Raskaaksi 2021

Täällä uusi hyppää remmiin mukaan!
Oon 26-vuotias th opiskelija. Ennestään löytyy kolme tytärtä 8/13, 11/15 & 5/19. Nyt olisi haaveissa neljäs. Yritys ei oo vielä alkanut, koska tuo hiivatin kierukka on yhä paikallaan. Mutta onneksi siitäkin pääsee eroon 13 yön päästä (lapset laskee millon joulupukki tulee ja äiti laskee millon saa mennä ottaa kierukan pois :happy8 ).
Yritystä hankaloittaa hieman pcos tyyppiset munasarjat. Kuopusta yrittäessä otettiin kierukka pois 2/18 ja plussa tuli 9/18. Tuona aikana kerkesi kuitenkin olemaan vain neljät kuukautiset kiertojen ollessa 25pv-71pv. Nyt jo ennakoivasti olen syönyt vahvoja vitamiinejä sekä aloittanut pudottamaan painoa, jotta plussamiseen olisi suuremmat mahdollisuudet.

Toivotaan kaikille pikaista plussaamista :Heartred

Tervetuloa!
Mitä vitamiineja syöt? :)
 
:greet025 Nyt vois varmaan jo liittyä tänne keskusteluun, ku täti tuli kylään.. :sorry: Mulla on kyllä niin lyhyt kierto et ennen vuoden vaihtumista ehtii vielä ovulaatio olemaan, mut alunperinkin oon ollu niin skeptinen näin nopeasta onnistumisesta etten edes liittynyt tuonne 2020 -ryhmään.. :sad001 Meillä siis lähtee nyt yk4 käyntiin.
 
Kivasti alkaa kertyä porukkaa tänne :)

nyt on kyllä niin huono olo ja jomoja ja limoja, et varmaan ovis tosi lähellä. Toissapäivänä tallettelut ja tänään uudelleen, lämmöt sen sit kertoo koska ovis...
 
Kp 25/29, ei oloja mihinkään suuntaan. Enpä usko plussaan mutta olishan se mukava joulu-yllätys! Jouluaattona pitäis alkaa menkat... en testiä ellei oo menkat myöhässä ja vasta 28.päivä kun palataan joulunvietosta, reissuun varaudun tamppoinein. Pessimisti ei pety :wink heh
 
Muokattu viimeksi:
Liitynpä itsekin mukaan :greet025
25v, 9kk (03/20) esikoispojan äiti.
Esikoinen tuli kiireellisellä sektiolla, lääkärin suositus vähintään vuosi väliä ennen seuraavaa raskautta.
Kiertokaan ei oo vielä lähtenyt käyntiin, imetän.
Miehen kanssa ollaan puhuttu et touko-kesäkuussa alkais yritys :smiley-angelic001
Seurailen ja kuumeilen täältä taustalta, jonkin verran varmasti itekkin kirjoittelen :)
 
Mäkin voisin jo pikkuhiljaa siirtyä tänne kirjoittelemaan. Meillä on siis toiveissa pikkusisarus keväällä 2019 syntyneelle pojalle. Poika sai alkunsa pas-hoidosta ja nyt ollaan uudelleen hoidoissa, seuraava alkionsiirto on näillä näkymin tiedossa joulun välipäivinä. Kesän/syksyn aikana mulla on ollut kaksi kemiallista, joten nyt toivotaan pysyvää plussaa. Seuraavan kerran pääsen testailemaan uuden vuoden alussa, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.

Tsemppiä teille kaikille omiin tilanteisiinne ja mukavaa joulun odotusta! Toivottavasti saadaan monta plussaa heti vuoden 2021 alkuun! :happy:
 
Ite siirryn kanssa tänne taustalle seurailemaan!:) Meillä on suunnitteilla sisarus vajaa vuoden ikäiselle lapselle. Enää kuukauden päivät gynen kontrollikäyntiin, jossa selviää meidän jatkot (minulla siis yllätys endoepäily kystien vuoksi ja e-pillerit aloitettu sen vuoksi 11/2020).

Tsemppiä kaikille ensi vuoteen ja yritykseen! :)
 
Tosi outo kierto.. Kolme viikkoa sitten tuli ovisplussa, mutta ihmettelin kun lämmöt ei nousseet. Muutama päivä sitten ovulaatiotestien viivat vahvistui taas, ja ajattelin että näyttävät raskautta. Rt kuitenkin nega. Täysin plussaksi asti ei vahvistunut ja sitten häipyi taas. Mutta tällä kertaa lämmöt kohosi, tänäänkin koholla. Oliko nyt siis ovulaatio vaikka kunnon plussaa ei testiin tullutkaan?!
 
