Raskaaksi 2021

Help mitä ootte mieltä tästä?

Pari päivää sitten roskishaamu cb tänään Apteekin ultralla tällainen. Mitä ootte mieltä plussa vai ei? (Menkkojen alkuun n. 3 päivää)
 

Liitteet

  • IMG_20210613_101908.jpg
    IMG_20210613_101908.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 179
Help mitä ootte mieltä tästä?

Pari päivää sitten roskishaamu cb tänään Apteekin ultralla tällainen. Mitä ootte mieltä plussa vai ei? (Menkkojen alkuun n. 3 päivää)

Viiva näkyy. :wideyed:
mutta en osaa sanoa onko siinä väriä. :pompus:
Röyhkeä on jos on pelkkä viivanpaikka. Mutta röyhkeitä viivanpaikkojakin on viime aikoina nähty liiankin paljon. :shifty:
Toivottavasti vahvistuu! :smiley-bounce012
 
Viiva näkyy. :wideyed:
mutta en osaa sanoa onko siinä väriä. :pompus:
Röyhkeä on jos on pelkkä viivanpaikka. Mutta röyhkeitä viivanpaikkojakin on viime aikoina nähty liiankin paljon. :shifty:
Toivottavasti vahvistuu! :smiley-bounce012

Ihan kevyesti on punertava. Ei saa oikein kuvaan. Pitää oottaa taas pari päivää ja testata uudestaan :nailbiting:
 
Ihan kevyesti on punertava. Ei saa oikein kuvaan. Pitää oottaa taas pari päivää ja testata uudestaan :nailbiting:

Hyvä juttu! :smiley-bounce012 monesti ei joo kuviin asti välity. Toivottavasti lähtee vahvistumaan. :happy:

Mulla, kun tuli todella hailura punainen viiva tikkutestiin niin tein samasta virtsasta digin ja se näytti raskaana. Ei tarvinnut enään arvuutella. :)
 
Aurinkoinenilta, näkyy! :happy:

Täällä kp25/dpo11 ja eilen illalla hurjan etova olo yhtäkkiä :wacky: kummaa juilintaa ollu kans pari päivää, vihlontaa jossain keskellä kohdun tietämillä. Yhä semmonen seesteisen rauhallinen olo, mieliala pysyny tasaisena toisin kuin edeltävissä kierroissa :hilarious:
Jospa sitä huomenna uskaltais kokeilla testiä taas:happy:
Vaikka kyllä se eilinen haamulainen kieltämättä lisäs sitä fiilistä et kyllä se nyt vois olla :oops:
 
Aurinkoinenilta, näkyy! :happy:

Täällä kp25/dpo11 ja eilen illalla hurjan etova olo yhtäkkiä :wacky: kummaa juilintaa ollu kans pari päivää, vihlontaa jossain keskellä kohdun tietämillä. Yhä semmonen seesteisen rauhallinen olo, mieliala pysyny tasaisena toisin kuin edeltävissä kierroissa :hilarious:
Jospa sitä huomenna uskaltais kokeilla testiä taas:happy:
Vaikka kyllä se eilinen haamulainen kieltämättä lisäs sitä fiilistä et kyllä se nyt vois olla :oops:

Uuuuu... :smiley-bounce012
Miten maltoit olla testaamatta tänään? :hilarious:

Toivotaan huomiselle vahvistunutta viivaa. :)
Tuut sitten heti jakamaan kuvia meille. :grin
 
Uuuuu... :smiley-bounce012
Miten maltoit olla testaamatta tänään? :hilarious:

Toivotaan huomiselle vahvistunutta viivaa. :)
Tuut sitten heti jakamaan kuvia meille. :grin

No sepä se! :hilarious: Uskon, et pystyin olemaan testaamatta vaan siks ettei ollu toista testiä mukana mökillä, kotona olisin varmaan jo testannut :grin jospa huomenna näkyis kamerallekin saakka kun on dpo12, vaikka gyne painotti että se 16.6 olis virallinen testipäivä, ja et jos sillon ei vielä näkyisi niin joka toinen päivä testi ellei menkat ala. Pystyinpä taas hyvin noudattaa tätä ohjetta :laughing021
Countdowntopregnancy-sivustollakin kun oon katellu noita dpo11-12 testejä niin tulee olo et kieltämättä mitä vahvemman viivan sais ni sen parempi se oliskin :hilarious:
 
On:

Vähän yli kaksi viikkoa kaavinnasta.

