Raskaaksi 2021

Jotenkin ihan epätodellinen olo. Ei oikein mitään oireita. Tissit on kipeät, ja aavistuksen ehkä etovaa oloa. Tosin tämäkin voi johtua ihan vaan helteestä ja huonosta syömisestä.
Eilen nippaili illalla vatsaa, mutta oli kyllä ilmavaivojakin.
Vessassa saa olla jatkuvasti, mutta niin käyn normaalistikin ja helteen takia tulee juotua paljon.
Eli siis jotakin, mutta ei kuitenkaan mitään :hilarious:

Kahdelle ihmiselle kerroin jo, ja toisaalta tekisi mieli kertoa kaikille. Mutta toisaalta ei halua kertoa kellekään, jos kohta ei ole enää mitään kerrottavaa.
On tämä taas :rolleyes:

Tein eilen aamulla positiivisen ovistestin ja illalla oli jo ovis kivuista päätellen. Ei oo vähään aikaan ollut noin kovia kipuja. En sit tiedä vaikuttaako se, kun otin tähän kiertoon ekaa kertaa geleet käyttöön. Tänään siis dpo 1 ja piinapäivät alkakoot. :woot:

Huhhuh mikä loppuviikko oli. Kauhea säätöä kaiken kanssa että päästiin lauantaina matkaamaan mummolaan. Neljän lapsen kanssa tää on kyllä välillä semmosta hulabaloota.

Mutta asiaan: Torstaina eli dpo 14 oli vahvistunut viiva, joka sit perjantaista lähtien haaleni kunnes tänään aamuyöstä alkoi vuoto. Eli tää oli nyt kai neljäs kerta lokakuusta alkaen kun jotain yritti tapahtua. Ei kyllä kauhean suurta luottoa oo tähän hommaan :sorry:

On:
Tunnen itseni siis aivan liian hyvin. :facepalm:
Ja koska selkäranka on kuin nallekarkilla.. :confused005

Muuttui "Seuraavan kerran kyllä testaan vasta ens perjantaina :shifty:"
---> "testaanpa kuitenkin jo tänään aamulla :rolleyes:"

Ja katsokaa! Se on haalistunut!:happy093

Liitteet

• IMG_20210607_112430.jpg
    IMG_20210607_112430.jpg
    229 KB · Katsottu: 170
On:

Jes! Iloinen sun puolesta :gen014:hello2

Monesko kierron päivä siellä Fall menossa?
Koska ajattelit aloittaa oviksen tikuttelun? :)
Onko nyt ollut Geleet alusta asti käytössä ja oletko huomannut niistä mitään vaikutusta? :)

Onko nyt ollut Geleet alusta asti käytössä ja oletko huomannut niistä mitään vaikutusta? :)

Kp 5, vuoto lopuillaan :happy: Joo Geleet aloitin kp 2, viime kierrossa todellakin niillä oli vaikutusta!
Ja ajattelin aloittaa testauksen kp 10 :smug:
Viime kierrossa tuli vahva plussa ovistikkuun kp 12.

On:

:hello2:hello2:hello2

Iso suositus Geleille! Mä tosiaan käytin ekaa kertaa tässä kierrossa ja ovisoireet oli niin selkeet. Samanlaisia oviskipuja en oo tuntenu aikoihin. Vielä pitää odotella about 10 päivää, että näkee oliko niillä mitään vaikutusta raskautumiseen ja raskaana pysymiseen. :)

:hello2:hello2:hello2

Iso suositus Geleille! Mä tosiaan käytin ekaa kertaa tässä kierrossa ja ovisoireet oli niin selkeet. Samanlaisia oviskipuja en oo tuntenu aikoihin. Vielä pitää odotella about 10 päivää, että näkee oliko niillä mitään vaikutusta raskautumiseen ja raskaana pysymiseen. :)

Mä käytin juuri tässä tärppikierrossa ekaa kertaa Geleitä. Muuta vaikutusta en itselläni huomannut, kuin sitten kierron lopussa plussan raskaustestissä. :hilarious: Eli todella positiivinen kokemus itselläkin. :)

Enkä jaksa uskoa, että niillä olisi kuitenkaan ollut mitään tekemistä tämän keskeytyneen keskenmenon kanssa, joten tarkoitus on niitä alkaa taas ottamaan, kunhan uusi raskaus saa taas olla toiveena. :)

Helou. Onnea plussanneille :cool05
Täällä yk 11 ja kp 11. Alotin tänään oviksen testaamisen ku geelet käytössä nii ei tiiä aikaistuuko oviskin. Torstaina ois miehen siemennesteanalyysi ja mun synttärit :dance008 Kauankoha menee tuossa siemennesteanalyysin tuloksissa ku yksityiselle menee osaako joku sanoa? Mehiläisessä siis käy sen tekemässä.