Kp 27/28-30 ja nega testi, vihloo oikeeta munasarjaa ja painetta nivusessa... hemmetin täti :sorry:

Käyttääkö kukaan gele valmistetta?? Ostin purkin ja ajattelin testailla :think005
 
Kp 27/28-30 ja nega testi, vihloo oikeeta munasarjaa ja painetta nivusessa... hemmetin täti :sorry:

Käyttääkö kukaan gele valmistetta?? Ostin purkin ja ajattelin testailla :think005

mie oon geleitä käyttäny varmaa koht sen 2 vai 3 kk. oviksen tunnistan paremmin kuin ennen, lähinnä siis munis kivut on voimakkaat :grin
 
mie oon geleitä käyttäny varmaa koht sen 2 vai 3 kk. oviksen tunnistan paremmin kuin ennen, lähinnä siis munis kivut on voimakkaat :grin

apua, mulla tuikkii mahaa välillä oviksessa niin että saa olla kaksinkerroin. Mitenhän geleen kanssa käy, varmaan lanssissa huutamassa ” en minä apua tarvi ku miehen ja äkkiä” :laughing001
 
Muokattu viimeksi:
Kp 27/28-30 ja nega testi, vihloo oikeeta munasarjaa ja painetta nivusessa... hemmetin täti :sorry:

Käyttääkö kukaan gele valmistetta?? Ostin purkin ja ajattelin testailla :think005
Mä oon kans muutaman kierron syöny geleitä nyt. En oo huomannut mitään erikoista :)
 
Kp 27/28-30 ja nega testi, vihloo oikeeta munasarjaa ja painetta nivusessa... hemmetin täti :sorry:

Käyttääkö kukaan gele valmistetta?? Ostin purkin ja ajattelin testailla :think005
Mullakin on ollu geleet käytössä kolmessa kierrossa, ovikseen asti 500mg. En oo huomannu juurikaan eroa. Paitsi että oviksen ajankohta on on heitellyt ollen kp15, 18 ja 16 näissä kierrossa. Yleensä ovis on kp18.
 
Milläs mielellä täällä joulua odotellaan?

Mulla vähän masis fiilis. Jotenkin tää yrittäminen on vieny voimia ja mielenkiintoa muistakin asioista.
Mietin aika-ajoin tuota kesällä kesken mennyttä raskautta ja arvasin, että joulusta tulee vähän surullinen. Nyt olis 35+6 ja kaks aiempaa on syntyneet näillä viikoilla, joten aattelin että tod.näk. tämä kesken mennytkin olis leikattu ennen joulua.:sorry:
Toivoin myös, että uusi raskaus olisi alkanut ennen tämän viimeisimmän la:ta (19.1.2021), mutta taitaa haaveeksi jäädä jossei tämä kierto nyt yllätä plussalla.:shy:
Lisäksi ärsyttää, et miks joka kerta tää on näin vaikeaa.:smiley-angry017 Miks ei edes joku kerta raskaus olis voinu alkaa vähän nopeammin (Nyt yk11 menossa). Ja koen myös kateutta niitä kohtaan jotka onnistuvat nopeasti.:arghh:

Huh tänne voi vuodattaa kun tuo mieskään ei aina ymmärrä näitä ja, että miks murehdin noita menneitä kun ei niille enää mitään voi.:shifty:

Ja täytyy nyt sanoa, että noista kahdesta olen äärettömän onnellinen. Siinä on kaksi enemmän kuin monella muulla koskaan.:Heartred:Heartred
 
Milläs mielellä täällä joulua odotellaan?

Mulla vähän masis fiilis. Jotenkin tää yrittäminen on vieny voimia ja mielenkiintoa muistakin asioista.
Mietin aika-ajoin tuota kesällä kesken mennyttä raskautta ja arvasin, että joulusta tulee vähän surullinen. Nyt olis 35+6 ja kaks aiempaa on syntyneet näillä viikoilla, joten aattelin että tod.näk. tämä kesken mennytkin olis leikattu ennen joulua.:sorry:
Toivoin myös, että uusi raskaus olisi alkanut ennen tämän viimeisimmän la:ta (19.1.2021), mutta taitaa haaveeksi jäädä jossei tämä kierto nyt yllätä plussalla.:shy:
Lisäksi ärsyttää, et miks joka kerta tää on näin vaikeaa.:smiley-angry017 Miks ei edes joku kerta raskaus olis voinu alkaa vähän nopeammin (Nyt yk11 menossa). Ja koen myös kateutta niitä kohtaan jotka onnistuvat nopeasti.:arghh:

Huh tänne voi vuodattaa kun tuo mieskään ei aina ymmärrä näitä ja, että miks murehdin noita menneitä kun ei niille enää mitään voi.:shifty:

