Raskaaksi 2021

Oli nyt ostettuna ni tein.. Ihme touhua ku tämä plus testi näytti heti paljon vahvempaa ku eilen ja ilmestyi siis heti siihen ku väri ilmestyi ja siihen jäi... Silmälle paljo näkyvämpi..

Pc ei sitä viivanpaikan kummempaa minusta edelleen enkä nää väriä mut toi plus testin viiva sininen ja tosiaa tuli heti....

Liitteet

• IMG_20211215_062557.jpg
    IMG_20211215_062557.jpg
    352.7 KB · Katsottu: 133
  • IMG_20211215_062814.jpg
    IMG_20211215_062814.jpg
    307.5 KB · Katsottu: 138
  • IMG_20211215_063435.jpg
    IMG_20211215_063435.jpg
    330.8 KB · Katsottu: 135
  • IMG_20211215_064002.jpg
    IMG_20211215_064002.jpg
    341.7 KB · Katsottu: 136
Muokattu viimeksi:
Mitä tässä pitäs ajatella ku tää testi on vahvistunut eiliseen huomattavasti mut pc ei näyttäis olevan ku väritön viivanpaikka?? Takakuori kuvassa irrotettu ni poikkiviiva pois.

Liitteet

• IMG_20211215_064808.jpg
    IMG_20211215_064808.jpg
    215.9 KB · Katsottu: 129
  • IMG_20211215_071927.jpg
    IMG_20211215_071927.jpg
    220.7 KB · Katsottu: 124
Hei kaikki :Two-hearts::loudlycrying:
Mulla olis noin 31 sivua läpikäytävää mutta teen sen vähän myöhemmin. Ihanan aktiiviseksi tullut tämä ryhmä. Mulla on valitettavasti huonoja uutisia.. :crying-face::Broken Heart:

Lauantai-iltana alkoi yllättäen verinen vuoto, niukka ilman kipuja mutta kuitenkin vuoto. Alunperin olin varannut omakustanteisen ultran jouluviikolle mutta peruin sen ja varasin uuden ajan heti eiliselle eli maanantaille. Jotenkin arvasin etten saa hyviä uutisia.. Lääkäri havaitsi ultrakuvasta, "ettei tämä ole normaali raskaus" "ei mitenkään vastaa viikkoja, aivan liian pieni" ja "vaikuttaa keskeytyneeltä keskenmenolta, voi voi olen pahoillani". Sain lähetteen naisten tautien poliklinikalle heti seuraavaksi päiväksi eli täksi päiväksi. Onneksi siellä oltiin paljon myötätuntoisempia. Siellä todettiin sama, sikiö ja muut olivat oikeassa paikassa mutta sydänääniä ei näkynyt. Vastasi kooltaan viikkoja 5 tai 6 ja nyt pitäisi olla ainakin viikko 7+ jotain tai 8+ jotain. Vaikka kuinka oma kierto olisi pidempi niin ei vaan sovi yhtälöön. Todennäköisesti mennyt itsestään kesken. Sain kaksi vaihtoehtoa, joko menen viikon päästä uudelleen ultraan tai valitsen lääkkeellisen tyhjennyksen. Valitsin tyhjennyksen. Mulla oli paha tunne ettei kaikki ole ok kun 1-2 viikkoa sitten alkoi oireet hiipumaan. Tottakai on normaalia sekin, että oireet tulee ja menee mutta mun intuitio sanoi jo viikonloppuna että nyt ei ole kaikki ok. Huomenna siis lääkkeiden otto edessä. Aluksi ajattelin että otan vasta viikonloppuna mutta mun mieli ei kestä enää odotella. Ja jotta tää ei olis tarpeeksi hirveetä niin sain perjantaina tietää, että mun sisko on menehtynyt, traagisella tavalla. Olin aika turta ultraan mennessäni jo valmiiksi. Rankkoja aikoja eletään siis nyt. Jos jotain hyvää tästä haluaa löytää niin nyt on edessä aikalisä yrityksen kanssa. Jälkivuoto voi kestää sen 4-5 viikkoakin jopa ja yhdet menkat kannattaa odottaa ennen kuin yrittää taas. Eli helmikuun puolella varmaan vasta aikaisintaan pääsee yrittämään taas, on siis aikaa käydä läpi omia ajatuksia, saada vertaistukea, käsitellä surua.. sitä kun on kerrakseen nyt. Ja oli lohduttavaa kuulla polilla, että harvemmin nainen saa kahta keskenmenoa peräkkäin. Mähän sain 2012 keskenmenon ja 2015 syntyi kuitenkin terve vauva :Heavy Black Heart: josta olen maailman kiitollisin. Hyvät mahdollisuudet onnistuneeseen raskauteen siis on.

Osanottoni suureen suruun :red-heart:

Sori spämmäys mut vähän olen hämilläni.... :/

Liitteet

• PCIMG_2021-12-15_06-57-17.JPG
    PCIMG_2021-12-15_06-57-17.JPG
    384.9 KB · Katsottu: 148
Viimeinen.. Ei se auta kai ku tämmönen vielä ostaa huomiselle sitten ja tän kaa ns seurata.. Huoh. Kuvassa on valoisuutta säädetty et näkee et on väriä ja ei oo ohkasempi viiva...Onks tää muka 25 mlU vahvuus?

