Raskaaksi 2021

Täällä taidetaan kans tosiaan haamuilla :angelic:
Oisko jopa vahvistunut?

https://aijaa.com/b5LhGY

https://aijaa.com/ji2B6r

https://aijaa.com/jz547I

Ps ignooratkaa mun kakkaset kynnet, kirjaimellisesti, pesin just pojan pyllyä ku piti äkkiä nappaa vaa kuvat ku hän oli jo lähdössä touhuumaan :hilarious:
Mä en näe näissä mitään.

Täällä on menossa testin ja tuntemusten mukaan dpo 3. Varsin malttamattomana odotan milloin vois alkaa testailemaan. Jos viikon jaksais odottaa ainakin niin ois hyvä mutta epäilenpä että sorrun jo aiemmin.
 
Moikka!
Uskaltauduin vihdoin kirjoittamaan tänne. Oon lukenut lähes koko ketjun tässä parin viikon aikana. Ja täytyy sanoa heti alkuun, että oon oppinut niin paljon jo pelkästään lukemalla teidän viestejä.:gen053

Meillä tilanne sellainen, että ollaan jätetty pillerit pois 2019 joulukuussa ja ensin laskeskelin puolisen vuotta kiertoa. Kierrot heitteli 30:n ja 60:n välillä ja lopulta menkat jäivät kokonaan pois. Hain apua ehkäisyneuvolasta vasta viime vuoden lopulla ja sain 3kk terolut-kuurin menkkojen käynnistämiseksi. Viimeisin kuuri päättyi maaliskuun alussa.

Tällä hetkellä menossa kp 28/? ja dpo 9. Tässä kierrossa kävin ekaa kertaa ikinä tikuttamaan oviksia. Tikutin ensin päivät 11-15 limojen perusteella, pelkkää negaa. Sitten kp 18 ovislimat alkoi uudestaan ja sainkin tikkuun kontrolliviivaa vahvemman viivan ja kerettiin talletella samana päivänä. :whacky011

Oireita on ollu oviksen jälkeen PALJON! Mies on innoissaan projektissa mukana ja ehdotti jo, että kävisin nyt tämän viikonlopun aikana testaamaan.Yksi pc-testi ja ovistesti ois kyllä edelleen kaapissa, pitäiskö uskaltaa?:smiley-bounce013
Itse olin ajatellut, että odottelen vielä flon ennustamaan menkkojen alkamispäivään ensi viikolle.

Oikein paljon onnea jo kaikille plussanneille ja voimia kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :Heartred
Moikka vaan! :joyful:

Itse outtelisin ainakin huomenaamuun sen testaamisen kanssa, toisilla niin paljon myöhemmin näkyy testissä. Minusta tuntuu että itse kuulun siihen jengiin jolla näkyy vasta ”vähän myöhemmin”:happy: :rolleyes:

mutta jos lähtee asenteella ”että ei se ota jos ei annakaan”
niin ei muuta ku het testailee!:smiley-bounce013
 
Toissa päivänä ja eilen heiluteltu peittoa. Flo ennustaa huomiselle ovista. Pitäisikö tänään välipäivän vai jatkaisiko samaan malliin yli mahdollisen ovulaation? o_O
 
View attachment 101870 View attachment 101871 Jos sitä laittais näin aamusella omista haamusista pari kuvaa. Toinen salamavalolla ja toinen ilman. Edellisestä vahvistunut, enää ei tartte tihrustaa, eli vahvistumaan päin taitaapi olla, mutta kovin haalea haamu kuitenkin vielä. Jospa tämä nyt olisi sitten loppuun asti etenevä raskaus ja kaikki olisi hyvin:smiley-angelic001:love017:binkybaby

Onnea ja tsemppiä muillekin, joilla haamuilee:hello2:Heartred
Näkyy :hello2
Toivotaan että vahvistuu & pysyy :Heartred
 
26/28 menossa nyt. Kaapissa olis kolme r testiä. Kutkutus olis suuri tehä testi mutta meinasin yrittää maltaa odottaa vielä viikon jos ei ala vuotaan ennen sitä :bag:
 
https://aijaa.com/ZIndaK

Tässä muuten näkyy parhaiten kun ei niin jäätävän kirkas valo :woot:

26/28 menossa nyt. Kaapissa olis kolme r testiä. Kutkutus olis suuri tehä testi mutta meinasin yrittää maltaa odottaa vielä viikon jos ei ala vuotaan ennen sitä :bag:

Ois pitäny itsekin odottaa :rolleyes:
Tää on niin perseestä kun sit miettii et nääkeekö jotain vai kuvitteleeko :wacky: mut luotan siihen jos mies näkee ni jotain siellä on, kun hän on sellainen et sanoo kyl asiat suoraan :grin
 
Tässä kierrossa oli taas kunnon selkeät ovislimat, mitkä ollut viimeksi 3kk sitten. Johtuukohan oikeasti greippimehusta, mitä epätoivoissani kokeilin. Tosin lähikaupasta ei sitä löytynyt, joten olen litkitellyt verigreippiä ja tuoreappelsiinimehuja vuorotellen.. mutta toimii tai sitten on ihan tuuria. :hilarious:

Minulla ainakin tärppäsi ekan kerran nimenomaan greippimehukierrosta, ja oli kyllä paljon selkeämmät ovislimat kuin muuten. Ja greippimehun toimivuudelle on sentään ihan tieteelliset perusteet! Greippimehuahan ei saa juoda, jos käyttää tiettyjä lääkkeitä. Greipin sisältämät furanokumariinit estävät CYP3A4-nimisen entsyymin toimintaa. Joidenkin lääkkeiden kohdalla se johtaa heikompaan imeytymiseen, joidenkin lääkkeiden kohdalla taas lääkkeen pitoisuus kasvaa moninkertaiseksi, kun entsyymi ei saa pilkottua sitä. Estrogeeniin se vaikuttaa niin, ettei estrogeeni pilkkoudu, jolloin sen pitoisuus elimistössä kasvaa, joka taas mm. parantaa ovislimoja. Greippimehu ei tosiaankaan ole huuhaata. :wink
 
Omanapa: jee, mä ovuloin! Tänään tuli hymynaama testiin. Tiedän, mitä tehdään tää viikonloppu. :grin

Mulle siis Flo ennusti aika hyvin sen oviksen. Ennuste heitti yhdellä päivällä, eli ovis on päivää myöhemmin mitä Flo ennusti.

Pakkauksen ohjeen mukaan ei enää tarttis testata sen ekan hymynaamaan jälkeen. Onko teistä joku silti testannut ja oliko siitä mitä hyötyä?

Tässä kierrossa testasin ja toisena aamuna oli nega. Oli myös paljon lyhyempi pidätys kuin ekasta, jos sillä väliä..
 
View attachment 101870 View attachment 101871 Jos sitä laittais näin aamusella omista haamusista pari kuvaa. Toinen salamavalolla ja toinen ilman. Edellisestä vahvistunut, enää ei tartte tihrustaa, eli vahvistumaan päin taitaapi olla, mutta kovin haalea haamu kuitenkin vielä. Jospa tämä nyt olisi sitten loppuun asti etenevä raskaus ja kaikki olisi hyvin:smiley-angelic001:love017:binkybaby

Onnea ja tsemppiä muillekin, joilla haamuilee:hello2:Heartred


Ei nää enää mitään haamuja ole! Selkeät viivat! :happy:
 
Täällä menkkatuhrut jatkuu edelleen, mutta kivut on alkanut myös tulla. Tissit ei tunnu enää kummallisilta, vaan normaalisti menkka-arat.
Saisi nyt nopeasti alkaa kunnolla , niin pääsisi uuteen kiertoon :grin

Joku täällä haamuloi pc:n testeillä. Minusta näyttää siltä, että voisi olla haamu, tai sitten viivanpaikka.
Itse sain nyt samanlaisia rfsu:n ja apteekin testillä, mutta ei se lähtenyt vahvistumaan.
Eli kannattaa vielä testata parin päivän päästä uudestaan :)
Kyllä se lähtee vahvistumaan, jos siellä jokin pysyy kiinni.
 
Kävin eilen siellä gynellä ja voi jehna!! :smug: Mä sain nyt letrot ja pregnylin, ja kerrankin semmonen olo et joku haluaa oikeesti auttaa tässä! :angel7
Ultrassa folleja reilusti, mut ei pcos helminauhaa, sanoi että optimaalinen määrä folleja molemmin puolin, toisella puolen 15 ja toisella 20 tulevia kehittyviä rakkuloita! :joyful:
Kohdun limakalvo ohut, ja havaitsi et terolutit mulla on liian aikasin kierrossa, totes et kaikkien merkkien perusteella ovuloisin ehkä kerran kolmeen vuoteen jos vaan teroilla jatkais! Eikä oo ovista tapahtunut tässäkään kierrossa, eilen oli kp19, joten nyt vaan menkkoja ootteleen!

Nyt tää terokuuri loppuun, siemennesteanalyysi ja ens kierrossa letrot kp3-7, folliultra kp12 ja sit pregnylin pistosopetus, mahdollinen keltarauhashormonituki loppukiertoon :gen053

Ai että miten mulla tuli niin hyvä olo tästä! :happy093
 
Tänään ollu hiton kovat kivut. Oon vaan maannu sikiöasennossa sängyssä ja suihkussa. Soitin naistenklinikalle niin käski seurailla ja mennä näytille jos ei pärjää kotona tän kivun kanssa.
Mutta miten kovaa sen kivun sit pitää olla jos en nytkään pysty tehdä mitään..? :confused005
 
Pakkauksen ohjeen mukaan ei enää tarttis testata sen ekan hymynaamaan jälkeen. Onko teistä joku silti testannut ja oliko siitä mitä hyötyä?

