Raskaaksi 2021

Miltä teillä näyttää ovistestit jos testaisi liian aikaisin?

Tarkoitan siis sitä, että onko tää vaan selkeä ”nega” testi, kun ymmärtääkseni siis ovisplussahan on kun viivat on tasavahvoja (tai sävytys toisin päin), eli voiko tällaisesta testistä päätellä mitään? Tarkoitan, että mun mielestä mulla on tosi usein vahvat viivat jolloin niiden puolesta voisi ajatella oviksen olevan lähellä. Mutta esimerkiksi nyt ei sen pitäisi olla edes mahdollista kun edellisestä vasta se 12pvää.. ja testi näyttää tältä. eihän ne siis missään nimessä tasavahvat ole, mutta kunnon viivat kuitenkin. Tää on hankalaa kun ei oo sitä kunnon kiertoa et voisi oikeesti tikuttaa vaan sen hetken kierrosta. Toki nyt tikutin ihan mielenkiinnosta tässä kohtaa. :wideyed:

Tuntuu että elämä on yhtä purkkiin pissaamista!

Esikoista kun yritettiin niin kaks kiertoa tikuttelin ovista, ihan vaan ku halusin vähän päästä jyvälle omasta kierrosta. Tollasia samanlaisia viivoja mulla sillon tuli niihin, mut ovis oli vasta kun viivat oli vähintään tasavahvat.
 
No nyt se o+ pärähti digiin mutta ei onestepin liuskaan, one stepissä ei näy edes hailuraa toista viivaa:hilarious:
Mulla on noita clearbluen digejä millä näkyy ne 2 hedelmällisintä päivää. Mutta tuo ukko jo vetää hirsiä, ei se jaksanu innostua edes vaikka näytin testiä :bag:
 
Esikoista kun yritettiin niin kaks kiertoa tikuttelin ovista, ihan vaan ku halusin vähän päästä jyvälle omasta kierrosta. Tollasia samanlaisia viivoja mulla sillon tuli niihin, mut ovis oli vasta kun viivat oli vähintään tasavahvat.


Joo kyllä mullakin oviksen aikaan vahvemmat on olleet, ja onneksi digejä on lisäksi. :)
 
Okei, se ovis taitaa sittenkin olla vasta nyt. on meinaan sellaset kivut ja aivan jäätävä pahoinvointi :hungover: jos ei huomenna lämmöt nouse edes vähän, niin ihmettelen :confused004
Jösses. Ei ookaan ikinä ollu tälläsiä oviskipuja. Hetken jo kuvittelin et onko joku umpisuoli tms :hilarious: muutaman tunnin oli tosi kipeä ja huono olo. Mut niin se vaan meni ohi :) muistan et samantyyppinen voimakas ovis oli plussakierrossa esikoisen kohalla. Toivotaan että olis hyvä merkki siis :smiley-angelic001
 
Jösses. Ei ookaan ikinä ollu tälläsiä oviskipuja. Hetken jo kuvittelin et onko joku umpisuoli tms :hilarious: muutaman tunnin oli tosi kipeä ja huono olo. Mut niin se vaan meni ohi :) muistan et samantyyppinen voimakas ovis oli plussakierrossa esikoisen kohalla. Toivotaan että olis hyvä merkki siis :smiley-angelic001

Kuulostaa lupaavalta, mulla oli kans viime plussakierrossa tosi kovat oviskivut, yleensä ei ole läheskään sellaisia :happy:
 
Mulla myös plussa kierrossa esikoisesta hurjat ovis kivut! Toivotaan parasta!


Kaikesta parjauksesta huolimatta omakin mies on aivan ihana ja meillä menee tosi hyvin. Ollaan vaan eri mielentiloissa tän projektin suhteen. Itsellä on tosi vaikea pitää ovista salassa, olen ihan hormonitiloissa aina ja ehkä siksi se onkin miehelle ahdistavaa.
No, seuraavaan kiertoon eri taktiikalla:p

Oon niin tyytyväinen että tulin takaisin tänne foorumille, kyllä helpottaa ahdistusta kun saa jollekin purkaa:p:rolleyes:
 
Tilasin myös donafertya paketin ja ajattelin aloittaa ne ensi kierrossa jos ei tärppää. Niillä viimeksi saatiin pysyvä plussa, tai sitten tähdet oli oikeassa asennossa.
 
