Raskaaksi 2021

Jokseensakin hieman sekava tämä foorumi nykyään, ei meinaa löytää ketjuja. Raskaaksi 2020 näyttää olevan eri paikassa kui Raskaaksi 2021 ja Raskaaksi 2019. Onko siirtely kesken?

Jokseensakin hieman sekava tämä foorumi nykyään, ei meinaa löytää ketjuja. Raskaaksi 2020 näyttää olevan eri paikassa kui Raskaaksi 2021 ja Raskaaksi 2019. Onko siirtely kesken?
Nää Raskaaksi -ketjut on yleensä ollu täällä kuumeiluklubin alla. Joku vaan on sattunut perustaa ton 2020 ketjun tonne toiseen paikkaan.:)

Kiva :love7 onko teillä nyt toinen haaveissa?

Mulla olis kanssa ovis nyt, harmi kun ei oo yritys vielä käynnissä muuten pääsisi piinailemaan samaan aikaa:hello2 Toivottavasti joulun tienoilla olis testissä kaksi viivaa:happy:

Toivottavasti noi meidän miehet muuttaa vielä mielensä:smiley-angelic001:angel5

Kolmas meillä nyt haaveissa :nailbiting:

Nyt voi virallisestikin siirtyä tälle puolelle, yk10 ja kp1. onpa kyllä pahat kivut näissä menkoissa, en meinannu saada niiltä unta illalla, vaikka otin buranankin. mä toiveikkaasti ajattelen, että se vois johtua teroista ja siitä että limakalvo on ollu aiempaa paksumpi ja siispä myös otollisempi kasvualusta :) tähän kiertoon meinasin syödä alkukierron geleetä ja loppukierron reseptin mukaiset terot. ja ehkä greippejä oviksen alla jos muistaa ostaa.

Hei vain! En olekaan vuosiin täällä ollut, mutta nyt sitten ehkäisykapseli lähti käsivarresta tänään ja toinen beibi saa tulla jos on tullakseen. Esikoinen täyttää tammikuussa 4, toivoisin että tärppää nopeasti niin ikäero ei ihan mahdottomaksi pääsisi. Mutta se on toissijainen asia tietysti, kunhan meille suotaisiin vaan toinen :Heartred

Tässä olen jo oloja jännäillyt, kun olin tuntevinani 23.11., kapseli kun on yli 6kk vanhentunut, eli periaatteessa kai olisi mahdollista että ovis on tullut. Mutta pari testiä oon jo tehnyt ja ihan kirkasta negaa. Eli malttia, malttia.. Helpommin sanottu kuin tehty! Esikoisen kohdalla meni 4 yk, kunnes viidennestä tein positiivisen testin. Koitan olla lataamatta nyt liikaa toiveita tähän, mutta ei se onnistu varmaan :angelic:

Heipsis!
Minäki liityn mukaan
Yritystä koko tämän vuoden, mutta eiköhän se yritys jatku vielä ensi vuonna, kahtoo nyt aikanaan kuinka kauan yrittää kun tätä ikääkin jo on..

Toiveissa 3.lapsi , miehen ja mun eka yhteinen ja miehen ylipäätään eka olis toiveissa

Heippa kaikki vanhat ja uudet tutut! :greet025
Itsekin ajattelin varovasti siirtyä kirjoittelemaan tälle puolelle, vaikka mahdollisuus plussaamiseen on vielä ensi viikolla. Toiveet tätä kohtaan ei ole kovin korkealla, joten eiköhän tätä projektia jatketa vielä ensi vuonnakin! Meillä toiveissa toinen lapsi, esikoinen on nyt hieman yli vuoden ja yritystä on ollut elokuusta asti. Plussan sain testiin marraskuussa, mutta se jäi valitettavasti kemialliseksi tms. :sad001

Täälläkin haaveillaan, jospa tuo mies tosta heltiäis joskus.. :sorry: ehkäsyä ei ole, mutta keskeytetyllä menty ovulaation ajat.. vuoden tässä jo ruinattu :angelic:

Täälläkin haaveillaan, jospa tuo mies tosta heltiäis joskus.. :sorry: ehkäsyä ei ole, mutta keskeytetyllä menty ovulaation ajat.. vuoden tässä jo ruinattu :angelic:
Toivottavasti siellä mies heltiäisi ajatukselle:happy:

Minä siirryn myös tänne ryhmään, koska tämän vuoden puolella en enää voi plussaa saada.

