Raskaaksi 2021

Alavatsa kivut senkun jatkuu. Päänsärky iskeny tänää päälle oikee kunnolla. Tietyt herkutkaan ei maistu hyvälle, vaan tekee pahaa. Näiden oireiden perusteella päätin testata yhen pc testiliuskan.:smiley-ashamed005 Siihen piirtyi hyvin hailura haamu ja mieskin sen näki, joten kai tässä sitten raskaana ollaan:dance008:Heartred Huomenna vielä varmistan ja testailen jonkun aikaa, että näkee mihkä suuntaan viiva kehittyy. Eihän tätä voi sanoin edes kuvailla. Pelko persiissä kuitenkin joka vihlasun ja kolotuksen takia ja vessassa saa juosta katsomassa, että alkoiko sittenki menkat. Mutta onneksi tähän asti on lorahdellu vain valkovuotoa.:smiley-ashamed004
Onnittelut :happy093
Paljon vauvaliimaa sinne!!!
 
Tervetuloa uusille!

Sabriinahilla siellä haamun esiaste taitaa näkyä! Huomenna uusi testi!

Monella on ovis päällä /just tulossa ja juurikin ohi, enteilee siis plussakasta kevättä! Täällä dpo 2 ja pyrin mukaan kaksiviivaiseen hyökyaaltoon!

Mä sain tänään koronapiikin. Toinen annos tulee toivottavasti vasta synnytyksen jälkeen :grin
 
Tervetuloa uusille ja hurjasti vauvaliimaa plussanneille. Pienensä menettäneille hurjasti voimia :Heartred

On: Meillä aloitettiin nyt epävirallisen virallisesti myös yritys. Miehelle yritys näyttäisi olevan enemmänkin asteella "tulee, kun on tullakseen", mutta se reppana ei tiedäkään, että itse olen menossa täyttä höyryä eteenpäin kohti plussaa :hilarious: tässä on nyt pari vuotta kohta kuumeillut yksin, joten kun vihreä valo syttyi, niin nyt yritetään sitten tosissaan :laughing002

Mulla Flo ennusti oviksen tämän viikon keskiviikolle, mutta silloin ei juurikaan ollut enää ovistuntemuksia. Ajattelin, että ovis oli päivää, jopa kahta aiemmin, mutta nyt eilen ja tänään on ollut eggistä enemmän. Maanantaina ja tiistaina eggistä oli myös, mutta ei niin paljon kuin loppuviikosta on ollut. Keskiviikkona joka tapauksessa oltiin ekaa kertaa ilman ehkäisyä, mutta en veikkaisi rahojani tähän kiertoon, kun ovisoireet ei ole yhtään samat kuin normaalisti. Olen ollut jonkin verran flunssainen ja kuumeessa, joten voihan olla, että ovis on sairauden takia siirtynyt tai jättänyt tulematta kokonaan :think005
 
Kp10 ja ovistestailut aloitettu!
Haaleeta on vielä :grin
Nyt ekaa kertaa one step ovistestit käytössä, aikasemmin oon testaillut pc liuskoilla
 

Liitteet

  • IMG_20210409_214000.jpg
    IMG_20210409_214000.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 65
Varovainen onnittelu ! Tiedän että pitää suhtautua varovaisesti mutta ite oon testannut aiemmin ovistestillä just "ihan liian aikaisin" ja yleensä se on kertonut mitä raskaustesti jonkun päivän päästä.
Nääh.
Ovistesti oli aamulla haaleempi ku eilen.
Myös lämmöt laskenu, koko viikon ollu iltaisin 37-37,2. Nyt 36,7. Päätä myös särkee. Oviksen mukaan menkat alkais sunnuntaina, mut on terot niin ei varmaan vielä sillon ala vuoto (vai alkaako, en ees tiedä et estääkö noi vuodon?)
Parempi ku ei alkais, paras ois ku alkais vaikka ti tai ke, alkukierron labrat on perjantaina. Jos alkaa jo nyt sunnuntaina, niin täytyy aikaistaa labra-aikaa.
 
Hyvältä vaikuttaa Imme! :joyful: :laughing002

Haamuttajille vahvistuvia viivoja & varovaisia onnitteluja, aivan mahtavaa pian selviää!.. :cheers

Tänne palanneille :Heartred
& uusille :greet025

On: kp 8.. nyt alkaa jo hivenen ovistuntemuksia olemaan.. tai sitten ”kuvittelen” kun just nyt ei sais tulla. Pitäis sinnitellä sinne tiistaille (vähintään) että ois mahkut edes... (ihan kuin tässä omilla sinnittelyillä olis mitään vaikutusta ...:meh:

mut.. pitää toivoa yllä PAS:sta :angelic:
 
Mitä useampi kierto tässä nyt kuluu yrittäessä, alkaa mietityttää se koronarokote. Kohta ois jo fiksumpaa ootella että ehtii sen saamaan. Jossain tapauksissahan raskaanaolevatkin sen kai saa.. ois niin mun tuuria että nappaa siitä kierrosta just ennen kun olis viimein oma aika ottaa rokote.

täällä siis kp2. Ennen ”virallisia” menkkoja tuli sitä rusehtavaa valkovuotoa pari päivää ja heti alko jännittää onko keltarauhasessa jotain vikaa :rolleyes:
 
Näettekö jotain?

Pcssä ihan selvä viiva(npaikka). Mutta jos ois oikeesti raskaus kyseessä, niin luulis et predictor earlyn viiva ois kunnollinen? Siihen tuli myös, mut on aivan tihrustettava.
Ja toi pc varsinkin selkeni, kun kuivui. En vaan saa sitä kameraan vangittua, niinkuin se näkyy.

