Aa okei eli ku mulla luteaali on 13 pv ni saattas ehkä näkyäki jo jotain. Voi jehna miten mä nyt pysyn täällä housuissani
nyt vaan pidätystä ja testiä tekemään, meille sitten tänne kuvaa nähtäväksi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aa okei eli ku mulla luteaali on 13 pv ni saattas ehkä näkyäki jo jotain. Voi jehna miten mä nyt pysyn täällä housuissani
Otin kuvan tosta early predictor testin ohjeista. Mulle ei kyllä toi 73% varmuus testissä oikeen vakuuta että ei kannata kyl testata vielä. Tää ohje näköjään laskee erilailla ton montako päivää on menkkojen alkuun ku ite en laske sitä menkka päivää mukaan kuten tää testi ohje laskee. Mun mielestä mulla on 5 päivää siihen kun mahdolliset menkat alkaa eli sunnuntaina. Mulla on tosi tarkka kierto. Toivottavasti ei alkais ja olisin raskaana. Pettymystä taustalla tuovat rintakivut jotka aina on mulla ennen menkkoja ja kertoo epäonnistumisesta ja siitä miten ollaan taas alettu odottamaan seuraavaa kiertoa. Se on jännä miten tunteet ehtii vaihtua toiveikkaasta pettymykseen monta kertaa päivässä. Ja kun pahoinvointialaan ei ole ni uskaltaako tässä ees toivoa.
Ai kiitos, luulin et se eka parempi just siks ku vahvempaa tänääki oli niii tumma aamupisu et huhhu
Noniin olis hauska kuulla että näkeekö kukaan tässä haamua? Tein testin aamupissasta kp 28/28
Minä sain aivan vastaavan virheellisen plussan joitain kiertoja sitten. Pystyviiva oli siis aivan yhtä paksu kuin vaakaviiva ja väri selvästi sinertävä. Tulos ei kuitenkaan ollut positiivinen :/En ymmärrä tota cb plus testiä.. Luin kyllä paljon siitä et ns viallinen tulos jos tulisi ohut pystyviiva, se oli haalea mutta yhtä paksu kuin vaaka viiva sekä sinertävä.. Mitä ihmettä nyt....
Mä sain muuten viime kierrossa tällä earlylla feikki posin ja just selvän negan taas tällä plus miinuksella.Minä sain aivan vastaavan virheellisen plussan joitain kiertoja sitten. Pystyviiva oli siis aivan yhtä paksu kuin vaakaviiva ja väri selvästi sinertävä. Tulos ei kuitenkaan ollut positiivinen :/
Voiko tää pc olla haamu plussa?? Ainaki eilis iltaista selvempi musta... Alkaa menee hermo.. Medigoo epäselvä / EHKÄ haamujen haamu.. Eilen menin sen toisen tekee siitä aamu pisusta joka oli seisonu kauan purkissa... Siihe ei tullu mitään... Tekisi mieli ostaa digi mut en tiiä uskaltaako jos tää pc vaa on susi ja erien mukaa vaihtelee mihi tulee viivaa ja mihin ei..... Tää pilaa laatua ku tänne pistää. Medigoo en saanu nii hyvin kuvaan....
Cb early päiväpissa pien piedätys nega.... En tiiä. Mihin uskoa enääNyt näyttää kyllä lupaavalle!
Niin mustaki!Ihan kun siinä jotain haamua näkyisi!
Tsemppiä sinne. Itsekin saatan pitää taukoa ku ottaa koville....Mä pidän täältä nyt muutaman viikon tauon ja palaan sitten, kun ollaan päästy takaisin piinailupäiviin. On pakko myöntää itelle, että tää yrittäminen ottaa aika koville. Vähän liiankin koville. En pysty nyt yhtään lukemaan muiden onnistuneita yrityksiä.. ☹
Tultiin miehen kanssa siihen päätökseen, että tää yks kierros vielä yritetään ja sen jälkeen pidetään taukoa. En ymmärrä miten joidenkin ihmisten päät kestää näitä jatkuvia pettymyksiä jopa yli vuoden. Meillä kuitenkin yrityskerta 4 oli vasta ja tuntuu, että oon aivan rikki. Varmasti sekin vaikuttaa, että meidän esikoinen tuli oikeasti ensimmäisestä yrittämisestä (jos sitä yrittämiseksi edes pystyy sanomaan) enkä silloin joutunut kokemaan näitä tunteita.
Kokeillaan nyt kuitenkin vielä tuota Macajauhetta mitä ostin tänään kaupasta. Ainakin siitä on vuosia sitten ollut apua väsymykseen mistä kärsin. Ja toivottavasti tällä kertaa myös hormoneihin. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta mihin ollaan haettu edellisen raskauden jälkeen hoitotasapainoa, mutta arvot heittelee koko ajan eikä pysy aisoissa. Onneksi ei kuitenkaan ole superpahat, mutta sais olla pikkasen paremmatkin.
Plussatuulia kaikille nähdään ensvuoden puolella. ❤❤
Niin mustaki!
tässä vielä eilen illalla tehty
jotain näkyy mutta tosi vaikee sanoa et onko vaan viivan paikka vai oikea haamu.