Raskaaksi 2021

Tietääkö kukaan, mikä on Pregcheck-liuskojen tarkkuus? Dpo12 ilta ja vahva plussa. Ja joo, tiedän että eilisen digiplussan jälkeen olisi pitänyt lopettaa testailu, mutta halusin nähdä, miten vahvan viivan saan... tuntuu hullulta, että oon saanut selvän haamun jo dpo8 - onkohan mahdollista, että oon kuitenkin ovuloinut aiemmin, vaikka sainkin Clearbluella ovisplussan kp21 28.3. o_O Mun normikierto on siis 33 päivää.
 
Tietääkö kukaan, mikä on Pregcheck-liuskojen tarkkuus? Dpo12 ilta ja vahva plussa. Ja joo, tiedän että eilisen digiplussan jälkeen olisi pitänyt lopettaa testailu, mutta halusin nähdä, miten vahvan viivan saan... tuntuu hullulta, että oon saanut selvän haamun jo dpo8 - onkohan mahdollista, että oon kuitenkin ovuloinut aiemmin, vaikka sainkin Clearbluella ovisplussan kp21 28.3. o_O Mun normikierto on siis 33 päivää.

Kaikilla ei tietyt merkit edes tummu tietyn pisteen yli :joyful: itsellä kävi esikoisen kanssa niin, että digi oli selkeä plussa niin esim rfsu oli ihan hailura. Sitä sit paniikissa viikon testasin ja hailuraa vaan. No, sit kaveri sanoi et kokeileppa PCtä- niin heti tuli leffa viivat :) 25 tarkkuus on mun mielestä Pcssä. En tiedä sit miks rfsu anto mulle niin epämääräsiä viivoja. Nyt kun toista yritellään en todellakaan oo niihin laittanut rahojani, ei vaan jotenkin menny mun kropan kanssa yks yhteen :wacky: ja tietty hcg nousee yksilöllisesti! Jospa sulla on vaan nopeempi nousu :angelic: tai monikkoraskaus :grin
 
Mulla vilkkuu edelleen hymynaama, tein mielenkiinnosta myös toisen testin uudesta paketista, niin siihen tuli vain tyhjä ympyrä..

näyttääkö tämä testi, missä sain vilkkuvan niin nyt aina vilkkuvaa kunnes tulisi pysyvä hymynaama?
epäilen itse, että eilen ois ollut ovis kun oli sellaiset kivut, nyt ei enään kipujakaan.
 
Mulla vilkkuu edelleen hymynaama, tein mielenkiinnosta myös toisen testin uudesta paketista, niin siihen tuli vain tyhjä ympyrä..

näyttääkö tämä testi, missä sain vilkkuvan niin nyt aina vilkkuvaa kunnes tulisi pysyvä hymynaama?
epäilen itse, että eilen ois ollut ovis kun oli sellaiset kivut, nyt ei enään kipujakaan.

Milloin aloitit dual testillä testaamisen? Jos vasta pari päivää sitten, niin saattoi olla liian myöhäistä :scratch
 
Huomenta. :happy:

On: Eilen illalla oli sitten hetkelliset todella kovat oviskivut ja sen jälkeen on nyt ollut tärinä herkkyyttä.

Tässä kierrossa on meillä ekaa kertaa nuo geleet kokeilussa. Otin ennen ovista kaksi tablettia (500). Osaako joku neuvoa, että kannattaako nyt oviksen jälkeen ottaa myös kaksi, yksi vai ei ollenkaan? :)
 
20210411_080257.jpg Yöllä tuli simahdettua heti illan elokuvan jälkeen. Nyt aamusta oon ollu aika huonovointinen.
Voiko oikeesti pahoinvointi iskeä jo nyt:wtf: silti vaikka oireita alkaa tulla, niin päällimmäisenä mielessä: "mitä jos kaikki ei olekaan hyvin". On tämäkin ihan raastavaa. Soittelen huomisella neuvolaan, jotta pääsen siihen ultraan, varmaan noin parin viikon päästä.:smiley-angelic001 Tuon kohdunulkoisen myötä (jos jotain positiivista tästä koittaa ajatella) on tullut se, että tarkistetaan onko raskaus kohdussa. Ei ole ollut siis tarvetta maksella yksityisten varhaisultrien hintoja:smiley-angelic006
Tässä aamun pc. Mietin onko tää vielä kovin haalea, on kyllä parin päivän takaisesta pcstä vahvistunut...mutta onkohan tarpeeksi?:sorry: Mä niin toivon, että kaikki olis hyvin ja menis tämä raskaus loppuun asti. Eihän se koskaan ole varmaa mitä tuleman pitää ja mikään ei oikeastaan ole enää itsestä kiinni (paitsi että huolehtii niistä asioista joista voi, kuten vitamiinien saannista.) Mutta onhan tämäkin raastavaa. Milläs tässä nyt koittas mieltä rauhoittaa.
Miten te rentoudutte, noin ihan yrityksen aikanakin ja ylipäänsä elämässä? Mikä pitää teidät järjissään? Mikä on sellanen tapa/teko/juttu millä saatte "aivot narikkaan" tai kropan painolastin tippumaan pois?
Mä pelkäsin eilen seksin harrastamista, mutta mies otti ihanasti tuon huomioon ja loppuun asti mentiin, mutta hiton rauhallisesti. Oli kuin hidastetusta elokuvasta:laughing021 mies vähän liianki varovainen, mutta ymmärtäähän tuon, ku aiemmissa raskauksissa on tullut vuotoja, jotka pelästyttänyt.:smiley-ashamed004 teki kyllä hyvää:happy:
Elokuvat, niissä on voimaa. Ryan Reynolds tai Artsin toimintapläjäykset, Marvelsin tuotanto ja ah niin superi Tarantino vie mun "aivot narikkaan". Jos kaipaan rentoutumista, niin mökkeily, sauna ja hyvä ruoka on sellanen hyvän fiiliksen tuoja.

