Raskaaksi 2021

Saako apteekista sellaisen tarkan mittarin? Vois itsekin alkaa tosiaasön seurailee noita myös vaikka tunne kyllä siitä hemmetin kovasta kivusta oviksen ni ainakin sen jälkeen seurailla ainakin pysyykö koholla.. Et ennen ovista ja sen jälkeen se ero

Mitä jos ovis on illalla jos mittailee aamulla lämpöjä?

samaa jäin miettimään että mistä toi mittari! mun on turha enää tähän kiertoon tota mittaria sitten hommata, ens kiertoon otan senkin käyttöön, mikäli ei tässä kierrossa tärppää.

Saako apteekista sellaisen tarkan mittarin? Vois itsekin alkaa tosiaasön seurailee noita myös vaikka tunne kyllä siitä hemmetin kovasta kivusta oviksen ni ainakin sen jälkeen seurailla ainakin pysyykö koholla.. Et ennen ovista ja sen jälkeen se ero

Mitä jos ovis on illalla jos mittailee aamulla lämpöjä?

Mä en ole varma, saako apteekista. Mutta netistä ainakin saa, taitaa kulkea ovulaatiolämpömittarin nimellä. Mä sain aikanaan ”ilmaiseksi”, kun otin Natural Cycles sovelluksen vuodeksi.

Se lämpödroppi ei ole käsittääkseni niin nopea kuin LH-piikki. Että näkyy kyllä jo aamulla, vaikka illalla vasta ovuloisikin.

näyttääkö normi digi mittari siis miten näitä lämpöjä? jos nyt mittaan, niin onko lämmöt koholla vai laskussa ja miten oviksen jälkeen ja jos mahdollinen raskaus niin entäs sitten? mä en ymmärrä noista lämmöistä mitään, mutta nyt voisin seurata sitäkin, mikäli toi normi digi mittari riittää :smiling-eyes:

edit. ja mihin aikaan vuorokaudesta niitä lämpöjä mitataan? :smiling-eyes:

ja vielä edit. että mulla on normi lämpö tiedossa, niin mikäs se on sitten että minkä voi katsoa kohonneeksi? esim, kun mun normi lämpö on 36.5, niin mikä riittää että lämmöt on koholla?

Mä mittaan ihan normidigillä suusta. Kielen alta, jänteen vasemmalta puolen. Heti herättyäni mut sen verta teen väärin et kipitän vessaan mittaamaan ja mittaan vaan 1 desimaalin mittarilla. :tears:

Mä olin joskus kans ihan hirvee himotestaaja xD
Saatoin joka pissareissulla dipata jotain tikkua x) Ja tihrustelin niitä joka valossa ja muokkailin valotuksia ja värejä. Hih ! <3

Nyt onneks osaan jo vähän rauhottua. Vaikka vähän kyllä mieli tekis testailla x)

Mulla on tänään särkeny alaselkää paljon ja taas on lämmöt nousussa 37,1 , norm on 36,4.
Viime kierrossa oli kans pientä lämpöä kun oli vissiin se kemiallinen. Pakosti alkaa toivo herätä :S

tosin tänään vasta kp24/30 ja dpo 8.
Yleensä oon plussannu joskus dpo12-14 , joten mun historian mukaan ei vielä edes harmaan näkyisi mitään. Aamulla oli siis nega . En malttanu :P

Mä olin joskus kans ihan hirvee himotestaaja xD
Saatoin joka pissareissulla dipata jotain tikkua x) Ja tihrustelin niitä joka valossa ja muokkailin valotuksia ja värejä. Hih ! :Heartred

Nyt onneks osaan jo vähän rauhottua. Vaikka vähän kyllä mieli tekis testailla x)

Mulla on tänään särkeny alaselkää paljon ja taas on lämmöt nousussa 37,1 , norm on 36,4.
Viime kierrossa oli kans pientä lämpöä kun oli vissiin se kemiallinen. Pakosti alkaa toivo herätä :S

tosin tänään vasta kp24/30 ja dpo 8.
Yleensä oon plussannu joskus dpo12-14 , joten mun historian mukaan ei vielä edes harmaan näkyisi mitään. Aamulla oli siis nega . En malttanu :P

Meillä on nyt sama dpo että jännitetään yhdessä.

