Raskaaksi 2021

Täällä poika 6v ja ekaa yhteistä toivotaan miehen kanssa :happy: eilen tuli 30v mittariin :smug:

Paheet... No tupakka ja energiajuomat ehkä ne suurimmat :hilarious: Vähennys hyvässä mallissa :) neulon ja virkkaan kyllä kokoajan, et sekin menis jo riippuvuudesta ja sitä kautta paheesta:hilarious:

Voi näitä unia. Eka unessa tehin 2 raskaustestiä ja kummassaki tummat siniset viivat. Sitten seuraavaksi unessa oli pieniä vauvoja :banghead: Nyt alamahassa kipuilua ja vv on runsasta. Flow ennustaa huomiseksi tärppipäivää. Tiedä sitten:nailbiting:

• Tykkään
Reaktiot: elo
Mä palaan marraskuisista takaisin tänne. Keskenmenoon päättyi sitten se raskaus. :smiley-angry017Jatketaan yritystä seuraavien menkkojen jälkeen.

Täällä nyt kp13 ja nippailua ja pikkuista kipua alavatsalla. Vanhan kierron mukaan olisi tänään ollut kuukautisten alkamispäivä(olin katsonut ihan väärin, että olis ensi viikolla, mutta se oliskin siis tänään). Vuoto ei ole alkanut.(*koputtaa puuta*) :gen053 Luulenpa, että tuplakuukautiset aloitti kaiketi tämän kokonaan uuden kierron. Seksiä ollaan päästy nauttimaan tässäkin kierrossa mielestäni juuri oikeissa päivissä, joten toivoa on:dance008:love017 vaikka ovistikkuihin en tosiaan saanut kuin negaa, mutta äh, olkoon. Keskityn nyt muihin asioihin ja jännään miten käy, kun kierto lähenee loppuaan.:happy: Ihan hirvittävän jännittävät päivät edessä.:nailbiting:

Niin ja mullakin on tollanen karvainen lenkkeilykaveri(metsästysrotuinen) kotona. Metsässä viihdytään, mökkeily ja kalastaminen on parasta ja yleensäkin luonnonhelmassa oleskelu. Myös paljussa lilluminen on ihanaa, ja puusauna. Voisin nauttia tuosta puusaunan tuoksusta vaikka kuinka. Talvisin lasketellaan. Elokuvien tölläily on kans mukavaa puuhaa ja varsinkin hyvät sarjat ja luonnollisesti näihin kuuluu sitten myös se herkuttelu:smiley-ashamed005

Toivomuksena olisi lapsia kaksi, mutta yhdestäkin olisin enemmän kuin kiitollinen.

Mitäs ovis oireita oletta bonganeet? Mulla runsas vv, alamaha kipua, tajuttomat halut, turvonnut maha ja alapää sekä kaamea nännikipu :banghead:

Mitäs ovis oireita oletta bonganeet? Mulla runsas vv, alamaha kipua, tajuttomat halut, turvonnut maha ja alapää sekä kaamea nännikipu :banghead:
Pahoinvointi, nälkä, vihlovat repäisykivut, turvotus, eggikset/kermainen vv, halut kohonneet, yhdyntä aristaa ovispäivänä. Tissit tulee kipeäksi mulla vasta oviksen jälkeen. Ovis pitäisi olla ensi viikon perjantaina, joten samoilla fiiliksillä mennään pian.

Mun ovisoireita on: runsas ovulaatiolima, toispuoleinen munasarjakipu, kovat halut ja vatsa on kipeä ja turvottaa.

Sieltä ne menkat alkoi taas. Olisikohan x17 kun joutui pettymään. En tiedä.. Hirveän itkuinen tänään taas ollut ja pieni pelko, onnistuuko tässä ikinä ja se hssg on taas lähempänä :'(( Miehen kanssa juteltiin saunassa tänään tunnin asioista, mutta kaipaisin niin vertaistukea.
Ps. Oletteko nähneet Yle Areenasta "Kun haikara lentää ohi"?. Aloin nyt uteliaisuudesta katsomaan. Endometrioosista johtuvien kipujen vuoksi en tiedä pystyisinkö edes noihin lapsettomuushoitoihin.

Endometrioosista johtuvien kipujen vuoksi en tiedä pystyisinkö edes noihin lapsettomuushoitoihin.

Mä mietin monesti, onko nämä kivut oikeasti kaiken tämän vaivan ja ajan arvosta?
Välillä käy mielessä, että oon hullu kun uhraan mun kehoni ja mieleni "vain" sen takia, että saan perheen. Mutta tää halu ja alkukantainen toive ja haave omasta lapsesta vesittää kaiken muun. Jopa niiden suurimpien kipujen keskellä, kun tekis mieli luovuttaa, mies tukee mua ja kannattelee ja yhteinen unelma yhteisestä lapsesta saa kummasti taistelutahtoa lisättyä.

Tässä kierrossa oon ollut yhtä kipeä kuin ennen hormonien alotusta endoon. Oon itkeny enemmän kuin koskaan, mun keho on ku pahan pahoinpitelyn jäljiltä, oon henkisesti aivan puhki. Mutta me halutaan lapsi. Me halutaan yhteinen perhe. Ja me ollaan valmiita kokeilemaan kaikkea, mitä se vaatii.
Koska jos tämänkään jälkeen ei tärppiä käy, me voidaan sanoa, että ollaan tehty oikeasti kaikkemme tän asian eteen. Ja jollakin tasolla tieto ja ajatus siitä, että ollaan kuitenkin kaikkemme tehneet, on helpottava. Ei oo niin syyllinen olo.

Mä toivon, että kuulun siihen joukkoon, joilla endo ei reagoi niin hurjasti IVF hoitojen hormoneihin.
Mä toivon, että kuulun siihen joukkoon, jolla raskaus helpottaa endoa.
Mä toivon, että kuulun siihen joukkoon, joka raskautuu heti ensimmäisellä hoitokerralla.
Paljon on oikeasti kiinni pienistä epävarmoista asioista, mutta koskaan ei ole kuitenkaan se oikea aika ja aina jokin asia on pielessä tai haraa vastaan. Tietynlaista epävarmuutta pitää sietää:salut

Mä palaan marraskuisista takaisin tänne. Keskenmenoon päättyi sitten se raskaus. :smiley-angry017Jatketaan yritystä seuraavien menkkojen jälkeen.

Voimia!

ON. Limat vaihtuu punertavan keltaisiksi (onko se edes väri :hilarious:), eli eiköhän ne menkat kuitenkin tule. Alavatsaan kiristää ja kivistää aika ajoin, tissit on kipeät.
Mielalat heittelee, mutta on tehty muuttoa ja nukuttu tosi huonosti ja vähän, niin voi sekin vaikuttaa.

Olisin niin jo halunnut raskautua ja fiilistellä ja laskea kuukausia siihen, että voi jäädä töistä pois :arghh:
Mielestäni olisin sen jo ansainnut.
Kuten kaikki muutkin täällä, tietysti.

Heräsin yöllä selkäsärkyyn, joten kp1 eli ensimmäiset kuukautiset e-pillereiden lopetuksen jälkeen. Kierrolle tuli pituutta 23 päivää, mikä on omalle kropalle lyhyehkö kierto. Toki enpähän ovuloinutkaan tässä kierrossa loppuun asti.

Nyt mietin alanko metsästää ovista tästä kierrosta tikulla vai mennäänkö ensin rennoin ottein. :bookworm:

Takaisin