Tilasin myös donafertya paketin ja ajattelin aloittaa ne ensi kierrossa jos ei tärppää. Niillä viimeksi saatiin pysyvä plussa, tai sitten tähdet oli oikeassa asennossa.
Kuinka pitkään ehdit käyttää donafertyä ennen plussaa?
 
Kuinka pitkään ehdit käyttää donafertyä ennen plussaa?
Aloitin sen kierron alusta, oli supervahva ovis ja 3 päivää aiemmin kuin aikaisemmissa kierrossa. Kp13 silloin tikutin oviksen. Sitten mulla oli vielä lugesteron käytössä oviksen jälkeen. Mutta tuo donaferty paransi ovista kyllä tosi selkeästi ja nopealla aikataululla.
 
Meen aina asioiden edelle... mutta osaisiko joku auttaa? Mitä jos ne menkat ei sieltä tosiaan ala? Miten kauan pitää odottaa ? Ja voiko jo siitä syystä ottaa yhteyttä johonkin? Ja jos niin mihin? Mulla on endometrioosi, mutta suoraan en naistenklinikan asiakas enää ole :sad001

Voihan olla et ne sieltä nyt alkaa ja kaikki ok, mut jotenkin ahdistaa kun ei niitä vielä ole ollut. Toisaalta siis kun ehkäisy jätettiin pois syyskuun lopussa, niitä ei tullut mutta ovulaatio tapahtui ja siitä ilmeisesti raskauduin ja se meni kesken. Siitä aiheutui vuoto ja lasketaanko ne samalla kuukautisiksi? Tämä on nyt siitä seuraava kierto ja ovuloin jälleen... Vuodon loppumisesta kuukausi aikaa. Ehkä ne sieltä tulee?:smiley-angelic001
 
Meen aina asioiden edelle... mutta osaisiko joku auttaa? Mitä jos ne menkat ei sieltä tosiaan ala? Miten kauan pitää odottaa ? Ja voiko jo siitä syystä ottaa yhteyttä johonkin? Ja jos niin mihin? Mulla on endometrioosi, mutta suoraan en naistenklinikan asiakas enää ole :sad001

Voihan olla et ne sieltä nyt alkaa ja kaikki ok, mut jotenkin ahdistaa kun ei niitä vielä ole ollut. Toisaalta siis kun ehkäisy jätettiin pois syyskuun lopussa, niitä ei tullut mutta ovulaatio tapahtui ja siitä ilmeisesti raskauduin ja se meni kesken. Siitä aiheutui vuoto ja lasketaanko ne samalla kuukautisiksi? Tämä on nyt siitä seuraava kierto ja ovuloin jälleen... Vuodon loppumisesta kuukausi aikaa. Ehkä ne sieltä tulee?:smiley-angelic001
Odottaisin nyt ehkä sen kaks viikkoa jos sulla on ollu ovis just.
Voihan sitä apua hakea sit vaikka yksityiseltä, teroja esim.

Mulla ei oo varsinaista hoitosuhdetta mihinkään mutta oon käyny samalla yksityisellä gynellä. Mulla kesti kolme kuukautta km jälkeen, että vuoto alkoi. Sekin sitten lopulta terolutien avulla. Tiä kuin pitkään ois menny muuten.
 