Pakko sanoa et ihanaa kun on tämmönen hyväntuulinen, aktiivinen tsemppaus ketju missä saa myös jännätä muidenkin kanssa/puolesta ja tulee uuttakin infoa paljon eri jutuista :smiling-eyes::folded::Two-hearts:

Pakko sanoa et ihanaa kun on tämmönen hyväntuulinen, aktiivinen tsemppaus ketju missä saa myös jännätä muidenkin kanssa/puolesta ja tulee uuttakin infoa paljon eri jutuista :smiling-eyes::folded::Two-hearts:

samaa mieltä! Itse laittelin tähän ketjuun mun pitkässä kierrossa, joka kesti 42 päivää niin monia testi kuvia, silloin sain kommenttia että kannattaa laittaa plussa vai ei ketjuun, ettei tämä täyty pelkästään näillä testi kuvilla..Hyvin negatiivinen sävy oli muutenkin silloin.. nyt kun palailin takaisin, niin oli maailman ihanin huomata miten hyvin otitte vastaan! Siitä iso Kiitos :red-heart:

Mun mielestä tänne vaan kuvia. Miksi pitäisi eri ketjuihin alkaa laittamaan. Täällähän me eniten höpistään, me kuumeilijat. Mua ei haittaa kenenkään kuvat. Kivaa kun saa jokainen vuorollaan laittaa jos haluaa.

sitä ihmettelin että eikö tämä ole just sitä varten että voi ihmetellä onko plussa, haamu vai nega. Tosin täällä oli silloin pitkään yrittäneitä ja ilmeisesti hoidoilla, sitten kun itse tulin luomuna, eikä edes kuumeiltu, vaan oltiin että tulee jos on tullakseen, laittamaan kuvia, niin oli vähän huono vastaan otto. Nämä ryhmät elää kuitenkin ja oli kiva palata kun otettiin hyvin vastaan ja päässyt mukavasti keskusteluihin mukaan!:smiling-eyes:

Muakaan ei haittaa kuvat, kiva niitä on tiirailla!! 8) Kehiin vaan :) :Heartred

Jiin3s, ihanaa! :Heartred :Heartred Ootko malttanut pitää testit kaapissa? O:)

mulla on myös suu kokoajan ihan kuiva !
Ja hampaiden peseminen saa kakomaan (tääkin ollu yks perus oire mulla kaikissa raskauksissa)

iih. Jännää x)

Tään aamun digitestin tulos :smiling face with heart-eyes: nyt siis kp 12 vasta. Äsken oli kyllä miehen kanssa aktiivinen aamuherätys mutta se jäi kesken, illalla jatketaan. Niin ja siis eilen ja toissapäivänä oli tyhjä rinkula vielä näytössä.

Liitteet

• 27BF2A33-2DDB-45D9-9919-E4B34F0EDBA7.jpeg
    27BF2A33-2DDB-45D9-9919-E4B34F0EDBA7.jpeg
    3.6 MB · Katsottu: 135
Muokattu viimeksi:
Mä en ole varma, saako apteekista. Mutta netistä ainakin saa, taitaa kulkea ovulaatiolämpömittarin nimellä. Mä sain aikanaan ”ilmaiseksi”, kun otin Natural Cycles sovelluksen vuodeksi.

Se lämpödroppi ei ole käsittääkseni niin nopea kuin LH-piikki. Että näkyy kyllä jo aamulla, vaikka illalla vasta ovuloisikin.

Saa apteekista.. ihan jokaisessa ei ehkä ole suoraan hyllyssä, mutta tilattua saa ilman muuta ilman erillisiä kustannuksia.

Miekin oon mitannut suusta ihan normi mittarilla ja käveltyäni vessaan. Tänään pieni notkahdus alaspäin lämmöissä.. kunhan ei nyt laskisi, ettei tarkottais että menkat sieltä tulee..

Mulla on taas niin epätoivoinen olo vaikka ajattelin et tää on "rento kierto" niin eikä mitään... silti ilmeisesti toiveet koholla (tottakai). Tänään aamulämpö 36,4 ja mulla on ihan semmonen olo että liekö oon ovuloinut ollenkaan. Oon kyllä vähän kipuillut oikealta puolelta. Mutta mulla on ollut ihan lihaskipuja oikealla kyljessä??

