Raskaaksi 2021

Tänään ollu hiton kovat kivut. Oon vaan maannu sikiöasennossa sängyssä ja suihkussa. Soitin naistenklinikalle niin käski seurailla ja mennä näytille jos ei pärjää kotona tän kivun kanssa.
Mutta miten kovaa sen kivun sit pitää olla jos en nytkään pysty tehdä mitään..? :confused005
Toivottavasti menee pian ohi tuo pahin kipu:sad001 itellä kun oli alkuraskauden km/ kemiallinen niin pahimmat kivut ei onneksi kestänyt kovin pitkään.. Miten pitkällä sulla oli raskaus?

Mulla menivät siis kesken ennen rv 6+...
 
oliko joku tietty merkki mitä juodaan? Mä voisin oikeesti ottaa tän käyttöön seuraavas kierros, eli joka päivä ovikseen asti juodaan? Oliko et pitää olla 100% tavaraa?

Ei tarvitse olla mikään tietty merkki, käy sekä tavallinen että verigreippi. Itse en edes Suomessa saatavilla olevia merkkejä tunne, kun asun ulkomailla. Joo, ovikseen asti juodaan. Itse join 100% täysmehua, mutta varmaan muukin toimii, joskin sitä voi sitten joutua juomaan enemmän.
 
Mun gynekologi soittikin, ja teki valmiiksi letrozol reseptin ens kiertoon. vaikka nyt ovulaatio on ilmeisesti tulossa. Jes!
Mä oon ihan pihalla ovulaatio oireista, vaikka onkin jo yksi lapsi. Mutta tuleeko yleensä ovulaatiokivut, ovulaatioa ennen, jälkeen sen aikana? :hilarious:
 
Minusta greippimehu on muutenkin niiin hyvää, ja aion kokeilla vielä ens kiertoon ainakin, jos ei nyt tärppää.Uskon kyllä, että siitä on apua. :hungry: En olekaan vuosiin juonut mehuja, kun ei ole hyväksi hampaille. Muistan kans, kun lapsena greippimehua sai niin harvoin kaupasta, kun se on sieltä kalleimmasta päästä.

Ihmettelen vain, kun täälläpäin ei saa sitä oikeaa greippimehua edes isoimmista keskustan kaupoista. Pitäisi ihan isolle marketille lähteä hakemaan, joten hankalaa on sen metsästys autottomalle. :banghead:
 
Toivottavasti menee pian ohi tuo pahin kipu:sad001 itellä kun oli alkuraskauden km/ kemiallinen niin pahimmat kivut ei onneksi kestänyt kovin pitkään.. Miten pitkällä sulla oli raskaus?

Mulla menivät siis kesken ennen rv 6+...
Vuoto alkoi torstaina jollon olis ollu 4+4.
Tuo kipu laantuikin ihan yhtäkkiä ja sen jälkeen tuli isompi hyytymä eli sitä varmaan sieltä irrotteli.

Mulla on muutamia keskenmenoja ollut mutta ei noin kovaa kipua koskaan. Vois ihan verrata synnytyssupistuksiin.
 
Tein töistä tullessa apteqin testin. Jotain oon siinäkin näkevinäni.
Aamuinen pc myös kuivuneena :bag:

Kuvanlaatu on kyllä peruna
 

Liitteet

  • Screenshot_20210410-151923_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-151923_Gallery.jpg
    12.6 KB · Katsottu: 119
  • 20210410_103533.jpg
    20210410_103533.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 124
Vuoto alkoi torstaina jollon olis ollu 4+4.
Tuo kipu laantuikin ihan yhtäkkiä ja sen jälkeen tuli isompi hyytymä eli sitä varmaan sieltä irrotteli.

