Raskaaksi 2021

Mulla on se vielä tässä haasteena että mulla on satunnaisia yjdyntä kipuja, joten ei voi juuri silloin olla aina yhdynnässä kun haluaisi niin se vähän varjostaa yritystä. Ihmettelen miten voin koskaan selvitä synnytyksestä kun kulkikin sattuu jo sen verran. Onneksi ei sentään aina satu.

Onneksi synnytyksessä saa kipulääkettä, otat vaan kaiken mahdollisen mitä on saatavilla :smiling-eyes:

Ihan selkee haamu ja silmälle näkyy paremmin... Mut en usko silti et plussa

Liitteet

• IMG_20211214_094150.jpg
    IMG_20211214_094150.jpg
    220.6 KB · Katsottu: 168
  • IMG_20211214_094348.jpg
    IMG_20211214_094348.jpg
    288.8 KB · Katsottu: 160
Uskaltaako vähän innostua :smiling face with heart-eyes: selvä sininen viiva eikä tartte yhtää tihrustaa eikä oo kontrollia ohuempi tms...

Liitteet

• IMG_20211214_094818.jpg
    IMG_20211214_094818.jpg
    293.4 KB · Katsottu: 169
Ihan selkee haamu ja silmälle näkyy paremmin... Mut en usko silti et plussa

molemmissa näkyy jotain haamua, saatko avattua näitä niin näkys kuvaan ehkä vielä paremmin! :smiling-eyes:

edit. kyllä siinä on joku sininen haamu, näkyy kyllä kuvaan! Toivotaan paljon vahvistumista!:folded::smiling face with heart-eyes:

Tsemppiä! Toi epätietoisuus on kyllä ihan jostain. Mutta tosiaan kuten tossa kirjottelin, niin ne lämmötkin antaa vain suuntaa. Et jos just vaikka yhtenä aamuna mittaakin tosi aikaisin, voi tulla virheellinen droppi ja sen takia ei näy ovis selvästi lämmöissä.

Pillerien jälkeenhän se oman hormonitoiminnan käynnistyminen voi ottaa aikansa. Tai sitten voi tasoittua tosi äkkiäkin. Toivottavasti sulla tasoittuu pian. Mulla oli aikanaan tosi epäsäännöllinen kierto, söin reilu 10v pillereitä ja sitten olikin säännöllinen kierto. Mutta nyt yhden onnistuneen raskauden ja kohdunulkoisen jälkeen kierto ihan sekaisin:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä oon lopettanut pillerit syyskuussa. Heti alko menkat normaalisti, vähän kierto vielä lyhyen puoleinen mutta tasainen. Ekan kerran oon ovuloinut viime kierrossa ja nyt taas aika lailla samoihin aikoihin testit anto plussaa että yllättävän nopeasti tasoittunut. :smiling-eyes:

Otin kuvan tosta early predictor testin ohjeista. Mulle ei kyllä toi 73% varmuus testissä oikeen vakuuta että ei kannata kyl testata vielä. Tää ohje näköjään laskee erilailla ton montako päivää on menkkojen alkuun ku ite en laske sitä menkka päivää mukaan kuten tää testi ohje laskee. Mun mielestä mulla on 5 päivää siihen kun mahdolliset menkat alkaa eli sunnuntaina. Mulla on tosi tarkka kierto. Toivottavasti ei alkais ja olisin raskaana. Pettymystä taustalla tuovat rintakivut jotka aina on mulla ennen menkkoja ja kertoo epäonnistumisesta ja siitä miten ollaan taas alettu odottamaan seuraavaa kiertoa. Se on jännä miten tunteet ehtii vaihtua toiveikkaasta pettymykseen monta kertaa päivässä. Ja kun pahoinvointialaan ei ole ni uskaltaako tässä ees toivoa.

Liitteet

• IMG_20211214_105952.jpg
    IMG_20211214_105952.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 111
Otin kuvan tosta early predictor testin ohjeista. Mulle ei kyllä toi 73% varmuus testissä oikeen vakuuta että ei kannata kyl testata vielä. Tää ohje näköjään laskee erilailla ton montako päivää on menkkojen alkuun ku ite en laske sitä menkka päivää mukaan kuten tää testi ohje laskee. Mun mielestä mulla on 5 päivää siihen kun mahdolliset menkat alkaa eli sunnuntaina. Mulla on tosi tarkka kierto. Toivottavasti ei alkais ja olisin raskaana. Pettymystä taustalla tuovat rintakivut jotka aina on mulla ennen menkkoja ja kertoo epäonnistumisesta ja siitä miten ollaan taas alettu odottamaan seuraavaa kiertoa. Se on jännä miten tunteet ehtii vaihtua toiveikkaasta pettymykseen monta kertaa päivässä. Ja kun pahoinvointialaan ei ole ni uskaltaako tässä ees toivoa.

ei sitä pahoinvointia välttämättä tarvi olla, itsellä ei ole missään raskaudessa ollut pahoinvointia, ei edes silloin kun kaksosia odotin.
Toivotaan plussaa kovasti, jospa tämä olisi nyt se kierto missä tärppää! :smiling-eyes:

Muokattu viimeksi:
Voiko tää pc olla haamu plussa?? Ainaki eilis iltaista selvempi musta... Alkaa menee hermo.. Medigoo epäselvä / EHKÄ haamujen haamu.. Eilen menin sen toisen tekee siitä aamu pisusta joka oli seisonu kauan purkissa... Siihe ei tullu mitään... Tekisi mieli ostaa digi mut en tiiä uskaltaako jos tää pc vaa on susi ja erien mukaa vaihtelee mihi tulee viivaa ja mihin ei..... Tää pilaa laatua ku tänne pistää. Medigoo en saanu nii hyvin kuvaan....
Kyllä mun mielestä pc vähän haamuilee <3
Tee huomenna aamun toisesta pissasta uus oc niin voi verrata!

mulla siis aina aamun toisessa pissasta on tullu vahvempi viiva. Ja oon tehny näitä testejä n 6v :’D

Se tosiaan tarkoittaa että voi testata 6vrk ennen kuukautisten poisjääntiä ns. Oppikirjanomaisessa kierrossa. Eli luteaali 14vrk. Kuukautiset alkaisi tällöin dpo 15 josta laskettuna 6 päivää ennen on dpo 10.

Omassa kierrossani en olisi voinut saada plussaa menkoista laskettuna 6 päivää ennen, koska se olis ollut dpo 2-3.

Tuolla testillä sain haamun dpo 9 ja selvän plussan dpo 10

Aa okei eli ku mulla luteaali on 13 pv ni saattas ehkä näkyäki jo jotain. Voi jehna miten mä nyt pysyn täällä housuissani:No Evil Monkey:

Kyllä mun mielestä pc vähän haamuilee :Heartred
Tee huomenna aamun toisesta pissasta uus oc niin voi verrata!

mulla siis aina aamun toisessa pissasta on tullu vahvempi viiva. Ja oon tehny näitä testejä n 6v :’D
Ai kiitos, luulin et se eka parempi just siks ku vahvempaa :Smiling Face With Open Mouth tänääki oli niii tumma aamupisu et huhhu :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin