Raskaaksi 2021

Taidanpa minäkin liittyä tänne puolelle vaikka vielä voisi olla nimellinen mahdollisuus plussaan just ennen vuoden vaihtumista :hilarious:

Täällä siis 29v yhden lapsen (2/15) äiti, ja miehen 29v kanssa yritys alkoi 7/20. :happy: Takana yks kemiallinen 9/20, ja nyt Teroluteilla kierrot säännöllisempänä yritystä. Mulle lapsi olis toinen, miehelle ensimmäinen biologinen :happy: Esikoista eksän kanssa yritettiin 2010-2014, ja sai alkunsa Clomifen+Terolut combolla.
Miehen kanssa naimisiin mentiin 4/20, ja kolmisen vuotta on oltu yksissä tuumin. Esikoiselle mies on iskä, vaikkei bio olekaan:happy:
 
Liityn tänne myös jo.. kolmatta siis yritetään ja elokuussa tulin raskaaksi, mutta se meni syyskuussa kesken. Nyt oli yk2 km:n jälkeen, mutta tänään nega testattu, huomenna/ylihuomenna pitäisi menkkojen alkaa. Ikää jo 38 niin alkaa tuntua siltä, että turhaan enää yritetään ja nämä kierron mittaiset piinailut ja odottamiset käy mielen päälle :sad001
 
Täälläkin yksi innokas kuumeilija! Ikää itsellä liki 37 ja kotona vauhdista pitää huolta kohta 2v esikoinen. Haaveet toisesta heräsi kesällä ja ennätin jonkun aikaa oleskella toukokuiset2021 -ryhmässä, mutta se tarina päättyi keskenmenoon. 2 hyvin epämääräistä kiertoa ollut sen jälkeen, mutta toiveet vielä, että kroppa hiljalleen palautuisi, eikä hormonitoiminta vielä sentään ole hiipumassa kokonaan...
 
Menkat alkoi eli yk3 ja tänne siirryn nyt piinailemaan.

@Unelma123 tsemppiä! Itsellä sama fiilis, että kroppa ollut syyskuisen km:n jälkeen sekaisin ja toivon, että se tästä vielä alkaisi toimia..
 
miekin siirryn pikku hiljaa tänne puolelle :greet025 oviksen pitäisi olla ylihuomenna, oikeaa munista kyllä siihen malliin on tänää tuikkaillu et eiköhän se sieltä tule :D
 
Täällä uusi hyppää remmiin mukaan!
Oon 26-vuotias th opiskelija. Ennestään löytyy kolme tytärtä 8/13, 11/15 & 5/19. Nyt olisi haaveissa neljäs. Yritys ei oo vielä alkanut, koska tuo hiivatin kierukka on yhä paikallaan. Mutta onneksi siitäkin pääsee eroon 13 yön päästä (lapset laskee millon joulupukki tulee ja äiti laskee millon saa mennä ottaa kierukan pois :happy8 ).
Yritystä hankaloittaa hieman pcos tyyppiset munasarjat. Kuopusta yrittäessä otettiin kierukka pois 2/18 ja plussa tuli 9/18. Tuona aikana kerkesi kuitenkin olemaan vain neljät kuukautiset kiertojen ollessa 25pv-71pv. Nyt jo ennakoivasti olen syönyt vahvoja vitamiinejä sekä aloittanut pudottamaan painoa, jotta plussamiseen olisi suuremmat mahdollisuudet.

Toivotaan kaikille pikaista plussaamista :Heartred
 
Täällä uusi hyppää remmiin mukaan!
Oon 26-vuotias th opiskelija. Ennestään löytyy kolme tytärtä 8/13, 11/15 & 5/19. Nyt olisi haaveissa neljäs. Yritys ei oo vielä alkanut, koska tuo hiivatin kierukka on yhä paikallaan. Mutta onneksi siitäkin pääsee eroon 13 yön päästä (lapset laskee millon joulupukki tulee ja äiti laskee millon saa mennä ottaa kierukan pois :happy8 ).
Yritystä hankaloittaa hieman pcos tyyppiset munasarjat. Kuopusta yrittäessä otettiin kierukka pois 2/18 ja plussa tuli 9/18. Tuona aikana kerkesi kuitenkin olemaan vain neljät kuukautiset kiertojen ollessa 25pv-71pv. Nyt jo ennakoivasti olen syönyt vahvoja vitamiinejä sekä aloittanut pudottamaan painoa, jotta plussamiseen olisi suuremmat mahdollisuudet.

