Raskaaksi 2021

:eek::eek::eek::eek::wtf
Vaikka kyllä mä oireista jo tiesinkin. Vatsakipuja vaihdellen 2vk, urheillessa tuntui alavatsassa kipua/painetta, häpyluussa juilimista ajoittain, järkkyä palelua (palelen kyllä muutenkin aina:hilarious:), poikkeavaa väsymystä… Selvin ”oire” mulle oli kuitenkin pms oireiden puuttuminen, ei migreeniä, ei nukkumisvaikeuksia, ei kiukkua, ihan liian hyvä olo kokoajan:grin Mulla aina useimmiten ihan järkyt pms oireet ja pahimmillaan alkaa jo 2vk ennen menkkoja… En kyl jotenki silti usko, miten voi olla 2 viivaa:hilarious::hilarious: Nyt jo????? Oon järkyttynyt:eek::hilarious::hilarious:
Onnea! :joyful: :cheers

Tänään dpo9. Haalea riskishaamu tuli clearbluella. Saa nähdä lähteekö tummemaan. :nailbiting: Mieskin sen näki, joten en varmaan pelkästään kuvittele. Se on sitten eri asia onko noi riskishaamut ollenkaan luotettavia. Nyt vielä niin aikaiset päivät että yritän pari päivää malttaa ja testaan sitten uudestaan.

Navene, ton vois kyllä selittää se mitä oma gyne sanoi näytteistä, et voivat olla todella erilaisia riippuen antoajankohdastakin :think005 Mut jotain sillon on päässyt hedelmöittämään munasolun!

Täällä kp22 ja dpo8, mies eilen myönsi että jännittää onko tärpännyt. Tikutusajatukset alkaa pyöriä päässä, mutta vielä tänään pystyin olla testaamatta.. Jaksaiskohan sitä ees tonne dpo10 asti :dance008
Suht seesteinen olo, nännit arat ja runsas VV, harvinaisen vähän mitään muita tuntemuksia, tai sit oon yrittäny blokata ne täysin :hilarious:

No sieltäpä se vuoto sitten alkoi, odotettua aiemmin :sad001 miksi aina pitää innostua liikaa, tippuu niin kovaa ja korkealta :banghead:

Mietin vielä tuota miehen 0% spermaa, että kuinkahan tulin vuosi sitten raskaaksi, joka päätyi kemialliseen, jos ei siellä ole lainkaan uimareita. o_O Ensi viikolla hän pääsee lisätutkimuksiin, jospa sieltä saataisiin vastauksia lisää. On kyllä vähän mälsää, kun ei viitsisi turhaan mittailla lämpöjä tai tikutella. :joyful:
Näytteet voivat vaihdella ilmeisesti ja eihän siihen tarvita kuin yksi, joten kaikki on mahdollista :Heartpink

Nyt kun tuntuu olevan valloillaan kovin kirjava tapa käyttää termiä kemiallinen raskaus niin siksi kysyn tarkennusta. Oliko silloin selvä plussa tai punainen haamu jossain testissä, joka ei tunnetusti näytä vaikka mitä viivoja?

Mä voisin esim rfsun liuskojen perusteella leimata varmaan jokaiseen yrityskiertoon "kemiallisen raskauden", samoin rfsun herkkien puikkojen, onestep puikkojen ynnä muiden perusteella, jos en vahvistaisi negaa esim pc testillä (jotka nekin näyttää aika selvää viivanpaikka vähintäänkin). Valitettavan moni testi näyttää nykyään jopa punertavia haamuviivoja, mutta toisen merkkiset testit eivät sitten mitään. Saa olla varpaillaan :sorry:

Näytteet voivat vaihdella ilmeisesti ja eihän siihen tarvita kuin yksi, joten kaikki on mahdollista :Heartpink

Nyt kun tuntuu olevan valloillaan kovin kirjava tapa käyttää termiä kemiallinen raskaus niin siksi kysyn tarkennusta. Oliko silloin selvä plussa tai punainen haamu jossain testissä, joka ei tunnetusti näytä vaikka mitä viivoja?

