Jokseensakin hieman sekava tämä foorumi nykyään, ei meinaa löytää ketjuja. Raskaaksi 2020 näyttää olevan eri paikassa kui Raskaaksi 2021 ja Raskaaksi 2019. Onko siirtely kesken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nää Raskaaksi -ketjut on yleensä ollu täällä kuumeiluklubin alla. Joku vaan on sattunut perustaa ton 2020 ketjun tonne toiseen paikkaan.:)Jokseensakin hieman sekava tämä foorumi nykyään, ei meinaa löytää ketjuja. Raskaaksi 2020 näyttää olevan eri paikassa kui Raskaaksi 2021 ja Raskaaksi 2019. Onko siirtely kesken?
Ylläpito vois siirtää...Nää Raskaaksi -ketjut on yleensä ollu täällä kuumeiluklubin alla. Joku vaan on sattunut perustaa ton 2020 ketjun tonne toiseen paikkaan.:)
Kiva onko teillä nyt toinen haaveissa?
Mulla olis kanssa ovis nyt, harmi kun ei oo yritys vielä käynnissä muuten pääsisi piinailemaan samaan aikaa Toivottavasti joulun tienoilla olis testissä kaksi viivaa
Toivottavasti noi meidän miehet muuttaa vielä mielensä
OiKolmas meillä nyt haaveissa
Toivottavasti siellä mies heltiäisi ajatukselleTäälläkin haaveillaan, jospa tuo mies tosta heltiäis joskus.. ehkäsyä ei ole, mutta keskeytetyllä menty ovulaation ajat.. vuoden tässä jo ruinattu :angelic:
Täälläkin haaveillaan, jospa tuo mies tosta heltiäis joskus.. ehkäsyä ei ole, mutta keskeytetyllä menty ovulaation ajat.. vuoden tässä jo ruinattu :angelic:
ootko kokeillut ovistestiä uudelleen? jos tuo sun ovistuntemus olisikin voinut olla jotain muuta, tai ovulaatio ei olis sillon tapahtunutkaan? mulla on oviksen aikaan monesti huono olo. pillereiden lopetuksen jälkeen luulin ekoja ovisoireita raskausoireiksi, kun tulivat niin myöhään (kp26-30) mutta jälkikäteen tajusin että olivatkin oviksesta johtuvia, koska kierto olikin sit 40pv pitkä...Tulen vähän vikisemään tänne, kun en vielä muille kehtaa... Ihmettelen vaan siks oloani. 23.11. olin tuntevinani tosiaan ovulaation (käsivarressa yli 6kk vanha kapseli silloin vielä). Seksiä harrastettiin tuon päivän molemmin puolin ja jotenkin tuossa heti tuli sellainen olo, että taisi tärpätä.
Esikoisesta menin lääkäriin itkemään, että nyt on kysta tai joku, koska vatsassa tuntuu jotain ylimääräistä ja raskaustesti negatiivinen. Lääkäri sitten puristelin vatsaani ja nauroi lopuksi, että se on vain läskiä. Itkien sitten kotiin. Jonkun aikaa (en muista kuinka pitkään), päätin tehdä vielä yhden testin ja se oli positiivinen. Eli tämä "kupla" mahassa oli siis alkanut raskaus.
Nyt on ihan samanlainen olo vatsassa, plus pari viikkoa on etonut ja tuon kuvittelemani ovulaation jälkeen limakalvot on ollut turvoksissa (nenä tukkoinen ja alaosastolta runsaampaa kosteutta). Testin tein viimeksi sunnuntaina, ihan puhdas nega. Päätin, että tämä on vaan minun kuvittelua ja raskauden toivomista. Mutta koko alkuviikon joka päivä etonut ja pitää puhallella välistä ettei tule yrjö. Nyt olisi viikkoja kuitenkin joku 4+4 tjsp, eli pakkohan testin ois näyttää jo jos raskaana oon. Mikähän muu voisi tehdä tätä huonovointisuutta, kun ei kuitenkaan pahene minkään oksutaudin kaltaiseksi ja jatkunut jo lähes pari viikkoa...!