Meen aina asioiden edelle... mutta osaisiko joku auttaa? Mitä jos ne menkat ei sieltä tosiaan ala? Miten kauan pitää odottaa ? Ja voiko jo siitä syystä ottaa yhteyttä johonkin? Ja jos niin mihin? Mulla on endometrioosi, mutta suoraan en naistenklinikan asiakas enää ole :sad001

Voihan olla et ne sieltä nyt alkaa ja kaikki ok, mut jotenkin ahdistaa kun ei niitä vielä ole ollut. Toisaalta siis kun ehkäisy jätettiin pois syyskuun lopussa, niitä ei tullut mutta ovulaatio tapahtui ja siitä ilmeisesti raskauduin ja se meni kesken. Siitä aiheutui vuoto ja lasketaanko ne samalla kuukautisiksi? Tämä on nyt siitä seuraava kierto ja ovuloin jälleen... Vuodon loppumisesta kuukausi aikaa. Ehkä ne sieltä tulee?:smiley-angelic001

En osaa oikein vastata kysymyksiisi, mutta kuukausi ei vielä kuitenkaan ole mikään älyttömän pitkä aika, joten voihan se vuoto ihan hyvin tulla vielä normaalisti. :) Ymmärrän, että on ahdistavaa odotella, mutta yrittäisin kuitenkin laittaa jäitä hattuun ja malttaa vielä ainakin viikon tai pari. Keskenmenon jälkeen voi varmasti mennä pidempäänkin, kunnes kierto normalisoituu. Mulla oli esim. elokuun alussa kemiallinen ja siitäkin kesti pari-kolme viikkoa, kunnes hcg oli kokonaan laskenut. Missä vaiheessa sulla oli viimeisin ovulaatio?
 
Tilasin myös donafertya paketin ja ajattelin aloittaa ne ensi kierrossa jos ei tärppää. Niillä viimeksi saatiin pysyvä plussa, tai sitten tähdet oli oikeassa asennossa.

mitä nää donafertyt niinku on/tekee?:rolleyes: tai et voisinko mieki käydä vaa apteekista ne hakemassa?:grin jotenki nyt sellain olo ettei tästä kierrosta mitään plussia tule ja oon taas ihan valmis ottaa kaikki maholliset konstit käyttöön :dance008

oon viime kierros alottanu taas vehnänalkioöljyn, sit pari kolme kiertoo syöny sinkkii + vahvoi geleitä. tuntuu et mikää ei niinku auta:confused005 kahvia oon koittanu vähentää mut no ei aina onnistu:laughing002
 
Odottaisin nyt ehkä sen kaks viikkoa jos sulla on ollu ovis just.
Voihan sitä apua hakea sit vaikka yksityiseltä, teroja esim.

Mulla ei oo varsinaista hoitosuhdetta mihinkään mutta oon käyny samalla yksityisellä gynellä. Mulla kesti kolme kuukautta km jälkeen, että vuoto alkoi. Sekin sitten lopulta terolutien avulla. Tiä kuin pitkään ois menny muuten.

Niin, ehkä yksityinen olis sitten oikea reitti. En tiedä miten kunnalliselta mahtaa apuja saada? Tosin siis vielä odottelen... ovis oli 10.12 eli ei vielä mitään hätää. :) ootellaan.
 
En osaa oikein vastata kysymyksiisi, mutta kuukausi ei vielä kuitenkaan ole mikään älyttömän pitkä aika, joten voihan se vuoto ihan hyvin tulla vielä normaalisti. :) Ymmärrän, että on ahdistavaa odotella, mutta yrittäisin kuitenkin laittaa jäitä hattuun ja malttaa vielä ainakin viikon tai pari. Keskenmenon jälkeen voi varmasti mennä pidempäänkin, kunnes kierto normalisoituu. Mulla oli esim. elokuun alussa kemiallinen ja siitäkin kesti pari-kolme viikkoa, kunnes hcg oli kokonaan laskenut. Missä vaiheessa sulla oli viimeisin ovulaatio?

joo, odottelen vielä. :) alan vaan aina ajattelemaan asioita turhan pitkälle. Tilannetta hämää varmaan sekin kun on olo ettei menkkoja oo kahteen kiertoon ollut mutta ovis sitäkin useammin :D

mutta mullahan tilanne oli se, että toinen ovisplussa taisikin jo olla raskaus minkä ovistesti näytti ja olin kiinnittymiskivun kuvitellut kuukautiskivuiksi ja ihmettelin vain miksei vuotoa ja että ”taas” vuodottomat menkat mutta olinkin jo tietämättäni raskaana. Ja jos nämä teoriat pitää paikkaansa niin meni kesken rv 6...