Tässä tän aamun, tein vain yhden pregcheck liuskan. Kuvissa kellonajat meinaa että monelta kuvan otin..

Liitteet

• 20211214_074036.jpg
    20211214_074036.jpg
    776.3 KB · Katsottu: 194
  • 20211214_074318.jpg
    20211214_074318.jpg
    1 MB · Katsottu: 195
  • 20211214_075528.jpg
    20211214_075528.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 191
  • 20211214_074921.jpg
    20211214_074921.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 193
IMG_20211214_080829.png

Ylempi eilen kp9 ja alempi tänää kp10. Huippu on ollut ja mennyt kun viiva alkaa haalistumaan. Toivotaan että la-su välisen yön peittojen heiluttelut riitti, sekä tämän aamuiset sessiot! :Two-hearts: Nyt vaan odotellaan ens viikkoon, pääsee testailemaan loppuviikosta :smiling-eyes::folded:

Pidin taukoa foorumilta ja nyt kp17, ovulaatio oletettavasti kp18-20 tienoilla eli aivan juuri :) Aattelin olla testaamatta tässä kierrossa ja tunnustella oireiden perusteella, joten kiva tulkita teidän testejä, raskaus- tai ovulaatio kumpi vaan! Tsemppiä piinailijoille ja toivottavasti me oviksen metsästäjät löydetään se :rolling:

Meidän lähete lapsettomuuspolille hyväksyttiin. Mulla jäi vähän epäselväksi että odottelemmeko nyt vaan kutsua sieltäpäin vai kuuluuko meidän itse soitella polille? Onko kokemusta? Kiitos :smiling-eyes:

Voiko tää pc olla haamu plussa?? Ainaki eilis iltaista selvempi musta... Alkaa menee hermo.. Medigoo epäselvä / EHKÄ haamujen haamu.. Eilen menin sen toisen tekee siitä aamu pisusta joka oli seisonu kauan purkissa... Siihe ei tullu mitään... Tekisi mieli ostaa digi mut en tiiä uskaltaako jos tää pc vaa on susi ja erien mukaa vaihtelee mihi tulee viivaa ja mihin ei..... Tää pilaa laatua ku tänne pistää. Medigoo en saanu nii hyvin kuvaan....

Liitteet

• IMG_20211214_080915.jpg
    IMG_20211214_080915.jpg
    295.1 KB · Katsottu: 201
  • IMG_20211214_081342.jpg
    IMG_20211214_081342.jpg
    252.4 KB · Katsottu: 215
  • IMG_20211214_080915.jpg
    IMG_20211214_080915.jpg
    295.1 KB · Katsottu: 197
  • IMG_20211214_080708.jpg
    IMG_20211214_080708.jpg
    265.3 KB · Katsottu: 210
  • IMG_20211214_070639.jpg
    IMG_20211214_070639.jpg
    227.4 KB · Katsottu: 204
  • IMG_20211214_070818.jpg
    IMG_20211214_070818.jpg
    220.6 KB · Katsottu: 205
  • IMG_20211214_070740.jpg
    IMG_20211214_070740.jpg
    264.4 KB · Katsottu: 202
  • IMG_20211214_083010.jpg
    IMG_20211214_083010.jpg
    202.7 KB · Katsottu: 195
Voiko tää pc olla haamu plussa?? Ainaki eilis iltaista selvempi musta... Alkaa menee hermo.. Medigoo epäselvä / EHKÄ haamujen haamu.. Eilen menin sen toisen tekee siitä aamu pisusta joka oli seisonu kauan purkissa... Siihe ei tullu mitään... Tekisi mieli ostaa digi mut en tiiä uskaltaako jos tää pc vaa on susi ja erien mukaa vaihtelee mihi tulee viivaa ja mihin ei..... Tää pilaa laatua ku tänne pistää. Medigoo en saanu nii hyvin kuvaan....

tossa pc:n testissä kyllä näkyy joku haamunen selvästi. :folded:

Takaisin