Onnea!
Vaikka kyllä mä oireista jo tiesinkin. Vatsakipuja vaihdellen 2vk, urheillessa tuntui alavatsassa kipua/painetta, häpyluussa juilimista ajoittain, järkkyä palelua (palelen kyllä muutenkin aina), poikkeavaa väsymystä… Selvin ”oire” mulle oli kuitenkin pms oireiden puuttuminen, ei migreeniä, ei nukkumisvaikeuksia, ei kiukkua, ihan liian hyvä olo kokoajan
Mulla aina useimmiten ihan järkyt pms oireet ja pahimmillaan alkaa jo 2vk ennen menkkoja… En kyl jotenki silti usko, miten voi olla 2 viivaa
Nyt jo????? Oon järkyttynyt
![]()

), poikkeavaa väsymystä… Selvin ”oire” mulle oli kuitenkin pms oireiden puuttuminen, ei migreeniä, ei nukkumisvaikeuksia, ei kiukkua, ihan liian hyvä olo kokoajan
Mieskin sen näki, joten en varmaan pelkästään kuvittele. Se on sitten eri asia onko noi riskishaamut ollenkaan luotettavia. Nyt vielä niin aikaiset päivät että yritän pari päivää malttaa ja testaan sitten uudestaan.
Mut jotain sillon on päässyt hedelmöittämään munasolun!

täällä alko tänäaamuna... Olin jo varovaisen toiveikas kaikkien oireiden perusteella
ja koska sitten pitäisi talletella
ilmeisesti ajoitus on mennyt pieleen meillä, kun talleteltiin samana päivänä kun ovulaatiotesti näytti +