Raskaaksi 2021

Mä aloitan myös Kp 10 ovistikutuksen, ovis yleensä Kp 13-16. Ja testaan aina puolen päivän kieppeillä. Ja kun kunnolla tummuu niin illasta uudelleen.

Dpo 10-14. Ja nega. Yöllä oli kauheita menkkajomoja, tod. näk huomenna alkaa menkat. Mies lähtee ens viikon su reissuun ja palaa vasta seuraavan viikon keskiviikkona. Eli hiinä ja hiinä kerkiikö ovikselle kotiin... Prkl!!!!

Mä aloitan myös Kp 10 ovistikutuksen, ovis yleensä Kp 13-16. Ja testaan aina puolen päivän kieppeillä. Ja kun kunnolla tummuu niin illasta uudelleen.

Dpo 10-14. Ja nega. Yöllä oli kauheita menkkajomoja, tod. näk huomenna alkaa menkat. Mies lähtee ens viikon su reissuun ja palaa vasta seuraavan viikon keskiviikkona. Eli hiinä ja hiinä kerkiikö ovikselle kotiin... Prkl!!!!

Jos meillä ei tärppää tässä kierrossa, ni ens kierrossa ollaan reissussa siskon luona just oviksen aikaan. Mies sit lohdutti, et kyllä me se ovis päästään hyödyntämään silti, jos lähdetään vaikka "ilta-ajelulle kattelemaan maisemia". :hilarious: :hilarious:

Dpo 5 ja ihan järkky palelu tänään, vaikka ulkona on kova helle. :bag: Eihän tässä vaiheessa vielä mitään oireita voi tullakaan, mut silti ihmetyttää. Lisäks ollu kamalan huono olo tänään. Vissiin hormonit vieläkin ihan sekasin imetyksen lopettamisesta.

Taisin missata oviksen tässä kierrossa. :confused: Tiistaina oli munanvalkuaislimat ja ovistestin viiva melko vahva, muttei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ja keskiviikkona sitten jo heikompi (tosin oli kyllä myös liian laimeaa pissaa, kun olin juonut niin paljon - ei näin kuumalla säällä halua rajoittaa juomista kyllä yhtään!). Ja sen jälkeiset päivät vain heikko viiva, nyt kp 20. Veikkaan siis, että ovisplussa olisi tullut ehkä keskiviikkoaamuna. No, menkoista sen sitten näkee.

Ei sillä, eipä sillä ole tässä kierrossa väliäkään. :p Kunhan ihmettelen, kun en ole ikinä missannut sitä ja ovisplussa on yleensä näkynyt hyvin sekä aamulla että illalla.

Ite alotan testauksen kp 10-12 ja clear blue kehottaa testaamaan aamun ekasta pissasta. Ovis saatu tikkuun yleensä kp 14-16 välillä. :)

Hellou, koko alkuvuoden taustalla seuranneena uskaltaudun nyt ehkä taas vähän kirjoittelemaankin tänne :hilarious: Meillä mies on nyt ehkä näyttänyt vähän niin kuin vihreää valoa kolmannelle lapselle (tai ainakin alkukierto ollaan menty ilman ehkäisyä) niin ajattelin että josko tulisin tänne yrittäjien puolelle vähän aktiivisemmin mukaan.

Ei ehkä nyt siis vielä yrittämällä yritetä, mutta ilmeisesti ei yritetä varsinaisesti ehkäistäkään, eli olisko tämä nyt sitten vähän niin kuin tjot (ainakin miehen osalta :rolleyes::grin).

Tässä kierrossa ovis osunee ensi viikolla päällekäin yhden tutkimuksen kanssa, jossa joutunen ottamaan vahvoja kipulääkkeitä, joten ihan hirmu suuria odotuksia ei vielä ole (toki nyt on talleteltukin vasta niin aikaisessa vaiheessa kiertoa, että niistä ei raskautumismielessä iloa kyllä edes ole:grin). Eikä nyt haittaisikaan vaikka ei heti tärppäisi. Oma toive oli alkaa yrittää aikaisintaan ensi kuussa mutta kun mies nyt oma-aloitteisesti päätti pitkällisien keskusteluiden jälkeen jättää ehkäisyn pois niin en nyt alkanut estelläkään :hilarious:

Aiemmin lapset on saanet suht vauhdikkaasti alkunsa, mutta nyt on ollut itsellä kaikenlaista terveysvaivaa, joten vähän jänskättää. Haasteena myös miehen reissutyö, pari seuraavaa kiertoa on vähän siinä ja tässä, että miten ovis osuu suhteessa miehen töihin. :rolleyes:

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin :Heartred

Mäkin teen ovistestit aina aamupissasta, mä juon niin hirveesti ja ramppaan jatkuvasti vessassa, ettei oo tullu mieleenkään edes yrittää millonkaan muuten, vaikka tais joku testipaketti suosittaakin jotain klo 10-14 aikaväliä.

