisin myydä mun ylimääräiset ovis- ja raskaustestit pois.

Eli clearblue digitalin vaaleanpunaisia 9 tikkua + se systeemi mihin tikut laitetaan.
Rfsu 6 liuskaovistestiä.
Ja medigoon 7 herkkää raskaustestiä.
Jotain parikymppiä jos saisin :Smiling Face With Halo: laita viestiä boxiin, jos kiinnostaa.

Takaisin