Mä sain itelleni kuviteltua jo orastavan pahoinvoinninkin, mut sehän johtuu varmasti oviksesta.![]()
Minulla on ainakin välillä oviksen aikaan pientä pahoinvointia/ällötystä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä sain itelleni kuviteltua jo orastavan pahoinvoinninkin, mut sehän johtuu varmasti oviksesta.![]()

Minulla on ainakin välillä oviksen aikaan pientä pahoinvointia/ällötystä.Mutta joo, todella aikaisia raskausoireita. Minullakin on tullut valeoireita jo ennen ovista.
![]()
alkaa olla lievää etovaa oloa ja VV on runsasta, nännit arat kolmatta tai toista päivää. Alkaa ilmeisimmin olla vähän testaushimoja, kun aamuisin on olo et ”pitäiskö”, mut olis parasta kun malttais nyt vaan :angelic:
Lisäksi päätettiin nyt panostaa terveelliseen ruokavalioon.
Turvotus lähtenyt mahasta. Olen ollut niin uppoutunut raskautumisajatuksiin, etten ole huomannut painon salakavalaa kertymistä
Helposti on tullut iltaisin syötyä herkkuja pahaan mieleen.
mitähän se meinaa? Ja koskahan sitä uskaltaisi testata, kun Flo ennustaa menkkoja huomiselle, mutta veiklaisin että la-su olis lähempänä totuutta... 

Heips!
Viime kuussa oli ilmeisesti kemiallinen, nyt kp 28 / 32-34, Dpo on ehkä 12. Tissit on olleet arat jo useamman päivän, ja sitten tämmönen ihmeellinen nivus"pisto", semmonen paineen tunne oikeassa nivusessa melkein kokoajan, ihan uus juttu mullemitähän se meinaa? Ja koskahan sitä uskaltaisi testata, kun Flo ennustaa menkkoja huomiselle, mutta veiklaisin että la-su olis lähempänä totuutta...
muita samoilla päivillä?
Onnea plussanneille!![]()

), poikkeavaa väsymystä… Selvin ”oire” mulle oli kuitenkin pms oireiden puuttuminen, ei migreeniä, ei nukkumisvaikeuksia, ei kiukkua, ihan liian hyvä olo kokoajan
Nyt jo????? Oon järkyttynyt

Vaikka kyllä mä oireista jo tiesinkin. Vatsakipuja vaihdellen 2vk, urheillessa tuntui alavatsassa kipua/painetta, häpyluussa juilimista ajoittain, järkkyä palelua (palelen kyllä muutenkin aina), poikkeavaa väsymystä… Selvin ”oire” mulle oli kuitenkin pms oireiden puuttuminen, ei migreeniä, ei nukkumisvaikeuksia, ei kiukkua, ihan liian hyvä olo kokoajan
Mulla aina useimmiten ihan järkyt pms oireet ja pahimmillaan alkaa jo 2vk ennen menkkoja… En kyl jotenki silti usko, miten voi olla 2 viivaa
![]()

Vaikka kyllä mä oireista jo tiesinkin. Vatsakipuja vaihdellen 2vk, urheillessa tuntui alavatsassa kipua/painetta, häpyluussa juilimista ajoittain, järkkyä palelua (palelen kyllä muutenkin aina), poikkeavaa väsymystä… Selvin ”oire” mulle oli kuitenkin pms oireiden puuttuminen, ei migreeniä, ei nukkumisvaikeuksia, ei kiukkua, ihan liian hyvä olo kokoajan
Mulla aina useimmiten ihan järkyt pms oireet ja pahimmillaan alkaa jo 2vk ennen menkkoja… En kyl jotenki silti usko, miten voi olla 2 viivaa
![]()

![]()
Onpa vahvat viivat! 
![]()

Onko kellään ollut menkkakipuilu raskausoire? Siis alkaa jo viikon ennen menkkojen alkua.
Onko kellään ollut menkkakipuilu raskausoire? Siis alkaa jo viikon ennen menkkojen alkua.
Tää vauvakuume on niin järjetön, hyvä etten kuule kui kohtu huutaa vauvaa.
Kaikkialla näkee ja kuulee raskausuutisia, vauvauutisista puhumattakaan. Voi kunpa tää ois se meijän kierto!

huimaa, pissattaa jatkuvasti, jäätävä väsymys! Nännipihat suurentuneet.. voiko kaikkia näitä oireita edes olla, kun ei vielä edes kuukautiset myöhässä
?? Alapäässä välillä vihlontaa ja repäisykipua. Noh, pianpa sen näkee ja täytyy laittaa kuvaa analysoitavaksi 
Flow sovelluksen mukaan menkat pitäisi alkaa la, tilasin toissapäivänä raskauskeijulta testiliuskoja, niin kunhan ne saapuu, alan testaamaan