Mä voisin esim rfsun liuskojen perusteella leimata varmaan jokaiseen yrityskiertoon "kemiallisen raskauden", samoin rfsun herkkien puikkojen, onestep puikkojen ynnä muiden perusteella, jos en vahvistaisi negaa esim pc testillä (jotka nekin näyttää aika selvää viivanpaikka vähintäänkin). Valitettavan moni testi näyttää nykyään jopa punertavia haamuviivoja, mutta toisen merkkiset testit eivät sitten mitään. Saa olla varpaillaan :sorry:
osittain tämänkin takia mä testaan vasta kun menkkojen pitäis alkaa, eli en halua noita vääriä viivanpaikkoja tai haamuja, joista ei tiedä mitä ne on. itselleni laskin kemialliseksi sen, kun sain selvät plussat ja menkat alkoi vasta dpo19 sen normaalin dpo14 sijaan.

Missä mun ovulaatio on?? Kp 17, ja ovistestit näyttää joka päivä vaan samanlaista hailuraa. :bored:

No sieltäpä se vuoto sitten alkoi, odotettua aiemmin :sad001 miksi aina pitää innostua liikaa, tippuu niin kovaa ja korkealta :banghead:

I feel you :3some täällä alko tänäaamuna... Olin jo varovaisen toiveikas kaikkien oireiden perusteella :sad001

Voiko joku selittää tyhmälle kun en vaan tajua millään miten se ovulaatio nyt menee testillä joka näyttää kaksi hedelmällistä päivää. Eli ovulaatio on vasta näiden päivien jälkeen? o_O eli jos testi näyttää plussaa ma ja ti, niin ovulaatio on ke kun testi näyttää miinusta?:woot: ja koska sitten pitäisi talletella:smiley-ashamed005 ilmeisesti ajoitus on mennyt pieleen meillä, kun talleteltiin samana päivänä kun ovulaatiotesti näytti +

Ovulaatiotesti kun näyttää plussaa, 1-2vrk kuluessa yleensä ovis. Ja yhdyntää ovisplussan aikaan on oikeen otollinen, ovispäivänä kanssa. :happy:

Noi mitkä näyttäis vissiin useempaa hedelmällistä päivää (clearblue tms) niin eka alkaa vilkkuvalla hymyllä ja sit pysyvä kun on se LH-piikki eli O+.

Mulle lääkäri sanoi olevan kyseessä kemiallisen vaikka r-testi oli plussalla sen 10-20 pvää mut verestä negatiivinen. Ja ne herkät tosiaan oli ihan selkeitä + ei vaan haamuja. Menkkoja sai sen 3vko odotella silti:facepalm:
Kirjavaahan se varmaan on, mitenkä ne mielletään niin kotosalla ku lekurissakin :rolleyes:

Hei huippua kui paljon piinailijoita! Päivän nega testattu, dpo 9-13, flo ennustaa menkkoja lauantaille. Ajoittain jotain menkkajomoja tuntuu niin ku normaalisti ja aamusta meinas iskee pms-raivo. Myttyyn tais mennä siis tää kierto! Toki testailut jatkuu niin pitkään kun tätiä ei näy!

Mieluusti kuulisin myös plussanneiden oireita ennen testailua! Itsellä kaikki raskaudet olleet melko oireettomia!

Vau onnea oreo, annana ja hope:love7
Hirveesti plussia tullut!

Ja monta piinailijaa samaan aikaan:biggrin

Itellä ne menkat lopulta alkoi ja uusi kierto käynnistyi. Nyt kp8 ja ovistestailut jo aloitettu.
Tähän kiertoon en ota enää geleetä, kun se on ollut viime syksystä käytössä ilman tärppiä. Kokeillaan ilman.
Ja greippimehua testaillaan nyt toista kiertoo.
Ovisplussa odotellessa ja toivottavasti nyt menis paremmin tallettelut nappiin ja tärppi kävis.
Ai että sitä toivookin, että kunpa vihdoin ja viimein tää olisi meidän kierto.. :Heartred:smiley-angelic001

Dpo 4 ja kuljen limavana perässä. :rolleyes: Ihan järkyttävää tää vuodon määrä. :hilarious: Sen lisäksi alamahalla jomottelee.

Kaks kaveria yrittää myös lasta ja menee samoilla kiertopäivillä/dpo:illa. Hauska jännäillä yhessä.

