Raskaaksi 2021

Helou. Onnea plussanneille :cool05
Täällä yk 11 ja kp 11. Alotin tänään oviksen testaamisen ku geelet käytössä nii ei tiiä aikaistuuko oviskin. Torstaina ois miehen siemennesteanalyysi ja mun synttärit :dance008 Kauankoha menee tuossa siemennesteanalyysin tuloksissa ku yksityiselle menee osaako joku sanoa? Mehiläisessä siis käy sen tekemässä.

Mun mies kävi juuri tänä aamuna viemässä oman siemenneste näytteensä Terveystalolle! Sieltä sanottiin että 4-5 viikkoa menee vastauksessa. En ihan niin pitkää aikaa osannut odottaa, mutta nyt yk 10 menossa niin eipä sillä kiire ole.

5BE8551C-3A36-429E-8A86-DFF43C62B551.jpeg
käääk anteeksi omanapailu, mutta onko tää haamu, viivanpaikka vai onko toi edes oikeassa paikassa :grin tai siis näettekö edes mitään :grin mulla ei oo negoihin tullut mitään pienintäkään viivaa mitä ois voinu tulkita yhtään miksikään niin mietin voiko tää olla oikean viivan alku?!

View attachment 103561 käääk anteeksi omanapailu, mutta onko tää haamu, viivanpaikka vai onko toi edes oikeassa paikassa :grin tai siis näettekö edes mitään :grin mulla ei oo negoihin tullut mitään pienintäkään viivaa mitä ois voinu tulkita yhtään miksikään niin mietin voiko tää olla oikean viivan alku?!

Oooo vau. :wideyed: Tuohan näyttää todella hyvältä! :smiley-bounce012
Eikös tuon nyt voisi jo ihan plussaksi tulkita? Ihan selvästi punoittaa! Onnea! :Heartred Digi varmasti sanoisi "raskaana".

oikeessa olit Pillow! oli pakko hakea digi ja näin se näyttää :nailbiting: nyt vaan sormet ristiin, että homma etenee, mutta nyt on kyllä onnellinen olo :happy: ollut hirveä vuosi kun menetin mun pikkuveljen yllättäen viime syksynä niin viimein tuntuu oikeasti hyvältä pitkästä aikaa :Heartred
D4438FE9-EC63-4BCE-A8E5-DF6E65572AF5.jpeg

oikeessa olit Pillow! oli pakko hakea digi ja näin se näyttää :nailbiting: nyt vaan sormet ristiin, että homma etenee, mutta nyt on kyllä onnellinen olo :happy: ollut hirveä vuosi kun menetin mun pikkuveljen yllättäen viime syksynä niin viimein tuntuu oikeasti hyvältä pitkästä aikaa :Heartred
View attachment 103566

Jippii! :hug007

Onnea paljon, tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkea hyvää. :love017

Ja pahoittelut pikkuveljen menettämisestä. :sorry:

View attachment 103561 käääk anteeksi omanapailu, mutta onko tää haamu, viivanpaikka vai onko toi edes oikeassa paikassa :grin tai siis näettekö edes mitään :grin mulla ei oo negoihin tullut mitään pienintäkään viivaa mitä ois voinu tulkita yhtään miksikään niin mietin voiko tää olla oikean viivan alku?!

Plussa selvästi! Onnea! :happy:

Annana onnea!! :love7

Täällä kp20/dpo6 ja päänsärkyä, lievää etovaa oloa. Nännien arkuus alko vasta tänään, kun viime kierrossa alko jo aiemmin. Pohdin pitäskö koittaa perjantaina kahtoo näkyykö jottain, sillon vasta dpo9 mut olis kaverin kanssa mökkeily tiedossa ja mietin et uskaltaisko sitä ottaa yhden tai kaks :scratch

Onnittelut plussista plussanneille!

Täällä dpo11 ja testit kaivettu esiin. Tänään aamulla eka nega. Helteet pistää juomaan paljon ja vessassa joutuu myös laukkaamaan usein. Paljon virtsaa -> laimeaa virtsaa. Jopa yön jäljiltä ihan haaleaa, niin että miten tuosta voi haamua enempää tikkuun edes tulla :pompus: kyllä tällainen tikutus avaa kummallista tietämystä itestä, kun lähes joka lirautus on mennyt viime aikoina kupin kautta :wacky:

View attachment 103566

Onnea! :hello2:Heartpink
Otan osaa pikkuveljen menetyksestä :sad001

Huhhuh mikä loppuviikko oli. Kauhea säätöä kaiken kanssa että päästiin lauantaina matkaamaan mummolaan. Neljän lapsen kanssa tää on kyllä välillä semmosta hulabaloota.

Mutta asiaan: Torstaina eli dpo 14 oli vahvistunut viiva, joka sit perjantaista lähtien haaleni kunnes tänään aamuyöstä alkoi vuoto. Eli tää oli nyt kai neljäs kerta lokakuusta alkaen kun jotain yritti tapahtua. Ei kyllä kauhean suurta luottoa oo tähän hommaan :sorry:

Olisiko esim lugesteronista apua tähän? Mä käytän tätä nyt ovulaation jälkeen, ja jatkan alkuraskauden jos raskaus siis alkaa.

Onnea plussaneille.
Täällä kp 24/28 kemiaalisen jälkeen menossa. Menkkajomotuksia on ollut useamman päivän ja mahan turvotus. Rintoja aristaa. En kuitenkaan toivoja elättele että olisin raskaana. Ko ei yhtään tiedä miten nopeaa voi raskautua kemiaalisen jälkeen. Ja uskaltaako edes iloita jos olis raskaana koska viimeksi ehti iloita sen 24h kunnes vuoto alkoi.

Mulla oli kipujen ja muiden oireiden perusteella ovis 23.5 (sillon seksiä) ja nyt dpo 17/kp30 eikä menkkoja näy niin täytyy varmaan tehdä tänään r testi:eek::eek: Kierto mulla aina 26-28pv. Ja onhan tässä kyllä oireitakin ollut, mut en vaan silti osannut odottaa et vois mitenkään tärppää heti, tässä iässä varsinkaan enää:confused004:nailbiting: Oon hämilläni… mut tuun sit kertoo miltä näyttää kunhan ehtisin edes hankkia sen testin jostain:hilarious:

Muokattu viimeksi:
Mulla oli kipujen ja muiden oireiden perusteella ovis 23.5 (sillon seksiä) ja nyt dpo 17/kp30 eikä menkkoja näy niin täytyy varmaan tehdä tänään r testi:eek::eek: Kierto mulla aina 26-28pv. Ja onhan tässä kyllä oireitakin ollut, mut en vaan silti osannut odottaa et vois mitenkään tärppää heti, tässä iässä varsinkaan enää:confused004:nailbiting: Oon hämilläni… mut tuun sit kertoo miltä näyttää kunhan ehtisin edes hankkia sen testin jostain:hilarious:

Kuulostaa lupaavalta! :woot: :Heartred

Dpo 3 eikä kuivasta kaudesta oo tietoakaan. :hilarious: Flosta tarkistin niin niissä kierroissa kun oon plussannut niin ollut sama juttu. Liikaa en innostu ettei tiputa korkealta ja kovaa, kun piinapäivät on ohi. :bag:

Täällä kans edelleen kosteat tunnelmat, mutta saattaahan tuo dpo0 olla vasta tänäänkin. :hilarious: Mä sain itelleni kuviteltua jo orastavan pahoinvoinninkin, mut sehän johtuu varmasti oviksesta. :rolleyes:

Kerkee kauan piinailla, kun heti alottaa. :hilarious:

Takaisin