Ei ole erityistä hyötyä. Korkeintaan näkee, miten nopeasti se LH-huippu menee ohi. Joillakin se on ohi niin nopeasti, että pitää tehdä ovulaatiotestit aamuin illoin.
 
Minulla ainakin tärppäsi ekan kerran nimenomaan greippimehukierrosta, ja oli kyllä paljon selkeämmät ovislimat kuin muuten. Ja greippimehun toimivuudelle on sentään ihan tieteelliset perusteet! Greippimehuahan ei saa juoda, jos käyttää tiettyjä lääkkeitä. Greipin sisältämät furanokumariinit estävät CYP3A4-nimisen entsyymin toimintaa. Joidenkin lääkkeiden kohdalla se johtaa heikompaan imeytymiseen, joidenkin lääkkeiden kohdalla taas lääkkeen pitoisuus kasvaa moninkertaiseksi, kun entsyymi ei saa pilkottua sitä. Estrogeeniin se vaikuttaa niin, ettei estrogeeni pilkkoudu, jolloin sen pitoisuus elimistössä kasvaa, joka taas mm. parantaa ovislimoja. Greippimehu ei tosiaankaan ole huuhaata. :wink

oliko joku tietty merkki mitä juodaan? Mä voisin oikeesti ottaa tän käyttöön seuraavas kierros, eli joka päivä ovikseen asti juodaan? Oliko et pitää olla 100% tavaraa?
 
Omanapa: jee, mä ovuloin! Tänään tuli hymynaama testiin. Tiedän, mitä tehdään tää viikonloppu. :grin

Mulle siis Flo ennusti aika hyvin sen oviksen. Ennuste heitti yhdellä päivällä, eli ovis on päivää myöhemmin mitä Flo ennusti.

Pakkauksen ohjeen mukaan ei enää tarttis testata sen ekan hymynaamaan jälkeen. Onko teistä joku silti testannut ja oliko siitä mitä hyötyä?
Mä viime kierrossa kokeilin, ku hymynaaman viiva oli paljon haaleampi ku edellisessä kierrossa (tiedän, niitä ei sais kattoo :laughing001), niin hymynaama tuli myös seuraavana päivänä ja viiva oli paljon kontrolliviivaa tummempi. Mutta kivut tuli sinä päivänä et ihan oikein se testi kumminkin näytti, oletan.
 
oliko joku tietty merkki mitä juodaan? Mä voisin oikeesti ottaa tän käyttöön seuraavas kierros, eli joka päivä ovikseen asti juodaan? Oliko et pitää olla 100% tavaraa?
Mä join Tropicanan golden grapefruittii. Maistui oikee hyvälle, vaikka hinnalta hiukan tyyristä. Jos vertaan hinta-laatusuhdetta, niin kyllä mä ainakin tosta maksoin mielelläni sen hinnan.:dance008
 
Minulla ainakin tärppäsi ekan kerran nimenomaan greippimehukierrosta, ja oli kyllä paljon selkeämmät ovislimat kuin muuten. Ja greippimehun toimivuudelle on sentään ihan tieteelliset perusteet! Greippimehuahan ei saa juoda, jos käyttää tiettyjä lääkkeitä. Greipin sisältämät furanokumariinit estävät CYP3A4-nimisen entsyymin toimintaa. Joidenkin lääkkeiden kohdalla se johtaa heikompaan imeytymiseen, joidenkin lääkkeiden kohdalla taas lääkkeen pitoisuus kasvaa moninkertaiseksi, kun entsyymi ei saa pilkottua sitä. Estrogeeniin se vaikuttaa niin, ettei estrogeeni pilkkoudu, jolloin sen pitoisuus elimistössä kasvaa, joka taas mm. parantaa ovislimoja. Greippimehu ei tosiaankaan ole huuhaata. :wink

Testasin yhdessä kierrossa greippimehua. Siinä kierrossa ovulaatio tuli 3 päivää aiemmin kuin normaalisti. limakalvo oli 7mm ovulaation aikaan ja luteaalivaihe jäi 12 päivään. Aiemmissa kierroissa luteaali oli ollut 14 päivää. Pari kiertoa myöhemmin kävin taas gynellä ovulaation aikaan, limakalvo oli 11mm ilman greippimehua. Eli minulla greippimehu ei toiminut toivotulla tavalla, päin vastoin. Uskonkin siihen, että jos tuo estrogeeni-asia on syy lapsettomuudelle, toimii greippimehu nopeasti. En käyttäisi greippimehua esimerkiksi puolta vuotta, sillä vaikutus juuri omassa kropassa voikin olla huono.
 
Nyt on kyllä sellaset kivutkin, että varmasti ovis ovella. :woot:
mites, kannattaisko jo illal testata vai oottaa aamuun:hilarious:
No ku oviksenmetsästyksestä kyse, niin varmaan jo nyt illalla:hilarious: ja aamulla jos vielä tarv.

Itellä riittänyt (Yleensä) kerran päivässä testaus.. alkaapi muuten huomenna testaukset täälläkin :smiley-ashamed004
 
Takaisin
Top