Liitteet

• IMG_20211215_070053.jpg
    IMG_20211215_070053.jpg
    289.5 KB · Katsottu: 133
Muokattu viimeksi:
Viimeinen.. Ei se auta kai ku tämmönen vielä ostaa huomiselle sitten ja tän kaa ns seurata.. Huoh. Kuvassa on valoisuutta säädetty et näkee et on väriä ja ei oo ohkasempi viiva...Onks tää muka 25 mlU vahvuus?

ihan selkee toinenkin viiva siinä näkyy, mut ihmettelen vähän et pc sit nega edelleen.. aika törkeetä olis jos tälläsii viivanpaikkoja nää näyttäs! :Grimacing Face:

Miten tota testiä luetaan ku en tajua siitä mitään? Mikä toi vasen vaakaviiva on ja mikä toi oikee? Ne pystyviivaset perusliuskat on tuttuja ja tajuan et kaks viivaa vierekkäin on posi ja yks vaan nega.

Oli nyt ostettuna ni tein.. Ihme touhua ku tämä plus testi näytti heti paljon vahvempaa ku eilen ja ilmestyi siis heti siihen ku väri ilmestyi ja siihen jäi... Silmälle paljo näkyvämpi..

Pc ei sitä viivanpaikan kummempaa minusta edelleen enkä nää väriä mut toi plus testin viiva sininen ja tosiaa tuli heti....

Kai se uskottava että plussa on.. apuva :Two-hearts:
Saa mies käyä mun ollessa töissä ostaa vielä pc paketin meiltä ni saa kattoa miten tummuu:Grinning Face: Ehkä vielä uskalla viikkodigiä tehä, jos sen säästäis vähä pitemmälle ja sen toisen +testin kans vois säästää..

Liitteet

• 20211215_072424.jpg
    20211215_072424.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 140
  • 20211215_072550.jpg
    20211215_072550.jpg
    1,022.7 KB · Katsottu: 137
Muokattu viimeksi:
Miten tota testiä luetaan ku en tajua siitä mitään? Mikä toi vasen vaakaviiva on ja mikä toi oikee? Ne pystyviivaset perusliuskat on tuttuja ja tajuan et kaks viivaa vierekkäin on posi ja yks vaan nega.

käsittääkseni tohon vasempaan muodostuu + jos on raskaana, et se vaakaviiva on valmiina ja jää - jos ei ole raskaana. mut nois kuvissa se vaaka on otettu pois ja on vaan toi pystyviiva, mikä kyllä erottuu silmään tosi hyvin. :smiling-eyes:

Kyllähän siellä jotain tapahtuu. Osta samanlainen ja tee vielä huomenna aamulla ja seuraa miten viiva kehittyy. Toivottavasti huomenna näkyy jo selvemmin :).

En olis uskonut että tämä ottaa niin koville jos ei ovuloisikaan. Mut heti olo, että omassa kropassa jotain vikaa. Vieläköhän voi hormonaalinen ehkäisy sekoittaa vai onko joku normaali ovuloimaton kierto mitä kaikilla naisilla kai joskus vai onkohan mulla jotain kiinnikkeitä oikealla munatorvessa. Mieltä varjostaa aina nuorempana sairastettu ja hoidettu klamydia kun ei tiedä onko ehtinyt saada tuhoa aikaan...

Kyllähän siellä jotain tapahtuu. Osta samanlainen ja tee vielä huomenna aamulla ja seuraa miten viiva kehittyy. Toivottavasti huomenna näkyy jo selvemmin :).
No siis joo ihmettelen kovasti mut tää on vahvistunut nii paljon eiliseen tää toinen et kyl pistän vihaista palautetta jos nega on tuo.. Äsken tuntu et ois lorahtanut jotai ni piti katsoa alkoiko menkat.. Vetinen vv....

ihan selkee toinenkin viiva siinä näkyy, mut ihmettelen vähän et pc sit nega edelleen.. aika törkeetä olis jos tälläsii viivanpaikkoja nää näyttäs! :Grimacing Face:
Tämä piti olla äskeisessä lainauksena.. Siis et ihmettelen pc

Anteeksi spämmäys.. mut voisko olla et olisin kuitenkin ovuloinut mut jostain syystä lämmöt pysyy matalammalla? Viime kierrossa tunsin oviksen selkeämmin ja tiesin tarkalleen koska munasolu irtosi. Nyt oli kipuilua n. Vuorokauden mutta ei yhtä selkeää hetkeä. Voi olla myös että viimekierrossa oli oikeasti myös joku kuumepiikki oviksen jälkeen sopivasti ja se hurja lämmön nousu on todellisuudessa epänormaalia. En halunnut tässä kierrossa stressata mutta nytpä sitä tässä stressataan. :loudlycrying:

Liitteet

• 20211215_071039.jpg
    20211215_071039.jpg
    193.6 KB · Katsottu: 85
No siis joo ihmettelen kovasti mut tää on vahvistunut nii paljon eiliseen tää toinen et kyl pistän vihaista palautetta jos nega on tuo.. Äsken tuntu et ois lorahtanut jotai ni piti katsoa alkoiko menkat.. Vetinen vv....

Nyt on jännää, toivon kovasti että alkaa nyt tuosta vahvistumaan! :folded:

Joo ja olis suorastaan törkeetä jos vielä vahvistuvaa viivanpaikkaa :tears: mut en luota ennenku selkeempi tai joku muukin testi plus...

tee pc:n testi tänää kans!
täällä jännätään näitä sun testejä myös ja näitä on kiva katella! :smiling-eyes:

Takaisin