Ootteko muuten ovista tikuttanut miten, siis missä vaiheessa se aloitetaan? En oo koskaan sitä harrastanut, mutta nyt taidan aloittaa :)

Ootteko muuten ovista tikuttanut miten, siis missä vaiheessa se aloitetaan? En oo koskaan sitä harrastanut, mutta nyt taidan aloittaa :)

Testipaketista löytyy kyllä ohjeet. :) Kierron pituus vaikuttaa kai jonkin verran, itselle on ohjeet suosittaneet kp10:n kohdalla testaamisen aloittamista, yks testi päivässä plussaan asti.

Täällä dpo3. Ei pahoinvointia tai närästystä, mutta joku tunne, että on kauheen tietoinen mahasta ja kurkunpäästä ja kaikesta siinä välissä. :grin Sama alavatsalla, ei nyt voi menkkajomotuksesta vielä puhua, mutta jotain tunnetta on sekä välillä repäisykipua. Aika samoja oloja kuin ennen edellistä plussaa, MUTTA se viime tärppi kävi niin äkkiä, enkä sitä ennen ollut niin tarkkana kierron oireista, että tiedä häntä vaikka mulla ois tämmöset olot ihan muutenkin. Hormonitoiminta on ainakin finneistä päätellen villiintynyt. Mulla on yleensä ihan hyvä iho, jossa toisaalta kyllä näkyy, jos on tullut herkuteltua. Nyt on ruokavalio ollut kondiksessa, silti naamassa useampi aivan järkyttävän iso ja kipeä ihonalainen finni ja suun ympärillä monta pienempää. :bag:

Viikon päästä aattelin testata ekan kerran. Muuten varmaan oottasin menkkoja, mutta kun nyt ei oo mitään hajua, millon niitten edes pitäisi oikeasti olla. :hilarious: Alkuun jaksoin iloita pelkästään siitä, että ainakin oviksesta päätellen kierto alkaa nyt palautua normaaliksi, tärpistä viis, mutta kyllä tän yrittämisen jälkeen on alkanut vähän jännittää, että onko ihan hirveä pettymys, jos ei nyt heti taas tärppääkään. :bag:

Täällä kp23 ja dpo9, vielä maltoin olla testaamatta! laughing7
Tänään mökille, jossa menee ehkä jopa parikin yötä, joten ei välttämättä tuu testattua sunnuntainakaan :think005
Ellen ota mukaan tikkuja mökille, mutta… Maanantaina olis dpo11, mitä pidemmälle jaksais sen selkeämpi tulos :laughing021

Mulla on ollut yleensä ovis kp 15, oon alottanut testailut ihan viimeistään kp 11. Yks testi päivässä (ei suositella aamun ekaa pissaa) ja sit kun viivat lähtee tummumaan ja oletettu ovispäivä lähenee niin oon testannu sekä aamupäivällä että illalla ja aina samaan aikaan. :)

Dpo 5 ja rinnat on tosi raskaan tuntuset. :pompus:

On tässä jo parina kolmena päivänä ollu heti herätessä olo et pitäis testata, mut ei oo vielä sortunut. Kaipa sitä ”pelkää” saavansa sit joko turhan negan tai negan kun testaa liian aikasin joten vielä on pystynyt pitämään näppinsä erossa :hilarious:

Kumman seesteinen ja rauhallinen olo kyllä on silti ollut muutoin. Viime kierrossa tässä vaiheessa tuhatmiljoonaa viissataa tuntemusta, mieliala laidasta laitaan ja nyt ei oikeen jaksa tai ehdi rekisteröidä kuin muutamia juttuja. Nännit on arat vaihtelevasti ja tissejä välillä vihlasee, välillä alavatsa arka mut ei nyt juuri muuta, runsas VV toki on kans mut jaa-a :grin Toki etovaa oloa välillä mut se menee kuumuudenkin piikkiin.Oon kans nähny hämmentävän vilkkaita unia nyt parina kolmena yönä, hyvin erikoisia.

Kp 17 ja aamulla oli mahan juilimista. Talleteltu heti kivun aikana. Eikun sormet ristiin, että se kipuilu oli nyt ovis. :angelic: Alkaa kierto kääntymään taas piinailun puolelle.

Muokattu viimeksi:
Takaisin