Toivotaan kaikille pikaista plussaamista :Heartred

Tervetuloa mukaan ja toivotaan teillekin pikaista plussaa:happy:
 
Mä siirryn kanssa varovasti tänne, ei nimittäin muita oireita kun mahan myllerrys ja perhoset mahassa, maanantaina tulee täti kylään aika varmasti niin menee ens vuodelle yk3 :hungover:
 
Tänne pärähti O+ (kp16), eli vielä olis mahdollisuus plussata tän vuoden puolella.:)
 
mulla on ovulaatiot ollu ns tosi aikasin (?), kp 11-12. mul oliki eilen jo o+ eli kp 11, vaikka olin arvioinu et ois tänää mut tänää sit onki jo viiva haalistunu ja oireet lievemmät kuin eilen. talleteltu on kuitenki alku viikko :p
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ovista odotellen, eggikset alkoi eilen ja tallettelut tarttis saada käyntiin. Tänään siis kp9 :) oletus että ovis tässä 3-5 päivän sisään.
 
Millon meinaat testata. Mä aina suunnittelen et joo odotan dpo12 asti, mut ainahan se tikku kastuu jo dpo10.:banghead:

Sama juttu mulla, aloitan aina ihan liian aikaisin. :banghead: Haluaisin nyt malttaa vuodenvaihteeseen asti, mutta voi olla helpommin sanottu kun tehty
 
Sama juttu mulla, aloitan aina ihan liian aikaisin. :banghead: Haluaisin nyt malttaa vuodenvaihteeseen asti, mutta voi olla helpommin sanottu kun tehty
Mun ei tarvi jaksaa vuoden vaihteeseen. Jos ei oo tärpänny niin tuhruvuoto alkaa jo dpo11. Yritän aina jaksaa sinne asti, mut en oo onnistunu.:angelic:
 
Mmhmm. Kaks uutta vauvauutista tähän päivään. se on ehkä vähän liikaa. onneks on ovisaika, eikä menkat tai piinapäivät, muuten varmaan itkisin silmät päästäni. :smiley-angry017 ihania uutisia, mut silti. miks. ei. meille.
 
Mmhmm. Kaks uutta vauvauutista tähän päivään. se on ehkä vähän liikaa. onneks on ovisaika, eikä menkat tai piinapäivät, muuten varmaan itkisin silmät päästäni. :smiley-angry017 ihania uutisia, mut silti. miks. ei. meille.

Ymmärrän tunteen :sorry:
 
Heips, tänne minäkin hyppäsin. Menkat ei ole vielä keskenmenon jälkeen alkaneet, raskautta pari päivää epäilin mutta ei ollut siitä kyse. Hormonihäröilyä siis. Alamahan jomottelua on aika paljon, mutta ei vaan ala..
 
Mmhmm. Kaks uutta vauvauutista tähän päivään. se on ehkä vähän liikaa. onneks on ovisaika, eikä menkat tai piinapäivät, muuten varmaan itkisin silmät päästäni. :smiley-angry017 ihania uutisia, mut silti. miks. ei. meille.
Ymmärrän tunteen myös täysin :sad001 Itselle kävi tällä viikkoa samallalailla.. tosi läheinen ilmoitti raskaudesta ja itsellä alkoi menkat samana päivänä :sad001 Oli kyllä kauhea päivä ja tuntuu että oon ihan kauhea ihminen, kun en pystynyt vilpittömästi iloitsemaan toisen puolesta ( en tietysti heille sitä näyttänyt), olin vain kateellinen miten heillä tärppäsi heti ja meillä ei millään.. Tosi hankalia tunteita herättää kyllä!
 
Takaisin
Top