Nyt kyllä ku katon tästä, nii ei näy juur mittää
 

Liitteet

  • Screenshot_20210410-065828_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-065828_Gallery.jpg
    28 KB · Katsottu: 107
  • Screenshot_20210410-070211_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-070211_Gallery.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 102
  • Screenshot_20210410-070318_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-070318_Gallery.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 105
  • Screenshot_20210410-070123_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-070123_Gallery.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 98
  • 20210410_075211.jpg
    20210410_075211.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 94
Muokattu viimeksi:
Näettekö jotain?

Pcssä ihan selvä viiva(npaikka). Mutta jos ois oikeesti raskaus kyseessä, niin luulis et predictor earlyn viiva ois kunnollinen? Siihen tuli myös, mut on aivan tihrustettava.
Ja toi pc varsinkin selkeni, kun kuivui. En vaan saa sitä kameraan vangittua, niinkuin se näkyy.

Nyt kyllä ku katon tästä, nii ei näy juur mittää

Kuvien perusteella en valitettavasti näe mitään. :sorry:
 
Näettekö jotain?

Pcssä ihan selvä viiva(npaikka). Mutta jos ois oikeesti raskaus kyseessä, niin luulis et predictor earlyn viiva ois kunnollinen? Siihen tuli myös, mut on aivan tihrustettava.
Ja toi pc varsinkin selkeni, kun kuivui. En vaan saa sitä kameraan vangittua, niinkuin se näkyy.

Nyt kyllä ku katon tästä, nii ei näy juur mittää
Jotain näkyy, jospa pian vahvistuisi!
..ettei jäisi viivanpaikaksi:pompus:

mulla kans haamutti viimekierrossa tämä pc jotain viivanpaikkaa, mutta tässä sun testissä näkyy selkeemmin.. et oisko kuitenkin jotain tapahtumassa?:woot:
 
Moikka!
Uskaltauduin vihdoin kirjoittamaan tänne. Oon lukenut lähes koko ketjun tässä parin viikon aikana. Ja täytyy sanoa heti alkuun, että oon oppinut niin paljon jo pelkästään lukemalla teidän viestejä.:gen053

Meillä tilanne sellainen, että ollaan jätetty pillerit pois 2019 joulukuussa ja ensin laskeskelin puolisen vuotta kiertoa. Kierrot heitteli 30:n ja 60:n välillä ja lopulta menkat jäivät kokonaan pois. Hain apua ehkäisyneuvolasta vasta viime vuoden lopulla ja sain 3kk terolut-kuurin menkkojen käynnistämiseksi. Viimeisin kuuri päättyi maaliskuun alussa.

Tällä hetkellä menossa kp 28/? ja dpo 9. Tässä kierrossa kävin ekaa kertaa ikinä tikuttamaan oviksia. Tikutin ensin päivät 11-15 limojen perusteella, pelkkää negaa. Sitten kp 18 ovislimat alkoi uudestaan ja sainkin tikkuun kontrolliviivaa vahvemman viivan ja kerettiin talletella samana päivänä. :whacky011

Oireita on ollu oviksen jälkeen PALJON! Mies on innoissaan projektissa mukana ja ehdotti jo, että kävisin nyt tämän viikonlopun aikana testaamaan.Yksi pc-testi ja ovistesti ois kyllä edelleen kaapissa, pitäiskö uskaltaa?:smiley-bounce013
Itse olin ajatellut, että odottelen vielä flon ennustamaan menkkojen alkamispäivään ensi viikolle.

Oikein paljon onnea jo kaikille plussanneille ja voimia kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :Heartred
 
Minulla on kyllä niin optimistinen fiilis tässä kierrossa. :happy: Puputeltu hiukan enemmän, kun edellisessä, ja myös oletetun ovulaation jälkeen. Parasta on silti se, että se paljon vaivannut stressi on täysin poissa ja on niin positiivinen olo muutenkin kaikki päivät.

Tässä kierrossa oli taas kunnon selkeät ovislimat, mitkä ollut viimeksi 3kk sitten. Johtuukohan oikeasti greippimehusta, mitä epätoivoissani kokeilin. Tosin lähikaupasta ei sitä löytynyt, joten olen litkitellyt verigreippiä ja tuoreappelsiinimehuja vuorotellen.. mutta toimii tai sitten on ihan tuuria. :hilarious:
 
20210410_084452.jpg 20210410_084434.jpg Jos sitä laittais näin aamusella omista haamusista pari kuvaa. Toinen salamavalolla ja toinen ilman. Edellisestä vahvistunut, enää ei tartte tihrustaa, eli vahvistumaan päin taitaapi olla, mutta kovin haalea haamu kuitenkin vielä. Jospa tämä nyt olisi sitten loppuun asti etenevä raskaus ja kaikki olisi hyvin:smiley-angelic001:love017:binkybaby

Onnea ja tsemppiä muillekin, joilla haamuilee:hello2:Heartred
 
Omanapa: jee, mä ovuloin! Tänään tuli hymynaama testiin. Tiedän, mitä tehdään tää viikonloppu. :grin

Mulle siis Flo ennusti aika hyvin sen oviksen. Ennuste heitti yhdellä päivällä, eli ovis on päivää myöhemmin mitä Flo ennusti.

Pakkauksen ohjeen mukaan ei enää tarttis testata sen ekan hymynaamaan jälkeen. Onko teistä joku silti testannut ja oliko siitä mitä hyötyä?
 
Takaisin
Top