Raskaaksi 2021

Mä sain itelleni kuviteltua jo orastavan pahoinvoinninkin, mut sehän johtuu varmasti oviksesta. :rolleyes:

Minulla on ainakin välillä oviksen aikaan pientä pahoinvointia/ällötystä. :rolleyes: Mutta joo, todella aikaisia raskausoireita. Minullakin on tullut valeoireita jo ennen ovista. :hilarious:

Minulla on ainakin välillä oviksen aikaan pientä pahoinvointia/ällötystä. :rolleyes: Mutta joo, todella aikaisia raskausoireita. Minullakin on tullut valeoireita jo ennen ovista. :hilarious:

Mulla myös oviksen aikoihin pahoinvointia. :grin

Täällä kp21/dpo7 :happy: alkaa olla lievää etovaa oloa ja VV on runsasta, nännit arat kolmatta tai toista päivää. Alkaa ilmeisimmin olla vähän testaushimoja, kun aamuisin on olo et ”pitäiskö”, mut olis parasta kun malttais nyt vaan :angelic:

Onpas täällä paljon piinailijoita. Toivotaan kesäistä plussa aaltoa :p

Täällä kp 8 ja aloiteltiin eilen säännölliset tallettelut. Viikonloppuna tiedossa kahdenkeskinen mökkireissu. Päätin, että heinäkuuksi soitan itselleni ajan yksityiselle gynekologille ja sanon sitten samalla tuosta lyhyestä luteaalista. Nyt aloitettiin miehen kanssa kaikki mahdolliset lisäravinteet mistä voisi olla puutosta :woot: Lisäksi päätettiin nyt panostaa terveelliseen ruokavalioon.

Olen nyt kolmatta päivää "dieetillä" ja olo on heti kevyempi :laughing002 Turvotus lähtenyt mahasta. Olen ollut niin uppoutunut raskautumisajatuksiin, etten ole huomannut painon salakavalaa kertymistä :scared001Helposti on tullut iltaisin syötyä herkkuja pahaan mieleen.

Heips!
Viime kuussa oli ilmeisesti kemiallinen, nyt kp 28 / 32-34, Dpo on ehkä 12. Tissit on olleet arat jo useamman päivän, ja sitten tämmönen ihmeellinen nivus"pisto", semmonen paineen tunne oikeassa nivusessa melkein kokoajan, ihan uus juttu mulle :woot: mitähän se meinaa? Ja koskahan sitä uskaltaisi testata, kun Flo ennustaa menkkoja huomiselle, mutta veiklaisin että la-su olis lähempänä totuutta... :rolleyes: muita samoilla päivillä?:smug:
Onnea plussanneille!:smiley-bounce013

Heips!
Viime kuussa oli ilmeisesti kemiallinen, nyt kp 28 / 32-34, Dpo on ehkä 12. Tissit on olleet arat jo useamman päivän, ja sitten tämmönen ihmeellinen nivus"pisto", semmonen paineen tunne oikeassa nivusessa melkein kokoajan, ihan uus juttu mulle :woot: mitähän se meinaa? Ja koskahan sitä uskaltaisi testata, kun Flo ennustaa menkkoja huomiselle, mutta veiklaisin että la-su olis lähempänä totuutta... :rolleyes: muita samoilla päivillä?:smug:
Onnea plussanneille!:smiley-bounce013

Testaisin jo :grin

:eek::eek::eek::eek::wtf
Vaikka kyllä mä oireista jo tiesinkin. Vatsakipuja vaihdellen 2vk, urheillessa tuntui alavatsassa kipua/painetta, häpyluussa juilimista ajoittain, järkkyä palelua (palelen kyllä muutenkin aina:hilarious:), poikkeavaa väsymystä… Selvin ”oire” mulle oli kuitenkin pms oireiden puuttuminen, ei migreeniä, ei nukkumisvaikeuksia, ei kiukkua, ihan liian hyvä olo kokoajan:grin Mulla aina useimmiten ihan järkyt pms oireet ja pahimmillaan alkaa jo 2vk ennen menkkoja… En kyl jotenki silti usko, miten voi olla 2 viivaa:hilarious::hilarious: Nyt jo????? Oon järkyttynyt:eek::hilarious::hilarious:

Liitteet

• 79A2A249-25AA-46B3-8259-9284090FD1A8.jpeg
    79A2A249-25AA-46B3-8259-9284090FD1A8.jpeg
    875.1 KB · Katsottu: 193
Vaikka kyllä mä oireista jo tiesinkin. Vatsakipuja vaihdellen 2vk, urheillessa tuntui alavatsassa kipua/painetta, häpyluussa juilimista ajoittain, järkkyä palelua (palelen kyllä muutenkin aina:hilarious:), poikkeavaa väsymystä… Selvin ”oire” mulle oli kuitenkin pms oireiden puuttuminen, ei migreeniä, ei nukkumisvaikeuksia, ei kiukkua, ihan liian hyvä olo kokoajan:grin Mulla aina useimmiten ihan järkyt pms oireet ja pahimmillaan alkaa jo 2vk ennen menkkoja… En kyl jotenki silti usko, miten voi olla 2 viivaa:hilarious::hilarious: Nyt jo????? Oon järkyttynyt:eek::hilarious::hilarious:

Vau! Onpas vahva viiva! :smiley-bounce012
Onnittelut Hope*! :love017

Onnea! :gen014:love017

Paljon onnea! :Heartred Onpa vahvat viivat! :hello2

Onnea! Ja hei, mulla oli ihan sama! Pms-raivo jäi puuttumaan kokonaan, ainut ns.oikea oire :grin

Onko kellään ollut menkkakipuilu raskausoire? Siis alkaa jo viikon ennen menkkojen alkua.

Mulla oli plussakierroissa ja sit kun olin plussannu, niin ne kivut vaan voimistui.

Tänään ajatukset on pyöriny tosi paljon raskautumisessa, raskaana olemisessa ja pikku vauva-ajassa. :dummy: Tää vauvakuume on niin järjetön, hyvä etten kuule kui kohtu huutaa vauvaa. :hilarious: Kaikkialla näkee ja kuulee raskausuutisia, vauvauutisista puhumattakaan. Voi kunpa tää ois se meijän kierto!

Onnea plussat saaneille, ihania uutisia täällä! :wacky:

Täällä menossa kp3. Täytyy sanoa, että progesteroni paransi mulla kuukautisten runsautta, vaikka siitä tuli kauheita vatsan poltteluita, jotka onneksi nyt jo vähenemään päin.

Mietin vielä tuota miehen 0% spermaa, että kuinkahan tulin vuosi sitten raskaaksi, joka päätyi kemialliseen, jos ei siellä ole lainkaan uimareita. o_O Ensi viikolla hän pääsee lisätutkimuksiin, jospa sieltä saataisiin vastauksia lisää. On kyllä vähän mälsää, kun ei viitsisi turhaan mittailla lämpöjä tai tikutella. :joyful:

Hei! Täällä yksi kuumeilija, yk3 ja viikonloppuna pitäisi alkaa testailemaan! Menkat epäsäännölliset, joten vaikea sanoa tarkkaa kiertoa. Mutta ovulaatio bongattu ja hyödynnetty kohta pari viikkoa sitten. Oireita löytyy, oikeita tai kuviteltuja :shy: huimaa, pissattaa jatkuvasti, jäätävä väsymys! Nännipihat suurentuneet.. voiko kaikkia näitä oireita edes olla, kun ei vielä edes kuukautiset myöhässä :dead: ?? Alapäässä välillä vihlontaa ja repäisykipua. Noh, pianpa sen näkee ja täytyy laittaa kuvaa analysoitavaksi :grin plussatuulia jokaiselle :happy:

Viestin kopsasin Plussa vai ei ketjusta, siellä mulle vinkattiin tämmöisestä ryhmästä :happy: Flow sovelluksen mukaan menkat pitäisi alkaa la, tilasin toissapäivänä raskauskeijulta testiliuskoja, niin kunhan ne saapuu, alan testaamaan:laughing002

Takaisin