Raskaaksi 2021

Meillä on kolme lasta ja haaveissa neljäs eli viimeinen puuttuva palanen :Heartred

Herkuistakin ootte keskustelleet. Oon hyvin kaikkiruokainen :grin Eli lähes kaikki makea ja suolainen uppoaa!

Seuraavaan punnitukseen laitat kiviä rintaliiveihin, kun on noin pienestä kiinni. :grin
Varmistamalla vielä illalla pussi sipsejä ja 2 litraa vettä. :woot:

Joo, semmonen kunnon tankkaus kahtena päivänä ja sit precosaa että suoli menee lukkoon et kaikki pysyisi sisällä :hilarious:

Tai jotkut jalkapainot ja leveet lahkeet housuihin :wtf:

Mulla on seuraava punnitus alusvaatteisillaan, että saavat todellisen painon, muuten kyllä nuo jalkapainot onnistuiski:laughing021

Joo, semmonen kunnon tankkaus kahtena päivänä ja sit precosaa että suoli menee lukkoon et kaikki pysyisi sisällä :hilarious:

Mulla on seuraava punnitus alusvaatteisillaan, että saavat todellisen painon, muuten kyllä nuo jalkapainot onnistuiski:laughing021

Aamulla munaa ja pekonia ja litra vettä! Ja illalla! Joo toi ripulilääke imodium ois hyvä :hilarious: precosa tais olla ummetukseen :hilarious:

Ai kauheeta, minkä nauruhepulin mä tästä sain.laughing7 Mutta ei oikeasti huonompi idea. Käyt hakemassa 5€ aleliivit paria kokoa isompaa ja työnnät sinne sellaisia litteitä koristekiviä.

Kunnon sipsi-, juustonacho-, pizzaillat aloitat muutamaa päivää aikaisemmin ja litratolkulla vettä. Siihen vielä Imodiumia niin menee rajat yli että paukkuu. Ai kauheeta mä varmaan turpoisin, kuin joku opossumi tuollaisesta setistä. :whacky011

Aamulla munaa ja pekonia ja litra vettä! Ja illalla! Joo toi ripulilääke imodium ois hyvä :hilarious: precosa tais olla ummetukseen :hilarious:

Mulla on precosa määrätty antibioottiripuliin, yhen ku otan nii suoli hidastuu niin et tavara ei liiku kahteen päivään :hilarious:

Ai kauheeta, minkä nauruhepulin mä tästä sain.laughing7 Mutta ei oikeasti huonompi idea. Käyt hakemassa 5€ aleliivit paria kokoa isompaa ja työnnät sinne sellaisia litteitä koristekiviä.

Kunnon sipsi-, juustonacho-, pizzaillat aloitat muutamaa päivää aikaisemmin ja litratolkulla vettä. Siihen vielä Imodiumia niin menee rajat yli että paukkuu. Ai kauheeta mä varmaan turpoisin, kuin joku opossumi tuollaisesta setistä. :whacky011

Semmonen viikon tehotankkaus, että varmasti on pötsi turvonnu! Ja parasta ois jos sattuis punnitus 2pv ennen menkkoja jos olis samanlainen tissiturvotus ku nyt oli ku tuli tisseistä 700g lisää painoa :laughing001

Lapsilukuhaave 3. Kaksi on, kahreen piti jäädä, mutta niin se mieli vaan muuttuu :grin
Kolmeen jää, mikäli se joskus saadaan.

Harrastuksiini kuuluvat käsityöt ja kotitöiden välttely. Kevät kun tuli niin taas lenkkeily, kun talvella minua ei pakkaseen saa kuin pakolla :rolleyes:
Salille mieli tekisi vuosien tauon jälkeen.
On niinä vuosina kyllä kilojakin tullut, että olisi kyllä syytäkin palata salille :oops:

Lapsia on nyt kolme ja vielä yhdestä haaveilen. :Heartred

Mä hain eilen jo ovistestit. Ensin ajattelin etten tikuttele tässä kierrossa, mut niin vaan se mieli muuttuu. :whacky011 Tänään kp 6.

Lapsia on kaksi, ja kolmannesta haaveillaan. :Heartpink

Näin aamusta alkoi vuotaa kirkasta verta, pönttöön ja siteeseen. Ei isoa määrää, niukasti kuitenkin.