Jos ei hirveen tarkkaan tiiraile niin voisiko nämä jo laskea negatiivisiksi? :smiley-ashamed005 :hilarious:

Nykyään kun tulee melkein joka testiin monella röyhkeitä viivanpaikkoja niin eikö nuo voisi olla melkein niitä. :shifty: o_O

Mies ei omista minkäänlaisia viivalaseja ja hän ei näissä kuulemma enää näe mitään.
(Siihen tosin voi vaikuttaa, että olemme viettäneet imelän romanttista hotelli viikonloppua ja hän halusi kai välttää käyttämästä uimalakkia :hilarious:).

Minun shutter shadet taas näkee liiankin selvät viivat. :cool:

Ehkä huomenna.. tai ylihuomenna.. mutta eiköhän nuo loputkin noista häviä. :joyful:

Sitten kai pääsee ovulaation metsästykseen. :smug:saa nähdä tuleeko sellaista edes ja koska ekat menkat tulevat. :nailbiting:
 

Liitteet

  • CollageMaker_20210613_125712186_edit_440427532747899.jpg
    CollageMaker_20210613_125712186_edit_440427532747899.jpg
    638.5 KB · Katsottu: 115
:smiley-bounce013
Voisikos tämä vauvakuumeilu enää paheta. Onneksi tulossa pari vauvaa lähipiiriin, niin on päässyt vauvaosastoille hipelöimään tässä kevään aikana.

Tarvittaisiin vaan vielä se plussa. :smiley-angelic001 Miten tämä onkin niin hidasta touhua.
 
Help mitä ootte mieltä tästä?

Pari päivää sitten roskishaamu cb tänään Apteekin ultralla tällainen. Mitä ootte mieltä plussa vai ei? (Menkkojen alkuun n. 3 päivää)

Koska oon maailman malttamattomin niin kävin vielä hakemassa lisää testejä. CB tuli heti plussa tosin haalea. Nähtävissä kuitenkin ilman kääntelyä. Tosta cb vaikea ottaa kuvaa. Aamulla teen vielä digin :smiley-angelic001
 

Liitteet

  • IMG_20210613_150519.jpg
    IMG_20210613_150519.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 162
Voi kuinka täällä tullut hyviä uutisia viime aikoina! Paljon onnea! :happy:

Täällä tissien turvotus ja kipuilu vaihtui kp1 ja nyt mennään kp5. Toivottavasti nyt menkat ei veny yli 2 viikkoon niinkuin viime kuussa kävi :sad001
Mitään en odota ja toivo enempää kuin että kierto edes normalosoituisi! Viime loka-marraskuusta on kuitenkin aika pitkä aika eikä vieläkään tunnu olevan ihan normaali kierto :sorry:
 
Muokattu viimeksi:
On:

Vähän yli kaksi viikkoa kaavinnasta.

Jos ei hirveen tarkkaan tiiraile niin voisiko nämä jo laskea negatiivisiksi? :smiley-ashamed005 :hilarious:

Nykyään kun tulee melkein joka testiin monella röyhkeitä viivanpaikkoja niin eikö nuo voisi olla melkein niitä. :shifty: o_O

Mies ei omista minkäänlaisia viivalaseja ja hän ei näissä kuulemma enää näe mitään.
(Siihen tosin voi vaikuttaa, että olemme viettäneet imelän romanttista hotelli viikonloppua ja hän halusi kai välttää käyttämästä uimalakkia :hilarious:).

Minun shutter shadet taas näkee liiankin selvät viivat. :cool:

Ehkä huomenna.. tai ylihuomenna.. mutta eiköhän nuo loputkin noista häviä. :joyful:

Sitten kai pääsee ovulaation metsästykseen. :smug:saa nähdä tuleeko sellaista edes ja koska ekat menkat tulevat. :nailbiting:

"Hienosti" haalistunut! :shy::rolleyes:
Toivon niin pikaista kierron normalisoitumista sulle! :smiley-angelic001
 
Koska oon maailman malttamattomin niin kävin vielä hakemassa lisää testejä. CB tuli heti plussa tosin haalea. Nähtävissä kuitenkin ilman kääntelyä. Tosta cb vaikea ottaa kuvaa. Aamulla teen vielä digin :smiley-angelic001

Ihan selvä viiva! :love017 :love017

Dpo 7 tänään ja tekis mieli alottaa testailu jo huomenna, vaikka tiedän ettei mitään vielä näkyis. :hilarious: Omituista juilintaa ja vihlomista alamahalla, vasenta nivusta polttelee (vasemmalla tuntui oviskivutkin). Eilen tuli verta nenästä, jota ei tapahdu ikinä ja tänään on tuikkinut myös kohdunsuuta. Kaikki nää toki on raskausoireita, vaikkei niitä oireita vielä voi ollakaan. :pompus: :hilarious:
 
On:

Vähän yli kaksi viikkoa kaavinnasta.