Mulla on muutamia keskenmenoja ollut mutta ei noin kovaa kipua koskaan. Vois ihan verrata synnytyssupistuksiin.
Mullakin useammasta varhaisesta yks oli niin paha fyysisesti, että kippurassa piti sängyllä maata (rv 5+6)
Hyvä jos siellä alkaa helpottaa, jos niin voi sanoa:sorry:
 
Tein töistä tullessa apteqin testin. Jotain oon siinäkin näkevinäni.
Aamuinen pc myös kuivuneena :bag:

Kuvanlaatu on kyllä peruna

Nään kyllä jotain! Millon sulla pitäis alkaa menkat! Mulla huomenna tnä 28/28 :woot:
Digi odottelee maanantaille. Nyt on vaan maltettava :rolleyes:

Mä nään tossa viimesessä Sabriinah kyllä haamun :happy:

:happy: mulle kans nuo oli selkeitä jotain haamuja!
Tietty kaikilla eri puhelimet kirkkaudet ym ei kaikki näe, silmätkin näkee eritavalla :grin
Jännittää kyllä, koska PCn viivanpaikat mulla ollu sellaisia selkeitä harmaita paikkoja. Näissä on selkeesti punertavuutta kuivana! Toivon yli kaiken et ne menkat nyt pysyy poissa :sad001
 
Nään kyllä jotain! Millon sulla pitäis alkaa menkat! Mulla huomenna tnä 28/28 :woot:
Digi odottelee maanantaille. Nyt on vaan maltettava :rolleyes:



:happy: mulle kans nuo oli selkeitä jotain haamuja!
Tietty kaikilla eri puhelimet kirkkaudet ym ei kaikki näe, silmätkin näkee eritavalla :grin
Jännittää kyllä, koska PCn viivanpaikat mulla ollu sellaisia selkeitä harmaita paikkoja. Näissä on selkeesti punertavuutta kuivana! Toivon yli kaiken et ne menkat nyt pysyy poissa :sad001

Tänään 23/23-26

Ovis aikavälillä 28-30.3.
28.3 alko pikkuhiljaa kipuilemaan ja tuolloin 30.3 tiistaina oli pahat tärinäkivut illalla ja yön aikana oli antanu periksi.
 
Tänään 23/23-26

Ovis aikavälillä 28-30.3.
28.3 alko pikkuhiljaa kipuilemaan ja tuolloin 30.3 tiistaina oli pahat tärinäkivut illalla ja yön aikana oli antanu periksi.

Mä luulen kans, että ovis ois ollu 27.3-28.3
Esikoisen näin plussana ekan kerran kun menkat oli myöhässä 4 päivää. Sitä ennen puhdasta negaa. Eli voi siis itsellä ainakin kestää hcg nousu näköjään. Toivotaan molemmille plussaa ja joulu vauvoja! :Heartred
Me tehtiin tänään asuntokaupat lukkoon, niin tämä vaan kruunaisi kaiken että sais plussan :smiley-ashamed004
Toisaalta jos nyt menkat alkaa, mulla on tekemistä ja uus kierto menee nopeesti.
 
Mä luulen kans, että ovis ois ollu 27.3-28.3
Esikoisen näin plussana ekan kerran kun menkat oli myöhässä 4 päivää. Sitä ennen puhdasta negaa. Eli voi siis itsellä ainakin kestää hcg nousu näköjään. Toivotaan molemmille plussaa ja joulu vauvoja! :Heartred
Me tehtiin tänään asuntokaupat lukkoon, niin tämä vaan kruunaisi kaiken että sais plussan :smiley-ashamed004
Toisaalta jos nyt menkat alkaa, mulla on tekemistä ja uus kierto menee nopeesti.

Noo, toivossa on hyvä elää :hilarious:

Vähän kyllä skeptiset ajatukset asian kanssa, mut oishan tää nyt helpompi näin, ku hoitojen kautta.
Tästä menis la 22.12.
Kuopuksesta oli 10.12.2009. Syntyi 26.11 :angelic:
 
Arvasin, että perjantai illaksi tulee ovis plussat testeihin, paitti tuohon one steppiin :"D
Ylhäältä alas: one step, Preckchek ja digi.

Eilen särki vasenta munasarjan ympärystää ja alaselkää ja nyt tänään on ollut viimeiset kolme tuntia lamaannuttava kipu oikealla puolella. Munasarjan ympärystä sykkii ja kipu säteilee nivustaipeeseen ja oikealle alaselkään:confused:
Perus tärinäkivut läsnä, vatsakrampit ja armoton väsymys. Ja luonnollisesti jää tallettelut välistä tällästen olojen ja kipujen takia:sad010
 

Liitteet

  • IMG_20210409_184158.jpg
    IMG_20210409_184158.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 114
Sanokaa mitä sanotte. Kokeilin hetki sitten kohdunnapukkaa ja se oli niin korkealla että hyvä kun ylsi siihen. Oli paljon kovempi kuin oviksen aikaan ja sen jälkeenkin. Eihän vielä dpo 3 pitäis mitään suuntaan tai toiseen tuntuakaan kunhan kuulostelen ja tutkailen.