Meillä alkoi nyt siis yk 4 ja mietin, että auttaisivatko jotkut lisäravinteet raskautumaan. Mulla on ainakin hemoglobiini aina hyvin alhainen, mutta en tiedä voiko sillä olla mitään tekemistä asian kanssa.

Tuntuu vaan niin epäreilulta, kun toisilla nappaa heti ekasta kierrosta. Väkisinkin alkaa miettimään, että onko meissä jotain vikaa.

Toivottavasti saadaan plussa-aalto heti alkuvuoteen! :Heartbigred

Voisin myös ottaa haaveeksi raskautua vuonna 2021. Menty tulee jos on tullakseen mutta eipä nuo edellisetkään ole tulleet ennen kuin mies on pitänyt reumalääkkeistä taukoa, siispä ei kovin korkealla oo toiveet ennen lääketaukoa. Mutta tulee jos on tullakseen ja ovulaatio alkaa olla käsillä, kaipa se tämäkin kierto ”hyödynnetään”. Ellei mennyt jo tsäänssit ohi, kp15/29. Kp12 tallettelut niin jospa sieltä tyttö tulis, heh. Kaksi ihanaa poikaa meillä jo on, toivoisin tyttöä mutta poikakin toki tullaan rakastamaan puhki jos vielä kolmas lapsi meille suodaan.

Tsemppiä sinnekin miehen taivutteluun :Heartred

Tulen vähän vikisemään tänne, kun en vielä muille kehtaa... Ihmettelen vaan siks oloani. 23.11. olin tuntevinani tosiaan ovulaation (käsivarressa yli 6kk vanha kapseli silloin vielä). Seksiä harrastettiin tuon päivän molemmin puolin ja jotenkin tuossa heti tuli sellainen olo, että taisi tärpätä.
Esikoisesta menin lääkäriin itkemään, että nyt on kysta tai joku, koska vatsassa tuntuu jotain ylimääräistä ja raskaustesti negatiivinen. Lääkäri sitten puristelin vatsaani ja nauroi lopuksi, että se on vain läskiä. Itkien sitten kotiin. Jonkun aikaa (en muista kuinka pitkään), päätin tehdä vielä yhden testin ja se oli positiivinen. Eli tämä "kupla" mahassa oli siis alkanut raskaus.

Nyt on ihan samanlainen olo vatsassa, plus pari viikkoa on etonut ja tuon kuvittelemani ovulaation jälkeen limakalvot on ollut turvoksissa (nenä tukkoinen ja alaosastolta runsaampaa kosteutta). Testin tein viimeksi sunnuntaina, ihan puhdas nega. Päätin, että tämä on vaan minun kuvittelua ja raskauden toivomista. Mutta koko alkuviikon joka päivä etonut ja pitää puhallella välistä ettei tule yrjö. Nyt olisi viikkoja kuitenkin joku 4+4 tjsp, eli pakkohan testin ois näyttää jo jos raskaana oon. Mikähän muu voisi tehdä tätä huonovointisuutta, kun ei kuitenkaan pahene minkään oksutaudin kaltaiseksi ja jatkunut jo lähes pari viikkoa...!

Ei tässä auta kuin odotella, josko ensi viikolla sitten tekisi vielä uuden pettymyksen testin, jos kuukautisia ei kuulu. Niitä nyt ei kuitenkaan ole ollut pariin kuukauteen, mutta kapselin kanssa eivät koskaan olleetkaan säännölliset.

Kyllä keho on kummallinen.. Minä niin toivoisin, että tämä olisi jo raskauspahoinvointia, mutta en jotenkin jaksa uskoa, kun ei testissä näy.

Tulen vähän vikisemään tänne, kun en vielä muille kehtaa... Ihmettelen vaan siks oloani. 23.11. olin tuntevinani tosiaan ovulaation (käsivarressa yli 6kk vanha kapseli silloin vielä). Seksiä harrastettiin tuon päivän molemmin puolin ja jotenkin tuossa heti tuli sellainen olo, että taisi tärpätä.
Esikoisesta menin lääkäriin itkemään, että nyt on kysta tai joku, koska vatsassa tuntuu jotain ylimääräistä ja raskaustesti negatiivinen. Lääkäri sitten puristelin vatsaani ja nauroi lopuksi, että se on vain läskiä. Itkien sitten kotiin. Jonkun aikaa (en muista kuinka pitkään), päätin tehdä vielä yhden testin ja se oli positiivinen. Eli tämä "kupla" mahassa oli siis alkanut raskaus.