Jännä, kun mulla oli ihan päin vastainen vaikutus noista geleeistä. Ovis oli tosi myöhään (tai no kaks päivää myöhempään, kuin viime kuukausina on ollut) kp 18. Plussaa ei tullut tässä ekassa gelee kierrossa. Kokeilen vielä yhden ja jos vieläkin ovis on näin myöhään, niin en tilaa enää lisää. Ovisoireet mulla on ollut ilman näitä selkeämmät ja pidemmät o_O Nyt oli oviskivut pelkästään pari päivää, kun taas edellisissä kierroissa jomottanut monta päivää.

Täällä yk 11 ja kp 11. Alotin tänään oviksen testaamisen ku geelet käytössä nii ei tiiä aikaistuuko oviskin. Torstaina ois miehen siemennesteanalyysi ja mun synttärit :dance008 Kauankoha menee tuossa siemennesteanalyysin tuloksissa ku yksityiselle menee osaako joku sanoa? Mehiläisessä siis käy sen tekemässä.
Meillä tuli muistaakseni kolmessa päivässä ne tulokset. Mies kävi mehiläisellä kans, felicitaksessa.

mulla noi geleet ei vaikuttanu kiertoon tai oviksen aikatauluun juurikaan, enkä muutenkaan huomannu ihmeempiä vaikutuksia.

täällä mennään dpo2 inssin jälkeen, odottelua vaan…

Terveystalolla tais mennä 5-6viikkoa. Mut se oli perusteellinen analyysi. Terveystalolta näyte meni ovumialle Jyväskylään.

Jännä, kun mulla oli ihan päin vastainen vaikutus noista geleeistä. Ovis oli tosi myöhään (tai no kaks päivää myöhempään, kuin viime kuukausina on ollut) kp 18. Plussaa ei tullut tässä ekassa gelee kierrossa. Kokeilen vielä yhden ja jos vieläkin ovis on näin myöhään, niin en tilaa enää lisää. Ovisoireet mulla on ollut ilman näitä selkeämmät ja pidemmät o_O Nyt oli oviskivut pelkästään pari päivää, kun taas edellisissä kierroissa jomottanut monta päivää.

Mulla muuten myös ovis tuli pari päivää myöhemmin ku normaalisti. Yleensä ovis on ollut kp 15 ja nyt oli kp 17. Mutta tosiaan ne ovisoireet oli sit voimakkaammat. :)

Tänään vasta dpo 1 ja oon jo tarkistanu mahollisen lasketun ajan, jos tästä kierrosta tärppää. :hilarious: Jotenki tosi optimistinen fiilis tässä kierrossa, varmaankin johtuen just noista voimakkaista ovisoireista. Tiedän, että kropassa ainakin tapahtuu jotain.

Täälläkin toivottavasti tänään ovisplussa! Monena päivänä näyttänyt vaan hailuraa testissä, mutta nyt (kp15) alkaa olla sellaiset limat meneillään että luulen tänään tulevan selkeen viivan testiin. Puolenpäivän jälkeen meinaan testata kuten edellisinäkin päivinä.

Kp 29/30 ja alla 27/30.
Kyllä se näyttää aika vahvalta viivalta jo :happy:

Siirryn helmikuisiin, mutta seurailen varmaan taustalla vielä teidän juttuja :)
Ja toivon, ettei tarvitse palata tänne.

Monellapa teistä on kierto nyt samoissa! Hauskaa :grin

Liitteet

• IMG_20210608_073513.jpg
    IMG_20210608_073513.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 208
  • IMG_20210606_105103.jpg
    IMG_20210606_105103.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 205
Takaisin