Te jotka haaveilette salille menosta, mutta ei syystä tai toisesta pääse tai uskalla mennä niin mä suosittelen Chloe Ting nimisen naisen ilmaisia kotitreenejä:hello2

Löytyy 2 viikon kokovartalon kiinteytystä, 2 viikon vatsalihastreeniä, kuukauden mittaisia bikini body treenejä ja erilaisia pyllytreenejä, löytyy treenejä jenkkakahvoihin ja kapeisiin reisiin ja allitreenejä!
Kestoltaan vaihtelee 20 minuutista 60 minuuttiin nuo treenit ja niissä on sekä helpotetut että vaikeutetut muodot.

https://www.chloeting.com/program/

Nää on oikeasti tehokkaita! Ja tosi helppoja tehdä, sujuu jopa aloittelijoilta

Me haaveillaan kahdesta ja kolmas on varovainen ehkä. Itseni tuntien se kolmaskin tehdään jos vaan jaksaa ja elämäntilanne sallii :angelic: tämä yksikin riittää ja olen todella kiitollinen hänestä kun niin pitkään odotimme.

Oon aina nähnyt itseni 3 pojan äitinä. Ja sukupuolella ei oikeasti ole väliä, tulevaisuutta ajatellessa vaan näkyy 3 poikaa mielessä. Hassua o_O

KP 15, tällainen ovistesti tänään. Mitähän tuo kertoo milloin voisi olla kirkkaimmillaan? Mulla on noissa testeissä aika hailakka ollut myös tuo kontrolliviiva niin ehkä tuo testiviivakaan ei kovin punaiseksi tule.

Liitteet

• IMG_20210328_105844__01.jpg
    IMG_20210328_105844__01.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 108
KP 15, tällainen ovistesti tänään. Mitähän tuo kertoo milloin voisi olla kirkkaimmillaan? Mulla on noissa testeissä aika hailakka ollut myös tuo kontrolliviiva niin ehkä tuo testiviivakaan ei kovin punaiseksi tule.

Hyvältä näyttää. Kyllä tuo plussa on joko myöhemmin tänään tai ehkäpä huomenna :angelic:

Meillä on viides haaveissa.

Onks tää nyt se cbn kuuluisa viivanpaikka? Tänään dpo 7-9, varma en oo mutta oireista laskettuna jotain tolla välillä. Tuo värikertymä siirtyi tuosta kyllä mutta en ehtinyt kuvata kun häirittiin :yuck:

https://aijaa.com/sNvriq

Edit. Siinä siis myös kuva testiajan jälkeen

Tässä mun ovistesti ja eletään kiertopäivää 10.
Viime kierrossa ovis oli ehkä kp12.
Oon syöny geleitä viime ja tän kierron ja ne on aikaistanu ovista :angelic:

Muoks. Eilen illalla oli vielä ihan ihan hailura

Liitteet

• 20210328_093037.jpg
    20210328_093037.jpg
    10.1 KB · Katsottu: 78
Muokattu viimeksi:
Paheita? :think005 Ihokeliakia ei juurikaan anna myöten kummoiselle herkutteluille, ennen meni kaikenlaista dallaspullaa ja donitseja sekä täytekeksejä :smiley-ashamed008
Nykyisin gluteenittomat herkut eli munkit ja voisilmäpullat, suklaa ja suolaisista graavilohi tuoreella punasipulilla, chorizomakkarat ja jamon serrano kinkku hyvällä punkulla :smiley-angelic003

Jotenkin tää korona on saanut mut vaan oottelemaan, jotain? Mitä? Raskautta :confused004 No ainakin parempia kelejä lenkkeillä taas koiran kans mehtällä. Myös ompelukset on jääneet vaikka kankaita oon muutamia hankkinut :computer005

Yksi kohta täysikäinen tyttö mulla on, mutta oishan se ihanaa jos meille se yhteinen lapsi syntyis. Eli kaksi, mut kolmaskin vielä menis :happy119

Kp9 tänään ja pikkuhiljaa halutkin heräävät. Greippimehu kyl toimii, vinkkinä muillekin :biggrin
Tänäaamuna heräsin oikeanpuoleiseen, alaselän kipuiluun, oiskohan munasarja joka siellä itestään ilmoittelee. Tallettelut aloitettu :sex
En kyl jaksa tähän kiertoon ostaa ovistikkuja, ehkä sit myöhempiin (jossei nyt ihme tapahdu eikä sit tarttiskaan :thumleft).

Mulla on 18 v ja 11v pojat. Olisi ihanaa saada vielä yksi yhteinen lapsi uuden miehen kanssa.

Mä harrastan thainyrkkeilyä, punttista ja lenkkeilyä. Viimeisen vuoden lähinnä lenkkeilyä. Kirjoja tykkään lukea, valokuvata ja tietysti Netflix & chill.

nyt se vuoto runsastuu kokoajan, seassa kalvon palasia vai onko hyytymä sittenkin.. :inpain:

Muokattu viimeksi:
Takaisin