Tsemppiä kaikille kaikkiin tilanteisiin!:Heartred Mä roikun täällä kunnes tiedän, että voin siirtyä hyvillä mielin muualle:smiley-ashamed005
 
perjantaina pc testi oli ainakin lähes plussa, ja nyt sekin siis haalistunut. noi pc testit mulla on "tallessa" :grin
et oisko ollu pe kun digillä aloin testaamaan ja vilkuttavaa näyttänyt
 
perjantaina pc testi oli ainakin lähes plussa, ja nyt sekin siis haalistunut. noi pc testit mulla on "tallessa" :grin
et oisko ollu pe kun digillä aloin testaamaan ja vilkuttavaa näyttänyt

Voihan se olla, että ovis tosiaan oli jo :) Jos se huippu oli niin hetkellinen, että eri kellonaikaan olisitkin saanut jo pysyvän naaman.
 
No "jotain" viivoja ne oli. Ei vahvistumista.
Ovulaatiotesti kuitenkin tosi vahva, joskaan ei tasavahva. Mut niin oli viime kierrossakin just tällä kiertopäivällä.
Odotankin et mimmonen Ens kierron lopusta tulee, kun ei ole teroja käytössä.

Ihana ilma pihalla, mut työt kutsuu. Klo 17 alkaakin taas loma :angelic: Ens viikko sitten lunkisti (suursiivous koko huushollissa :grin:grin)
 
Laitan nyt vielä pari kuvaa kun kuivunu, näköjään toi äskönen oli just sit se sumeakuva:facepalm:, mut kyllä kai siitä näkee missä mennään. Kauhee ku mieli heittää sataa ja tuhatta. Pahoittelen jo valmiiksi tätä kuvien lisäämistä. Seuraavaks testaan sit ensi viikolla kun kuukautiset sit viikon myöhässä. Näkee sit tuleeko niitä kunnon viivoja vai ei. Toivon parasta ja pelkään pahinta.
20210411_090559.jpg 20210411_090551.jpg
 
Tänään ollu hiton kovat kivut. Oon vaan maannu sikiöasennossa sängyssä ja suihkussa. Soitin naistenklinikalle niin käski seurailla ja mennä näytille jos ei pärjää kotona tän kivun kanssa.
Mutta miten kovaa sen kivun sit pitää olla jos en nytkään pysty tehdä mitään..? :confused005
Miten voit nyt?

Vuoto alkoi torstaina jollon olis ollu 4+4.
Tuo kipu laantuikin ihan yhtäkkiä ja sen jälkeen tuli isompi hyytymä eli sitä varmaan sieltä irrotteli.

Mulla on muutamia keskenmenoja ollut mutta ei noin kovaa kipua koskaan. Vois ihan verrata synnytyssupistuksiin.
Huh, hyvä että helpotti. :sad001 Varmasti alkoi olla jo luokkaa "ei tarvi sietää kotona". Auttoko edes Burana tms kotikäyttöinen?
 
Voihan se olla, että ovis tosiaan oli jo :) Jos se huippu oli niin hetkellinen, että eri kellonaikaan olisitkin saanut jo pysyvän naaman.

nii, ajattelin tiistaina aloittaa luget. ja ens kierrosta sit letrozol ekaa kertaa käyttöön. ihmettelen vaan, kun sanoi että seuranta ultraa ei tarvita jos ovulaatiotesti pos, kun eikö näissä ole se riski, jos raskautuu että tulee tuplat :nailbiting:
 
ON: alkais jos se vuoto. Maha on kuin jalkapallonpuolikas. Ei oo mitään kipuja tai muutakaan oiretta suuntaan tai toiseen. Lähinnä v*aa... ja tuhannesti enemmän kuin nega ens kierrosta.
 
VOI TÄTÄ ONNEA APUA :arghh::arghh::arghh:

Edit. Tnä aamuna kp28/28. Ne hailurat haamut siis enteili jotain ihanaa. Piti testata vasta huomenna, mut pistelevä kipu ja rintojen turvonneisuus aamulla oli samaa kun esikoisen kanssa. Vaisto osui siis oikeaan.
 

Liitteet

  • IMG_20210411_093221.jpg
    IMG_20210411_093221.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 163
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top