Mä odotan tällä hetkellä maanantaita seuraavana etappina kun meen käymään raudan takia lääkärissä jos saisin apua kun rautavarastot on ihan tyhjät. Sen jälkeen seuraava etappi on viimeistään viikon päästä lauantai kun silloin on dpo 10. Jos hyvin käy niin tuossa välissä voi olla infuusio ja sitä odotan kuin kuuta nousevaa.
 
Arvasin, että perjantai illaksi tulee ovis plussat testeihin, paitti tuohon one steppiin :"D
Ylhäältä alas: one step, Preckchek ja digi.

Eilen särki vasenta munasarjan ympärystää ja alaselkää ja nyt tänään on ollut viimeiset kolme tuntia lamaannuttava kipu oikealla puolella. Munasarjan ympärystä sykkii ja kipu säteilee nivustaipeeseen ja oikealle alaselkään:confused:
Perus tärinäkivut läsnä, vatsakrampit ja armoton väsymys. Ja luonnollisesti jää tallettelut välistä tällästen olojen ja kipujen takia:sad010


Tiedän tunteen. Ollaan samoissa päivissä menossa. Koko päivän puristanut housut. Kipuilee koko alavatsa ja meinas ihan kiukku iskeä päivän kaupunkireissulla miehen kanssa tän takia. :sorry:

Harmittaa kuulua niihin, joilla ovulaatio ilmoittaa itsestään selkeästi, mutta toisaalta tietääpähän, että siellä jotakin tapahtuu. Onneks täällä talleteltiin heti aamusta ennen kuin iski pahimmat kipuilut päälle. Näköjään yötä kohden vaan voimistuu oireet. :mad:
 
Mulla ainakin ovis kivut ja oireet on synnytyksen jälkeen voimistuneet. Välillä tuntuu oviksen aikaan siltä, kun koko alaselkä räjähtäisi irti ja haluaisi soittaa ambulanssin :bored:
sit usein kun kivut on tulleet on myös eggmäinen vuoto ollut lähipäivinä. Usein Vuoto ensin, sit kivut ja ne voimistuu seuraavalle päivälle. Silloin kyllä pitää ottaa panadolia, että pärjää.
Ennen esikoista ei todellakaan edes tiennyt milloin ovuloi, koska ei ikinä ollut tämmöstä.
 
Tiedän tunteen. Ollaan samoissa päivissä menossa. Koko päivän puristanut housut. Kipuilee koko alavatsa ja meinas ihan kiukku iskeä päivän kaupunkireissulla miehen kanssa tän takia. :sorry:

Harmittaa kuulua niihin, joilla ovulaatio ilmoittaa itsestään selkeästi, mutta toisaalta tietääpähän, että siellä jotakin tapahtuu. Onneks täällä talleteltiin heti aamusta ennen kuin iski pahimmat kipuilut päälle. Näköjään yötä kohden vaan voimistuu oireet. :mad:

Tämä on kyllä harvinaisen rasauttavaa, kun nuo kivut iskee juuri tähän tärkeimpään aikaan!

Saatiin kuitenkin talleteltua:shy:
Mies sanoi, että ei halua ohittaa tätä tilaisuutta, ja haluaa yrittää vielä kerran. Tuumasin vain, että kivut on sen verta inhat että mitenköhän onnistuu, mutta mies vain tuumasi että jätä hänen huolekseen:hilarious:
Ensin teki mulle välipalan, istuttiin katsomaan leffaa ja sain hieronnan ja lämpötyynyn ja auttoi venyttelemään niin meni pahin piikki kivuista siinä.
Sain vielä lisähieronnan ja hipsutukset lopuksi ja sit kuumaan suihkuun :hug003
Tuli kyllä niin rakastettu olo! Kaikkensa tuo yks yrittää:Heartred
 
Takaisin
Top