Tepsu19
Puuhakas puhuja
Tai jotkut jalkapainot ja leveet lahkeet housuihinSeuraavaan punnitukseen laitat kiviä rintaliiveihin, kun on noin pienestä kiinni.
Varmistamalla vielä illalla pussi sipsejä ja 2 litraa vettä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tai jotkut jalkapainot ja leveet lahkeet housuihinSeuraavaan punnitukseen laitat kiviä rintaliiveihin, kun on noin pienestä kiinni.
Seuraavaan punnitukseen laitat kiviä rintaliiveihin, kun on noin pienestä kiinni.
Tai jotkut jalkapainot ja leveet lahkeet housuihin
Joo, semmonen kunnon tankkaus kahtena päivänä ja sit precosaa että suoli menee lukkoon et kaikki pysyisi sisällä
Mulla on seuraava punnitus alusvaatteisillaan, että saavat todellisen painon, muuten kyllä nuo jalkapainot onnistuiski
Joo, semmonen kunnon tankkaus kahtena päivänä ja sit precosaa että suoli menee lukkoon et kaikki pysyisi sisällä
Mulla on seuraava punnitus alusvaatteisillaan, että saavat todellisen painon, muuten kyllä nuo jalkapainot onnistuiski
Aamulla munaa ja pekonia ja litra vettä! Ja illalla! Joo toi ripulilääke imodium ois hyvä precosa tais olla ummetukseen
Ai kauheeta, minkä nauruhepulin mä tästä sain. Mutta ei oikeasti huonompi idea. Käyt hakemassa 5€ aleliivit paria kokoa isompaa ja työnnät sinne sellaisia litteitä koristekiviä.
Kunnon sipsi-, juustonacho-, pizzaillat aloitat muutamaa päivää aikaisemmin ja litratolkulla vettä. Siihen vielä Imodiumia niin menee rajat yli että paukkuu. Ai kauheeta mä varmaan turpoisin, kuin joku opossumi tuollaisesta setistä.
KP 15, tällainen ovistesti tänään. Mitähän tuo kertoo milloin voisi olla kirkkaimmillaan? Mulla on noissa testeissä aika hailakka ollut myös tuo kontrolliviiva niin ehkä tuo testiviivakaan ei kovin punaiseksi tule.
Flo ennustaa huomiselle. Aika tarkka kierto ja sovellus näköjään siisHyvältä näyttää. Kyllä tuo plussa on joko myöhemmin tänään tai ehkäpä huomenna :angelic: