Haaveissaneljäs
Jostain jotain jo tietävä
Milläs mielellä täällä joulua odotellaan?
Mulla vähän masis fiilis. Jotenkin tää yrittäminen on vieny voimia ja mielenkiintoa muistakin asioista.
Mietin aika-ajoin tuota kesällä kesken mennyttä raskautta ja arvasin, että joulusta tulee vähän surullinen. Nyt olis 35+6 ja kaks aiempaa on syntyneet näillä viikoilla, joten aattelin että tod.näk. tämä kesken mennytkin olis leikattu ennen joulua.
Toivoin myös, että uusi raskaus olisi alkanut ennen tämän viimeisimmän la:ta (19.1.2021), mutta taitaa haaveeksi jäädä jossei tämä kierto nyt yllätä plussalla.
Lisäksi ärsyttää, et miks joka kerta tää on näin vaikeaa. Miks ei edes joku kerta raskaus olis voinu alkaa vähän nopeammin (Nyt yk11 menossa). Ja koen myös kateutta niitä kohtaan jotka onnistuvat nopeasti.:arghh:
Huh tänne voi vuodattaa kun tuo mieskään ei aina ymmärrä näitä ja, että miks murehdin noita menneitä kun ei niille enää mitään voi.
Ja täytyy nyt sanoa, että noista kahdesta olen äärettömän onnellinen. Siinä on kaksi enemmän kuin monella muulla koskaan.
Itse odottelen ihan innokkaana. Ehkä siitäkin johtuen kun välipäivillä saan viimein kierukan pois.
Mulla oli vähän samanlaisia fiiliksiä kun kolmosta yritettiin. Vaikka yritys ei kestänytkään kun 7kk. Mut se tuntu pitkälle. Monelta kuulin et nauti niistä lapsista mitä sulla on. Tottakai nautin niistäkin, mutta kun kaipasi sitä uutta vauvaa niin kovasti.
Tuleva yritys jännittää. Et miten pitkään joutuu yrittämään ennen kun tärppää. Haluaisin vauvan vuodelle 2021. Mut ehkä aloitetaan yritys vähän liian myöhään et siihen keretään. Tai mistäs sen tietää. Toinen lapsi tärppäs kumminkin yk1, mutta sillon ei ollut vielä pco:ta.