Nyt on ihan samanlainen olo vatsassa, plus pari viikkoa on etonut ja tuon kuvittelemani ovulaation jälkeen limakalvot on ollut turvoksissa (nenä tukkoinen ja alaosastolta runsaampaa kosteutta). Testin tein viimeksi sunnuntaina, ihan puhdas nega. Päätin, että tämä on vaan minun kuvittelua ja raskauden toivomista. Mutta koko alkuviikon joka päivä etonut ja pitää puhallella välistä ettei tule yrjö. Nyt olisi viikkoja kuitenkin joku 4+4 tjsp, eli pakkohan testin ois näyttää jo jos raskaana oon. Mikähän muu voisi tehdä tätä huonovointisuutta, kun ei kuitenkaan pahene minkään oksutaudin kaltaiseksi ja jatkunut jo lähes pari viikkoa...!

Ei tässä auta kuin odotella, josko ensi viikolla sitten tekisi vielä uuden pettymyksen testin, jos kuukautisia ei kuulu. Niitä nyt ei kuitenkaan ole ollut pariin kuukauteen, mutta kapselin kanssa eivät koskaan olleetkaan säännölliset.

Kyllä keho on kummallinen.. Minä niin toivoisin, että tämä olisi jo raskauspahoinvointia, mutta en jotenkin jaksa uskoa, kun ei testissä näy.
ootko kokeillut ovistestiä uudelleen? jos tuo sun ovistuntemus olisikin voinut olla jotain muuta, tai ovulaatio ei olis sillon tapahtunutkaan? mulla on oviksen aikaan monesti huono olo. pillereiden lopetuksen jälkeen luulin ekoja ovisoireita raskausoireiksi, kun tulivat niin myöhään (kp26-30) mutta jälkikäteen tajusin että olivatkin oviksesta johtuvia, koska kierto olikin sit 40pv pitkä...

ootko kokeillut ovistestiä uudelleen? jos tuo sun ovistuntemus olisikin voinut olla jotain muuta, tai ovulaatio ei olis sillon tapahtunutkaan? mulla on oviksen aikaan monesti huono olo. pillereiden lopetuksen jälkeen luulin ekoja ovisoireita raskausoireiksi, kun tulivat niin myöhään (kp26-30) mutta jälkikäteen tajusin että olivatkin oviksesta johtuvia, koska kierto olikin sit 40pv pitkä...

Voihan tämäkin olla mahdollista, enkä edes tiedä onko ovis oikeasti tapahtunut. Ja varmasti hormonit ihan häränpyllyä, kun tosiaan se kapseli eilen poistettu ja oli vielä 6kk yliaikaa, niin ei mitään käryä mitä tässä tapahtuu... Mietinkin onko huonovointisuus oiretta oviksesta/alkavista menkoista, mutta tuntuisi hassulta, että se jatkuu näin toista viikkoa. Onneksi on tiiviit työviikot ennen joulua, niin ei ehdi ihan joka sekunti tällä vaivaamaan päätään :D Jostain sivustolta kyllä luin, että testi tulisi tehdä yli 19 pvää suojaamattomasta yhdynnästä, ja nyt kun laskin, niin tuosta 23.11. ei edes tule nuo päivät täyteen. Ehkä teen vielä tosiaan ens viikolla tuon yhen kaapissa olevan testin ja jos nega, niin sitten vaan odottelemaan menkkakierron alkamista.

Minä siirryn myös tänne ryhmään, koska tämän vuoden puolella en enää voi plussaa saada.

Meillä alkoi nyt siis yk 4 ja mietin, että auttaisivatko jotkut lisäravinteet raskautumaan. Mulla on ainakin hemoglobiini aina hyvin alhainen, mutta en tiedä voiko sillä olla mitään tekemistä asian kanssa.

Tuntuu vaan niin epäreilulta, kun toisilla nappaa heti ekasta kierrosta. Väkisinkin alkaa miettimään, että onko meissä jotain vikaa.

Toivottavasti saadaan plussa-aalto heti alkuvuoteen! :Heartbigred
Vuosikin voi mennä... :(

No olipa lääkäri! :bored:

Takaisin