Taisin missata oviksen tässä kierrossa. :confused: Tiistaina oli munanvalkuaislimat ja ovistestin viiva melko vahva, muttei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ja keskiviikkona sitten jo heikompi (tosin oli kyllä myös liian laimeaa pissaa, kun olin juonut niin paljon - ei näin kuumalla säällä halua rajoittaa juomista kyllä yhtään!). Ja sen jälkeiset päivät vain heikko viiva, nyt kp 20. Veikkaan siis, että ovisplussa olisi tullut ehkä keskiviikkoaamuna. No, menkoista sen sitten näkee.

Ei sillä, eipä sillä ole tässä kierrossa väliäkään. :p Kunhan ihmettelen, kun en ole ikinä missannut sitä ja ovisplussa on yleensä näkynyt hyvin sekä aamulla että illalla.

Mulle joku jossain ketjussa kertoi, että jos tekee yhden testin noin 24h välein, niin se LH-piikki on niin nopea, että jos ei satu osumaan siihen ekaan tikkuun, ei välttämättä näy seurasvassakaan. Eli jos haluaisi saada tikulla kiinni, pitäisi viivojen vahvistumisen jälkeen testailla useammin päivässä.

Ehkä testailit nyt eri aikaan tai sun ovis oli eri aikaan ku yleensä? :grin

Kolmas päivä, kun oon saanu ihme kiukunpuuskia miehelle. Toisaalta takana pitkä työputki ja pahimman kiukun aikaan yleensä joku perustavanlaatuinen nälkä-väsy -tilanne, mut ei voi olla miettimättä, että onks tää nyt sitä pms:sää, kun heti oviksen jälkeen alkoi. Taaskaan en tiedä/muista oonko tämmönen normikierrossa. :facepalm:

Ja nyt kun mietin, niin viime plussakierrossa olin ennen plussaa ihan järkyttävän ahdistunut. Sillekin oli syy, mutta jotenki ne tunteet oli minusta ylimitotettuja. Muutenkin olin sen ajan jotenkin alavireinen. Että taas kerran voi olla tai olla olematta. :rolleyes:

Mut hei, ei enää viikkoakaan ekaan testiin! :hilarious:

Huomenta. Täällä kp 28/28 mutta vuotoa ei ainakaan vielä näy eikä kuulu. Eletään taas niin jännittävää aikaa että oksat pois. Testata en uskalla varma viikkoon. Pelottaa aivan hullun lailla että taas tulee kesken tai alkaa vuotamaan.

Täällä kp24/dpo10. Joku haamujen haamusen esi-isä testissä :wideyed: nyt ei sentään oo Sofeja enää :hilarious: mut ei kyllä kameraan tuota hailukkaa saa millään. Huomiselle ei ookaan testiä mukana, sorruin ottamaan sen yhden… Näkyispä maanantaina vahvistumista :grin

Kp21, dpo6-8?
Välillä jomotusta/paineen tunnetta alavatsalla.
Yks ilta join yhden siiderin ja se tuntu väärältä :grin jotenkin on fiilis et nyt tärppäs mut yritän itselleni muistutella et se fiilis voi tulla ihan vaan siitä et toivoo sitä. Esikoisesta tiesin jo ennen plussaa et tärppäs.
Flo ennustaa menkkoja ens viikonlopulle. Ajattelin aloittaa alkuviikosta testailun.

Hei, mahtavaa miten monella on täällä todella lupaavia oireita! :hello2

ja jos on se tunne, että on raskaanan niin se on yleensä se varmin "oire". :thumright

Nyt vaan kaikki mukaan täällä myllänneen plussa-aallon harjaan! :smiley-bounce012

Kp21, dpo6-8?
Välillä jomotusta/paineen tunnetta alavatsalla.
Yks ilta join yhden siiderin ja se tuntu väärältä :grin jotenkin on fiilis et nyt tärppäs mut yritän itselleni muistutella et se fiilis voi tulla ihan vaan siitä et toivoo sitä. Esikoisesta tiesin jo ennen plussaa et tärppäs.
Flo ennustaa menkkoja ens viikonlopulle. Ajattelin aloittaa alkuviikosta testailun.