Ja täytyy nyt sanoa, että noista kahdesta olen äärettömän onnellinen. Siinä on kaksi enemmän kuin monella muulla koskaan.:Heartred:Heartred

mulla samanlaisia fiiliksiä.. itkettää, ärsyttää, ahdistaa. ite sain toukokuussa km ja nyt mietin et jos pieni ois kestänyt matkassa helmi-maaliskuussa ois ollu la. mies ei tunnu stressaavan asiaa ja sille sit viitti itkeä asiasta. ois kiva et pystyis itekki ottaa noin iisisti.

nyt ruvennut ahdistaa tai on vähän haikea fiilis kun miehen lapsi tulee meille jouluksi, et miks mulla ei ole lasta, miksi annoin monta vuotta miettimis aikaa exälle joka monen vuoden jälkeen perui kaikki lapsi asiat.. no nyt onneksi on mies joka niitä mun kanssa haluaa. kieltämättä tulee vaa kamala ikäkriisi kun oon 'jo' 26 ja aina kuvittelin et tän ikäisenä mulla olis se 2-3 lasta ainakin. uskon, että meille silti tulee kiva joulu :Heartpink
 
Tännehän tuota siirryttävä, menossa kp18 ja ei varmuutta onko ovis tuloillaan vai jo mennyt. Limoista ei enää ota selvää kun ne tuntuu olevan mulla runsaat ja kananmunaisat jatkuvasti :excited001

Ovistestejä tilasin jo yli viikko sitten mutta ei ole kolahtanut postilootaan vaikka lähtenyt heti matkaan. Hävinnyt varmaan joulukorttien sekaan postilla. Ärsyttää kun olisin halunnut oviksen saada tikulla kiinni! No, ens kierrossa sitten.

Talleteltu joka toinen päivä, stressi vähentynyt, jotenkin mielessä vähän luovuttanut että olisi nyt luomusti tärppäämässä. Tarkoitus alkuvuodesta mennä tarkempiin tutkimuksiin että missä mättää kun vuosi jo mennyt ilman yhen yhtä plussan hailuraa tikussa.

Onneksi on joulu ihan kohta! Joulu on ihanaa aikaa.
Muistakaa kaikki ottaa rennosti ja ennen kaikkea nauttia elämästä tässä ja nyt.
 
Täälläkin vähän alakuloiset fiilikset, mutta onneksi tulee joulu, jotenkin tosi hyvään saumaan nyt. kaiken lisäks ovis on just nyt päällä oireiden perusteella, joten joulun ja loman voi sit ottaa ihan rennosti (kunnes saapuu piinapäivät). tulee kans mietittyä sitä, että jos olis raskautunut heti yrityksen alussa niin tammikuussa olis laskettu aika. mutta pitää olla onnellinen tuosta yhdestä ihanaisesta ja siitä, ettei ole suruja mahtunut matkaan (keskenmenoja tms).

nyt siis yk10, kp13 ja kohta taas terot kehiin, toista kiertoa.

rauhallista joulua ja leppoisaa aikaa läheisten kanssa kaikille :Heartred
 
Milläs mielellä täällä joulua odotellaan?

Mulla vähän masis fiilis. Jotenkin tää yrittäminen on vieny voimia ja mielenkiintoa muistakin asioista.
Mietin aika-ajoin tuota kesällä kesken mennyttä raskautta ja arvasin, että joulusta tulee vähän surullinen. Nyt olis 35+6 ja kaks aiempaa on syntyneet näillä viikoilla, joten aattelin että tod.näk. tämä kesken mennytkin olis leikattu ennen joulua.:sorry:
Toivoin myös, että uusi raskaus olisi alkanut ennen tämän viimeisimmän la:ta (19.1.2021), mutta taitaa haaveeksi jäädä jossei tämä kierto nyt yllätä plussalla.:shy:
Lisäksi ärsyttää, et miks joka kerta tää on näin vaikeaa.:smiley-angry017 Miks ei edes joku kerta raskaus olis voinu alkaa vähän nopeammin (Nyt yk11 menossa). Ja koen myös kateutta niitä kohtaan jotka onnistuvat nopeasti.:arghh:

Huh tänne voi vuodattaa kun tuo mieskään ei aina ymmärrä näitä ja, että miks murehdin noita menneitä kun ei niille enää mitään voi.:shifty:

Ja täytyy nyt sanoa, että noista kahdesta olen äärettömän onnellinen. Siinä on kaksi enemmän kuin monella muulla koskaan.:Heartred:Heartred
Puit kyllä omat fiilikset ja ajatukset sanoiksi :smiley-angry017 Toivottavasti fiilikset paranee kevään ja valon lisääntyessä.
 
Takaisin
Top