vuoto kun keskenmenon jälkeen loppui niin ovistesti näytti plussaa jo alle viikon päästä ekan kerran 29.11 ja siitä uudelleen 10.12, se on nyt viimeisin...
 
näin unta et testasin ensin rtestii ja mieski ihan innoissaan plussasta kunnes se testi oliki otesti. kamala mikä pettymys kummallekin tuli :arghh: ihmeellisiä on kyllä taas nää unet täs vaihees ku niin toivoo raskautuvansa
 
Moony: Mulla myös menossa ensimmäinen kierto km jälkeen. Ovulaatio plussa tuli kp13 (tämäkin tosin on aika häilyvä arvio, laskin päivät mva:sta muutama päivä taaksepäin). Lämmöt silloin ei kohonneet, eikä menkkojakaan ole näkynyt. Ehkä ei ollut munasolu vielä kypsä ja jäi irtoamatta. Toinen selkeä piikki (ei ollut ihan plussaksi laskettava) tuli kp32, jonka jälkeen seuraavana päivänä lämpöjen notkahdus ja tästä laskien Dpo1 selkeä lämmönnousu. Oletan siis että menkat alkaa 1.1. Kierron pituudeksi näillä laskelmilla tulisi 46 päivää..
 
Oikein leppoisaa joulun aikaa kaikille! Itse myös hieman kahtiajakoisissa tunnelmissa, syksyinen km mielessä ja muistissa vuoden takaiset ajatukset, että tänä jouluna voisi olla vauva tulossa... Eipä toki osannut vuosi sitten kukaan ennustaa, miten kummallisissa olosuhteissa tätä joulua vietetään!

Nautitaan kaikista jouluherkuista, kun kerran vielä saadaan! Omalla listalla on ainakin suklaat (raskaana ollessa närästäisi), raskaanaolijoille ei-suositelluista lakut ja kalat sekä lasillinen punaviiniä... :happy: Ensi jouluna sitten vauvantuoksua tai mahankasvatusta...
 
mitä nää donafertyt niinku on/tekee?:rolleyes: tai et voisinko mieki käydä vaa apteekista ne hakemassa?:grin jotenki nyt sellain olo ettei tästä kierrosta mitään plussia tule ja oon taas ihan valmis ottaa kaikki maholliset konstit käyttöön :dance008

oon viime kierros alottanu taas vehnänalkioöljyn, sit pari kolme kiertoo syöny sinkkii + vahvoi geleitä. tuntuu et mikää ei niinku auta:confused005 kahvia oon koittanu vähentää mut no ei aina onnistu:laughing002

Niissä on tällaista myo-inositol nimistä valmistetta jonka pitäisi parantaa munasolujen laatua, on tarkoitettu ensisijaisesti monirakkulaisten munasarjojen hoitoa tukemaan. Täältä foorumiltakin löytyy keskustelu kyseisestä valmisteesta, Googlen avulla löysin sinne. Kirjoittelin omiakin kokemuksia sinne esikoisen raskauden aikaan.

Edit
On siis ilman reseptiä ja paketissa lukee että raskautta suunnitteleville tai pcos hoitoa tukemaan,eli voit vaan hakea apteekista. Toisella nimella on myös inofolic nimistä valmistetta.
 
mitä nää donafertyt niinku on/tekee?:rolleyes: tai et voisinko mieki käydä vaa apteekista ne hakemassa?:grin jotenki nyt sellain olo ettei tästä kierrosta mitään plussia tule ja oon taas ihan valmis ottaa kaikki maholliset konstit käyttöön :dance008

oon viime kierros alottanu taas vehnänalkioöljyn, sit pari kolme kiertoo syöny sinkkii + vahvoi geleitä. tuntuu et mikää ei niinku auta:confused005 kahvia oon koittanu vähentää mut no ei aina onnistu:laughing002


Mulla geleet vain sekoitti kiertoa:confused005
 
Takaisin
Top