Mulla on dpo 6 tänään ja mulla myös jotenkin tosi varma fiilis siitä, että tärppi on käyny. Tosin veikkaan mun kohdalla sen johtuvan siitä, kun sitä plussaa niin kovasti odottelee ja toivoo. :hilarious:

Keskiviikkona ajattelin tehdä ekan testin, silloin ois dpo 10. :bag:

Kumpaankohan sitä nyt luottaisi...:banghead::shifty:

Liitteet

• IMG_20210612_181127.jpg
    IMG_20210612_181127.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 235
Tiiättekö leidit sen meemin, missä lukee jotenkin, että naisena oleminen on "only fun and games", kun vatsakivun tullessa voi vaan arvuutella, et onks se menkat, raskaus, sukupuolitauti, ripuli, syöpä, jne. :p

Jännitysnäytelmä täällä tiivistyy. Äskeisellä vessareissulla törmäsin nimittäin pieneen määrään rusehtavaa vuotoa. o_O Pääsee arvuuttelemaan! Kiinnittymisvuotoa? Menkat? Jotain keskenmenoon liittyvää?

Kellään kokemusta tosta kiinnittymisvuodosta? Netissä vähän ristiriitaista tietoa, kun toisaalla puhuttiin, että kiinnittymisen aikaan (eli mun ymmärtääkseni viikon sisällä hedelmöittymisestä/ovulaatiosta) ja toisaalla, että kiinnittymisen aikaan silloin, kun menkkojen pitäisi olla eli 1-2 viikkoa hedelmöittymisestä?? :facepalm:

Mun laskujen mukaan menossa dpo4, ihan maks dpo6, mutta epäilen. Että aikaista olis kiinnittymiselle, ehkä? Aikaista olis kyllä myös menkoille, jos ovis oikeesti oli tiistaina. Ollako optimisti vai pessimisti... :confused:

Onneksi on tää foorumi, mies sanoi saaneensa jo päänsäryn, kun meni kuulemma ihan syväanalyysin puolelle tää homma. :hilarious:

Tiiättekö leidit sen meemin, missä lukee jotenkin, että naisena oleminen on "only fun and games", kun vatsakivun tullessa voi vaan arvuutella, et onks se menkat, raskaus, sukupuolitauti, ripuli, syöpä, jne. :p

Jännitysnäytelmä täällä tiivistyy. Äskeisellä vessareissulla törmäsin nimittäin pieneen määrään rusehtavaa vuotoa. o_O Pääsee arvuuttelemaan! Kiinnittymisvuotoa? Menkat? Jotain keskenmenoon liittyvää?

Kellään kokemusta tosta kiinnittymisvuodosta? Netissä vähän ristiriitaista tietoa, kun toisaalla puhuttiin, että kiinnittymisen aikaan (eli mun ymmärtääkseni viikon sisällä hedelmöittymisestä/ovulaatiosta) ja toisaalla, että kiinnittymisen aikaan silloin, kun menkkojen pitäisi olla eli 1-2 viikkoa hedelmöittymisestä?? :facepalm:

Mun laskujen mukaan menossa dpo4, ihan maks dpo6, mutta epäilen. Että aikaista olis kiinnittymiselle, ehkä? Aikaista olis kyllä myös menkoille, jos ovis oikeesti oli tiistaina. Ollako optimisti vai pessimisti... :confused:

Onneksi on tää foorumi, mies sanoi saaneensa jo päänsäryn, kun meni kuulemma ihan syväanalyysin puolelle tää homma. :hilarious:

Hauska aloitus ja totta! :hilarious:
Koska sulla noin varhainen dpo niin ehdottomasti itse veikkaisin kiinnittymisvuotoa :pompus:
Ja toivottavasti se on sitä! :smiley-angelic001

Mulla ekan raskauden alkaessa oli rusehtavaa vuotoa silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ehdin silloin jo luulla siis, että menkat alkaa. Vuotoa kesti useamman päivän, muistelen että melkein viikon jopa, mutta oli niukkaa ja pääsääntöisesti rusehtavaa. Ihmettelin, koska normaalisti mulla on runsaat menkat. Muutaman vuotopäivän jälkeen tein raskaustestin kun asiaa ihmettelin, silloin näytti vielä negatiivista. Vasta sitten kun se ihme vuoto loppui, niin testi näytti positiivista.

Enkä siis saanut koskaan oikein selville, että oliko kyseessä kiinnittymisvuoto vai mikä!

Takaisin