Moikka!
Uskaltauduin vihdoin kirjoittamaan tänne. Oon lukenut lähes koko ketjun tässä parin viikon aikana. Ja täytyy sanoa heti alkuun, että oon oppinut niin paljon jo pelkästään lukemalla teidän viestejä.
Meillä tilanne sellainen, että ollaan jätetty pillerit pois 2019 joulukuussa ja ensin laskeskelin puolisen vuotta kiertoa. Kierrot heitteli 30:n ja 60:n välillä ja lopulta menkat jäivät kokonaan pois. Hain apua ehkäisyneuvolasta vasta viime vuoden lopulla ja sain 3kk terolut-kuurin menkkojen käynnistämiseksi. Viimeisin kuuri päättyi maaliskuun alussa.
Tällä hetkellä menossa kp 28/? ja dpo 9. Tässä kierrossa kävin ekaa kertaa ikinä tikuttamaan oviksia. Tikutin ensin päivät 11-15 limojen perusteella, pelkkää negaa. Sitten kp 18 ovislimat alkoi uudestaan ja sainkin tikkuun kontrolliviivaa vahvemman viivan ja kerettiin talletella samana päivänä.
Oireita on ollu oviksen jälkeen PALJON! Mies on innoissaan projektissa mukana ja ehdotti jo, että kävisin nyt tämän viikonlopun aikana testaamaan.Yksi pc-testi ja ovistesti ois kyllä edelleen kaapissa, pitäiskö uskaltaa?
Itse olin ajatellut, että odottelen vielä flon ennustamaan menkkojen alkamispäivään ensi viikolle.
Oikein paljon onnea jo kaikille plussanneille ja voimia kaikille uuteen kiertoon joutuneille!