Ei tässä auta kuin odotella, josko ensi viikolla sitten tekisi vielä uuden pettymyksen testin, jos kuukautisia ei kuulu. Niitä nyt ei kuitenkaan ole ollut pariin kuukauteen, mutta kapselin kanssa eivät koskaan olleetkaan säännölliset.
Kyllä keho on kummallinen.. Minä niin toivoisin, että tämä olisi jo raskauspahoinvointia, mutta en jotenkin jaksa uskoa, kun ei testissä näy.
ootko kokeillut ovistestiä uudelleen? jos tuo sun ovistuntemus olisikin voinut olla jotain muuta, tai ovulaatio ei olis sillon tapahtunutkaan? mulla on oviksen aikaan monesti huono olo. pillereiden lopetuksen jälkeen luulin ekoja ovisoireita raskausoireiksi, kun tulivat niin myöhään (kp26-30) mutta jälkikäteen tajusin että olivatkin oviksesta johtuvia, koska kierto olikin sit 40pv pitkä...
Vuosikin voi mennä...Minä siirryn myös tänne ryhmään, koska tämän vuoden puolella en enää voi plussaa saada.
Meillä alkoi nyt siis yk 4 ja mietin, että auttaisivatko jotkut lisäravinteet raskautumaan. Mulla on ainakin hemoglobiini aina hyvin alhainen, mutta en tiedä voiko sillä olla mitään tekemistä asian kanssa.
Tuntuu vaan niin epäreilulta, kun toisilla nappaa heti ekasta kierrosta. Väkisinkin alkaa miettimään, että onko meissä jotain vikaa.
Toivottavasti saadaan plussa-aalto heti alkuvuoteen!
No olipa lääkäri!Tulen vähän vikisemään tänne, kun en vielä muille kehtaa... Ihmettelen vaan siks oloani. 23.11. olin tuntevinani tosiaan ovulaation (käsivarressa yli 6kk vanha kapseli silloin vielä). Seksiä harrastettiin tuon päivän molemmin puolin ja jotenkin tuossa heti tuli sellainen olo, että taisi tärpätä.
Esikoisesta menin lääkäriin itkemään, että nyt on kysta tai joku, koska vatsassa tuntuu jotain ylimääräistä ja raskaustesti negatiivinen. Lääkäri sitten puristelin vatsaani ja nauroi lopuksi, että se on vain läskiä. Itkien sitten kotiin. Jonkun aikaa (en muista kuinka pitkään), päätin tehdä vielä yhden testin ja se oli positiivinen. Eli tämä "kupla" mahassa oli siis alkanut raskaus.
Nyt on ihan samanlainen olo vatsassa, plus pari viikkoa on etonut ja tuon kuvittelemani ovulaation jälkeen limakalvot on ollut turvoksissa (nenä tukkoinen ja alaosastolta runsaampaa kosteutta). Testin tein viimeksi sunnuntaina, ihan puhdas nega. Päätin, että tämä on vaan minun kuvittelua ja raskauden toivomista. Mutta koko alkuviikon joka päivä etonut ja pitää puhallella välistä ettei tule yrjö. Nyt olisi viikkoja kuitenkin joku 4+4 tjsp, eli pakkohan testin ois näyttää jo jos raskaana oon. Mikähän muu voisi tehdä tätä huonovointisuutta, kun ei kuitenkaan pahene minkään oksutaudin kaltaiseksi ja jatkunut jo lähes pari viikkoa...!
Ei tässä auta kuin odotella, josko ensi viikolla sitten tekisi vielä uuden pettymyksen testin, jos kuukautisia ei kuulu. Niitä nyt ei kuitenkaan ole ollut pariin kuukauteen, mutta kapselin kanssa eivät koskaan olleetkaan säännölliset.
Kyllä keho on kummallinen.. Minä niin toivoisin, että tämä olisi jo raskauspahoinvointia, mutta en jotenkin jaksa uskoa, kun ei testissä näy.
No olipa lääkäri!