Jos ei hirveen tarkkaan tiiraile niin voisiko nämä jo laskea negatiivisiksi? :smiley-ashamed005 :hilarious:

Nykyään kun tulee melkein joka testiin monella röyhkeitä viivanpaikkoja niin eikö nuo voisi olla melkein niitä. :shifty: o_O

Mies ei omista minkäänlaisia viivalaseja ja hän ei näissä kuulemma enää näe mitään.
(Siihen tosin voi vaikuttaa, että olemme viettäneet imelän romanttista hotelli viikonloppua ja hän halusi kai välttää käyttämästä uimalakkia :hilarious:).

Minun shutter shadet taas näkee liiankin selvät viivat. :cool:

Ehkä huomenna.. tai ylihuomenna.. mutta eiköhän nuo loputkin noista häviä. :joyful:

Sitten kai pääsee ovulaation metsästykseen. :smug:saa nähdä tuleeko sellaista edes ja koska ekat menkat tulevat. :nailbiting:

No eiköhän tuo oo nega? Mä en ainakaan nää viivanpaikkaa kummempaa, jos sitäkään. Ovulaatiota etsimään vaan. :thumleft

Täällä testattu one stepillä eka nega. :hilarious: Tää oli tosin ihan toivottu negatiivinen, ei raskaus edes näkyisi missään testissä vielä. Rusehtava tuhru jatkunut ja tullut ihan housuihin asti. Mua rupes vaan ihan älyttömästi kuumottaa, että mitä jos en ookaan tyhjentyny kunnolla ja saanki nyt sen takia positiivisen testin. :nailbiting: No en saanu. :hilarious: Se mun tyhjennyksen jälkeinen nega oli rfsu ja siinä näky märkänä vähän samanlaista viivanpaikkaa kuin Pillowlla, siksi jäänyt vaivaamaan, vaikkei kuivassa testissä enää mitään ollutkaan.
 
No eiköhän tuo oo nega? Mä en ainakaan nää viivanpaikkaa kummempaa, jos sitäkään. Ovulaatiota etsimään vaan. :thumleft

Täällä testattu one stepillä eka nega. :hilarious: Tää oli tosin ihan toivottu negatiivinen, ei raskaus edes näkyisi missään testissä vielä. Rusehtava tuhru jatkunut ja tullut ihan housuihin asti. Mua rupes vaan ihan älyttömästi kuumottaa, että mitä jos en ookaan tyhjentyny kunnolla ja saanki nyt sen takia positiivisen testin. :nailbiting: No en saanu. :hilarious: Se mun tyhjennyksen jälkeinen nega oli rfsu ja siinä näky märkänä vähän samanlaista viivanpaikkaa kuin Pillowlla, siksi jäänyt vaivaamaan, vaikkei kuivassa testissä enää mitään ollutkaan.

Hienoa, että oli edelleen nega ja tiputtelu ei ole enään km liittyvää. :hello2

Voisiko se nyt tosiaan olla kiinnittymisestä? :nailbiting:Jännittävää!! :) Jos seuraavassa testissä olisikin jo uusi positiivinen! :smiley-bounce012
 
Piinapäivät käynnissä, dpo2. Millä nää päivät saisi kulumaan?? Viikonlopuksi on kyllä suunnitelmia, mutta nää arkipäivät... Töitä toki, mutta työn imusta ei ole tietoakaan. Pitää varmaan edes arki-illoille yrittää keksiä jotain häppeninkiä, että kuluisi aika vähän nopeammin.
 
Kp26 dpo12 ja nyt tein Pregcheckin One step(10miu) liuskan sijaan aamulla :rolleyes: Tiiä häntä meneekö laatu niin plöröks ettei tässä näy mut jotain ainakin oma silmä näki. Pregcheckiin ei kai juuri testiajalla mitään viivanpaikkoja tule? Mut eipä tästä viisaammaksi tullut:hilarious:

upload_2021-6-14_9-31-22.jpeg
 
Takaisin
Top