Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voiko tää pc olla haamu plussa?? Ainaki eilis iltaista selvempi musta... Alkaa menee hermo.. Medigoo epäselvä / EHKÄ haamujen haamu.. Eilen menin sen toisen tekee siitä aamu pisusta joka oli seisonu kauan purkissa... Siihe ei tullu mitään... Tekisi mieli ostaa digi mut en tiiä uskaltaako jos tää pc vaa on susi ja erien mukaa vaihtelee mihi tulee viivaa ja mihin ei..... Tää pilaa laatua ku tänne pistää. Medigoo en saanu nii hyvin kuvaan....
sieltä otetaan yhteyttä ja ilmoitetaan ensikäyntiaika.Pidin taukoa foorumilta ja nyt kp17, ovulaatio oletettavasti kp18-20 tienoilla eli aivan juuri :) Aattelin olla testaamatta tässä kierrossa ja tunnustella oireiden perusteella, joten kiva tulkita teidän testejä, raskaus- tai ovulaatio kumpi vaan! Tsemppiä piinailijoille ja toivottavasti me oviksen metsästäjät löydetään se
Meidän lähete lapsettomuuspolille hyväksyttiin. Mulla jäi vähän epäselväksi että odottelemmeko nyt vaan kutsua sieltäpäin vai kuuluuko meidän itse soitella polille? Onko kokemusta? Kiitos
Muakaan ei haittaa kuvat, kiva niitä on tiirailla!! 8) Kehiin vaan :)
Jiin3s, ihanaa! Ootko malttanut pitää testit kaapissa? O:)
mulla on myös suu kokoajan ihan kuiva !
Ja hampaiden peseminen saa kakomaan (tääkin ollu yks perus oire mulla kaikissa raskauksissa)
iih. Jännää x)
Voiko tää pc olla haamu plussa?? Ainaki eilis iltaista selvempi musta... Alkaa menee hermo.. Medigoo epäselvä / EHKÄ haamujen haamu.. Eilen menin sen toisen tekee siitä aamu pisusta joka oli seisonu kauan purkissa... Siihe ei tullu mitään... Tekisi mieli ostaa digi mut en tiiä uskaltaako jos tää pc vaa on susi ja erien mukaa vaihtelee mihi tulee viivaa ja mihin ei..... Tää pilaa laatua ku tänne pistää. Medigoo en saanu nii hyvin kuvaan....
Tässä tän aamun, tein vain yhden pregcheck liuskan. Kuvissa kellonajat meinaa että monelta kuvan otin..
Kävin ostaa uuden paketin pc ja dippaan samaan pisuu ku haluun nähä oliks toi jokj pska erä mihin vaa tuli viivat... Eilis iltainen ja tän aamun oli laatikosta... Joo oon hullu
View attachment 108971
Ylempi eilen kp9 ja alempi tänää kp10. Huippu on ollut ja mennyt kun viiva alkaa haalistumaan. Toivotaan että la-su välisen yön peittojen heiluttelut riitti, sekä tämän aamuiset sessiot! Nyt vaan odotellaan ens viikkoon, pääsee testailemaan loppuviikosta
Kävin ostaa uuden paketin pc ja dippaan samaan pisuu ku haluun nähä oliks toi jokj pska erä mihin vaa tuli viivat... Eilis iltainen ja tän aamun oli laatikosta... Joo oon hullu
Hitsi meillä on samaan aikaan jännäilyt sinun kanssa mulla siis ilmaantui tänä aamuna tuo hymynaama mittariin. Toissailtana oli onnistunut seksihetki miehen kanssa, toivottavasti tänä iltana onnistuisi myös.
En tiedä miten henkilökohtaisia asioita täällä saa ja kannattaa jakaa, mutta kerronpa kuitenkin, että minun miehelleni tulee helposti suorituspaineita jos pitää just tiettyyn aikaan onnistua. Siinä pitää sitten olla varovainen ettei alaa liikaa puhua asiasta ettei tule ns ”pakko”. Siis seksi kyllä onnistuu oikein mainiosti mutta sitten jos tulee liikaa paineita niin ei välttämättä onnistu ihan loppuun asti se homma. Helpompaa on kyllä olla nainen tässä tilanteessa, oon huomannut. No pidetään peukkuja että tänä iltana onnistuisi…
Mulla on taas niin epätoivoinen olo vaikka ajattelin et tää on "rento kierto" niin eikä mitään... silti ilmeisesti toiveet koholla (tottakai). Tänään aamulämpö 36,4 ja mulla on ihan semmonen olo että liekö oon ovuloinut ollenkaan. Oon kyllä vähän kipuillut oikealta puolelta. Mutta mulla on ollut ihan lihaskipuja oikealla kyljessä??
Ostin tän ja tohon kyl kans piirtyi haamu mun silmään vaikee saada kuvaan
Avaan kohta ja katson näkyykö sillee paremmin
Ompas hyvä että joku muukin piinailee sitten samaa aikaa! mä olin ajatellut ton testailun joulun tienoille, mutta tulee vähän aikasemmin, en ollut yhtään varautunut että nyt jo ovis, onneksi satuin "huvikseen" eilen testaamaan, jos olisin ootellu pidemmälle niin ohi olis menny ihan tietämättä. Nyt tietää sitten jatkossa alkaa tikuttaa ihan heti kun menkat loppuu, jos ei tärppiä tässä kierrossa tule.
Miehillä on kyllä paljon vaikeampaa tää homma, meillä naisilla tosiaan paljon helpompaa
Se pitää vaan koittaa unohtaa siksi aikaa ja keskittyä vaan siihen hetkeen ja hyvään tunteeseen.
Helpommin sanottu kun tehty