Mulla on pojat 13 ja 12v. Ja miehellä poika 11v. Nyt haaveillaan yhteisestä. Tyttö kiitos No ei kai. Molemmat haaveilee kyllä tytöstä, mutta poikakin on enemmän kuin tervetullut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä palaan marraskuisista takaisin tänne. Keskenmenoon päättyi sitten se raskaus. Jatketaan yritystä seuraavien menkkojen jälkeen.
Voi ei. Voimia kovastiMä palaan marraskuisista takaisin tänne. Keskenmenoon päättyi sitten se raskaus. Jatketaan yritystä seuraavien menkkojen jälkeen.
VoimiaMä palaan marraskuisista takaisin tänne. Keskenmenoon päättyi sitten se raskaus. Jatketaan yritystä seuraavien menkkojen jälkeen.
Mä palaan marraskuisista takaisin tänne. Keskenmenoon päättyi sitten se raskaus. Jatketaan yritystä seuraavien menkkojen jälkeen.
Pahoinvointi, nälkä, vihlovat repäisykivut, turvotus, eggikset/kermainen vv, halut kohonneet, yhdyntä aristaa ovispäivänä. Tissit tulee kipeäksi mulla vasta oviksen jälkeen. Ovis pitäisi olla ensi viikon perjantaina, joten samoilla fiiliksillä mennään pian.Mitäs ovis oireita oletta bonganeet? Mulla runsas vv, alamaha kipua, tajuttomat halut, turvonnut maha ja alapää sekä kaamea nännikipu :banghead:
Mun ovisoireita on: runsas ovulaatiolima, toispuoleinen munasarjakipu, kovat halut ja vatsa on kipeä ja turvottaa.Mitäs ovis oireita oletta bonganeet? Mulla runsas vv, alamaha kipua, tajuttomat halut, turvonnut maha ja alapää sekä kaamea nännikipu :banghead:
Endometrioosista johtuvien kipujen vuoksi en tiedä pystyisinkö edes noihin lapsettomuushoitoihin.